Wrocław: Dostawa ręcznych narzędzi elektromechanicznych i różnych narzędzi ręcznych do zabezpieczenia działalności obsługowo naprawczej
Numer ogłoszenia: 64117 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4229 , ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7663025, faks 71 7663027.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.4rblog.wp.mil.p
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ręcznych narzędzi elektromechanicznych i różnych narzędzi ręcznych do zabezpieczenia działalności obsługowo naprawczej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ręcznych narzędzi elektromechanicznych i różnych narzędzi ręcznych do zabezpieczenia działalności obsługowo naprawczej, wg zestawienia, określonego w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do siwz.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.20.00-1, 44.51.20.00-2, 43.41.40.00-8, 44.51.29.40-3, 38.54.80.00-8, 42.66.00.00-0, 31.52.70.00-6, 44.51.10.00-5, 30.23.72.80-5, 38.51.00.00-3, 38.42.40.00-3, 38.41.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta, poza dokumentami wymienionymi w Rozdziale 5 i 6 siwz, powinna zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg Załącznika nr 1. 2) wszystkie wymagane zgodnie ze specyfikacją załączniki. 3) pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania dokumentów przez osoby niewymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym), wystawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ jest na str. internet. www.4rblog.wp.mil.pl lub w siedzibie Zamawiającego Wrocław ul. Poznańska 58 bud. 4 pok. 117 lub pocztą - opłata za siwz 54,00 zł. + opłata pocztowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać do dnia 09.04.2014 r. do godz. 9.00 pocztą na adres jednostki lub osobiście w siedzibie Zamawiającego w kancelarii (bud. 13, pok. 113)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Elektronarzędzia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wkrętarka akumulatorowa, - Szlifierka taśmowo tarczowa. Szczegółowe wymagania i opis przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy (Załącznik nr 4 siwz) i w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Narzędzia do obróbki metalu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Frezy i Wiertło. Szczegółowe wymagania i opis przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy (Załącznik nr 4 siwz) i w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Frezy stolarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Frezy stolarskie. Szczegółowe wymagania i opis przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy (Załącznik nr 4 siwz) i w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie stanowiska napraw pojazdów samochodowych i Stacji Kontroli Pojazdów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie stanowiska napraw pojazdów samochodowych i Stacji Kontroli Pojazdów. Szczegółowe wymagania i opis przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy (Załącznik nr 4 siwz) i w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.10.00-4, 43.41.40.00-8, 44.51.20.00-2, 44.51.29.40-3, 38.54.80.00-8, 38.42.40.00-3, 38.41.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie stanowiska dla elektronika.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lutownica, Rozlutownica i Lupa. Szczegółowe wymagania i opis przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy (Załącznik nr 4 siwz) i w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.66.00.00-0, 31.52.70.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyposażenie stanowiska napraw blacharskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Puller blacharski i Spoter blacharski. Szczegółowe wymagania i opis przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy (Załącznik nr 4 siwz) i w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5, 42.65.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Uchwyt tokarski 4 szczękowy samocentrujący.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uchwyt tokarski 4 szczękowy samocentrujący. Szczegółowe wymagania i opis przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy (Załącznik nr 4 siwz) i w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Bity.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bity. Szczegółowe wymagania i opis przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy (Załącznik nr 4 siwz) i w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.29.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wyposażenie stanowiska naprawy światłowodów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie stanowiska naprawy światłowodów. Szczegółowe wymagania i opis przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy (Załącznik nr 4 siwz) i w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80-5, 38.51.00.00-3, 44.51.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- BZP.2711.24.2024.MP "Usługa hotelowo-gastronomiczna na potrzeby konferencji X. Międzynarodowe Warsztaty Fizyki Powierzchni IWSP-2024".
- Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej będącej na wyposażeniu Szpitala SPZOZ MSWIA we Wrocławiu
- Zakup 5 urządzeń drukujących wielofunkcyjnych A3 dla Oddziałów Straży Miejskiej Wrocławia
- Modernizacja nagłośnienia na Stadionie Tarczyński Arena we Wrocławiu
- Serwis i rozwój systemu SAP w modułach HR
- Renowacja i wymiana płyt nagrobnych na cmentarzu Żołnierzy polskich przy ul. Grabiszyńskiej we Wrocławiu - kwatera V w 2024 r.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Dostawa potencjostatu - galwanostatu dla Politechniki Morskiej w Szczecinie."
- Dostawa i montaż punktów pomiarowych oraz wdrożenie systemów zarządzania siecią wodociągowo- kanalizacyjną (SCADA) na terenie Gminy Mirów
- Dostawa części zapas. na potrzeby systemów AWOS, dopos. stacji LSM w urządz. do detekcji wyładowań atmos. oraz pozost. urządz. dział. w ramach sieci pom. PSHM na potrzeby IMGW-PIB w podziale na 7 cz.
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego.
- D/20/2024 Zakup aparatury dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- "Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu"
więcej: Akcesoria zasilające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.