eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › BUDOWA CENTRUM LOGISTYCZNEGO w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z zagospodarowaniem terenu działki oraz wykonaniem przyłączy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-12

Ogłoszenie nr 64759 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.

Częstochowa: BUDOWA CENTRUM LOGISTYCZNEGO w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z zagospodarowaniem terenu działki oraz wykonaniem przyłączy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 377334-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA, krajowy numer identyfikacyjny 15056552700000, ul. Al. Najświętszej Maryi Panny  24 lok. 8, 42-202   Częstochowa, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 343 605 688, faks 343 605 747, e-mail arr@arr.czestochowa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.arr.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BUDOWA CENTRUM LOGISTYCZNEGO w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z zagospodarowaniem terenu działki oraz wykonaniem przyłączy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZAM/59/BZ/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest BUDOWA CENTRUM LOGISTYCZNEGO w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z zagospodarowaniem terenu działki oraz wykonaniem przyłączy a w tym: o budowa hali magazynowej (segmenty A, B, C, D) z zapleczem biurowo-socjalnym (segmenty B i C) o danych charakterystycznych: powierzchnia użytkowa 3 496,53 m2 Projekt wykonawczy obejmuje budowę także pozostałych dwóch modułów socjalnych A i D, które jednak nie są przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawca poza wykonaniem: - uzbrojenia terenu - infrastruktury podziemnej, którą należy wykonać w całości (dot. zewnętrznej kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, oświetlenia terenu) oraz - instalacji wewnętrznych, które należy wykonać w segmentach B i C w taki sposób aby zapewnić bezproblemowe podłączenie w przyszłości segmentów A i D (należy wykonać trójniki i zawory - zw, cwu, co, inst. odprowadzenia skroplin) nie wykonuje żadnych innych robót związanych z segmentami A i D (także fundamentów co zostanie skorygowane w projekcie wykonawczym na etapie realizacji robót). o budowę portierni, wiaty śmietnikowej i parkingu na 44 miejsca postojowe o wykonanie zagospodarowania terenu o wykonanie kompletu instalacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszej specyfikacji dokumentacja projektowa w następującym zakresie: o Projekt wykonawczy branży architektonicznej o Projekt wykonawczy branży konstrukcyjnej o Projekt wykonawczy branży sanitarnej 5 tomów o Projekt wykonawczy branży elektrycznej 2 tomy o Projekt wykonawczy branży drogowej 1 tom o Badania geotechniczne 1 tom o Obliczenia statyczne konstrukcji hali przyjęte w opracowaniu projektowym (jako podstawa równoważności rozwiązań). o Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót o Przedmiary robót Załączone przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy i szacunkowy. Wykonawca przygotowując ofertę opiera wyceną na podstawie własnych kalkulacji ilości robót. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie roboty, które należy zrealizować by przedmiot zamówienia osiągnął gotowość do użytkowania i został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. W przypadkach, gdy Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się wskazaniem konkretnego producenta, znaku towarowego, patentu Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, czyli zastosowanie wyrobów budowlanych lub urządzeń innych aniżeli wskazane w dokumentacji pod warunkiem, że są one równoważne w stosunku do wskazanych, czyli posiadają parametry (techniczne, eksploatacyjne, jakościowe, estetyczne) i gwarancję nie gorsze od produktów wymienionych w dokumentacji. W związku z tym, że ostateczne rozwiązania wykonawczo-warsztatowe konstrukcji hali magazynowej zostaną zaprojektowane przez Wykonawcę w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy i przedłożone Zamawiającemu do akceptacji, ustala się następujące warunki równoważności rozwiązań konstrukcyjnych w celu zachowania porównywalności ofert: 1. Konstrukcja główna winna być zestawiona z ram stalowych blachownicowych wykonanych w warunkach prefabrykacji przemysłowej. 2. Obliczenia wytrzymałościowe winny być udokumentowane na podstawie Polskich Norm odpowiadających normom EUROCOD: PN-EN 1990,; PN-EN 1991-1-1; PN-EN 1991-1-3; PN-EN 1991-1-4; PN-EN 1993-1-1; PN-EN 1993-1-8; PN-EN 1090-2. 3. Poszczególne elementy ram głównych łączone pomiędzy sobą za pomocą śrub wysokiej wytrzymałości. 4. Zabezpieczenie powierzchni do stopnia SA 2.5 oraz nałożenie warstwy farby podkładowej w wytwórni. Malowanie farbą nawierzchniową do min. 160um na budowie. 5. Wymiary hali zgodne z projektem architektonicznym. 6. Konstrukcja hali dostosowana do zabudowy suwnicy o udźwigu 5T (Wykonawca w ramach zamówienia nie dostarcza belek podsuwnicowych i suwnicy). 7. Poszycie dachu wykonane jako dach warstwowy składający się z blachy trapezowej montowanej na płatwiach + ocieplenie wraz z system mostkowym/dystansowym z podkładkami ze styroduru w celu wyeliminowania mostków termicznych + blacha trapezowa, warstwy zapewniające współczynnik U dla całej przegrody U=0,21 W/m2K. 8. Poszycie ścian: zewnętrzne - wykonane jako blacha trapezowa w układzie pionowym, montowana do rygli ściennych poprzez elementy eliminujące mostki cieplne, wewnętrzne - wykonane jako blacha trapezowa w układzie pionowym ocieplenie wykonane z wełny mineralnej grubości min. 160 mm. 9. Pozostałe elementy zgodnie z projektem architektonicznym. Biorąc pod uwagę ograniczone środki finansowe dostępne na realizację zamówienia, Zamawiający w przypadku kiedy podstawowa cena ofertowa żadnej z ofert nie będzie mieścić się w kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, będzie oceniał wszystkie oferty w jednej z wersji wyceny ofert opisanych poniżej, dla których co najmniej jedna z ofert będzie mieścić się w budżecie. Jeżeli po ocenie ofert w ramach wszystkich kryteriów okaże się, że najkorzystniejsza z ofert przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający będzie oceniał wszystkie oferty w kolejnej tańszej wersji. Przykład: Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 100 zł. Najtańsza podstawowa oferta złożona w postępowaniu: 120 zł. Z uwagi na to, że najtańsza oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający będzie oceniał wszystkie oferty w kolejnej tańszej wersji. Najtańsza oferta złożona w postępowaniu w wersji A: 110 zł. Z uwagi na to, że najtańsza oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający będzie oceniał wszystkie oferty w kolejnej tańszej wersji. Najtańsza oferta złożona w postępowaniu w wersji B: 98 zł. Kwota najkorzystniejszej oferty w wersji B złożonej w postępowaniu, ocenionej z zastosowaniem wszystkich kryteriów: 110 zł. Z uwagi na to, że najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający będzie oceniał wszystkie oferty w kolejnej tańszej wersji. Najtańsza oferta złożona w postępowaniu w wersji C: 95 zł. Kwota najkorzystniejszej oferty w wersji C złożonej w postępowaniu, ocenionej z zastosowaniem wszystkich kryteriów: 98 zł. Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu, ocenionej z zastosowaniem wszystkich kryteriów z ceną w wersji C: 98 zł mieszczącą się w budżecie Zamawiającego. Wykonawca w ramach formularza ofertowego jest zobowiązany przedstawić podstawową wycenę ofertową zgodną z opisem przedmiotu zamówienia jak i w następujących wersjach: WERSJA A: Wykonanie zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w wersji z budynkiem portierni prefabrykowanym (gotowy kontener z zapleczem sanitarnym) zapewniający te same funkcje użytkowe i zbliżone rozmiary. Zamawiający dopuszcza w tym zakresie dokonanie na etapie realizacji uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę z zastosowaniem kontenerowej portierni jako gotowego rozwiązania. WERSJA B: Wykonanie zamówienia zgodnie z WERSJĄ A, lecz dodatkowo w wersji z poszyciem dachu wykonanym z użyciem następujących warstw: blacha trapezowa + wełna + folia paroizolacyjna + membrana dachowa, warstwy zapewniające U= 0,21 [W/m^2k]. WERSJA C: Wykonanie zamówienia zgodnie z WERSJĄ B, lecz dodatkowo w wersji z konstrukcją obliczoną na obciążenia śniegiem jak w normach (nie jak przyjęto w dokumentacji projektowej ze zwiększeniem obciążenia śniegiem o 30% w stosunku do norm). Zamawiający wybierając wersję oferty Wykonawcy w kolejności jak wyżej będzie kierował się dostępną kwotą środków finansowych przeznaczonych na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT9920403.56
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Skanska S.A.,  budownictwo.katowice@skanska.pl,  ul. Gen. Józefa Zajączka 9 01-518 Warszawa ,  01-518,  Warszawa ,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8585400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8585400.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11644628.83
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 70%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.