eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedziana Góra › Budowa placów zabaw i siłowni plenerowych w ramach projektów Otwartej Strefy Aktywności w Gminie Miedziana Góra

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-10-30



Ogłoszenie nr 642805-N-2018 z dnia 2018-10-30 r.

Gmina Miedziana Góra: Budowa placów zabaw i siłowni plenerowych w ramach projektów Otwartej Strefy Aktywności w Gminie Miedziana Góra
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra, krajowy numer identyfikacyjny 29101032300000, ul. ul. Urzędnicza  18 , 26085   Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 303-16-26, e-mail anna.zolbach@miedziana-gora.pl, faks 41 303-16-05.
Adres strony internetowej (URL): http://www.miedziana-gora.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://www.miedzianagora.eobip.pl/bip_miedzianagora/index.jsp?place=Menu02&news_cat_id=180&layout=1&page=0


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.miedzianagora.eobip.pl/bip_miedzianagora/index.jsp?place=Menu02&news_cat_id=180&layout=1&page=0


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej.
Adres:
Sekretariat Urzędu Gminy w Miedzianej Górze, ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw i siłowni plenerowych w ramach projektów Otwartej Strefy Aktywności w Gminie Miedziana Góra
Numer referencyjny: IGPOS.271.60.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach "Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym - Otwarte Strefy Aktywności (OSA) EDYCJA 2018" 3.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej zlokalizowanych w msc. Kostomłoty Drugie oraz wykonanie siłowni zewnętrznej, strefy relaksu oraz sprawnościowego placu zabaw w msc. Ciosowa w Gminie Miedziana Góra. 3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części we wskazanym poniżej zakresie: 3.2.1. Część 1: Budowa placu zabaw i siłowni plenerowej w ramach projektu OSA w Kostomłotach Drugich Gmina Miedziana Góra. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej zlokalizowanych na dz. nr ew. 2204/2, obręb ewid. 0005 Kostomłoty Drugie, jednostka ewid. 260410_2 Miedziana Góra. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń sprawnościowych placu zabaw, urządzeń do gier edukacyjnych, elementów siłowni zewnętrznej oraz obiektów małej architektury, a także wykonanie nawierzchni bezpiecznej żwirowej, nawierzchni z kostki brukowej oraz wykonanie nasadzeń. Plac jest ogrodzony, niezabudowany. Ziemia uzyskana z wykopów zostanie zagospodarowana w obrębie działki. Woda opadowa odprowadzana będzie na teren zielony działki Inwestora. Działka posiada istniejący zjazd z ulicy Laskowej. Przez teren przebiega linia sieci wodociągowej. 1. Urządzenia sprawnościowe placu zabaw: - Zestaw sprawnościowy - 1 szt. (w tym wieża z dachem, podesty, pomost linowy z prostokątami, zjeżdżalnia); - Linarium stożek - 1 szt.; - Drabina wielofunkcyjna - 1 szt. (w tym lina wspinaczkowa, ścianka wspinaczkowa, kółko gimnastyczne, siatka pozioma, drabinka linowa. - Trampolina ziemna - 1 szt. Słupy nośne urządzeń placu zabaw z drewna klejonego warstwowo (o przekroju kwadratowym 9x9cm lub o przekroju okrągłym średnicy 12cm) osadzone 10 cm nad powierzchnią gruntu za pomocą stalowych kotew. Konstrukcja linarium oparta na słupie nośnym z rury stalowej okrągłej o średnicy 159mm, obręcz z rury stalowej okrągłej o średnicy 42,4. Podesty z powierzchni antypoślizgowych. Wykończenie elementów uzupełniających (boki, daszki, panele itp.) z polietylenu wysokociśnieniowego HDPE. Ślizg zjeżdżalni ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej. Liny polipropylenowe 16-18mm z rdzeniem stalowym, odporne na promienie UV. Łączniki i okucia lin odporne na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV. Wszystkie elementy drewniane zabezpieczone przed warunkami atmosferycznymi poprzez pokrycie warstwą ochronną zgodnie z kartami technicznymi. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez ocynkowanie oraz lakierowanie proszkowe. Elementy nośne kotwić w betonie min. B-25 (C20/25) na głębokość min. 60 cm. Wymiary fundamentów pod urządzenia wg wymogów producenta. Linarium posadowione 120 cm poniżej poziomu gruntu zgodnie z zaleceniami producenta. Trampolina zamontowana na betonowym fundamencie wyprofilowanym na spodzie zgodnie z zaleceniami producenta. Konstrukcja trampoliny wykonana z blachy ocynkowanej, mata do skakania z modułowych łączników z tworzywa sztucznego. Górna powierzchnia trampoliny zabezpieczona nawierzchnią wykonaną z EPDM. Montaż oraz wyprofilowanie zgodnie z wymogami producenta. 2. Urządzenia do gier edukacyjnych: - Stół do gry w szachy - 1 szt. - Tablica do gry w kółko i krzyżyk - 1 szt. Stolik do gry w szachy na stałe posadowiony w gruncie. Stół oraz ławki na wspólnej konstrukcji betonowej. Element łączący stół i ławki posadowiony poniżej poziomu terenu na głębokości min.22 cm. Obrzeże stołu ze stopu aluminiowego. Blat szlifowany, zaimpregnowany lakierem. Konstrukcja wsporcza stołu i ławek stalowo-betonowa. Siedziska wykonana z krawędziaków z tworzywa sztucznego mocowane do betonowego stelaża. Tablica z grą edukacyjną typu "kółko i krzyżyk", o konstrukcji z drewna litego rdzeniowego (o przekroju okrągłym o średnicy 12 cm). Słupy nośne osadzone 10 cm nad powierzchnią gruntu za pomocą stalowych kotew. Panele wykonane ze sklejki wodoodpornej pokrytej filmem melaminowym - odporne na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV. Elementy drewniane zaimpregnowane próżniowo-ciśnieniowo, elementy stalowe ocynkowane oraz lakierowane proszkowo. Montaż tablicy do fundamentów betonowych o wym. 25x25x60 cm lub zgodnych z wymaganiami producenta, beton klasy min. C12/15. 3. Siłownia zewnętrzna - Motyl - 1 szt. - Orbitek - 1 szt. - Rowerek - 1 szt. - Biegacz - 1 szt. - Wioślarz - 1 szt. - Wyciąg górny - 1 szt. Urządzenia siłowni zewnętrznej montowane do słupa, posadowionego 30 cm poniżej poziomu gruntu na betonowym fundamencie o wym. 50x50x80 cm, beton klasy C20/25 lub zgodnie z zaleceniami producenta. Główne elementy konstrukcji nośnej urządzeń siłowni zewnętrznej wykonane z rur stalowych i profili stalowych o grubości ścianki 3,2mm. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo. Podstopnice wykonane z blachy nierdzewnej o gr. 3 mm. Siedziska z HDPE lub stali nierdzewnej. Elementy ruchome zaopatrzone w łożyska bezobsługowe (kulkowe i stożkowe). Wszelkie łączniki (takie jak: śruby, nakrętki i podkładki) wykonane ze stali nierdzewnej. Elementy otwarte zakończone plastikowymi zaślepkami. Elementy siłowni zewnętrznej powinny zawierać tabliczki z instrukcją obsługi. 4. Obiekty małej architektury - Stojak rowerowy mocowany na stałe do podłoża - 1 szt. na 4 stanowiska Konstrukcja z rur stalowych, ocynkowanych i malowanych proszkowo. Fundamentowanie zgodnie z zaleceniami producenta. - ławki parkowe (4szt.) na stałe posadowione w gruncie. Siedziska i oparcia wykonane z desek drewnianych gr. 5 cm, mocowanych do konstrukcji stalowej. Konstrukcja główna wykonana ze stali (rura stalowa, okrągła 60,3 mm), zabezpieczona antykorozyjnie poprzez lakierowanie proszkowe. Elementy drewniane impregnowane i malowane na kolor brązowy. Fundamenty ławek z betonu klasy min. C20/25 o głębokości min. 60cm poniżej poziomu gruntu. - Kosz na śmieci - 2 szt. wykonany z blachy ocynkowanej, mocowany do słupa z rury stalowej kwadratowej 40x40mmm. Elementy stalowe malowane proszkowo. Urządzenie montowane na stale w gruncie. Fundament kosza z betonu klasy min. C20/25 o wymiarach 30x30x80 cm lub zgodnie z zaleceniami producenta. - Tablice z regulaminem - 2szt. (przy siłowni zewnętrznej i placu zabaw), - Tablica informacyjna (1 szt.) zlokalizowaną przy wejściu na teren inwestycji. Noga konstrukcyjna z profilu stalowego zamkniętego ocynkowanego, tablica z blachy grubości min. 1,5mm. Fundamenty z betonu klasy min. C20/25 o głębokości min. 60 cm poniżej poziomu gruntu. 5. Nawierzchnia bezpieczna żwirowa Na terenie placu zabaw projektuje się nawierzchnię bezpieczną żwirową, na której zostaną zainstalowane urządzenia rekreacyjne, amortyzująca upadek dziecka - zgodna z Polskimi Normami. Grubość warstwy min. 40 cm, żwir płukany o ziarnach zaokrąglonych i średnicy od 2 do 8 mm. Warstwa odsączająca - piasek zagęszczony frakcji 0÷2mm, gr. min. 5cm. Między nawierzchnią trawiastą i żwirową wykonać krawężniki betonowe 6x20x100cm osadzone na ławie betonowej (beton C12/15). Nawierzchnia żwirowa powinna posiadać deklarację zgodności z normą PN EN 1177:2009 od dostawcy lub równoważną. 6. Nawierzchnia z kostki brukowej Projektuje się nawierzchnię utwardzoną z kostki brukowej betonowej gr. 6cm. Przekrój przez nawierzchnię utwardzoną: - Grunt rodzimy - Warstwa odsączająca - piasek zagęszczony frakcji 0÷2mm, gr. 5cm - Podbudowa - kruszywo łamane frakcji 0÷31,5mm, gr.15cm - Warstwa podkładowa - cement + piasek (1:4) frakcji do 2mm, gr. 3 cm - Kostka brukowa betonowa, gr. 6cm Nawierzchnia utwardzona ograniczona obrzeżami betonowymi 6x20x100cm osadzonymi na ławie betonowej (beton C12/15). 7. Zieleń Projektuje się uzupełnienie zniszczonej nawierzchni trawiastej w pasie 1,5 m od projektowanych nawierzchni oraz wokół projektowanych urządzeń - trawa odporna na trudne warunki użytkowania. Ponadto projektuje się zasadzenie zieleni niskopiennej (sadzonki wysokości minimum 0,4m) : - Dereń Biały (Cornus alba) - 6 szt. - Porzeczka Alpejska (Ribes alpinum) - 6 szt. Wszystkie urządzenia strefy zamontowane będą na stałe. Szczegółowy opis, wymiary urządzeń i stref bezpieczeństwa zawierają karty techniczne dołączone do dokumentacji. W przypadku rozbieżności w opisie technicznym i informacjach zawartych w kartach katalogowych należy przyjmować ustalenia opisu technicznego. Można zastosować urządzenia równoważne spełniające parametry użytkowe, funkcjonalne i bezpieczeństwa zawarte w kartach technicznych. Należy zastosować urządzenia o gabarytach nie mniejszych niż określone w kartach technicznych. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych należy wykazać spełnienie w/w parametrów. Na urządzeniach należy zainstalować tabliczki zawierające dane producenta, nazwę produktu, rok produkcji oraz nr normy wg której dane urządzenie zostało wykonane. Wszystkie urządzenia placu zabaw powinny posiadać aktualny CERTYFIKAT WYDANY PRZEZ AKREDYTOWANĄ JEDNOSTKĘ potwierdzające zgodność tych urządzeń z normą PN- EN 1176:2009 lub równoważną. Wszystkie urządzenia siłowni zewnętrznej powinny posiadać aktualny CERTYFIKAT WYDANY PRZEZ AKREDYTOWANĄ JEDNOSTKĘ potwierdzające zgodność tych urządzeń z normą PN- EN 16630:2015-06 lub równoważną. 3.2.2. Część 2: Budowa placu zabaw i siłowni plenerowej w ramach projektu OSA na terenie parku wiejskiego w Ciosowej Gmina Miedziana Góra. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie siłowni zewnętrznej, strefy relaksu oraz sprawnościowego placu zabaw, które zostaną zlokalizowane na obszarze działki nr ew. 144/4, obręb ewid. 0002 Ciosowa, jednostka ewid. 260410_2 Miedziana Góra. Działka zniwelowana o nawierzchni gruntowej. 1. Urządzenia siłowni plenerowej, w skład której wchodzi 6 urządzeń, każde na oddzielnej podstawie: - Orbitek - 1 kpl., - Biegacz wolnostojący - 1 kpl., - Koło i kierownice Tai Chi - 1 kpl., - Wioślarz wolnostojący - 1kpl., - Wahadło + Twister - 1 kpl., - Wyciskanie siedząc + wyciąg górny - 1 kpl. Na tej strefie wykonana zostanie nawierzchnia żwirowa o grubości min. 5 cm oraz dojście z kostki betonowej gr. 6 cm ułożona na podbudowie z kruszywa w opasce z obrzeży betonowych. Wszystkie urządzenia strefy zamontowane będą na stałe. Urządzenia siłowni zewnętrznej montowane do słupa, posadowionego 30 cm poniżej poziomu gruntu na betonowym fundamencie o wym. 50x50x80 cm, beton klasy C20/25 lub zgodnie z zaleceniami producenta. Główne elementy konstrukcji nośnej urządzeń siłowni zewnętrznej wykonane z rur stalowych i profili stalowych o grubości ścianki 3,2 mm. Wszystkie elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo. Podstopnice wykonane z blachy nierdzewnej o gr. 3 mm. Siedziska z HDPE lub stali nierdzewnej. Elementy ruchome zaopatrzone w łożyska bezobsługowe (kulkowe i stożkowe). Wszelkie łączniki (takie jak: śruby, nakrętki i podkładki) wykonane ze stali nierdzewnej. Elementy otwarte zakończone plastikowymi zaślepkami. 2. Strefa relaksu, w skład której wchodzą: - Ławki parkowe - 4 szt., - Urządzenia do gier edukacyjnych - 2 szt., tj.: stolik do gier planszowych szachy/warcaby oraz piłkarzyki. Wszystkie urządzenia strefy zamontowane będą na stałe. Stolik do gry w szachy na stałe posadowiony w gruncie. Stół oraz ławki na wspólnej konstrukcji betonowej. Element łączący stół i ławki posadowiony poniżej poziomu terenu na głębokości min. 22 cm. Obrzeże stołu ze stopu aluminiowego. Blat szlifowany, zaimpregnowany lakierem. Konstrukcja wsporcza stołu i ławek stalowo-betonowa. Siedziska wykonana z krawędziaków z tworzywa sztucznego mocowane do betonowego stelaża. 3. Plac zabaw wyposażony w 5 urządzeń dla dzieci o charakterze sprawnościowym, które sprzyjają rozwijaniu siły, zwinności, wytrzymałości i zmysłu równowagi (koordynacji): - Zestaw sprawnościowy - 1 kpl., - Huśtawka bocianie gniazdo - 1 kpl., - Kids rowerek i steper - 1 kpl., - Kids koła - 1 kpl., - Kids kręciołek - 1 kpl. Na tej strefie wykonana zostanie nawierzchnia żwirowa o grubości minimum 10 cm w opasce z obrzeży betonowych. Wszystkie urządzenia strefy zamontowane będą na stałe. 4. Obiekty małej architektury: - Kosz na śmieci - 1 szt., - stojak na rowery - 1 szt., - Tablica Informacyjna OSA - 1 szt., - Tablica z regulaminem - 1 szt. Stojak rowerowy mocowany na stałe do podłoża na 4 stanowiska. Konstrukcja z rur stalowych, ocynkowanych i malowanych proszkowo. Fundamentowanie zgodnie z zaleceniami producenta. Przy placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej projektuje się ławki parkowe (4 szt.) Siedziska i oparcia wykonane z desek drewnianych gr. 5 cm, mocowanych do konstrukcji stalowej. Konstrukcja główna wykonana ze stali (rura stalowa, okrągła 60,3 mm), zabezpieczona antykorozyjnie poprzez lakierowanie proszkowe. Elementy drewniane impregnowane i malowane na kolor brązowy. Fundamenty ławek z betonu klasy min. C20/25 o głębokości min. 60cm poniżej poziomu gruntu. Kosz na śmieci wykonany z blachy ocynkowanej, mocowany do słupa z rury stalowej kwadratowej 40x40mmm. Elementy stalowe malowane proszkowo. Przy siłowni zewnętrznej i placu zabaw projektuje się tablice z regulaminem, ponadto projektuje się tablicę informacyjną (1 szt.) zlokalizowaną przy wejściu na teren inwestycji. Noga konstrukcyjna z profilu stalowego zamkniętego ocynkowanego, tablica z blachy grubości min. 1,5mm. Fundamenty z betonu klasy min. C20/25 o głębokości min. 60 cm poniżej poziomu gruntu. Montażu urządzeń należy dokonać z wykorzystaniem gotowych fundamentów prefabrykowanych odpowiedniego dla konkretnego typu urządzeń lub fundamentów monolitycznych wykonanych na miejscu (zgodnie z zalecenia producenta urządzeń). 5. Zagospodarowanie terenu obejmuje: - korytowanie pod warstwy konstrukcyjne stref, - rozłożenie warstwy geowłókniny pod konstrukcję na placu zabaw i siłowni zewnętrznej, - ułożenie obrzeży betonowych 8x30 wokół terenów utwardzonych oraz chodnika, - wykonanie warstwy amortyzacyjnej ze żwiru płukanego gr. 20 cm na placu zabaw, - wykonanie warstwy nawierzchniowej ze żwiru płukanego gr. 5 cm na terenie siłowni zewnętrznej, - wykonanie podbudowy z kruszywa 0-31,5 mm gr. 10 cm na chodniku, - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na warstwie cementowo-piaskowej gr. 5 cm. W pierwszej kolejności należy dokonać wytyczenia obrzeży betonowych, a następnie zlokalizować urządzenia dokonując domiarów do wewnętrznej strony obrzeży. 6. W ramach zadania wykonane zostaną także: - zagospodarowanie zieleni (posianie trawy w tym pod strefą relaksu, posadzenie krzewów). Przedstawione proponowane urządzenia zostały dobrane jedynie w celu wskazania zakresu wyposażenia stref bezpieczeństwa i programu użytkowego. Dopuszcza się do zamontowania wszelkie możliwe równoważne urządzenia. Za równoważność należy rozumieć posiadanie takich cech jak: ilość elementów, rodzaj zastosowanego materiału. Natomiast parametry takie jak m.in.: wielkość elementu składowego, kolor, grubości części składowych nie stanowią cech równoważności. Akceptacja urządzeń zostanie dokonana przez Zamawiającego. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, montowane po raz pierwszy oraz posiadać wszelkie niezbędne atesty, aprobaty, dopuszczenia i tym podobne niezbędne do uzyskania ze względu na cel jakiemu mają służyć. Na urządzeniach należy zainstalować tabliczki zawierające dane producenta, nazwę produktu, rok produkcji oraz nr normy wg której dane urządzenie zostało wykonane. Wszystkie urządzenia placu zabaw powinny posiadać aktualny CERTYFIKAT WYDANY PRZEZ AKREDYTOWANĄ JEDNOSTKĘ potwierdzające zgodność tych urządzeń z normą PN- EN 1176:2009 lub równoważną. Wszystkie urządzenia siłowni zewnętrznej powinny posiadać aktualny CERTYFIKAT WYDANY PRZEZ AKREDYTOWANĄ JEDNOSTKĘ potwierdzające zgodność tych urządzeń z normą PN- EN 16630:2015-06 lub równoważną 3.2.3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie uporządkowanie terenu po zakończonych robotach i pracach montażowych. 3.3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) przedmiarze, STWiOR, projektach dla Części 1, które stanowią załącznik nr 8 SIWZ, b) przedmiarze, STWiOR, projektach dla Części 2, które stanowią załącznik nr 9 SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsc przeznaczonych pod place zabaw i siłownie.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45112723-9
37535200-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-05-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2019-05-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania przedmiotu zamówienia oraz odbioru końcowego przedmiotu zamówienia dla Części 1 i Części 2: DO 31.05.2019 R.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. - Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zdolności technicznej lub zawodowej; a) wykonanych robót Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; LUB Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: Dla części 1 o co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie placu zabaw lub/i siłowni plenerowych wraz z dostawą i montażem urządzeń przeznaczonych do tego typu inwestycji, o wartości minimum 70 000,00 zł brutto lub o co najmniej jedną dostawę z montażem obejmującą swym zakresem urządzenia placu zabaw lub/i siłowni plenerowych, o wartości minimum 70 000,00 zł brutto Dla części 2 o co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie placu zabaw lub/i siłowni plenerowych wraz z dostawą i montażem urządzeń przeznaczonych do tego typu inwestycji, o wartości minimum 70 000,00 zł brutto lub o co najmniej jedną dostawę z montażem obejmującą swym zakresem urządzenia placu zabaw lub/i siłowni plenerowych, o wartości minimum 70 000,00 zł brutto UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca może wykazać się jedną robotą lub dostawą na części, na które składa ofertę, jeżeli sumaryczna wartość tych robót lub dostaw odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku dla części, na które Wykonawca składa ofertę np. dla części 1 i 2 sumaryczna wartość roboty lub dostawy wynosi minimum 140 000,00 zł Do pozycji wykazów należy załączyć dowody określające, czy dostawy/roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w przypadku robót w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej n/w osobami: Dla części 1 i 2 o co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalności konstrukcjno - budowlanej, Do wykazu w stosunku do osób, których wskazano należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 15 stycznia 2016 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego. Uwaga: Wykonawca składający oferty na dwie części może wykazać się tym samym kierownikiem budowy.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów (określone w pkt. 9.4.4. SIWZ) 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4 SIWZ. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót 9.4.2 - załącznik nr 5a SIWZ. LUB 1. Wykaz wykonanych dostaw potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych dostaw 9.4.2 - załącznik nr 5b SIWZ. 2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 - załącznik nr 6 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości: o Dla Części 1 wynosi: 3 000 PLN (trzy tysiące złotych) o Dla Części 2 wynosi: 3 000 PLN (trzy tysiące złotych) i należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 17.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 17.2.3. gwarancjach bankowych; 17.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 17.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 17.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 17.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 z dopiskiem "Wadium" i znak sprawy: IGPOS.271.60.2018, Część ......... 17.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 17.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 17.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 17.9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 17.9.3. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17.9.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto60,00
Okres rękojmi na wykonane roboty budowlane20,00
Okres gwarancji na zamontowane urządzenia placu zabaw i fitness oraz małej architektury20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Budowa placu zabaw i siłowni plenerowej w ramach projektu OSA w Kostomłotach Drugich Gmina Miedziana Góra
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej zlokalizowanych na dz. nr ew. 2204/2, obręb ewid. 0005 Kostomłoty Drugie, jednostka ewid. 260410_2 Miedziana Góra. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń sprawnościowych placu zabaw, urządzeń do gier edukacyjnych, elementów siłowni zewnętrznej oraz obiektów małej architektury, a także wykonanie nawierzchni bezpiecznej żwirowej, nawierzchni z kostki brukowej oraz wykonanie nasadzeń. Plac jest ogrodzony, niezabudowany. Ziemia uzyskana z wykopów zostanie zagospodarowana w obrębie działki. Woda opadowa odprowadzana będzie na teren zielony działki Inwestora. Działka posiada istniejący zjazd z ulicy Laskowej. Przez teren przebiega linia sieci wodociągowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112723-9, 37535200-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Okres rękojmi na wykonane roboty budowlane20,00
Okres gwarancji na zamontowane urządzenia placu zabaw i fitness oraz małej architektury 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Budowa placu zabaw i siłowni plenerowej w ramach projektu OSA na terenie parku wiejskiego w Ciosowej Gmina Miedziana Góra
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie siłowni zewnętrznej, strefy relaksu oraz sprawnościowego placu zabaw, które zostaną zlokalizowane na obszarze działki nr ew. 144/4, obręb ewid. 0002 Ciosowa, jednostka ewid. 260410_2 Miedziana Góra. Działka zniwelowana o nawierzchni gruntowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112723-9, 37535200-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Okres rękojmi na wykonane roboty budowlane20,00
Okres gwarancji na zamontowane urządzenia placu zabaw i fitness oraz małej architektury20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.