To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-12
Ogłoszenie nr 65014 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.
Grębów: Kompleksowa termomodernizacja budynku ZSO w Grębowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt "Kompleksowa termomodernizacja budynku ZSO w Grębowie" jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr III "Czysta energia", działania 3.2 Modernizacja energetyczna budynków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 37423-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grębów, krajowy numer identyfikacyjny
83040917500000, ul.
Rynek
1,
39-410
Grębów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
15 8513764, 8112715, faks
158 112 805, e-mail
ug@grebow.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.grebow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa termomodernizacja budynku ZSO w Grębowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa termomodernizacja budynku ZSO w Grębowie". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w następujących dokumentach: 1) dokumentach o charakterze bezwzględnie obowiązującym, tj.: a) projekcie budowlanym - część 1 w zakresie: - zagospodarowanie działki, - architektura i konstrukcja, - branża elektryczna, - branża sanitarna, b) projekcie budowlanym - część 2 w zakresie: - zagospodarowanie działki, - nadbudowa dachu, - instalacja gazu, - wentylacja mechaniczna, które stanowią załącznik nr 1 do pozwolenia na budowę nr AB.III.6740.74.2015 z dnia 10.11.2015 r., c) projekcie wykonawczym - część 1 w zakresie: - zagospodarowanie terenu, - architektura i konstrukcja, d) projekcie wykonawczym - część 2A w zakresie, - modernizacja kotłowni gazowej oraz instalacja c.w.u., e) projekcie wykonawczym - część 2B w zakresie: - wentylacja mechaniczna oraz c.o., f) projekcie wykonawczym - część 3 w zakresie: - branża elektryczna, g) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie: - branża budowlana, - branża elektryczna, - branża sanitarna; 2) dokumentach o charakterze pomocniczym i informacyjnym, tj.: a) przedmiarze robót branży budowlanej, b) przedmiarze robót branży elektrycznej, c) przedmiarze robót branży sanitarnej, - które stanowią załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia nie obejmuje swym zakresem wykonania instalacji wentylacji mechanicznej dla hal sportowych. Oznacza to, że zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z zawartej umowy nie będzie obejmował wykonania robót w tym zakresie. Wykonawca obliczając cenę ofertową nie powinien uwzględniać wartości tych prac w ofercie. 3. Zamawiający informuje, iż dokumenty wskazane w § 3 ust. 3 pkt 2 SIWZ są jedynie dokumentami o charakterze pomocniczym i informacyjnym, z których Wykonawca nie ma obowiązku korzystać. 4. Zamawiający informuje, iż jakiekolwiek wskazanie w treści dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkt dostarczany przez konkretnego Wykonawcę należy odczytywać jako "lub równoważny". Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w ofercie równoważnych zamienników w odniesieniu do urządzeń, materiałów i technologii wskazanych w dokumentacji, jeżeli oferowane elementy posiadają istotne parametry (cechy) jakościowo-użytkowe nie gorsze (tzn. takie same lub wyższe) od elementów wskazanych jako wzorcowe. Podane w dokumentacji technicznej parametry stanowią warunki brzegowe, których spełnienie jest niezbędne dla pozytywnej oceny równoważności. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zamawiający informuje, iż z uwagi na fakt, że prace będą prowadzone w obiekcie czynnym (szkoła) Wykonawca powinien dostosować organizację swoich robót tak, aby uwzględniała ona specyfikę obiektu i wynikające stąd ograniczenia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45310000-3
Dodatkowe kody CPV:
45320000-6,
45330000-9,
45331100-7,
45332000-3,
45332200-5,
45332400-7,
45333000-0,
45421000-4,
45443000-4,
45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2979107.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2900000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.