Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-10-31
Og³oszenie nr 642619-N-2018 z dnia 2018-10-31 r.
Miasto Chorzów, Biuro Zamówieñ Publicznych: ¦WI¡TECZNE O¦WIETLENIE MIASTA CHORZOWA
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Chorzów, Biuro Zamówieñ Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny
27625530600000, ul.
Rynek
1
,
41500
Chorzów, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
324 165 000, e-mail
bzp@chorzow.eu, faks
32 4165639, 32 4165640.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.chorzow.eu/bip
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty nale¿y skladaæ w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów, Rynek 1, Biuro Zamówieñ Publicznych, pokój 419a/IVp
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦WI¡TECZNE O¦WIETLENIE MIASTA CHORZOWA
Numer referencyjny:
RZP.271.856.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: - przegl±d ozdób ¶wi±tecznych stanowi±cych w³asno¶æ Miasta Chorzów, zmagazynowanych w Bytom, ul. ¦wiêtoch³owicka, - zainstalowanie o¶wietlenia, - konserwacja o¶wietlenia, - demonta¿ po okresie ¶wi±tecznym, - zmagazynowanie w miejscu wskazanym przez Miasto. Szczegó³owy zakres prac - w za³±czniku nr 9 do SIWZ Zamówienie nale¿y wykonaæ zgodnie z za³±czonym zakresem prac. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy wymaga: 2.1. Wykonania wszelkich prac towarzysz±cych, tymczasowych, porz±dkowych 2.2. Zapewnienia bezpieczeñstwa ppo¿. oraz bezpiecznych warunków realizacji prac i przestrzegania przepisów BHP w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 2.3. Wykonywania prac zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i z obowi±zuj±cymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej i z nale¿yt± staranno¶ci± w ich wykonaniu, dobr± jako¶ci± i z zachowaniem obowi±zuj±cych wymagañ i przepisów BHP i ppo¿. 2.4. Je¿eli opis przedmiotu zamówienia wskazywa³aby w odniesieniu do niektórych materia³ów i urz±dzeñ znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza oferowanie "produktów równowa¿nych". Wszelkie "produkty" pochodz±ce od konkretnych producentów, okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ towary, aby spe³niæ wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego i stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagañ parametrów jako¶ciowych, Zamawiaj±cy rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta, ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ Zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. W przypadku oferowania produktów równowa¿nych, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia. Bêd± one podlega³y ocenie Zamawiaj±cego i bêd± podstaw± decyzji o akceptacji "równowa¿ników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównowa¿no¶ci". Ciê¿ar udowodnienia równowa¿no¶ci spoczywa na wykonawcy. 3. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiaj±cy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r.poz.1666 z pó¼n. zm.). 2. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiaj±cy wymaga, aby wszystkie osoby realizuj±ce przedmiot zamówienia, które wykonywaæ bêd± czynno¶ci faktycznie zwi±zane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zosta³y zatrudnione na podstawie umowy o pracê. Zamawiaj±cy wymaga , aby zatrudnionych by³o min. 6 osób z bran¿y elektrycznej. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wy¿ej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwi±zania stosunku pracy przed zakoñczeniem tego okresu, zobowi±zuje siê do niezw³ocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. 1) Us³ugi bêd± ¶wiadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia - za³±czniku nr 4 do SIWZ 2) Wykonawca w terminie do 10 dni licz±c od dnia podpisania umowy bêdzie zobowi±zany do przedstawienia zamawiaj±cemu dokumentów potwierdzaj±cych sposób zatrudnienia ww. osób (np. kopiê umów o pracê zanonimizowane, o¶wiadczenie ww. osób, ¿e s± zatrudnione na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ: 1) Wykonawca na ka¿de pisemne ¿±danie zamawiaj±cego w terminie do 5 dni roboczych przedk³ada³ bêdzie zamawiaj±cemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, o¶wiadczenia zatrudnionych osób, potwierdzaj±cego , ¿e wykonuj± czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracê, przedk³ada³ dowody odprowadzenia sk³adek ZUS przez ca³y okres realizacji zamówienia. 5. Rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia - czynno¶ci w zakresie monta¿u, demonta¿u oraz konserwacji o¶wietlenia 6. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ w zakresie zatrudnienia. 1) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w ust. 3 pkt 2 i ust. 4 pkt 1 wykonawca bêdzie ka¿dorazowo p³aci³ zamawiaj±cemu karê w wysoko¶ci 300,00 PLN. 2) W przypadku dwukrotnego nie wywi±zania siê z obowi±zku wskazanego ust. 3 pkt 2 i ust. 4 pkt 1 lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, zamawiaj±cy ma prawo od umowy odst±piæ i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane w ust. 1 w terminie 14 dni od dnia dowiedzenia siê o zdarzeniu opisanym wy¿ej i naliczyæ dodatkowo karê umown± za odst±pienie od umowy w wysoko¶ci 10% warto¶ci zamówienia o którym mowa w §3 ust. 1 wzoru umowy. 3) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa w ust. 5, na podstawie umowy o pracê lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wykonuj±cych te czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia, wykonawca bêdzie zobowi±zany do zap³acenia kary umownej zamawiaj±cemu, w wysoko¶ci 1000,00 z³, za ka¿d± osob± zatrudnion± w sposób niezgodny z wymaganiami okre¶lonymi w SIWZ. 4) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, mo¿liwe jest zast±pienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, ¿e spe³nione zostan± wszystkie powy¿sze wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia okre¶lone w SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 50232000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
50232110-4 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-01-31
II.9) Informacje dodatkowe: I etap - monta¿ o¶wietlenia do 14 dni od daty podpisania umowy II etap - demonta¿ o¶wietlenia od 25 stycznia 2019r. do 31 stycznia 2019r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca winien wykazaæ, ¿e na dzieñ sk³adania ofert jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 200.000, 00 z³.
Warunek zostanie oceniony w oparciu o z³o¿one przez wykonawcê dokumenty, na zasadzie spe³nia/ nie spe³nia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1. Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ prace w zakresie realizacji us³ug odpowiadaj±cych przedmiotowi zamówienia, tj. wykona³ prace w zakresie monta¿u/demonta¿u, konserwacji elementów o¶wietlenia typu ¶wi±tecznego, reklamowego lub o podobnym charakterze. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e na jednym lub kilku obiektach (maksymalnie 3), wykona³ wymienione us³ugi, o ³±cznej warto¶ci co najmniej 150 000,-z³. brutto.
2. Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ odpowiednio wykwalifikowanym personelem przeznaczonym do realizacji zamówienia.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zamówienia zatrudnionymi na umowê o pracê.
Zamawiaj±cy wymaga aby w¶ród osób realizuj±cych przedmiot zamówienia:
- jedna osoba posiada³a uprawnienia SEP grupy D,
- jedna osoba posiada³a uprawnienia SEP grupy E,
- jedna osoba posiada³a uprawnienia do prowadzenia prac pod napiêciem PPN.
Warunek zostanie oceniony w oparciu o z³o¿one przez wykonawcê dokumenty, na zasadzie spe³nia/ nie spe³nia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. o¶wiadczenia sk³adanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotycz±cego przes³anek wykluczenia z postêpowania, których mowa w czê¶ci V ust. 1 pkt. 1.1. SIWZ - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ. (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada ka¿dy z Wykonawców). 2. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazania o¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SIWZ. (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada ka¿dy z Wykonawców). Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e z³o¿yæ dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. 3. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada ka¿dy z Wykonawców)
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
2. Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SIWZ.
3. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 200 000,00 z³.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wype³niony Formularz Ofertowy, ³±cznie ze szczegó³ow± wycen± us³ug. Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (podpisana przez ka¿dego z wykonawców lub pe³nomocnika). 2. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - je¿eli zosta³o ustanowione b±d¼ do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie przed³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej przez notariusza (dotyczy równie¿ spó³ki cywilnej); pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie przed³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej przez notariusza. 3. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podania przez wykonawcê firm podwykonawców (Formularz oferty). W przypadku braku informacji zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca zamierza wykonaæ zamówienie samodzielnie. Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3. 4. Wykaz informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostêpem dla innych uczestników postêpowania z podaniem podstawy prawnej. Wykonawca winien wykazaæ, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. 5. Dowód wp³acenia wadium zaleca siê do³±czyæ do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Sk³adaj±c ofertê ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
3.000,00 z³.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach :
- pieni±dzu,
- porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2018, poz. 110, 650).
Oferta nie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³acaæ przelewem na rachunek bankowy
Zamawiaj±cego: ING Bank ¦l±ski Katowice 75 1050 1214 1000 0010 0000 3671.
z dopiskiem Wadium: RZP.271.856.2018 O¦WIETLENIE ¦WI¡TECZNE MIASTA CHORZOWA
Do oferty zaleca siê do³±czyæ kserokopiê dowodu wniesienia wadium.
4. Wadium musi byæ wniesione przed terminem sk³adania ofert.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniê¿nej za termin jego wniesienia zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
6. Wadium wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dz nale¿y zdeponowaæ w Urzêdzie Miasta Chorzów w Biurze Zamówieñ Publicznych pok. 419A w formie orygina³u dokumentu przed up³ywem terminu okre¶lonego w pkt. 4.
7. Zamawiaj±cy dokonuje zwrotu wadium niezw³ocznie, gdy zaistnieje jedna z nastêpuj±cych
okoliczno¶ci (art. 46 ustawy):
a) niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a,
b) zawarto umowê w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie nale¿ytego wykonania tej umowy;
c) na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
8. Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 ustawy, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
9. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas usuniêcia usterek lub awarii | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany i uzupe³nienia do niniejszej umowy mog± byæ dokonane za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci. 1.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wyst±pienia przes³anek ustawowych, o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych w niniejszym paragrafie. 2. Strony dopuszczaj± równie¿ mo¿liwo¶æ zmian umowy w nastêpuj±cych przypadkach: 1) Zmiana Stron umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 144 ustawy pzp. 2) Zmiana banków lub numerów kont bankowych Stron na podstawie informacji przekazanej przez Strony bez potrzeby aneksowania umowy. 3) Zmiana podwykonawców na warunkach okre¶lonych w SIWZ. 4) Zmiany w zakresie warto¶ci umowy Zamawiaj±cy dopuszcza: a) zmianê umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i us³ug, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian. 5) w zakresie zmiany terminu: a) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia w terminie ustalonym w umowie, np. czas uzyskania wymaganych dokumentów i pozwoleñ przekroczy terminy ustawowe z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, utrudniony dostêp do nieruchomo¶ci, a okoliczno¶ci opó¼nienia Wykonawca udokumentuje. Termin zostanie wyd³u¿ony o czas, który by³ faktycznie niezbêdny do uzyskania w/w dokumentów lub dokonania uzgodnienia terminu dostêpu do nieruchomo¶ci. b) w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej. W takim przypadku termin realizacji zostanie wyd³u¿ony o czas trwania si³y wy¿szej. 3. Zmiana stanu prawnego reguluj±cego wykonanie przedmiotu zamówienia - w takim przypadku strony mog± dokonaæ niezw³ocznie zmiany umowy w zakresie wymaganym zmienionymi przepisami. 4. Warunki dokonania zmiany umowy: 1) zmiana musi byæ inicjowana na wniosek Zamawiaj±cego lub wykonawcy i byæ szczegó³owo uzasadniona. 2) zmiana musi byæ zgodna z specyfikacj± istotnych warunków zamówienia, umowy. 3) zmiana nie mo¿e naruszaæ zasady zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. 4) Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w niniejszym paragrafie. Wniosek sk³adany przez Wykonawcê o zmianê postanowieñ zawartej umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie. 5) zmiana postanowieñ umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci z zastrze¿eniem § 10 ust. 2.2.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-11-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> w jêzyku polskim
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Organizacja konferencji
- Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Chorzowa w latach 2024 - 2026
- Projekt modernizacji instalacji elektrycznej wraz z remontem korytarzy w Szkole Podstawowej nr 10 przy ul. Urbanowicza 4 w Chorzowie
- zadanie z Bud¿etu Obywatelskiego pod nazw± 'Arboretum Batorego'
- AKTUALIZACJA PROJEKTU WYBIEGU DLA PSÓW PRZY UL. OPOLSKIEJ W CHORZOWIE
- "Obs³uga brandingowa Stadionu ¦l±skiego w 2024 roku"
wiêcej: przetargi w Chorzowie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.