To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-09
Prusice: Przetarg nieograniczony na dzierżawę fotoradaru.
Numer ogłoszenia: 65146 - 2010; data zamieszczenia: 09.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20601 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prusice, Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3126224, faks 071 3126229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dzierżawę fotoradaru..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dzierżawa jednej sztuki fotoradaru z ważną decyzją zatwierdzenia typu, legalizację pierwotną i legalizację ponowną w wersji przenośnej 2) udostępnienie licencji na używanie specjalistycznego oprogramowania do przetwarzania zarejestrowanych przez fotoradar zdjęć i jego instalacja w siedzibie Straży Miejskiej w Prusicach 3) asysta techniczna w czasie dokonywania pomiarów wg ustalonego przez strony miesięcznego harmonogramu polegającą na: a) dowozie, instalacji oraz wykonaniu technicznych czynności pomiarowych w czasie dokonywania czynności kontrolnych przez Zamawiającego, b) instalacji i deinstalacji fotoradaru przenośnego, c) diagnostyce oraz serwisie w zakresie technicznych problemów eksploatacyjnych, d) przeszkoleniu przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi technicznej fotoradaru 4) pomoc informatyczna w czasie obsługi specjalistycznego oprogramowania polegająca na: a) bieżącej pomocy w zakresie wykorzystywania właściwości dostarczonego oprogramowania, 2. W zakresie parametrów techniczno - eksploatacyjnych fotoradar musi: 1) posiadać decyzję Prezesa Głównego Urzędu Miar o zatwierdzeniu typu, z której wynika że fotoradar umożliwia wykonywanie pomiarów prędkości pojazdów w ruchu drogowym ze statywu ustawionego na poboczu drogi. 2) być wyposażony w profesjonalny system pozwalający zarejestrować min. 20.000 zdarzeń bez ingerencji z zewnątrz po przekroczeniu przez pojazd prędkości progowej dokumentować zdarzenie w sposób umożliwiający odtworzenie; 3) posiadać zasięg pomiarowy pozwalający na wykonanie prawidłowego pomiaru powodującego automatyczną rejestrację zdjęcia w całym zakresie mierzonych prędkości; 4) rejestrować w pamięci wykonane pomiary z możliwością ich natychmiastowego otworzenia na miejscu lub w dowolnym czasie; 5) wykonywać zdjęcia umożliwiające pełną identyfikację, umieszczać w tle zdjęcia: nr urządzenia, zmierzoną prędkość, datę i czas pomiaru oraz dokumentować dane uzupełniające pod zdjęciem: nr rejestracyjny pojazdu, data i czas pomiaru, stanowisko, miejsce pomiaru, prędkość dozwolona i stwierdzona; 6) umożliwiać przenoszenie zawartości pamięci do komputera stacjonarnego; 7) posiadać komendy oprogramowania w języku polskim; 8) posiadać dokładność pomiaru min. (+, -) 3 km/h przy prędkościach do 100 km/h, oraz (+, - ) 3% przy prędkościach powyżej 100 km/h; 9) posiadać możliwość ustawienia prędkości progowej w zakresie 20-250 km/h, ze skokiem co 1 km/h; 10) posiadać przystosowanie do pracy w temperaturach od -25o C do 60o C; 11) częstotliwość nadajnika od 23 do 25 GHz 12) posiadać przystosowanie do pracy przez całą dobę; 13) posiadać pulpit sterowniczy oraz instrukcję obsługi w języku polskim; 14) posiadać podświetlone pole odczytowe czytelne w nocy i w słoneczny dzień; 15) posiadać zatwierdzenie typu urządzenia wydane przez Główny Urzędu Miar o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z 11 maja 2001r. Prawo o miarach (Dz. U. nr 63, poz. 636); 16) posiadać orzeczenie Laboratorium Ochrony Radarowej przy PIT w Warszawie. 3. Specjalistyczne oprogramowanie do przetwarzania zarejestrowanych zdjęć musi zapewnić: 1) wszystkie komendy oraz opisy programu muszą być w języku polskim; 2) program musi posiadać możliwość obróbki zdjęć w sposób pozwalający na ich dalsze wykorzystanie w postępowaniu mandatowym; 3) program musi posiadać funkcję automatycznego tworzenia listy zapytań o dane osobowe zarejestrowanych pojazdów bezpośrednio do SI CEPIK poprzez łącze internetowe; 4) program musi posiadać funkcję automatycznego druku wzorów pism oraz innej korespondencji w celu ustalenia właściciela pojazdu, kierowcy oraz innych druków stosowanych w postępowaniu mandatowym z zastosowaniem urządzenia pomiarowego lub kontrolnego; 5) program musi posiadać możliwość zapamiętania w bazie danych wszystkich informacji dot. zarejestrowanych zdarzeń, generowania pism oraz innych dokumentów stosowanych w postępowaniu mandatowym z zastosowaniem urządzenia pomiarowego lub kontrolnego; 6) program musi posiadać moduł pozwalający nadawać uprawnienia do korzystania z określonych funkcji programu w zależności od nadanych uprawnień (tzw. moduł administratora); 7) program musi posiadać moduł automatycznego tworzenia tzw. książki nadawczej dla wygenerowanych przez program pism; 8) program musi posiadać moduł pozwalający na generowanie zestawień dotyczących: - listy zarejestrowanych i wprowadzonych do bazy danych zdarzeń; - listy spraw, dla których brak jest danych osobowych sprawców wykroczeń; - listy wystawionych mandatów; - listy opłaconych mandatów, udzielonych pouczeń, itp; - rejestru pism wychodzących (wygenerowanych przez program); - innych zestawień zaproponowanych przez Dostawcę; 9) program musi dawać możliwość pracy w sieci na dwóch stanowiskach. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy własnymi siłami. Powierzenie wykonania części przedmiotu umowy innym wykonawcom jest niedopuszczalne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.30.00 - 31.62.30.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- K&K KONSULTING KRZYSZTOF KALINOWICZ, UL. MIKOŁOWSKA 117, 51-515 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245902,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 122900,00
Oferta z najniższą ceną: 122900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 190000,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.