eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierutów › ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY BIERUTÓW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-26

Bierutów: ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY BIERUTÓW
Numer ogłoszenia: 64177 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78112 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bierutowie, ul. Moniuszki 12, 56-420 Bierutów, woj. dolnośląskie, tel. 71 3146251 w. 31, faks 71 3146432.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY BIERUTÓW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W Mieście i Gminie Bierutów przewidywany strumień odpadów komunalnych wynosi: 2014r.- 1536 Mg (opracowanie proGeo). Ilość odpadów komunalnych zebranych w okresie 01.07.2013r - 31.12.2013r. 832,74 Mg (segregowanych i zmieszanych) w tym: 1.papier - 14,46 Mg; 2.szkło - 47,7 Mg; 3.tworzywa sztuczne - 41,32 Mg; 4.bioodpady - 72,17 Mg; 5.odpady zmieszane - 641,66 Mg; 6.wielkogabaryty - 15,43 Mg. Odpady na 1-go mieszkańca kg/Mk/rok w 2014 r. - 152 (Do obliczeń wzięto pod uwagę szacunkową liczbę osób zameldowanych: 10.081,00 (dane na dzień 31.12.2013r.) Ilość odpadów biodegradowalnych w 1995 r. wynosiły 1075 Mg. Szacunkowa odległość do instalacji RIPOK w Gotardowie 53,5 km 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: -Przedmiotem zamówienia jest odbiór, wywóz i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Bierutów, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.), zapisami uchwały sejmiku Województwa Opolskiego Nr XX/271/2012 z dnia 28 sierpnia 2012r. - Plan Gospodarki Odpadami Dla Województwa Opolskiego na lata 2012 zmienionej uchwałą Nr XXXVII/442/2013 z dnia 20 grudnia 2013r. oraz postanowieniami Uchwały Nr XXIX/258/12 Rady Miejskiej w Bierutowie z dnia 27 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Bierutów, a także uchwały Nr XXIX/260/12 Rady Miejskiej w Bierutowie z dnia 27 grudnia 2012r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów zmienionej uchwałą Nr XXXVII/331/13 Rady Miejskiej w Bierutowie z dnia 24 października 2013 r.; Zgodnie z założeniami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Opolskiego zebrane odpady należy dostarczyć do właściwej dla regionu północnego określonej w wojewódzkim planie gospodarki odpadami, regionalnej stacji przetwarzania odpadów komunalnych; -Odbiór i zagospodarowanie zmieszanych nie segregowanych odpadów komunalnych zgromadzonych w pojemnikach i kontenerach pochodzących z nieruchomości zamieszkałych; -Odbiór i zagospodarowanie odpadów segregowanych z nieruchomości zamieszkałych, zbieranych zarówno w workach, pojemnikach oraz kontenerach w odpowiednich kolorach: a)papier i makulatura - kolor niebieski b)tworzywa sztuczne - kolor żółty c)szkło - kolor zielony d)odpady komunalne ulegające biodegradacji- kolor brązowy,(właściciel nieruchomości może posiadać kompostownik przydomowy wówczas jest zwolniony z obowiązku posiadania pojemnika na bio) e)niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - dopuszczony kolor to czarny, metalowy - ocynkowany, ciemnoszary lub ciemnozielony). Do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych dopuszcza się pojemniki o pojemności 110 l, które traktuje się jako równoważne pojemnikom o pojemności 120l; -Transport odpadów; -Utrzymanie porządku i czystości wokół pojemników podczas odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; -Odbiór mebli i przedmiotów wielkogabarytowych raz na kwartał odbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych. 2.Odbieranie odpadów komunalnych od właściciela nieruchomości będzie prowadzone z niżej wymienioną częstotliwością z uwzględnieniem obecnego harmonogramu zamieszczonego w załączniku Nr 1 do umowy. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania przez siebie harmonogramu oraz przedstawienia go nie później niż na 2 tygodnie przed rozpoczęciem wykonania usługi Zamawiającemu, w celu zatwierdzenia, jak również dostarczenia przez Wykonawcę do każdej nieruchomości objętej odbiorem odpadów komunalnych. Harmonogram powinien być aktualizowany tak, aby uwzględniał zmieniające się warunki np. powstawanie nowych ulic, osiedli mieszkaniowych, budynków. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do harmonogramu. Częstotliwość odbioru odpadów: 1)niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - jeden raz na dwa tygodnie w budynkach jednorodzinnych, a w budynkach wspólnot mieszkaniowych jeden raz w tygodniu lub częściej w przypadku przepełniania się pojemników - wykaz budynków wielorodzinnych należących do wspólnot mieszkaniowych został wykazany w załączniku Nr 4 do umowy; 2)papier ,tektura, tworzywa sztuczne oraz szkło - jeden raz na miesiąc w budynkach jednorodzinnych, a w blokach, budynkach wielorodzinnych należących do wspólnot mieszkaniowych nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu a w razie potrzeby dwa razy w miesiącu, lub częściej w przypadku przepełniania się pojemników (wykaz pojemników do segregacji, do których rozładunku potrzebny jest samochód z HDS został przedstawiony w załączniku Nr 3 do umowy; 3)odpady komunalne ulegające biodegradacji - jeden raz na tydzień w okresie od 1 kwietnia do 30 listopada oraz jeden raz na miesiąc w okresie od 1 grudnia do 31 marca lub częściej w przypadku przepełniania się pojemników; 4)Wykaz nieruchomości, na których prowadzona jest segregacja zostanie dostarczony Wykonawcy przez zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy. 3.Wykonawca musi odbierać odpady komunalne w sposób nie zapewniający przepełnienie pojemników, worków, kontenerów. 4.Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram zbiórki odpadów wielkogabarytowych, na terenie zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej nie później niż 1 miesiąc przed rozpoczęciem akcji wystawka. 5.Odbiór odpadów komunalnych powinien odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 7.00- 19.00 6.Odbioru odpadów komunalnych należy dokonywać: a)systematycznie i bez jakiejkolwiek przerwy, w sposób nie zakłócający odpoczynku nocnego oraz ruchu drogowego, b)w terminach wynikających z harmonogramów, niezależnie od warunków atmosferycznych, c)pojazdami specjalistycznymi przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów, w sposób wykluczający mieszanie odpadów. 7.Wykonawca wyposaży właścicieli nieruchomości nieodpłatnie w worki FOLIOWE (nie będące pojemnikami w rozumieniu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach) do segregacji odpadów komunalnych, oznaczonych logiem firmy, adresem oraz nr telefonu wykonawcy i odpowiednim kolorem, z opisem odpadów, do których został przeznaczony. WŁAŚCICIEL NIERUCHOMOŚCI BĘDZIE DOSTAWAŁ NOWY KPL. WORKÓW DO SEGREGACJI PO KAŻDYM TERMINIE ODBIORU ODPADÓW SEGREGOWANYCH. Dostarczenie mieszkańcom na ich indywidualne zgłoszenie dodatkowej liczby worków wg potrzeb, jak również zapewnienie ich odbioru i zagospodarowania. Worki powinny mieć pojemność 120 litrów. Wykonawca dostarczy również właścicielom nieruchomości zamieszkałych informację w jaki sposób powinni segregować odpady komunalne. 8.Wykonawca umożliwi zakup, dzierżawę, najem pojemników do zbierania odpadów komunalnych zgodnych z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Bierutów. Kosztem zakupu obciąży osobę zamawiającą dany pojemnik i indywidualnie się z nią rozliczy, nie obciążając kosztami Gminy. Wyżej wymienione pojemniki powinny posiadać oznakowanie służące do identyfikacji właściciela nieruchomości, do którego należy pojemnik, z informacją na jaką frakcje odpadów jest przeznaczony. 9.Przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Każdorazowe przekazanie odpadów powinno być udokumentowane, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a dokumenty udostępniane Zamawiającemu, tj. karty przekazania odpadów. 10.Wykonawca ma obowiązek przekazywać odpady zgodnie z zapisami art. 9e ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012r., poz. 391 ze zm.) 11.Przekazanie do odzysku i recyklingu odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych, aluminium, stali, w tym z blachy stalowej, papieru i tektury, szkła gospodarczego powinno być potwierdzone w celu wykazania przez Zamawiającego poziomu odzysku i recyklingu tych odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 11 maja 2001 r.o obowiązkach przedsiębiorców w zakresie gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej (Dz. U. z 2007 r., Nr 90, poz. 607 ze zm.). 12.Wykonawca ma obowiązek uporządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi odbioru odpadów. Zbieranie odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników, kontenerów oraz doprowadzenie do porządku terenów przyległych, zanieczyszczonych na skutek przepełnienia wymienionych urządzeń do gromadzenia odpadów, obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników, kontenerów. 13.Wykonawca jest zobowiązany naprawić wszystkie szkody wyrządzone podczas wykonywania usługi związanej z odbiorem odpadów komunalnych, prowadzić i przekazywać Zamawiającemu wykaz nieruchomości, z których zostały odebrane zmieszane i selektywnie odebrane odpady komunalne. 14.Kontrola obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych przez poszczególnych właścicieli nieruchomości. W przypadku niedopełnienia w/w obowiązku, Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady, jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni, pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć materiał dowodowy umożliwiający identyfikację nieruchomości oraz w sposób niepodważalny potwierdzający brak segregacji odpadów. Wykonawca wskazuje również Zamawiającemu właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem. 15.Wykonawca zobowiązany jest do: ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych, oraz przedstawienia Zamawiającemu wagi przekazanych odpadów komunalnych, Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów. Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia tj.: a)miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych zmieszanych, w terminie 10 dni od dnia zakończenia danego miesiąca; b)miesięczne zestawienie odpadów komunalnych segregowanych, w terminie 10 dni od dnia zakończenia danego miesiąca; c)Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania sprawozdania kwartalnego Burmistrzowi Bierutowa, o którym mowa w art. 9n ust. 1-3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w terminie do ostatniego dnia miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. 16.Wykonawca umożliwi wykonywanie usług dodatkowych na zlecenie właściciela nieruchomości (np. mycie i dezynfekcja pojemników), obciążając za te czynności właściciela nieruchomości zamawiającego daną usługę. 17.Wykonawca umożliwi właścicielowi nieruchomości zakup, najem bądź dzierżawę pojemników na odpady komunalne, zarówno zmieszane jak i zbierane selektywnie, w tym pojemniki na odpady biodegradowalne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSROCJUM FIRM: MIEJSKA GOSPODARKA KOMUNALNA SP. Z O.O. , ul. 11 Listopada 17, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
  • ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I USŁUG KOMUNALNYCH EKOWOD SP. Z O.O., ul. Mariańska 2, 46-100 Namysłów, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 655555,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 804000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 804000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 825557,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.