Ogłoszenie nr 64549 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.
Rewal: Wykonywanie wszelkich prac związanych z bieżącym utrzymaniem, kompleksową konserwacją i modernizacją istniejących oraz urządzaniem nowych terenów zieleni a także sadzeniem kwiatów, drzewek i krzewów na terenach zielonych stanowiących własność gminy Rewal - w terminie od 01.05.2017 r. do 31.12.2017 r.
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Usługi
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny
54423700000, ul.
ul. Mickiewicza
19,
72344
Rewal, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
91 38 49 011, faks
, e-mail
zp@rewal.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.rewal.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie wszelkich prac związanych z bieżącym utrzymaniem, kompleksową konserwacją i modernizacją istniejących oraz urządzaniem nowych terenów zieleni a także sadzeniem kwiatów, drzewek i krzewów na terenach zielonych stanowiących własność gminy Rewal - w terminie od 01.05.2017 r. do 31.12.2017 r.
Numer referencyjny OrA.271.05.2017.TB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1) prace porządkowe:
a) utrzymanie w czystości urządzonych terenów zieleni obejmujące grabienie i odchwaszczanie wraz z wywozem zgrabionych nieczystości;
b) odcięcie darni z terenu trawnika przylegającego do krawężnika lub obrzeża;
c) ścięcie darni lub gracowanie rabat;
d) usuwanie chwastów z chodników, schodów, alejek i parkingów poprzedzone wykonaniem oprysku środkiem chwastobójczym;
e) co najmniej raz w roku powierzchniowe oczyszczenie nieurządzonych terenów zielonych zgodnie z sugestią Zamawiającego.
2) pielęgnację drzew i krzewów:
a) sadzenie drzew iglastych i liściastych;
b) cięcia formujące drzew wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy;
c) prześwietlanie koron wraz z cięciami zachowawczymi (odmładzającymi) drzew wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy;
d) formowanie pni i koron młodych (nowo sadzonych) drzew liściastych i iglastych;
e) sadzenie krzewów iglastych i liściastych;
f) cięcia formujące krzewów;
g) odmładzanie krzewów;
h) utrzymywanie formowanych żywopłotów;
i) nawożenie oraz podlewanie nowo sadzonych drzew i krzewów;
j) usuwanie lub frezowanie pni wskazanych przez Zamawiającego;
3) pielęgnację trawników:
a) konserwacja i utrzymanie trawników obejmuje koszenie (zgodnie z harmonogramem koszenia stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej umowy) wraz z usuwaniem odrostów przykorzennych drzew, likwidacja kretowisk oraz usuwanie innych zanieczyszczeń organicznych oraz komunalnych. Zakres prac obejmuje kompleksowe wykonanie w/w czynności wraz z zgrabieniem trawy i liści, zebraniem zanieczyszczeń załadunkiem i wywozem;
b) oczyszczanie (poprzez pozamiatanie lub zdmuchnięcie maszyną do zdmuchiwania ściętej trawy) przyległych terenów (chodników, jezdni itp.) natychmiast po skoszeniu trawnika;
c) dosiewanie brakującej trawy oraz pozostałe zabiegi pielęgnacyjne, tj. spulchnianie podłoża, renowacja trawników w miejscach zniszczonych, nawożenie, oprysk trawników herbicydami, aeracja;
d) zakładanie nowych trawników metodą darniowania lub z siewu;
4) pielęgnację rabat i kwietników:
a) przygotowanie rabat i kwietników do obsady z uzupełnieniem ziemią kompostową lub torfem oraz uzupełnianie korą w razie potrzeby (wykaz rabat stanowi załącznik nr 3 do niniejszej umowy);
b) sadzenie kwiatów jednorocznych, wieloletnich i cebulowych na rabatach wskazanych w załączniku nr 3 do niniejszej umowy;
c) prace porządkowe na rabatach polegające na systematycznym pieleniu, spulchnianiu rabat oraz kwietników a także obcinanie przekwitłych kwiatostanów i zbędnych pędów u kwiatów jednorocznych i wieloletnich;
d) podlewanie i nawożenie rabat i kwietników;
e) likwidacja nasadzeń sezonowych na rabacie;
f) okrywanie na zimę roślin wieloletnich (w razie potrzeby).
Wykonywanie zadania zostanie zlecona w okresie: od 01.05.2017 do 31.12.2017 r.
II.5) Główny kod CPV): 77310000-6,
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
1140000.00
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podmiotem, któremu zostanie udzielone przedmiotowe zadanie, jest Spółka z o.o. Wodociągi Rewal, której 100% właścicielem jest Gmina Rewal - sprawuje więc nad nią pełną kontrolę. Przedmiot zamówienia jest zadaniem własnym gminy. Ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę. W kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Wodociągi Rewal Sp. z o.o.,
zwik-pobierowo@post.pl,
ul. Poznańska 31,
72-346,
Pobierowo, kraj/woj.
zachodniopomorskie
INNE PRZETARGI REWAL
więcej: przetargi REWAL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.