eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Kompleksowa obsługa techniczna Domu Asystenta Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 2 w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-01-02

Ogłoszenie nr 64 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.

Kraków: Kompleksowa obsługa techniczna Domu Asystenta Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 2 w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 360948


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 00000156003300, ul. ul. Warszawska  24, 31155   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072, e-mail zampub@pk.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa obsługa techniczna Domu Asystenta Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 2 w Krakowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KA-2/106/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres prac branży elektrycznej: 1) Zapewnienie ciągłej dostawy energii elektrycznej (Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostawie energii elektrycznej z winy Zakładu Energetycznego). 2) Zakres działania: - konserwacja wewnętrznej linii zasilającej do rozdzielni głównej (naprawa instalacji, oświetlenia, wymiana żarówek, świetlówek, bezpieczników, podstaw i główek bezpiecznikowych, naprawa gniazd wtykowych, przełączników, styczników, naprawa kuchenek elektrycznych), wymiana wadliwych subliczników energii elektrycznej, - rozdzielnia główna tablic zabezpieczających poszczególne WLZ do pomieszczeń mieszkalnych, - obwody zabezpieczające w tablicach świetlnych łącznie z instalacją, - instalacja odgromowa, - konserwacja oświetlenia terenu Domu Asystenta łącznie z przyległymi parkingami (naprawa lamp oświetleniowych, wymiana nieczynnych punktów oświetleniowych) oraz szlabanów, - konserwacja domofonów oraz wymiana niedziałających urządzeń domofonowych. 2. Zakres prac branży hydraulicznej: 1) W budynku znajduje się jeden węzeł cieplny wraz z wymiennikami i zasobnikami CCW. Obiekt składa się z czterech segmentów połączonych przewiązką. W jednym segmencie znajduje się 11 pionów wod.-kan. i 22 piony c.o. Piony c.o. z rozdziałem dolnym zamontowane są w korytarzach. Dostęp do zaworów podpionowych - pełny, odpowietrzniki samoczynne. W mieszkaniach znajduje się węzeł sanitarny (umywalka, kabina prysznicowa, ubikacja a w kuchni - zlewozmywak). W łazienkach zamontowane są wodomierze. 2) Zakres działania: - systematyczna kontrola instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i c.o., - usuwanie na bieżąco usterek stwierdzonych i zgłoszonych, polegające na likwidacji nieszczelności instalacji i urządzeń sanitarnych, wymiana uszczelek, pokręteł, głowic, zaworów ciepłej i zimnej wody, baterii umywalkowych i prysznicowych oraz utrzymanie urządzeń w stanie sprawności eksploatacyjnej - w razie konieczności wymiana niesprawnych urządzeń i przyborów po uprzednim doczyszczeniu i odgrzybieniu miejsca demontażu, - wymiana uszczelek i zaworów grzejnikowych oraz termostatów, likwidacja przecieków instalacji wewnętrznej c.o., odpowietrzanie grzejników i instalacji, uzupełnianie wody w systemie grzewczym (również w dni wolne od pracy) oraz utrzymanie instalacji w stanie sprawnym technicznie, - w przypadku wystąpienia awarii wod.-kan. kompleksowe jej usunięcie polegające na ustaleniu przyczyny, ewentualnym rozkuciu pionu, wymianie lub naprawie uszkodzonego elementu, zamurowaniu, pomalowaniu powierzchni objętej awarią, - zabezpieczenie podłóg łazienek folią w płynie (w pierwszej kolejności łazienki awaryjne), - utrzymanie drożności instalacji kanalizacyjnej wewnętrznej i zewnętrznej do pierwszej studzienki kontrolnej wraz z instalacją opadową, - wzywanie specjalistycznych firm do przetykania kanalizacji wewnętrznej - w razie potrzeby zewnętrznej - jeden raz w roku oraz opadowej po uprzednim uzgodnieniu prac w administracji Domu Asystenta. Usługa czyszczenia wykonywana będzie na koszt Politechniki Krakowskiej na podstawie wystawianych faktur. - okresowe przepłukiwanie instalacji c. o.. 3. Zakres prac ślusarskich: 1) Naprawa oraz wymiana zamków i klamek, naprawa pokryw hydrantowych, rozdzielni elektrycznych i klap zsypowych, naprawa i regulacja drzwi wejściowych wraz z wymianą uszkodzonych samozamykaczy. 2) Wykonywanie w razie potrzeby drobnych prac spawalniczych oraz prac ślusarskich zleconych przez pracowników administracji Domu Asystenta. 3) Naprawa i konserwacja zapór wjazdowych (słupki). 4. Zakres prac stolarskich i szklarskich: 1) Naprawa znajdujących się w mieszkaniach, pomieszczeniach ogólnodostępnych i biurowych: mebli, zamków, klamek drzwiowych i okiennych, drzwi i okien, 2) Dostosowanie blatów kuchennych do montażu kuchenek elektrycznych, 3) Szklenie okien, drzwi i bram na korytarzach oraz drobne prace zlecone przez pracowników administracji Domu Asystenta. 5. Zakres prac budowlanych: - drobne prace budowlane takie jak: naprawy parapetów, drobne prace murarskie, fliziarskie, uzupełnianie obtłuczonych narożników, drobne prace malarskie wewnątrz i na zewnątrz budynków (np. usuwanie graffiti), itp.. W miarę potrzeb flizowanie ścian (np. uszkodzenia płytek przy wymianie brodzików, umywalek). 6. Konserwacja instalacji i urządzeń: - konserwacja systemów odgromowych - jeden raz w roku. 7. Inne drobne prace - np.: przenoszenie sprzętu i mebli w obrębie budynków Domu Asystenta. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50800000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT122926.83
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Instalacyjno Budowlany Wod. Kan. Co. REM - INSTAL Robert Krystecki,  r.instal.pl@interia.pl,  ul. Szopkarzy 6/1,  31-228,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 126000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 126000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 126000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.