eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › dostawa elementów tras kolejek podwieszanych dla Kompanii Węglowej S.A. Oddział KWK Bielszowice w 2006 roku



Ogłoszenie z dnia 2005-12-05

POZYCJA 64442

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Ruda Śląska: dostawa elementów tras kolejek podwieszanych dla Kompanii Węglowej S.A. Oddział KWK Bielszowice w 2006 roku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kompania Węglowa S.A. KWK Bielszowice, do kontaktów: Zofia Ksieniewicz, ul. Halembska 160, 41-711 Ruda Śląska, tel. 032 2420221 w. 5955, e-mail: zksieniewicz@bielszowice.rudzka.com.pl, www.kwsa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Kompania Węglowa S.A. Oddział KWK Bielszowice, Zofia Ksieniewicz, ul. Halembska 160, 41-711 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. +48 032 774 47 45, fax +48 032 2713432, e-mail: z.ksieniewicz@kwsa.pl, www.kwsa.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Kompania Węglowa S.A. Oddział KWK Bielszowice, Zofia Ksieniewicz, ul. Halembska 160, 41-711 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. +48 032 774 47 45, fax +48 032 2713432, e-mail: z.ksieniewicz@kwsa.pl, www.kwsa.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Kompania Węglowa S.A. Oddział KWK Bielszowice, Zofia Ksieniewicz, ul. Halembska 160, 41-711 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. +48 032 774 47 45, fax +48 032 2713432, e-mail: z.ksieniewicz@kwsa.pl, www.kwsa.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa elementów tras kolejek podwieszanych dla Kompanii Węglowej S.A. Oddział KWK Bielszowice w 2006 roku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa elementów tras kolejek podwieszanych dla Kompanii Węglowej S.A. Oddział KWK Bielszowice w 2006 roku (kod CPV 29526000-2)- 8 zadań Zadanie nr 1: Dostawa szyn zakrętowych (łukowych 15 stopniowych) kpl ze śrubami, przewidywana wielkość dostaw 90 kpl Zadanie nr 2: Dostawa szyn zakrętowych (łukowych 7 stopniowych) kpl ze śrubami, przewidywana wielkość dostaw 60 kpl. Zadanie nr 3: Dostawa szyn przyłączeniowych I (pośrednich I) kpl. ze śrubami kl. 8.8, przewidywana wielkość dostaw 30 kpl. Zadanie nr 4: Dostawa szyn przyłączeniowych II (pośrednich II) kpl. ze śrubami kl. 8.8, przewidywana wielkość dostaw 30 kpl Zadanie nr 5 Dostawa szyn prostych L-2000 z uchwytem, kpl. ( szakla, śruba M20x120 kl. 8.8, nakrętka M20 z wkładką poliamidową kl. 8.8 ), przewidywana wielkość dostaw 1000 kpl. Zadanie nr 6 Dostawa szyn prostych L-2000 bez uchwytu, kpl. ( szakla, śruba M20x120 kl. 8.8, nakrętka M20 z wkładką poliamidową kl. 8.8 ), przewidywana wielkość dostaw 4000 kpl. Zadanie nr 7 Dostawa odciągów z łańcuchem służących do stabilizacji torów jezdnych kolejek podwieszanych, przewidywana wielkość dostaw 1700 kpl. Zadanie nr 8 Dostawa zawiesi szyny z łańcuchem V/KS 18x64 L-185 służących do zawieszania i stabilizacji toru jezdnego kolejki podwieszanej, przewidywana wielkość dostaw 6000 kpl. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kompania Węglowa S.A. Oddział KWK Bielszowice. Kod NUTS: PL226. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.60.00 - Części maszyn górniczych, kopalniczych oraz budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 43.60.00.00 - Części maszyn górniczych, kopalniczych oraz budowlanych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa elementów tras kolejek podwieszanych dla Kompanii Węglowej S.A. Oddział KWK Bielszowice w 2006 roku (kod CPV 29526000-2)- 8 zadań. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: całość 18 600 PLN Zad 1 - 200,00 PLN Zad 2 - 200,00 PLN Zad 3 - 100,00 PLN Zad 4 - 100,00 PLN Zad 5 - 2 400,00 PLN Zad 6 - 8 600,00 PLN Zad 7 - 900 PLN zad 8 - 6 100 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Preferowany termin płatności wynosi 60 dni, a wymagany, nie krótszy niż 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego wystawionej na podstawie dokumentu odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonego przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjałał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą się w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia otwarcia ofert, - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizacją dostaw których wartość netto [PLN] jest większa od: Dla zadania 1: 18 000,00 PLN Dla zadania 2: 12 000,00 PLN Dla zadania 3: 6 000,00 PLN Dla zadania 4: 6 000,00 PLN Dla zadania 5: 300 000,00 PLN Dla zadania 6: 1 000 000,00 PLN Dla zadania 7: 110 000,00 PLN Dla zadania 8: 750 000,00 PLN Razem dla realizacji całości przedmiotu zamówienia 2 202 000,00 PLN /rodzaj dostaw nie musi być tożsamy z przedmiotem zamówienia/. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartość dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia otwarcia ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), musi być większa od sumy wartości dostaw okrślonych przez Zamawiającego dla poszczególnych zadań, na które Wykonawca składa ofertę. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. uzyskali przychód w jednym roku obrotowym w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy --za ten okres) na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi o wartości większej niż określone w pkt. 2. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego Zamawiający dokona weryfikacji sytuacji ekonomicznej Wykonawcy na podstawie innych dokumentów potwierdzających przychody za okres jak w zdaniu poprzednim. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartość przychodu uzyskana w jednym roku obrotowym w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) musi być większa od sumy wartości określonej przez Zamawiającego w pkt 2 dla poszczególnych zadań na które Wykonawca składa ofertę. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 5 Wniosą wadium na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1 Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy zgodny z Załącznikiem Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2 Dowód wniesienia wadium - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3 Oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5 Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnych zaświadczeń naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6 Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7 Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3, 5, 7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6 oraz punkcie 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9 W przypadku kiedy kilku Wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć: a) oświadczenie każdego uczestnika konsorcjum stwierdzające iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia podpisane przez osoby uprawnione np. wg wzoru określonego w Załączniku Nr 9 do SIWZ. b) Dokumenty wymienione w punkcie 3, 5, 6,.7, 8 wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców. c) Wspólny Formularz Ofertowy podpisany przez ustanowionego pełnomocnika. d) Dokument jednoznacznie wskazujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i ich pełnomocnika oraz jego zakres umocowań. e) Dowód wniesienia wadium - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez ustanowionego pełnomocnika. f) Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw licząc od dnia otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, /dostawy nie muszą być tożsame z przedmiotem zamówienia/ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - np. wg wzoru określonego w SIWZ 2 Rachunek zysków i strat za jeden rok obrotowy z ostatnich trzech lat obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty /przychody/ za okres jak w zdaniu poprzednim. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem przedmiotu zamówienia do oferty zobowiązany jest dołączyć dokument legitymujący zdolność Wykonawcy do nabycia przedmiotu zamówienia wskazanego w ofercie - oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela podpisane przez osoby uprawnione np. wg wzoru określonego w SIWZ. 2.1.4) Inne informacje: 1.Wykaz spełnienia istotnych dla Zamawiającego parametrów techniczno-użytkowych oferowanego przedmiotu zamówienia np. wg wzoru określonego w Załączniku Nr 5 do SIWZ 2.Deklaracja zgodności - oświadczenie Producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, iż oferowany wyrób spełnia wymagania prawa polskiego i Unii Europejskiej w zakresie wprowadzenia na rynek i do użytku w podziemnych wyrobiskach zakładów górniczych np. wg wzoru określonego w Załączniku Nr 6 do SIWZ 3.Dopuszczenie do stosowania wydane przez Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego - dotyczy przedmiotu zamówienia, który wymaga dopuszczenia zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30.04.2004r w sprawie dopuszczenia wyrobów do stosowania w zakładach górniczych (Dz. U. Nr 99, poz. 1003). - dotyczy zadań 1, 2, 3 ,4, 5, 6, 8. 4.Certyfikat zgodności wyrobu z wymaganiami Zamawiającego lub certyfikat wyrobu uprawniający do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa B wydane przez jednostkę upoważnioną do certyfikacji przedmiotu zamówienia - dotyczy zadania nr 7. 5.Dokument zawierający co najmniej rysunek techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia zgodny z uzyskanym certyfikatem, opinią techniczną lub dopuszczeniem. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 1850420. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 21.01.2006, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 23.01.2006 godzina 08:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.01.2006, godzina 11:00, Kompania Węglowa S.A., Katowice, ul. Powstańców 30, sala 100.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa szyn zakrętowych (łukowych 15 stopniowych) kpl ze śrubami. 3) Zakres lub wartość: Dostawa szyn zakrętowych (łukowych 15 stopniowych) kpl ze śrubami, przewidywana wielkość dostaw 90 kpl. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa szyn zakrętowych (łukowych 7 stopniowych) kpl ze śrubami. 3) Zakres lub wartość: Dostawa szyn zakrętowych (łukowych 7 stopniowych) kpl ze śrubami, przewidywana wielkość dostaw 60 kpl 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa szyn przyłączeniowych I (pośrednich I) kpl. ze śrubami kl. 8.8. 3) Zakres lub wartość: Dostawa szyn przyłączeniowych I (pośrednich I) kpl. ze śrubami kl. 8.8, przewidywana wielkość dostaw 30 kpl. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa szyn przyłączeniowych II (pośrednich II) kpl. ze śrubami kl. 8.8. 3) Zakres lub wartość: Dostawa szyn przyłączeniowych II (pośrednich II) kpl. ze śrubami kl. 8.8, przewidywana wielkość dostaw 30 kpl 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa szyn prostych L-2000 z uchwytem, kpl. ( szakla, śruba M20x120 kl. 8.8, nakrętka M20 z wkładką poliamidową kl. 8.8 ). 3) Zakres lub wartość: Dostawa szyn prostych L-2000 z uchwytem, kpl. ( szakla, śruba M20x120 kl. 8.8, nakrętka M20 z wkładką poliamidową kl. 8.8 ), przewidywana wielkość dostaw 1000 kpl. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa szyn prostych L-2000 bez uchwytu, kpl. ( szakla, śruba M20x120 kl. 8.8, nakrętka M20 z wkładką poliamidową kl. 8.8 ). 3) Zakres lub wartość: Dostawa szyn prostych L-2000 bez uchwytu, kpl. ( szakla, śruba M20x120 kl. 8.8, nakrętka M20 z wkładką poliamidową kl. 8.8 ), przewidywana wielkość dostaw 4000 kpl 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa odciągów z łańcuchem kpl.(śruba, łańcuch 14x50 mm) służących do stabilizacji torów jezdnych kolejek podwieszanych. 3) Zakres lub wartość: Dostawa odciągów z łańcuchem kpl.(śruba, łańcuch 14x50 mm) służących do stabilizacji torów jezdnych kolejek podwieszanych, przewidywana wielkość dostaw 1700 kpl 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa zawiesi szyny z łańcuchem V/KS 18x64 L-185 służących do zawieszania i stabilizacji toru jezdnego kolejki podwieszanej. 3) Zakres lub wartość: Dostawa zawiesi szyny z łańcuchem V/KS 18x64 L-185 służących do zawieszania i stabilizacji toru jezdnego kolejki podwieszanej, przewidywana wielkość dostaw 6000 kpl 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.