eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa prowadzenia nadzoru nad eksploatacją, świadczenia serwisu, wsparcia technicznego i modyfikacji dla systemu SIS2-SAD.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-23

Warszawa: Usługa prowadzenia nadzoru nad eksploatacją, świadczenia serwisu, wsparcia technicznego i modyfikacji dla systemu SIS2-SAD.
Numer ogłoszenia: 64680 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31140 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5212773, 5212888, 5212214, faks 22 6289785, 5212697.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prowadzenia nadzoru nad eksploatacją, świadczenia serwisu, wsparcia technicznego i modyfikacji dla systemu SIS2-SAD..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem Umowy są usługi: 1) prowadzenia nadzoru nad eksploatacją, świadczenie serwisu i wsparcia technicznego dla systemu SIS2-SAD, zwanego dalej (Systemem), zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do Umowy: 2) modyfikacji Systemu o łącznej pracochłonności do 750 osobogodzin w okresie trwania Umowy, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do Umowy; 2. Charakterystykę systemu SIS2-SAD, zawiera Załącznik Nr 1 do Umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SYGNITY S.A., Aleje Jerozolimskie 180, 02-485 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 535057,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 649999,98

  • Oferta z najniższą ceną: 649999,98 / Oferta z najwyższą ceną: 649999,98

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności, tj. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone Wykonawcy: SYGNITY S.A. z siedzibą w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 180, 02-486 Warszawa, w trybie przetargu nieograniczonego w dniu 01 marca 2012 r., w wyniku przeprowadzenia postępowania pod nazwą (Utworzenie systemu SIS2-SAD oraz nadzór, wsparcie techniczne i serwis gwarancyjny, a także modyfikacje systemów SIS-SAD i SIS2-SAD) (Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: BDG-II-3710-53/11 - umowa nr 7 zawarta w dniu 01 marca 2012 r. W związku z powyższym 3 (trzy) letni okres na udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy mija w dniu 01 marca 2015 r., co warunkuje zawarcie umowy do dnia 28 lutego 2015 r. i przy uwzględnieniu powyższego, warunki terminowe związane ze wszczęciem i udzieleniem zamówienia publicznego zostały spełnione, dochowane. Przedmiotem zamówienia podstawowego były usługi: 1. utworzenia systemu SIS2-SAD umożliwiającego sądom powszechnym wymianę danych z Systemem Informacyjnym Schengen drugiej generacji (SIS II) poprzez modernizację posiadanego przez Ministerstwo Sprawiedliwości systemu SIS-SAD posiadającego funkcjonalności systemu SISone4ALL; zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do Umowy. System SIS2-SAD powstały w wyniku realizacji umowy musi w pełni zachować dotychczasowe funkcjonalności oraz sposób obsługi systemu SIS-SAD przez użytkowników. Zmiana funkcjonalności istotnie zmieniająca sposób obsługi systemu SIS2-SAD przez użytkownika może zostać dokonana za pisemną zgodą Zamawiającego; 2. prowadzenia nadzoru nad eksploatacją, świadczenie serwisu i wsparcia technicznego dla systemu SIS-SAD, a po jego wyłączeniu z eksploatacji - systemu SIS2-SAD, zwanego dalej (Systemem), zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do Umowy: 3. modyfikacji Systemu o łącznej pracochłonności do 1500 osobogodzin w okresie trwania Umowy, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do Umowy. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego są usługi: 1) prowadzenia nadzoru nad eksploatacją, świadczenie serwisu i wsparcia technicznego dla systemu SIS2-SAD, zwanego dalej (Systemem), zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do Umowy: 2) modyfikacji Systemu o łącznej pracochłonności do 750 osobogodzin w okresie trwania Umowy, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do Umowy. Wykonawca wykona zamówienie uzupełniające, które będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zgodność zamówienia uzupełniającego wynika z tożsamości rodzajowej z przedmiotem zamówienia podstawowego. Należy także stwierdzić, że istnieje zgodność nazw i kodów opisujących przedmiot zamówienia uzupełniającego z przedmiotem zamówienia podstawowego. W związku z powyższym w przedmiotowym stanie faktycznym zgodnie z postanowieniem Umowy Nr 7 z dnia 01 marca 2012 r. przedmiotem zamówienia podstawowego były usługi wskazane w pkt. 1) i 2) i zamówienie uzupełniające jest zgodne z zamówieniem podstawowym. Reasumując, w związku z powyższym przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia do wykonania ww. zadań związanych z systemem SIS2-SAD. Ponadto, BOF uprzejmie informuje, że w Sekcji VI: Informacje uzupełniające w pkt. VI.3) Informacje dodatkowe w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej 2011/S 209-340611 z dnia 29.10.2011 r., Zamawiający przewidział w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, które było przedmiotem zamówienia przedmiotowego postępowania, możliwość udzielenia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, zamówień uzupełniających i podał, że wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, tj.: Wartość zamówienia wynosiła 3 152 439,03 PLN netto, w tym: a) wartość zamówienia podstawowego wynosiła 2 101 626,02 PLN netto, b) wartość zamówienia uzupełniającego wynosiła 1 050 813,01 PLN netto. Wartość zamówienia podstawowego wynosiła 2 101 626,02 zł netto, a kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia uzupełniającego wynosi 535 057,50 zł netto, co daje 25,46 % wartości zamówienia podstawowego, a więc stanowi nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego. Biorąc pod uwagę wszystkie przedstawione wyżej okoliczności należy stwierdzić, że spełniona została przesłanka określona w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, uzasadniająca wybór trybu zamówienia z wolnej ręki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.