eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa wyposażenia ruchomego (meble gotowe) w ramach projektu Renowacja Pałacu Morskich dawnej resursy Kupieckiej przy ul. Krakowskie Przedmieście 62 w Lublinie, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, III - Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, 3.2 - Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-24

Kraków: Dostawa wyposażenia ruchomego (meble gotowe) w ramach projektu Renowacja Pałacu Morskich dawnej resursy Kupieckiej przy ul. Krakowskie Przedmieście 62 w Lublinie, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, III - Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, 3.2 - Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich
Numer ogłoszenia: 65160 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20200 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0048 12 6179655, faks 0048 12 6179653.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia ruchomego (meble gotowe) w ramach projektu Renowacja Pałacu Morskich dawnej resursy Kupieckiej przy ul. Krakowskie Przedmieście 62 w Lublinie, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, III - Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, 3.2 - Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż oraz rozmieszczenie w miejscach docelowego przeznaczenia w budynku Ośrodka Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 62 wyposażenia ruchomego takiego jak: meble biurowe, gabinetowe, stołowe, regały magazynowe, kosze na śmieci, wieszaki na ubrania, krzesła komputerowe, fotele tapicerowane, krzesła tapicerowane, stoły składane, biurka pn.: Dostawa wyposażenia ruchomego (meble gotowe) w ramach projektu Renowacja Pałacu Morskich dawnej resursy Kupieckiej przy ul. Krakowskie Przedmieście 62 w Lublinie, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, III - Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, 3.2 - Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich. Stan istniejący: Budynek, do którego ma być dostarczony przedmiot zamówienia, zlokalizowany jest w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 62, w ścisłym centrum miasta, gdzie obowiązują zakazy i nakazy wjazdu sprzętu ciężkiego (szczegółowych informacji udziela Zarząd Dróg i Mostów Urzędu Miasta Lublin przy ul. Krochmalna 13). Rozładunek przedmiotu zamówienia będzie odbywał się przez wejście od strony ul. Krakowskie Przedmieście (parking Zamawiającego ma ograniczenia wjazdu - brama wjazdowa posiada wymiary 230 cm szer. x 300 cm wys.).Budynek składa się z trzech kondygnacji (piwnica, parter, I piętro), wyposażonych w windę tylko osobową. Szczegółowy plan pomieszczeń, w których będzie rozmieszczane wyposażenie, stanowiące przedmiot zamówienia, stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia opisują:Szczegółowa specyfikacja techniczna wyposażenia ruchomego - załącznik nr 3 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że wszystkie zdjęcia i rysunki, zamieszczone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, dotyczą kształtów i wymiarów zamawianych mebli i stanowią wzór tylko w tym zakresie. Kolorystyka przedstawionych na zdjęciach mebli nie dotyczy przedmiotu zamówienia. Zestawienie ilościowo - wartościowe do formularza ofertowego poszczególnych elementów wyposażenia ruchomego - załącznik nr 2 do SIWZ, Rzuty i przekroje kondygnacji - załącznik nr 4 do SIWZ. Do każdego elementu wyposażenia (przedmiotu zamówienia) należy przedstawić minimum jedną, osobną kartę katalogową (formatu min. A4), na której będzie przedstawione proponowane wyposażenie. Karta katalogowa musi zawierać nazwę wyposażenia lub nazwę użytego systemu wyposażenia, nazwę producenta wyposażenia, rysunek lub zdjęcie proponowanego wyposażenia (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły - optymalnie rozmiar zdjęcia to A4), wymiary oraz szczegóły techniczne wyposażenia pozwalające zweryfikować, czy proponowany mebel spełnia wymagania zamówienia. Wykonawcy oferujący wyposażenie ruchome są zobligowani do przedstawienia: Dokładnego opisu i kart katalogowych, folderów; Nazwy handlowej identyfikującej produkt w kartach katalogowych lub w opisie; Nazwy producenta. Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawców w dniu złożenia ofert pod wskazany w specyfikacji adres w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 62 następujących produktów na prezentację dla Zamawiającego celem potwierdzenia zgodności zaoferowanego produktu z wymaganiami specyfikacji oraz w celu dokonania oceny ofert w kryterium jakość. Elementy wyposażenia, które Wykonawcy muszą zaprezentować Zamawiającemu w dniu złożenia ofert, zostały wymienione poniżej, zgodnie z liczbą porządkową przypisaną w Szczegółowej specyfikacji technicznej wyposażenia ruchomego, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ: a) poz. 22 - KZ - krzesło tapicerowane b) poz. 11 - K1 - krzesło komputerowe c) poz. 2 - BK1 - stół składany 160x60 d) poz. 3 - BK2 - biurko wraz z kontenerem e) poz. 36 - SO - sofa f) poz. 48 - SZ2 - szafa z półkami Powyższe wyposażenie musi zostać dostarczone do Zamawiającego w terminie zgodnym z terminem składania ofert, tj. do dnia 12.02.2015 r. do godz. 12:00 adres: KSSiP OSUiWM w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 62; 20-076 Lublin. Zamawiający wymaga, aby przedmiotem prezentacji były wyliczone powyżej elementy wyposażenia, o parametrach i wykonaniu tożsamym z tym, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga zademonstrowania podczas prezentacji po jednej sztuce każdego, wymienionego powyżej mebla. Wykonawca nie może demonstrować większej ilości sztuk mebli oraz mebli innych niż te, które zostaną przez Niego wskazane w ofercie. Zamawiający zwróci ww. wyposażenie Wykonawcom na ich wniosek. Szczegółowa specyfikacja techniczna wyposażenia ruchomego, stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ, przedstawia minimalne wymagania dotyczące wyposażenia ruchomego, stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia. Wykonawcy mają możliwość zaproponować rozwiązania równoważne, o takich samych parametrach lub je przewyższających, jednak Ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. Zamawiający akceptuje oferty równoważne, o ile spełnione są m. in. minimalne grubości materiałów oraz komponentów. Na etapie realizacji zamówienia Wykonawca umożliwi Zamawiającemu weryfikację dostarczonego przedmiotu zamówienia podczas jego montażu i rozmieszczenia w siedzibie Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczanego przedmiotu zamówienia z umową Zamawiający zastrzega sobie możliwość wstrzymania dostawy kolejnych elementów wyposażenia do czasu natychmiastowej wymiany elementów, które nie odpowiadają treści umowy, a tym samym oferty Wykonawcy, na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, iż wskazane w Szczegółowej specyfikacji technicznej wyposażenia ruchomego nazwy produktów oraz ich producentów mają na celu przybliżenie wymagań, których nie można opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Gdziekolwiek w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w szczególności w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ), opis przedmiotu zamówienia jest dokonany za pomocą wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia produktów, materiałów, Zamawiający dopuszcza także rozwiązania równoważne pod względem technicznym, estetycznym i funkcjonalnym, zapewniające co najmniej takie same właściwości użytkowe, trwałość, jakość, okres gwarancji producenta. Tolerancja wymiarów dopuszczona przez Zamawiającego to zakres +/- 4% - nie dotyczy to produktów, gdzie w treści opisu podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. Nie dopuszcza się zmiany szerokości i głębokości stołów i szaf oraz zmiany zakresu regulacji wysokości stołów, biurek i szaf. 10. Wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą załączył katalogi, foldery przedstawiające proponowane systemy - dotyczy biurek, szaf, kontenerów, krzeseł, sof. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (§ 6 ust. 1, pkt. 2), Zamawiający wymaga załączenia do oferty wszystkich wymienionych w Szczegółowej specyfikacji technicznej wyposażenia ruchomego, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ, certyfikatów i atestów. Certyfikaty i atesty mają być wystawione przez niezależną jednostkę, uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości, jakiego wyposażenia ruchomego dotyczą (nazwa widniejąca na certyfikacie musi być nazwą systemu w przedstawionym katalogu, folderze). Zamawiający - ze względu na charakter i przeznaczenie poszczególnych rozwiązań meblowych - wymaga: a)dla mebli pracowniczych - certyfikatów lub atestów wystawionych przez akredytowane i upoważnione do tego jednostki lub dokumenty równoważne, zgodnie z poniższym zestawieniem norm: Numer normy potwierdzonej certyfikatem Opis PN EN 14073-2:2006 Meble biurowe. Meble do przechowywania. Część 2: Wymagania bezpieczeństwa PN-EN 527-1:2011 Meble biurowe -- Stoły robocze i biurka Część 1: Wymiary PN-EN 527-2:2004 Meble biurowe -- Stoły robocze i biurka -- Mechaniczne wymagania bezpieczeństwa b)krzesła - wymagane normy, tj. PN-EN1335-3:2009, PN-EN 1022:2007, EN13761:2002, EN1728:2000, EN 15373:2007, PN-EN 14703:2010, c)dla pozostałych mebli - aktualne atesty lub dokumenty równoważne: Atest higieniczności dla proponowanych systemów meblowych (nie dotyczy krzeseł), potwierdzający przeznaczenie do użytkowania w pomieszczeniach biurowych i użyteczności publicznej - nie dopuszcza się atestów na same części składowe mebla: Dokument (atest lub certyfikat) potwierdzający spełnianie warunków rozporządzenia MPiPS z 1 grudnia 1998 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. (Dz. U. Nr 148,poz.973) Atesty: EN 15373:2007, PN-EN 1022:2007, EN13761:2002, EN1728:2000, EN15373 poziom2; PN-EN1335-3:2009, EN13761:2002, PN-EN 14703:2010, PN-EN 15372:2010, PN-EN 16139:2013-07, Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Oferowany okres gwarancji na poszczególny sprzęt nie może być krótszy niż określony przez Zamawiającego w Szczegółowej specyfikacji technicznej wyposażenia ruchomego, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający udostępni Wykonawcom przed upływem terminu składania ofert miejsce dostawy wyposażenia w celu przeprowadzenia wizji lokalnych i w celu dokonania indywidualnych pomiarów pomieszczeń. Wizja zostanie potwierdzona protokołem, sporządzonym na wzorze stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość organizacji wizji lokalnych w terminach uzgodnionych z osobą odpowiedzialną za kwestie merytoryczne Panem Mariuszem Krać tel. 81 440 87 35; 665 912 490 email: m.krac@kssip.gov.pl.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.32.00 - Taborety 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dostawa wyposażenia ruchomego będzie realizowana w ramach projektu Renowacja Pałacu Morskich dawnej resursy Kupieckiej przy ul. Krakowskie Przedmieście 62 w Lublinie, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, III - Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, 3.2 - Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa wyposażenia ruchomego (meble gotowe) w ramach projektu Renowacja Pałacu Morskich dawnej resursy Kupieckiej przy ul. Krakowskie Przedmieście 62 w Lublinie, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, III - Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, 3.2 - Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOWY STYL Sp. z o. o., ul. Pużaka 49, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 459381,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 562315,41

  • Oferta z najniższą ceną: 562315,41 / Oferta z najwyższą ceną: 562315,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.