Ogłoszenie z dnia 2014-02-25
Kraków: Świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu prac związanych z utrzymaniem czystości w pomieszczeniach biurowych Działu Funduszy Pomocowych Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, w ramach Projektu Nr: POKL 05.03.00-00-012/11, pt.: PWP Edukacja w dziedzinie zarządzania czasem i kosztami postępowań sądowych - case management, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach PO KL priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.3, Wsparcie na rzecz realizacji Strategii Lizbońskiej
Numer ogłoszenia: 65198 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0048 12 6179655, faks 0048 12 6179653.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu prac związanych z utrzymaniem czystości w pomieszczeniach biurowych Działu Funduszy Pomocowych Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, w ramach Projektu Nr: POKL 05.03.00-00-012/11, pt.: PWP Edukacja w dziedzinie zarządzania czasem i kosztami postępowań sądowych - case management, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach PO KL priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.3, Wsparcie na rzecz realizacji Strategii Lizbońskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez usługi polegającej na wykonywaniu prac związanych z utrzymaniem czystości w pomieszczeniach biurowych Działu Funduszy Pomocowych Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Bagatela 12, piętro V, przy użyciu środków czystości i sprzętu Wykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PWP Edukacja w dziedzinie zarządzania czasem i kosztami postępowań sądowych - case management, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach PO KL priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.3, Wsparcie na rzecz realizacji Strategii Lizbońskiej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INWEMER System Sp. z o.o., Ul. Sulejowska 45, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5031,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6188,52
Oferta z najniższą ceną: 6188,52 / Oferta z najwyższą ceną: 6188,52
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W ogłoszeniu o zamówieniu (BZP nr 435556-2011) oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu prac związanych z utrzymaniem czystości w pomieszczeniach biurowych, obejmujących (szczegółowy zakres usługi): wycieranie kurzu z mebli, parapetów: codziennie ,wycieranie kurzu z lamp, półek i innych wiszących przedmiotów: 1 x w tygodniu, wycieranie kurzu z grzejników, szaf: 2 x w miesiącu, opróżnianie koszy na śmiecie: codziennie, wymiana worków plastikowych w koszach: codziennie, odkurzanie powierzchni: codziennie, mycie naczyń: codziennie, mycie drzwi, framug, listew podłogowych: 1 x w miesiącu, - czyszczenie aparatów telefonicznych + dezynfekcja: 2 x w miesiącu, mycie okien, parapetów: 1 x na pół roku, czyszczenie foteli biurowych: 1 x w miesiącu, usuwanie plam z wykładzin: w zależności od potrzeb, mycie koszy na śmieci: w zależności od potrzeb, mycie lodówki, kuchenki mikrofalowej, części ruchomych ekspresu do kawy: w zależności od potrzeb; użycie własnych środków czystości i sprzętu; dostarczenie artykułów higienicznych (ręczników papierowych, papieru toaletowego, płynu do mycia naczyń, mydła , neutralizatorów zapachów): w zależności od potrzeb. Umowa w sprawie zamówienia publicznego została zawarta dniu 11 stycznia 2012 r. z INWEMER System Sp. z o.o., z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim o wartości 29 466,86 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli kuchennych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
- Modernizacja ulicy Działkowej
- 82.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy oprogramowania dla Uniwersytetu Jagiellońskiego wraz z Collegium Medicum w ramach programu licencyjnego Microsoft Products and Services
- Dostawa do Miejskiego Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie środków czyszczących i polerujących
- Zakup i dostawa materiałów do sterylizacji
- Dostawa książkomatu dla Filii bibliotecznej nr 53 os. Stalowe 12 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie tj. przy Al. Partyzantów 3 oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych ul. Radziejowskiej 1/5
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 - II postępowanie.
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - II postępowanie.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku i wykonania prac konserwacyjnych i naprawczych w US w Działdowie
- "Sezonowe mycie okien siedziby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, przy ul. Pstrowskiego 28"
- Usługi kompleksowego utrzymania czystości w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny Zielona Góra oraz podległych mu Placówkach Terenowych w Nowej Soli i Świebodzinie.
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.