eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › rozbudowa budynku OSP w msc. Małochwiej Duży - gmina Krasnystaw



Ogłoszenie z dnia 2005-12-06

POZYCJA 64615

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Krasnystaw: rozbudowa budynku OSP w msc. Małochwiej Duży - gmina Krasnystaw

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Gminy Krasnystaw, do kontaktów: Dariusz Harmas, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5764464, fax 082 5763046, e-mail: budownictwo@krasnystaw.ug.gov.pl, www.krasnystaw.ug.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa budynku OSP w msc. Małochwiej Duży - gmina Krasnystaw. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo - budowlane w budynku OSP. Główne rodzaje robót: roboty rozbiórkowe, roboty ogólnobudowlane, roboty instalacyjne. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Małochwiej Duży, gm. Krasnystaw, woj. lubelskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie powyżej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 7000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień, a w szczególności osoby wykonujące zamówienie winny posiadajć wymagane uprawnienia, w tym zgodne z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz.2016 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - dokumenty muszą potwierdzać niezbędne uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności zrealizowali co najmniej 2 kontrakty, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia każdy o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN. -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykazują obroty w każdym roku obrotowym minimum 75 000 PLN oraz posiadają zdolność kredytową do kwoty minimum 25 000 PLN. -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Celem potwierdzenia przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawców dokumentów w zakresie określonym w S.I.W.Z.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 23.01.2006, cena - 40. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.01.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.01.2006, godzina 10:15, siedziba Zamawiającego pok. nr 12.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 30.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.