eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orneta › "Modernizacja technologii oczyszczania ścieków z zastosowaniem metody tlenowego granu-lowanego osadu czynnego oraz tlenowej przeróbki powstałych osadów nadmiernych na oczyszczalni ścieków w Ornecie wraz z budową odcinka sieci wodociągowej w ciągu ulicy Bażyńskiego w Ornecie w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-11-13



Ogłoszenie nr 647377-N-2018 z dnia 2018-11-13 r.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "PWiK" Sp. z o.o.: "Modernizacja technologii oczyszczania ścieków z zastosowaniem metody tlenowego granu-lowanego osadu czynnego oraz tlenowej przeróbki powstałych osadów nadmiernych na oczyszczalni ścieków w Ornecie wraz z budową odcinka sieci wodociągowej w ciągu ulicy Bażyńskiego w Ornecie w systemie zaprojektuj i wybuduj.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020"

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Przedsiębiorstwo Inwestycyjno - Usługowe "Inwestprojekt" Sp. z o.o., ul. Kołobrzeska 13, 10-444 Olsztyn
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "PWiK" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 17039992900000, ul. ul. Mickiewicza  10 , 11130   Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 552 421 462, e-mail pwik_orneta@post.pl, faks 552 424 509.
Adres strony internetowej (URL): www.pwik.orneta.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.pwik.orneta.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.pwik.orneta.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.pwik.orneta.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście lub za pośrednictwem poczty
Adres:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "PWiK" Sp. z o. o., ul. Mickiewicza 10, 11-130 Orneta,


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Modernizacja technologii oczyszczania ścieków z zastosowaniem metody tlenowego granu-lowanego osadu czynnego oraz tlenowej przeróbki powstałych osadów nadmiernych na oczyszczalni ścieków w Ornecie wraz z budową odcinka sieci wodociągowej w ciągu ulicy Bażyńskiego w Ornecie w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Numer referencyjny: PWiK.ZS.271.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania p.n.: "Modernizacja technologii oczyszczania ścieków z zastosowaniem metody tlenowe-go granulowanego osadu czynnego oraz tlenowej obróbki powstałych osadów nad-miernych na oczyszczalni ścieków w Ornecie wraz z budową odcinka sieci wodocią-gowej w ciągu ulicy Bażyńskiego w Ornecie". TRYB ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ DOTYCZY ROBÓT TECHNOLOGICZNYCH, ELEKTRYCZNYCH I AKPIA 2. Zakres robót: 1) Roboty związane z wykonaniem dokumentacji projektowej; 2) Roboty związane z wykonaniem robót elektrycznych i AKPiA; 3) Roboty związane z wykonaniem robót technologicznych. 3. Szczegółowy zakres prac ujęty został w projekcie budowlanym oraz PFU, stanowiącym załącz-nik nr 2 o SIWZ. 4. Zamawiający posiada: a. Decyzje o pozwoleniu na budowę: ? Nr Or/51/2017 z dnia 15 marca 2017 roku znak : BiA.6740.27.2017 " Budowa budynku garażowego trzystanowiskowego w Ornecie przy ulicy Elbląskiej na działce :379 obręb: Orneta 5", ? Nr Or 78/2018 z dnia 12 kwietnia 2018 roku znak: BiA.6740.50.2018 " Budowa wiaty stalowej w miejscowości Orneta na działce: 379 obręb : Orneta 5, 378 ob-ręb: Orneta 5" b. Zgłoszenia budowy polegające na: ? "Remont budynków i budowli oczyszczalni ścieków " Znak: BiA.6743.72.2017 z dnia 9 marca 2017 roku, ? budowie sieci wodociągowej - Wodociąg spinający w ulicy Bażyńskiego w Or-necie, znak: BiA.6743.141.2017 z dnia 12 maja 2017 roku c. Projekty budowlane: ? "Projekt architektoniczno-budowlany budynku garażowego "G35" ? "Wodociąg spinający w ul. Bażyńskiego w Ornecie" ? "Budowa wiaty stalowej" ? Wyciąg z dokumentacji technicznej - Program funkcjonalno-użytkowy ? Przedmiary robót. 5. Zamawiający wymaga od oferentów opracowania dokumentacji wykonawczej z branży technologicznej dotyczącej wdrożenia w istniejących obiektach technologii tlenowego, granulowanego osadu czynnego oraz tlenowej przeróbki osadów nadmiernych powsta-łych w procesie oczyszczania ścieków. 6. Zamawiający oczekuje propozycji wykorzystania zdemontowanych, sprawnych urządzeń technologicznych, po dokonaniu przez Wykonawcę ich remontu lub przebudowy. 7. Zamawiający zastrzega, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia - modernizacja ma być wykonana na pracującej i czynnej Oczyszczalni Ścieków (O.Ś.) 8. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nie ma możliwości całkowitego wyłączenia z użytkowania O.Ś. - ciągłość pracy oczyszczalni ma gwarantować odprowadzanie oczyszczo-nych ścieków o parametrach określonych w obowiązującym pozwoleniu wodno-prawnym dla O.Ś. w Ornecie. W tym celu należy prawidłowo wycenić roboty związane z wykonaniem instalacji tymcza-sowych służących utrzymaniu stabilnych i właściwych parametrów ścieków. Proces oczyszczania ścieków musi charakteryzować się: ? Niskim kosztem eksploatacji, ? Trwałą i bezawaryjną pracą, ? Ograniczonym oddziaływaniem na środowisko naturalne, ? Niskim wskaźnikiem energochłonności. 9. Wykaz rzeczowy zadania inwestycyjnego przedstawiono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Programie Funkcjonalno - Użytkowym. 10. Klauzule społeczne: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pe-łen etat 100% pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zama-wiający wymaga, na każde żądanie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, złożenia Za-mawiającemu oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników w/w wymiarze cza-su pracy. Zamawiający zastrzega sobie prawo naliczania kar umownych w przypadku nieza-trudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na umo-wę o pracę lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie oświadczenia potwierdza-jącego zatrudnienie. Zamawiający dopuszcza zmiany osób podlegających zatrudnieniu zgod-nie z wymogami określonymi powyżej, zmiany te nie stanowią zmian umowy. 11. W ramach dokumentacji odbiorowej, przedstawianej Zamawiającemu przed odbiorem końco-wym prac, Wykonawca dostarczy wyniki 3-krotnych pełnozakresowych badań fizykochemicz-nych, przeprowadzonych przez akredytowane laboratorium uprawniające do wykonywania badania ścieków. Na podstawie niezależnych badań Wykonawca ma udowodnić, że oczysz-czone ścieki spełniają wymogi określone w obowiązującym pozwoleniu wodno-prawnym. 12. Całości budowy nie można powierzyć podwykonawcom. Kluczowe roboty (t.j. roboty techno-logiczne i AKPiA) muszą być wykonane przez Wykonawcę. Podwykonawcom można powie-rzyć tylko i wyłącznie roboty budowlane i elektryczne wyszczególnione w PFU. 13. Inne obowiązki Wykonawcy: a. opracowanie planu BIOZ, b. uzyskanie w imieniu Inwestora wszystkich niezbędnych pozwoleń, c. zorganizowanie zaplecza socjalnego dla swoich brygad roboczych wraz z jego likwidacją po zakończeniu robót, d. przygotowanie dokumentacji po zakończeniu zadania w celu uzyskania zmiany pozwole-nia wodno-prawnego. e. maksymalny, wymagany przez Zamawiającego czas reakcji serwisowej wynosi 24 godziny od czasu zgłoszenia zdarzenia. 14. Należy dokonać wizji lokalnej na przyszłym placu budowy i przewidzieć rozmiar prac nie-zbędnych do osiągnięcia celu oraz wziąć pod uwagę wszelkie niedogodności wynikające z ak-tualnego uwarunkowania przedmiotu zamówienia (codzienna praca oczyszczalni ścieków, istniejące drogi, nawierzchnie - konieczność przywrócenia uszkodzonych elementów do stanu pierwotnego). 15. Całość przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, pozwole-niem na budowę, PFU, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie wizji w terenie. 16. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego, końcowego odbioru przedmiotu umowy. Gwarancja na urządzenia ma być zgodna z warunkami posprzedażowymi udzielonymi przez producenta danego urządzenia. 17. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wska-zane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materia-łów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompa-tybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 18. Wykazanie równoważności z przedmiotem zamówienia spoczywa na Wykonawcy, który jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga załączenia dokumen-tów potwierdzających, iż oferta równoważna spełnia żądane parametry. 19. Zamawiający zastrzega, że zamówienie będzie realizowane tylko i wyłącznie w przypadku otrzymania środków finansowych (kredytowych). W przypadku nieotrzymania w/w środków postępowanie zostanie unieważnione.

II.5) Główny kod CPV: 45251000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
74222000-1
74232000-4
45111000-8
45112000-5
45113000-2
45121000-1
45122000-8
45223000-6
45321000-5
45233000-9
45252000-8
45261000-4
45262000-1
45311000-0
45314000-1
45317000-2
45331000-6
45342000-6
45410000-4
45421000-4
45431000-7
45422000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  11   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
11

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna powinna wynosić minimalnie 5 mln zł. (słownie: pięć milionów złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2) Posiadania niezbędnych zdolności technicznych lub zawodowych:. a) Wymagany zakres robót: * Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że samodzielnie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w ciągu ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadze-nia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania, polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie bądź modernizacji oczyszczalni ścieków pracu-jącej w technologii tlenowego, granulowanego osadu czynnego, o przepustowości min. 1000 m3/d. * Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że samodzielnie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w ciągu ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadze-nia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie, polegające na budowie instalacji do tlenowego kompostowania osadów nadmiernych z oczysz-czalni ścieków o przepustowości min. 1000 m3/d. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentu/dokumentów po-twierdzających, że Wykonawca wykonał roboty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył. b) warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowied-nim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: * kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodocią-gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; * kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograni-czeń; * kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi kon-strukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. 2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2. W celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt. IV SIWZ oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków z wyko-rzystaniem wzoru - załącznik nr 5. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnie-nia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza w oświadczeniu informację o tych podmiotach. We wskazanym zakresie podmiot trzeci składa oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2); 4) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza w oświadczeniu informację o tych podmiotach. We wskazanym zakresie podmiot trzeci składa oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2); 3. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna powinna wynosić minimalnie 5 mln zł. (słownie: pięć milionów złotych) 4. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczą-cych zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na samodzielnym wykonaniu co najmniej 2 zadań, polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie bądź modernizacji oczyszczalni ścieków pracującej w tech-nologii tlenowego, granulowanego osadu czynnego, o przepływowości min. 1000 m3/d oraz co najmniej 1 zadania, polegającego na budowie instalacji do tlenowego kompostowania osadów nadmiernych z oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 1000 m3/d, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wy-konane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane nale-życie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami pra-wa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty bu-dowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wy-konawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6. 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7. 5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Za-mawiający żąda następujących dokumentów: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonaw-ca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane pra-wem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w cało-ści wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 4) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. a) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowo-dy, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postę-powaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przy-należności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w ory-ginale w formie pisemnej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej gru-py kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 6. Zgodnie z art. 24 ust. 8 ustawy Pzp Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współ-pracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadro-wych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 7. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp. 8. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 5.1), 5.2), 5.3) 9. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 5.1), 5.2), 5.3) dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówie-nia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp. 10. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne). 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w pro-wadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówie-nia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia i udzielonej gwarancji oraz rękojmi. 3) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnic-two/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zostanie zgodnie z wymogami ustawo-wymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty. 4) Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. V SIWZ: a). Pkt V ust. 2 pkt 1) - wspólnie lub każdy partner b). Pkt V ust. 2 pkt 2) - każdy partner osobno Pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), na cały okres związania z ofertą, który wynosi 30 dni. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Rachunek bankowy Zamawiającego, na który należy wnosić wadium: Bank Millennium S.A. O/Orneta nr: 36 1160 2202 0000 0000 5954 2442 z dopiskiem: "Wadium - O.Ś. Orneta" 6. Zasady zwrotu wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najko-rzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wa-dium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwa-nie Zamawiającego do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na po-prawienie omyłki, polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamó-wienia, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wy-brana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Tak
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena80,00
najkrótszy czas reakcji serwisowej 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian: 1) termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, b) nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentów budowy, do których przekaza-nia Zamawiający był zobowiązany, c) wstrzymania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy. Nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektora nadzoru, Zamawiającego bądź PINB w przy-padku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę, d) konieczności wykonania korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji. 2) W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionego w literach a - d, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności. 3) wysokość ceny brutto za wykonanie zamówienia w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla ro-bót objętych przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają od-powiedniej zmiany wynagrodzenia - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano; 4) zmiana podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z warunkami ko-deksu niniejszej umowy i przepisami prawa. 2. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności i będą wprowadza-ne aneksem do umowy. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem proto-kołu konieczności, zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność jego zawarcia. Wszyst-kie zmiany umowy wymagają zatwierdzenia przez Zamawiającego i Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.