eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przygodzice › Zorganizowanie 9-dniowej wycieczki autokarowej do Chorwacji i Słowenii z wypoczynkiem nad Adriatykiem w miesiącu lipcu 2015 r. dla trzech grup

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-24

Przygodzice: Zorganizowanie 9-dniowej wycieczki autokarowej do Chorwacji i Słowenii z wypoczynkiem nad Adriatykiem w miesiącu lipcu 2015 r. dla trzech grup
Numer ogłoszenia: 65340 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół , Pl. Powstańców Wielkopolskich 2, 63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie, tel. 62 5927117, faks 62 5927117.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przygodzice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie 9-dniowej wycieczki autokarowej do Chorwacji i Słowenii z wypoczynkiem nad Adriatykiem w miesiącu lipcu 2015 r. dla trzech grup.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wycieczki autokarowej do Chorwacji i Słowenii z wypoczynkiem nad Morzem Adriatyckim, dla trzech grup pracowników, emerytów placówek oświatowych i ich rodzin (162 osób) w dniach: I grupa - 03 - 11 lipca 2015 r. - 50 osób; II grupa - 03 - 11 lipca 2015 r. - 46 osób; III grupa - 10 - 18 lipca 2015 r. - 66 osób. Liczba uczestników wycieczki może ulec zmniejszeniu: - bez poniesienia kosztów przez Zamawiającego - do 8 osób, zgłoszonych Wykonawcy na 7 dni przed wyjazdem; - rezygnacja więcej niż 8 uczestników wycieczki na poszczególnych etapach zamówienia musi być przyjęta przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie - rezygnujący ponosi koszty poniesione przez Wykonawcę, na realizację zamówienia dla konkretnej osoby rezygnującej z wyjazdu. 2. W cenie wycieczki należy uwzględnić: a) zrealizowanie Programu wycieczki zgodnie z załącznikiem do umowy, w tym bilety wstępu do zwiedzanych obiektów - oznaczonych * (jedną gwiazdką) w programie ramowym, b) przejazd autokarem: jednopokładowym, rok produkcji - nie starszy niż 2009, wyposażonym w klimatyzację, wc, barek, odtwarzacz DVD i wygodne regulowane fotele, c) zakwaterowanie dla wszystkich uczestników w jednym hotelu: - Hotel o standardzie min.*** w miejscowości leżącej na Półwyspie Istria lub na wyspie Krk, położony w odległości do 200 m od plaży, dostępnej nieodpłatnie; - pokoje: I i II grupa: 44 x 2-osobowe, 2 x 4-osobowe, III grupa: 25 x 2-osobowe, 4 x 3-osobowe, 1 x 4-osobowy lub: 27 x 2-osobowe, 2 x 3-osobowe, 2 x 1-osobowy, 1 x 4-osobowy; wyposażone w łazienkę z prysznicem, umywalką i wc, akcesoria toaletowe, ręczniki, Tv-sat, klimatyzację, minimum połowa pokoi z pojedynczymi łóżkami, nie dopuszcza się piętrowych łóżek oraz pokoi z rozkładanymi kanapami do spania. W razie konieczności (przypadki losowe) dla każdej grupy 2 pokoje jednoosobowe. d) opieka licencjonowanego pilota polskojęzycznego, e) na miejscu lokalny przewodnik ze znajomością języka polskiego, f) wyżywienie: - 7 śniadań w formie bufetu, (co najmniej: ciepłe danie, wędliny, ser, masło i pieczywo), - 7 obiadokolacji w formie bufetu, (każda obiadokolacja co najmniej: zupa, drugie danie, w tym mięso lub ryba, bufet sałatkowy oraz deser), do każdego posiłku woda lub napój bezalkoholowy, - obiad w drodze powrotnej (zupa, drugie danie, w tym mięso lub ryba, napój bezalkoholowy), g) ubezpieczenie na czas pobytu nie niższe niż: NNW 5000 w PLN na osobę, KL 10000 euro/osobę i bagażu 200 euro/osobę dla każdego uczestnika na cały okres wycieczki, h) opłaty klimatyczne, opłaty parkingowe i drogowe, i) bezpłatny dostęp do plaży, j) podatek VAT. 3. Program wycieczki: Program ramowy:1 dzień: Wyjazd z Przygodzic w godz. wieczornych. Nocny przejazd do Słowenii. 2 dzień: Przyjazd do Słowenii, zwiedzanie Lublany. Dalszy przejazd do Jaskini Postojna* - zwiedzanie. Przyjazd do Chorwacji - miejsca zakwaterowania, obiadokolacja, nocleg. 3 dzień: Śniadanie, całodzienny wypoczynek nad morzem, obiadokolacja, nocleg. 4 dzień: Śniadanie, wycieczka autokarowa z przewodnikiem po wyspie Krk. Zwiedzanie wyspy, w tym: plaży w Baska, wodospadów* z możliwością kąpieli na jednej z plaż, powrót do hotelu obiadokolacja, nocleg. 5 dzień: Śniadanie, całodzienny wypoczynek nad morzem, obiadokolacja, nocleg, 6 dzień: Śniadanie, wycieczka po Półwyspie Istria, zwiedzanie zabytków, w tym: Pula z Rzymskim Amfiteatrem*, Porec z Bazyliką Św. Eufrazjusza*, Rowinj ze starówką, obiadokolacja, nocleg. 7 dzień: Śniadanie, wypoczynek nad morzem, rejs statkiem* z poznawaniem lokalnej przyrody, smakowanie ryb i miejscowych napojów (fish picnic)*, obiadokolacja, nocleg. 8 dzień: Śniadanie, wypoczynek nad morzem, obiadokolacja, nocleg. 9 dzień: Śniadanie, przejazd do Słowenii i zwiedzanie: Triest - zabytkowego centrum z portem morskim, Piran i Koper. Obiadokolacja na trasie. Powrót do Przygodzic w godzinach nocnych. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty program wycieczki na każdy dzień obejmujący minimalny program (ramowy) przedstawiony przez Zamawiającego. Program wycieczki jednakowy dla każdej grupy. Dopuszcza się możliwość zmiany kolejności w programie wycieczki pomiędzy poszczególnymi dniami.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający określa minimalne wymagania oceny spełnienia warunku: Wykonawca musi być wpisany do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych prowadzonego przez Marszałka Województwa, zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 o usługach turystycznych (Dz. U. z 2014 r. poz. 196 ze zm.), a w przypadku podmiotów zagranicznych posiada stosowne zezwolenie, jeżeli jest wymagane do prowadzenia działalności turystycznej, wydawane w kraju siedziby Wykonawcy. Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedłoży aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych lub wydruk komputerowy ze strony internetowej ministra właściwego do spraw turystyki potwierdzający wpis do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, a w przypadku podmiotów zagranicznych stosowne zezwolenie, - ze wskazaniem zasięgu terytorialnego wykonywania działalności obejmującej miejsce wycieczki. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający określa minimalne wymagania oceny spełnienia warunku: udokumentowane wykonanie min. czterech usług zorganizowania zagranicznych autokarowych wycieczek turystycznych, w tym: dwóch dla jednorazowo minimum 50 osób, zrealizowanych w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie treści oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 Ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie treści oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 Ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie treści oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 Ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony FORMULARZ OFERTY wraz z załącznikiem (podpisanym programem wycieczki i zakwaterowaniem), 2. Zaakceptowane (podpisane) ogólne warunki umowy, 3. Dowód wniesienia wadium, 4. Pełnomocnictwo - oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie - w przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym, (ewidencyjnym) Wykonawcy, 5. Dotyczy podmiotów występujących wspólnie: 5.1. Następujące dokumenty i oświadczenia składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, - odpis z właściwego rejestru, - dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, 5.2. Ponadto wymagane są następujące dokumenty: - dokument ustanawiający pełnomocnika, - upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Jakość - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiany terminu wycieczki, w przypadku wystąpienia na terenach, gdzie ma się odbywać wycieczka, sytuacji, których nie można było przewidzieć (np. powodzie, pożary i inne klęski żywiołowe), b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, c) zmiany hotelu zakwaterowania uczestników wycieczki wskazanego w Programie wycieczki, pod warunkiem, że nowo wskazany hotel spełnia wymagania Zamawiającego, posiada ten sam lub lepszy standard i jakość w stosunku do hotelu wyszczególnionego w ofercie Wykonawcy, d) zmiany wynagrodzenia, w przypadku zmniejszenia się liczby uczestników wycieczki

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przygodzice.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&menu=6&strona=1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GZEAS (budynek Urzędu Gminy Przygodzice), Plac Powstańców Wlkp. 2, 63-421 Przygodzice, I piętro, pok. nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Przygodzicach (budynek Urzędu Gminy), Plac Powstańców Wlkp. 2, 63-421 Przygodzice, I piętro, pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.