Uzdowo: DOSTAWA I SPRZEDAŻ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI DPS W UZDOWIE W SEZONIE GRZEWCZYM 2009/2010
Numer ogłoszenia: 64602 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Uzdowie , Uzdowo 18/19, 13-214 Uzdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-23 696 54 16, faks 0-23 696 55 56.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.DPSUZDOWO.DZIALDOWO.COM.PL
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W UZDOWIE.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I SPRZEDAŻ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI DPS W UZDOWIE W SEZONIE GRZEWCZYM 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA I SPRZEDAŻ OKOŁO 80000 LITRÓW OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI DPS W UZDOWIE W SEZONIE GRZEWCZYM 2009/2010.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.00.0 - Oleje opałowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W PRZETARGU MOGĄ WZIĄĆ UDZIAŁ OFERENCI, KTORZY SPEŁNIAJĄ NASTĘPUJĄCE WARUNKI: 1) SPEŁNIAJĄ WYMOGI ZAWARTE W ART. 22 UST. 1 PKT. 1-3 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ( TJ. DZ.U. Z 2007 R. NR 223 POZ. 1655 Z PÓŹ. ZM.); 2) NIE PODLEGAJA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART 24. UST. 1 I 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWNIEŃ PUBLICZNYCH ( TJ. DZ.U. Z 2007 R. NR 223 POZ. 1655 Z PÓŹ. ZM.); 3) SPEŁNIAJĄ WARUNKI SIWZ.; OCENA SPEŁNIENIA WYMAGANYCH WARUNKÓW WYMIENIONA W PKT. IV I V SPECYFIKACJI BĘDZIE OKREŚLONA SŁOWEM SPEŁNIA LUB NIE SPEŁNIA..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY NA ZAŁĄCZONYM DRUKU DO SPECYFIKACJI (ZAŁĄCZNIK NR 1).; 2) OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW, O KTÓRYCH MOWA W ART.22 UST. 1 PKT 1-3 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. - PRAWO ZAMÓWNIEŃ PUBLICZNYCH ( TJ. DZ.U. Z 2007 R. NR 223 POZ. 1655 Z PÓŹ. ZM.) (ZAŁĄCZNIK NR 2).; 3) OŚWIADCZENIE OFERENTA - CENA BĘDZIE PODLEGAŁA ZMIANOM TYLKO W PRZYPADKU ZMIANY CENY PRZEZ PRODUCENTA (ZAŁĄCZNIK NR 3).; 4) OŚWIADCZENIE OFERENTA O POPRAWIENIU POMYŁEK STWIERDZONYCH W TREŚCI OFERTY (ZAŁĄCZNIK NR 4).; 5) WYKAZ CYSTERN SAMOCHODOWYCH POSIADAJĄCYCH AKTUALNE DOKUMENTY ZEZWALAJĄCE NA PRZEWÓZ OLEJU OPAŁOWEGO ORAZ POSIADAJĄCE WYPOSAŻENIE ZGODNE Z WARUNKAMI SIWZ (ZAŁĄCZNIK NR 5).; 6) PODPISANY PROJEKT UMOWY (ZAŁĄCZNIK NR 6).; 7) REFERENCJE Z OSTATNICH DWÓCH LAT (2 SZT.) NA WYKONANIE DOSTAW I SPRZEDAŻY OLEJU OPAŁOWEGO W ILOŚCI NIE MNIEJSZEJ NIŻ 80 000 LITRÓW DLA JEDNEGO ODBIORCY.; 8) AKTUALNY ODPIS WŁAŚCIWEGO REJESTRU LUB AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, POTWIERDZAJĄCYCH DOPUSZCZENIE DO OBROTU PRAWNEGO W ZAKRESIE OBJĘTYM ZAMÓWIENIEM, WYSTAWIONE NIE WCZESNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT - ORYGINAŁ LUB UWIARYGODNIONA KOPIA.; 9) ZAŚWIADCZENIE Z URZĘDU SKARBOWEGO, O NIE ZALEGANIU Z PODATKAMI, WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT - ORYGINAŁ LUB UWIARYGODNIONA KOPIA.; 10) ZAŚWIADCZENIE Z ZUS O NIE ZALEGANIU Z PŁATNOŚCIAMI NA UBEZPIECZENIA SPOŁECZNE, WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT - ORYGINAŁ LUB UWIARYGODNIONA KOPIA.;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.DPSUZDOWO.DZIALDOWO.COM.PL.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ UZDOWO 18/19; 13-214 UZDOWO; BUDYNEK ADMINISTRACYJNY - SEKRETARIAT.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 09:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ UZDOWO 18/19; 13-214 UZDOWO; BUDYNEK ADMINISTRACYJNY - SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.