eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Wykonanie usługi szkoleniowej - kursy zawodowe dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Gołdapi w związku z realizacją projektu pn. "Kwalifikacje droga do sukcesu" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-19



Ogłoszenie nr 650101-N-2018 z dnia 2018-11-19 r.

Starostwo Powiatowe w Gołdapi: Wykonanie usługi szkoleniowej - kursy zawodowe dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Gołdapi w związku z realizacją projektu pn. "Kwalifikacje droga do sukcesu" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Kwalifikacje drogą do sukcesu" Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Gołdapi, krajowy numer identyfikacyjny 51143397600000, ul. ul. Krótka  1 , 19500   Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 876 154 444, e-mail starostwo.goldapskie@post.pl, faks 876 154 445.
Adres strony internetowej (URL): https://powiatgoldap.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://bip.powiatgoldap.pl/zamowienie.html


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami: oświadczeniami i dokumentami wskazanymi w SIWZ, należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Mieszkańców
Adres:
Starostwo Powiatowe w Gołdapi, ul. Krótka 1, 19-500 Gołdap


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi szkoleniowej - kursy zawodowe dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Gołdapi w związku z realizacją projektu pn. "Kwalifikacje droga do sukcesu" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny: ED.272.7.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej - kursy zawodowe dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych W Gołdapi w związku z realizacją projektu pn. "Kwalifikacje droga do sukcesu" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Zamówienie dzieli się na 11 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej "SIWZ", tj. w załączniku Nr 1.

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80500000-9
80530000-8
80411200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez dołączenie do oferty wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku, a którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Opis spełnienia warunków dla każdej z części postępowania został zawarty w cz. V pkt. 2 ust. 3 SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zgodnie z zapisami SIWZ do postępowania.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zgodnie z zapisami SIWZ do postępowania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zgodnie z zapisami SIWZ do postępowania.

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zgodnie z zapisami SIWZ do postępowania.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Zgodnie z zapisami SIWZ do postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Doświadczenie 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-03, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinny być przygotowane w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Kurs prawa jazdy kategorii B
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla 81 uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Gołdapi wytypowanych na podstawie regulaminu rekrutacji. 2) Liczba uczestników - 81, w okresie grudzień 2018 do 31lipiec 2019 - 40 osób i w okresie 01 wrzesień 2019 do 31 sierpnia 2020 - 41 osób. 3) Zakończenie realizacji zadania - 31.08.2020 r. 4) 60 godzin na uczestnika, w tym: 30 godz. teoretycznych (1 godzina = 45 minut) i 30 godz. praktycznych (1 godzina = 60 minut). 5) Kurs, o którym mowa wyżej, musi być zgodny z przepisami ustawy z dnia 5 stycznia 2011r o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011r.Nr 30 poz. 151 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U.2012r. poz.995).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80411200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 83754,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Kurs obsługi wózka jezdniowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora wózków jezdniowych - dla 69 uczniów Zespołu Szkół Zawodowych Gołdapi, w okresie 1 kwiecień 2019 do 31maja 2019 dla 34 uczniów oraz w okresie 01 kwiecień 2020 do 31 maj 2020 dla 35 uczniów zgodnie z Rozporządzeniem MEN w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (t.j. Dz.U.2014 poz.622) 2) Kurs powinien zawierać zagadnienia: a) z podstaw budowy i zasad działania różnych typów wózków, dającą gwarancję ich prawidłowej eksploatacji, b) obowiązujących przepisów BHP, zasad poruszania się po terenie zakładu pracy, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, zasad udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej, c) przepisów i wytycznych Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie eksploatacji wózków widłowych z masztem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 34500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-05-04
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Kurs spedytora
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spedytora - dla 50 uczniów Zespołu Szkół Zawodowych Gołdapi, w okresie 1.02.2019 do 31. 03.2019 dla 25 uczniów oraz w okresie 01.02.2020 do 31.03.2020 dla 25 uczniów( 2 grupy) zgodnie z Rozporządzeniem MEN w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (t.jedn.Dz.U.2014 poz.622). 2) Z przyczyn od siebie niezależnych, Zamawiający może dokonać zmiany terminu realizacji zamówienia. 3) Czas trwania zajęć wynosi 40 godzin dla każdej grupy (2x40h=80h). 4) Kurs powinien zawierać zagadnienia: a) Zagadnienia prawne związane z transportem drogowym i pracą w transporcie drogowym; b) Ogólne zasady budowy i eksploatacji pojazdów ciężarowych; c) Zasady pracy spedytora; d) Zajęcia praktyczne/symulacje, między innymi: - tworzenie zamówienia na przewóz, - zawieranie umowy przewozu przez przewoźnika, - wypełnianie dokumentów transportowych i celnych, - korzystanie z giełd ładunków, - łączenie przesyłek towarowych w pakiety.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 43000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-02
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Kurs rozliczania czasu pracy kierowcy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu rozliczenie czasu pracy kierowców - dla 50 uczniów Zespołu Szkół Zawodowych Gołdapi, w dwóch grupach po 25 osób, pierwsza grupa styczeń-luty 2019 r., druga w styczniu-lutym 2020 roku, zgodnie z Rozporządzeniem MEN w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (t.jedn.Dz.U.2014 poz.622). 2) Z przyczyn od siebie niezależnych, Zamawiający może dokonać zmiany terminu realizacji zamówienia. 3) Czas trwania zajęć wynosi 16 godzin dla każdej grupy.(2x16h=32h). 4) Kurs powinien zawierać zagadnienia: a) Obsługa tachografów cyfrowych i analogowych, b) Czas jazdy, przerwy i odpoczynek kierowców, c) Ewidencja i rozliczanie czasu pracy kierowców
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 20732,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Kurs baristy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu baristy dla 18 uczniów Zespołu Szkół Zawodowych Gołdapi (dwie grupy 9 osobowe ). Pierwsza grupa zajęcia w kutym 2019, druga grupa zajęcia w lutym 2020, zgodnie z Rozporządzeniem MEN w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (t.jedn.Dz.U.2014 poz.622). 2) Z przyczyn od siebie niezależnych, Zamawiający może dokonać zmiany terminu realizacji zamówienia. 3) Czas trwania zajęć wynosi 30 godzin dla każdej grupy.( 2x30h). 4) Kurs powinien zawierać zagadnienia: a) część teoretyczna: - kawa jako roślina, ziarno, napój, - barista historia zawodu, kwalifikacje i zakres obowiązków, - sprzęt baristy -. -przygotowanie espresso w teorii - zasada 4M. b) część praktyczna: - przygotowanie espresso, espresso doppio, ristretto, lungo, - pienienie mleka, - przygotowanie napojów kawowych z mlekiem - latte, cappucino, latte machisto, - omówienie i wykorzystanie dodatków do kaw - czekolada (mocha), lody (espresso affogato), bita śmietana, sosy, -Latte art - sztuka "rysowania na kawie", - Dobra Praktyka Higieniczna i Dobra Praktyka Produkcyjna wykorzystywane przez system zarządzania HACCP w pracy baristy, c) Egzamin z części teoretycznej (test) i praktycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7482,96
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Kurs kelner - barman
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kelnera- barmana dla 18 uczniów Zespołu Szkół Zawodowych Gołdapi ( dwie grupy 9 osobowe ). Pierwsza grupa zajęcia w okresie luty-maj 2019 roku, druga grupa zajęcia w okresie styczeń-luty 2020, zgodnie z Rozporządzeniem MEN w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (t.jedn.Dz.U.2014 poz.622). 2) Z przyczyn od siebie niezależnych, Zamawiający może dokonać zmiany terminu realizacji zamówienia. 3) Czas trwania zajęć wynosi 100 godzin dla każdej grupy w tym 50 godzin kurs kelnera (10 godzin teoria, 40 godzin praktyka) oraz 50 godzin kurs barmana (10 godzin teoria, 40 praktyka). Razem 2 grupy po 100 godzin =200 godzin. 4) Kurs powinien zawierać zagadnienia: a) komunikacja interpersonalna, b) asortyment potraw i napojów, c) przygotowanie Sali oraz organizacji techniki pracy podczas obsługi, d) zasady podawania potraw i napojów, e) obsługa przyjęć okolicznościowych, f) techniki sporządzania koktajli, napojów, drinków, g) serwowanie napojów przy barze, h) rozliczenia kelnerskie, i) rozliczenia baru. j) ćwiczenia z noszenia zastawy stołowej, szkła oraz tac. k) ćwiczenia z zakresu serwowania. Zasady obsługi konsumenta: powitanie, serwis, podziękowanie i pożegnanie, podawanie rachunku, metody serwowania, kolejność podawania potraw i napojów, prezentacja i podawanie napojów alkoholowych, zasady zbierania zastawy stołowej po konsumpcji, zasady przygotowania deserów w obecności konsumenta - flambrowanie, itp
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17000,10
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Kurs carvingu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu rzeźbienia w owocach i warzywach metodą carvingu I stopnia dla 18 uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Gołdapi (dwie grupy 9 osobowe po 8 godzin). Pierwsza grupa kurs w okresie grudzień 2018-styczeń 2019 (9 osób),druga grupa grudzień 2019- styczeń 2020)- 9 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczniów zakwalifikowanych do udziału w zajęciach. 2) Celem szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do wykonywania dekoracji z warzyw i owoców, a przez to podniesienie kwalifikacji i zdolności do zatrudnienia w zakładach gastronomicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6912,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Kurs konsultanta ślubnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu konsultanta ślubnego dla 16 uczniów Zespołu Szkół Zawodowych Gołdapi w dwóch grupach 9 osobowych. Zajęcia dla pierwszej grupy w okresie kwiecień - czerwiec 2019, dla drugiej grupy kwiecień- czerwiec 2020 zgodnie z Rozporządzeniem MEN w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (t.jedn.Dz.U.2014 poz.622). 2) Terminy szczegółowe zostaną określone po zawarciu umowy. Z przyczyn od siebie niezależnych, Zamawiający może dokonać zmiany terminu realizacji zamówienia. 3) Czas trwania zajęć wynosi 20 godzin dla każdej grupy ( 2x20h). Zaleca się by zajęcia trwały 3 dni: 2x po 6 h i 1x 8 h. 4) Program kursu powinien zawierać zagadnienia: Konsultant ślubny - charakterystyka zawodu ? Kim jest Konsultant Ślubny ? Różnice pomiędzy wedding plannerem, event managerem a managerem ds. organizacji wesel ? Plusy i minusy zawodu ? Organizacja czasu pracy ? Zakres obowiązków Konsultanta Ślubnego ? Kompetencje interpersonalne Konsultanta Ślubnego ? Kodeks etyczny Konsultanta Ślubnego ? Podstawowe pojęcia w pracy Konsultanta Ślubnego ? Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych Klient wedding plannera ? Kim jest klient konsultanta ślubnego ? Ile par, tyle charakterów - z jakim typem klienta można spotkać się w tej pracy ? Zasady jakościowej obsługi klienta ? Relacje z klientem trudnym - sposoby łagodzenia napiętych sytuacji ? Case studies Prowadzenie Agencji Ślubnej ? Rodzaje działalności gospodarczej ? Jak założyć własną działalność gospodarczą ? Koszty założenia agencji weddingowej ? Prowadzenie biura ? Dokumentacja agencji ślubnej ? Rozliczenia i podatki ? Reklama czyli jak pozyskać klienta ? Media na rynku weddingowym w Polsce (portale, fora, targi ślubne - co warto śledzić i kupować) Podwykonawcy ? Sposoby pozyskiwania podwykonawców, tworzenie bazy podwykonawców ? Na co zwrócić uwagę wybierając lokal, fotografa, kamerzystę itp. - nowe trendy ? Sposoby weryfikacji podwykonawców ? Oferty i ceny usług podwykonawców - stosunek jakości do ceny ? Umowy ? Koordynacja prac podwykonawców ? Rozliczenia z podwykonawcami ? Najczęściej spotykane problemy w pracy z podwykonawcami - case studies Ślub w Polsce ? Rodzaje ślubów ? Formalności ślubne ? Organizacja ślubu z osób o różnych wyznaniach ? Organizacja ślubu z obcokrajowcem ? Organizacja ślubu w plenerze ? Tradycje ślubne/weselne, popularne przesądy i typowe elementy ślubu i wesela ? Zwyczaje i tradycje praktykowane w innych krajach i kulturach Praca z klientem i organizacja ślubu i wesela krok po kroku ? Czego unikać w korespondencji/kontaktach z klientem ? Ankieta przedślubna - opracowanie kwestionariusza ? Spotkanie z klientem - jak się przygotować (dobór miejsca spotkania, dobór przygotowanie materiałów, dress code, nastawienie) ? Konsultant podczas spotkania z klientem - symulacje rozmów z klientami ? Opracowanie oferty dla klienta ? Jak obliczyć koszt konsultanta ślubnego ? Tworzenie kosztorysu organizacji wesela ? Opracowanie umowy z klientem ? Sposoby rozliczeń z klientami ? Harmonogram pracy konsultanta ? Prezentowanie i dobór podwykonawców ? Umowy i rozliczenia z podwykonawcami ? Opracowanie scenariusza ceremonii zaślubin i przyjęcia weselnego ? Check list Organizacja wesela w praktyce ? Nowe trendy ? Ślub z motywem przewodnim ? Organizacja ślubu w plenerze ? Organizacja wesela plenerowego ? Dobór podwykonawców ? Aranżacje ceremonii - dekoracje miejsca zaślubin i sali weselnej ? Trendy w dekoracjach miejsc ceremonii i miejsc wesela ? Dobór menu właściwego dla danego przyjęcia ? Dobór alkoholi do menu i rodzaju przyjęcia ? Zaproszenia ślubne ? Papeteria ślubna ? Ustawienia stołów, usadzanie gości przy stole ? Organizacja atrakcji na wesele Koordynacja ślubu i wesela - jak się należy przygotować i o czym należy pamiętać ? koordynacja wesela organizowanego przez konsultanta ślubnego a koordynacja wesela organizowanego przez młodą parę ? ustalenia z podwykonawcami ? scenariusz dla podwykonawców ? ustalenia z osobami z otoczenia pary młodej ? check list ? dress code ? plan pracy konsultanta ? zarządzanie podwykonawcami w czasie ślubu i wesela ? co wolno, a czego nie wolno w czasie koordynacji ? symulacje sytuacji kryzysowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 20250,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Kurs operator/programista obrabiarek numerycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora/ programistę obrabiarek numerycznych dla 9 uczniów Zespołu Szkół Zawodowych Gołdapi. Zajęcia w okresie luty - kwiecień 2019 zgodnie z Rozporządzeniem MEN w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (t.jedn.Dz.U.2014 poz.622). 2) Terminy szczegółowe zostaną określone po zawarciu umowy. Z przyczyn od siebie niezależnych, Zamawiający może dokonać zmiany terminu realizacji zamówienia. 3) Czas trwania zajęć wynosi 62 godziny . Zaleca się by zajęcia trwały 8 dni: 7x po 8 h i 1x 6h. 4) Program kursu powinien zawierać zagadnienia: ? czytania rysunku technicznego, ? mocowania elementu obrabianego na obrabiarce, ? doboru narzędzi i parametrów obróbki, ? strategii obróbki, ? obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie: - tokarki CNC, - frezarki CNC, ? programowania obrabiarek CNC, ? obróbki elementów na podstawie rysunku technicznego, ? wykonywanie pomiaru kontrolnego obrobionych elementów za pomocą narzędzi pomiarowych. 5) Kurs obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 20250,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Kurs obsługi klienta i technik sprzedaży
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi klienta i technik sprzedaży dla 12 uczniów Zespołu Szkół Zawodowych Gołdapi ( dwie grupy 6 osobowe ).Pierwsza grupa zajęcia w okresie styczeń - marzec 2019 roku, druga grupa zajęcia w okresie styczeń-marzec 2020, zgodnie z Rozporządzeniem MEN w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (t.jedn.Dz.U.2014 poz.622). 2) Z przyczyn od siebie niezależnych, Zamawiający może dokonać zmiany terminu realizacji zamówienia. 3) Czas trwania zajęć wynosi 30 godzin dla każdej grupy. Razem 2 grupy po 30 godzin =60 godzin. 4) Kurs powinien zawierać zagadnienia: ? Najważniejsze reguły i zasady profesjonalnej obsługi klienta ? Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem ? Psychologia obsługi klienta ? Podstawy prawidłowych relacji interpersonalnych w kontakcie z klientem ? Manipulacje ze strony klientów - rozpoznawanie i przeciwdziałanie ? Standardy sprzedaży bezpośredniej ? Sprzedaż i obsługa klienta a rozpoznawanie jego potrzeb ? Trudne sytuacje w kontaktach z klientami ? Etapy rozwiązywania zastrzeżeń zgłaszanych przez klientów 5) Metody i środki szkolenia * ćwiczenia indywidualne i grupowe * dyskusje moderowane * studia przypadków * symulacje sytuacji zawodowych * testy diagnostyczne * wykład interaktywny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17879,52
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Kurs spawania metoda MAG 135 i TIG 141
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów z zakresu: spawania blach i rur spoinami pachwinowymi - procesy spawania 135 MAG oraz 141 TIG oraz kurs spawania blach spoinami czołowymi - procesy spawania 135 MAG oraz 141 TIG dla grupy materiałowej: stale niestopowe i stale drobnoziarniste wg aktualnych wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach W-14/IS-41 "Szkolenie i egzaminowanie spawaczy pod merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach" dla 19 uczniów Zespołu Szkół Zawodowych Gołdapi zgodnie z Rozporządzeniem MEN w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (t.jedn.Dz.U.2014 poz.622). Kursy powinny obejmować zagadnienia umożliwiające nabycie kwalifikacji zawodowych oraz być zgodne z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, przygotowującego do egzaminu organizowanego przez ww. Instytut wg aktualnych norm egzaminowania spawaczy. 2) Celem kursu spawacza metodą MAG-135 i TIG 141 jest zdobycie przez nauczyciela i uczniów wiedzy teoretycznej oraz praktycznej umożliwiającej zdanie egzaminu organizowanego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach, uprawniającego do otrzymania książeczki spawacza oraz świadectw egzaminu kwalifikacyjnego spawacza, a w rezultacie poniesienie kompetencji zawodowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 51600,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.