To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-13
Ogłoszenie nr 65412 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.
Lwówek Śląski: Wyposażenie pracowni szkolnych w Zespole Szkół Ekonomiczno-Technicznych w Rakowicach Wielkich, Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Gryfowie Śląskim i Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Lwówku Śląskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 działanie 7.2. - Inwestycje w edukacje ponadgimnazjalną w tym zawodową, nabór 2016.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 32095
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lwówecki, krajowy numer identyfikacyjny
230821606, ul.
Szpitalna
4,
59-600
Lwówek Śląski, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
+48757823650, faks
+48757823654, e-mail
or@powiatlwowecki.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.powiatlwowecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie pracowni szkolnych w Zespole Szkół Ekonomiczno-Technicznych w Rakowicach Wielkich, Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Gryfowie Śląskim i Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Lwówku Śląskim
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OR.272.19.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w tym mebli, sprzętu, pomocy dydaktycznych. 2. Na przedmiot zamówienia składa się: 1) 1 CZĘŚĆ: Dostawa i montaż wyposażenia pracowni językowej w ZSOiZ w Gryfowie Śl. zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2) 2 CZĘŚĆ: Dostawa i montaż mebli do następujących pracowni: w ZSET w Rakowicach Wielkich pracowni matematycznej, informatycznej i biologicznej; w ZSOiZ w Gryfowie Śl. pracowni matematycznej zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3) 3 CZĘŚĆ: Dostawa i montaż sprzętu do następujących pracowni: w ZSOiZ w Gryfowie Śl. pracowni matematycznej i informatycznej; w ZSET w Rakowicach Wielkich pracowni matematycznej, informatycznej i biologicznej zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. 4) 4 CZĘŚĆ: Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych do następujących pracowni: w ZSOiZ w Gryfowie Śl. pracowni matematycznej i informatycznej; w ZSET w Rakowicach Wielkich pracowni matematycznej, informatycznej i biologicznej zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. 5) 5 CZĘŚĆ: Dostawa i montaż wyposażenia pracowni chemicznej w ZSOiZ w Lwówku Śl. zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki od nr 2 do nr 6 niniejszej SIWZ. Określone w załączniku wymagania (parametry techniczno-użytkowe) dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w odpowiednim Załączniku do SIWZ (2,3,4,5 lub 6). Do oferty (wzór wg. zał. nr 1) należy dołączyć wypełniony odpowiedni załącznik (2,3,4,5 lub 6) opisujący oferowane przedmioty zamówienia odpowiedniej części. 3. Podane parametry techniczno-użytkowe podane w Załącznikach Nr 2 do 6 do niniejszej SIWZ są wymagane. Nieposiadanie jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 4. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać: ? instrukcję obsługi w języku polskim, gwarancję, licencje, i inne dokumenty i elementy wyposażenia wynikające z właściwości danego przedmiotu zamówienia (np. komplety kluczy do mebli) 5. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony (także wniesiony do odpowiedniej pracowni) przez Wykonawcę do szkoły w której znajduje się pracownia i zainstalowany lub zamontowany zgodnie z jego charakterem i właściwością. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania mebli, sprzętu i urządzeń, pomocy dydaktycznych o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w SIWZ. W takim przypadku zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy p.z.p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że urządzenia są równoważne lub charakteryzują się lepszymi parametrami jest przedstawienie szczegółowej specyfikacji technicznej. 7. Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę na każdą część zamówienia oddzielnie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
39160000-1,
30200000-1,
48000000-8,
38000000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia pracowni językowej w ZSOiZ w Gryfowie Śl. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT22439.02 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 27600.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa i montaż mebli do następujących pracowni: w ZSET w Rakowicach Wielkich pracowni matematycznej, informatycznej i biologicznej; w ZSOiZ w Gryfowie Śl. pracowni matematycznej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT30921.99 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 22398.30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu do następujących pracowni: w ZSOiZ w Gryfowie Śl. pracowni matematycznej i informatycznej; w ZSET w Rakowicach Wielkich pracowni matematycznej, informatycznej i biologicznej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT73853.66 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 94127.18 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych do następujących pracowni: w ZSOiZ w Gryfowie Śl. pracowni matematycznej i informatycznej; w ZSET w Rakowicach Wielkich pracowni matematycznej, informatycznej i biologicznej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT57666.67 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 83518.61 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia pracowni chemicznej w ZSOiZ w Lwówku Śl. zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT53257.72 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 61527.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
- Utrzymanie terenów zielonych Gminy i Miasta Lwówek Śląski, z podziałem na części - postępowanie IV
- Dostawa materiałów budowlanych dla Gminy i Miasta Lwówek Śląski - II postępowanie
- Świadczenie usług schronienia w schronisku dla osób bezdomnych lub w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi - II postępowanie
- Opracowanie dokumentacji projektowych przebudowy dróg na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, z podziałem na 4 części.
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.