Koszalin: BUDOWA ŁĄCZNIKÓW, CIĄGÓW PIESZO - JEZDNYCH WRAZ
Z ODWODNIENIEM I OŚWIETLENIEM ORAZ SAMODZIELNYCH CHODNIKÓW WRAZ
Z OŚWIETLENIEM W OBRĘBIE ULIC DYWIZJI DREZDEŃSKIEJ, PRZYJAŹNI, KLONOWEJ ORAZ PARKU PRZY PĘTLI AUTOBUSOWEJ W KOSZALINIE
ZADANIE REALIZOWANE W RAMACH INWESTYCJI:
BUDOWA ŁĄCZNIKA ULIC DYWIZJI DREZDEŃSKIEJ , PRZYJAŹNI I KLONOWEJ W KOSZALINIE
Numer ogłoszenia: 64444 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600, faks 094 3488625.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ŁĄCZNIKÓW, CIĄGÓW PIESZO - JEZDNYCH WRAZ Z ODWODNIENIEM I OŚWIETLENIEM ORAZ SAMODZIELNYCH CHODNIKÓW WRAZ Z OŚWIETLENIEM W OBRĘBIE ULIC DYWIZJI DREZDEŃSKIEJ, PRZYJAŹNI, KLONOWEJ ORAZ PARKU PRZY PĘTLI AUTOBUSOWEJ W KOSZALINIE ZADANIE REALIZOWANE W RAMACH INWESTYCJI: BUDOWA ŁĄCZNIKA ULIC DYWIZJI DREZDEŃSKIEJ , PRZYJAŹNI I KLONOWEJ W KOSZALINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie inwestycyjne obejmuje wykonanie łączników ciągów pieszo - jezdnych wraz z odwodnieniem i oświetleniem oraz samodzielnych chodników wraz z oświetleniem w obrębie ulic Dywizji Drezdeńskiej, Przyjaźni, Klonowej oraz parku przy pętli autobusowej w Koszalinie ( obręb 31 działki 564/1, 558, 535, 517, 604/1, 603/3, 605, 494 ): 1.1. Branża drogowa obejmuje : - budowę odcinków ulic szerokości 4,5m, budowę chodników szerokości 1,5 m i budowę ciągów pieszo jezdnych z funkcją ścieżki rowerowej szer. 3,0 m, 1.2. Zagospodarowanie terenu, w tym : 1.2.1. wykonanie terenu zielonego z warstwy ziemi urodzajnej gr. 10cm z górną warstwą torfu gr. 2cm oraz obsianie trawą, 1.2.2. pielęgnacja mechaniczna trawników parkowych - ca 1930 m2, 1.2.3. odmładzanie pojedynczych krzewów o średnicy korony do 2m - 10szt, 1.2.4. sadzenie krzewów ozdobnych: . jałowiec chiński, odmiana złota - 1szt, . cyprysik ellwoodi - 1szt, . jałowiec łuskowaty blue star - 1szt, . cyprysik lewsona - 1szt, . ogniki - 6szt. 1.2.5. dostawę i montaż ławek parkowych - 6szt, 1.2.6. dostawę i montaż koszy na śmieci - 3szt, 1.2.7. dostawę i montaż stojaków na rowery - 2szt. 1.2.8. regulację pionowa włazów kanałowych - 10szt, 1.2.9. wykonanie przepustu z rur stalowych ochronnych dwudzielnych na istniejącym gazociągu - 42m, 1.2.10. malowanie poręczy istniejących schodów terenowych, 1.2.11. demontaż i montaż w nowej lokalizacji istniejącej blokady parkingowej, 1.2.12. Wykonanie oznakowania tymczasowego oraz wprowadzenie stałej organizacji ruchu, 1.3. Branża elektryczna obejmuje : 1.3.1 Wykonanie kablowej linii oświetleniowa YAKXS 4x16mm2 dł. 440/512mb, 1.3.2 Montaż słupów stalowych ocynkowanych 6 lub 8-kątne h=5,0m na fundamencie prefabrykowanym F 100/30 - 15kpl, 1.3.3 Montaż słupów stalowych ocynkowanych rurowych do gruntu - 3szt, 1.3.4. Montaż opraw oświetleniowych parkowych ze źródłem LED - 18szt o parametrach nie gorszych niż: - temperatura światła min 4900 K a max 5200 K - moc całkowita oprawy - max. 40 W - efektywność świetlna oprawy - min. 87 lm W - strumień świetlny oprawy ok. 3500 lm UWAGA: 1. Zamawiający informuje, że kabel WLZ oraz szafka oświetleniowa ujęte w dokumentacji projektowej zostały już wykonane jako roboty wyprzedzające . 2. Projekt zawiera oprawę ZRD-80, którą należy zastąpić oprawą typu LED o parametrach nie gorszych niż w punkcie 1.3.4. 1.4. Branża sanitarna obejmuje wykonanie: 1.4.1. kanalizacji deszczowej - Dn 200 PCV dł. 50 mb, - Montaż wpustów deszczowych dn 500 , szt. 5, 1.4.2. wodociągu - zmiana lokalizacji hydrantu nadziemnego - wodociąg dn 80 PE dł. 4 m.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 15 000,00PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem (zakończone) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał co najmniej 1 drogę lub plac o nawierzchni utwardzonej wraz z uzbrojeniem (odwodnienie i oświetlenie) o wartości robót minimum 100 tys. zł.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami z niezbędnymi uprawnieniami zgodnie z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem i należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, które będą pełniły funkcje: - kierownika budowy - branża drogowa, - kierownika robót- branża elektryczna, - kierownika robót- branża sanitarna. W przypadku Wykonawców zagranicznych, w stosunku do osób, od których wymagane są uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Zamawiający dopuszcza kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§ 11 1. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dotyczących Podwykonawców, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy, na którego zasoby WYKONAWCA powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub WYKONAWCA samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dotyczących osób, którymi dysponuje WYKONAWCA na zasadach innych niż określone w ust.1. W takim przypadku WYKONAWCA zobowiązany jest wskazać osoby do realizacji zamówienia posiadające kwalifikacje nie niższe niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku: 1) działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; 2) braku możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych; 3) wstrzymania robót przez ZAMAWIAJĄCEGO lub przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność ZAMAWIAJĄCY; 4) wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez WYKONAWCĘ; 5) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy; 6) zaistnienia innych okoliczności, które nie powstały z winy WYKONAWCY. 4. Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 3, będzie protokół konieczności określający wystąpienie okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian. 5. W przypadku wniosku WYKONAWCY o dokonanie zmiany, o której mowa w ust. 1 i 2, WYKONAWCA obowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające kwalifikacje wskazywanych osób pozwalające na stwierdzenie spełniania przez wskazane osoby wymagań SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
Biuro Zamówień Publicznych
ul.A.Mickiewicza 26, I piętro, pokój nr 24
75-004 Koszalin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych ul.A.Mickiewicza 26, I piętro, pokój nr 24 75-004 Koszalin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Remont mostu i przepustu w podziale na zadania
- Stół elektrofizjologiczny
- 7/TP1/SZP-2/2024 Naprawa i konserwacja połaci dachowych obiektów Politechniki Koszalińskiej wraz z rynnami, rurami spustowymi, kominami ponad połaciami oraz obróbkami blacharskimi...
- Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz wyświetlaczy czasu na drogach i ulicach administrowanych przez Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie.
- Zakup i sukcesywna dostawa leków dla Działu Farmacji Szpitalnej SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Przebudowa lokali mieszkalnych nr 7 i 9 wraz z przebudową instalacji gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 23 w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ( przebudowa ) dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Firlej
- Remonty cząstkowe i przebudowa nawierzchni asfaltowych na terenie Miasta Luboń w roku 2024.
- ROBOTY BUDOWLANE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1: PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 789 (...) ZADANIE 2: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI KOZIEGŁOWY (...)
- Budowa drogi gminnej ul. Laskowa, gmina Zagnańsk
- Budowa chodnika w ramach przebudowy drogi gminnej 112593 L w miejscowości Radawiec Duży i Marynin
- "Budowa drogi w msc. Zachełmie ul. Chełmowa w Gminie Zagnańsk 2024-2025 Poprawa Infrastruktury Drogowej".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.