eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i napraw konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w miejscowościach Zamość, Lublin, Jawidz, Chełm, Hrubieszów w zakresie 5 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-11

Ogłoszenie nr 64040 - 2017 z dnia 2017-04-11 r.

Zamość: Usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i napraw konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w miejscowościach Zamość, Lublin, Jawidz, Chełm, Hrubieszów w zakresie 5 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 48101-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, krajowy numer identyfikacyjny 6140233700000, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego  36, 22-400   Zamość, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 261 181 536, faks 261 181 607, e-mail 32wog.zampub@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.32wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i napraw konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w miejscowościach Zamość, Lublin, Jawidz, Chełm, Hrubieszów w zakresie 5 części

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/PN/10/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i napraw konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w miejscowościach Zamość, Lublin, Jawidz, Chełm, Hrubieszów w zakresie 5 części. Część nr 1 - usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i napraw konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w Zamościu. Część nr 2 - usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i napraw konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w Lublinie. Część nr 3 - usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i napraw konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w Jawidzu. Część nr 4 - usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i napraw konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w Chełmie. Część nr 5 - usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i napraw konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w Hrubieszowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera RozdZiał III SIWZ Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (dz. U. z 2016r. poz.1666 z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp : 1. Wymaga się zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców osób wykonujących czynności określone w SIWZ RozdziaŁ III pkt. 6 - Opis Przedmiotu Zamówienia - na podstawie umowy o pracę. UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez zamawiającego, jak również osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 50000000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i napraw konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w Zamościu
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 90 ust.1a pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z tekst jednolity z późniejszymi zmianami), wezwała Wykonawcę Robert Sasor TOTMAN, Al. Na Stadion 53, 25-127 Kielce o udzielenie wyjaśnień w tym złożenie dowodów w ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1 - usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i napraw konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w Zamościu w związku z tym iż cena przedstawiona w ofercie jest niższa o 174% od szacunkowej wartości zamówienia i budzi wątpliwości co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego dotyczących wyliczenia ceny netto 32 080,00 zł., brutto 38 228,40 zł. w szczególności w zakresie: 1) Oszczędności metody wykonania zamówienia, wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo sprzyjających warunków zamówienia dostępnych Wykonawcy, oryginalności projektu wykonawcy, kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za prace albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015r., poz. 2008 oraz 2016r. poz. 1265); 2) Pomocy publicznej udzielanej na podstawie odrębnych przepisów; 3) Wynikających z przepisów prawa pracy i przepisów o zabezpieczeniu społecznym, obowiązującym w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie; 4) Wynikających z przepisów prawa ochrony środowiska; 5) Powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca w wyznaczonym terminie złożył wyjaśnienia, że wskutek pośpiechu i niedopatrzenia nie doszacował kosztów pracy a także kosztów powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy - firmie PROFELNET Grzegorz Popek. Poinformował także że cena została wyliczona z pominięciem ryzyka związanego z wykonaniem zamówienia. Zamawiający odrzucił ofertę w zakresie części nr 1 złożoną przez: Robert Sasor TOTMAN, Al. Na Stadion 53, 25-127 Kielce, na podstawie art. 89 ust.1 pkt.4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych( Dz. U. 2015r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami), oferta podlega odrzuceniu jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia. Uzasadnienie: Wykonawca przesłał na adres a-mail 32wog.zampub@ron.mil.pl w dniu 03.04.2017r., oraz pismem wchodzącym Nr 6451/17 wyjaśnienia, w których wyjaśnił że wskutek pośpiechu i niedopatrzenia nie doszacował kosztów pracy a także kosztów powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy - firmie PROFELNET Grzegorz Popek. Poinformował także że cena została wyliczona z pominięciem ryzyka związanego z wykonaniem zamówienia. W związku z powyższym stwierdzić należy, iż oferta złożona przez ww. Wykonawcę w zakresie części nr 1 zawiera rażąco niską cenę i podlega odrzuceniu. Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części nr 1 - na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych( Dz. U. 2015r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami), nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT85200.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i napraw konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w Lublinie
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 90 ust.1a pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z tekst jednolity z późniejszymi zmianami), wezwała Wykonawcę Robert Sasor TOTMAN, Al. Na Stadion 53, 25-127 Kielce o udzielenie wyjaśnień w tym złożenie dowodów w ZAKRESIE CZĘŚCI NR 2 - usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i napraw konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w Lublinie w związku z tym iż cena przedstawiona w ofercie jest niższa o 95% od szacunkowej wartości zamówienia i budzi wątpliwości co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego dotyczących wyliczenia ceny netto 60 480,00 zł., brutto 74 390,40 w szczególności w zakresie: 1) Oszczędności metody wykonania zamówienia, wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo sprzyjających warunków zamówienia dostępnych Wykonawcy, oryginalności projektu wykonawcy, kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za prace albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015r., poz. 2008 oraz 2016r. poz. 1265); 2) Pomocy publicznej udzielanej na podstawie odrębnych przepisów; 3) Wynikających z przepisów prawa pracy i przepisów o zabezpieczeniu społecznym, obowiązującym w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie; 4) Wynikających z przepisów prawa ochrony środowiska; 5) Powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca w wyznaczonym terminie złożył wyjaśnienia, że wskutek pośpiechu i niedopatrzenia nie doszacował kosztów pracy a także kosztów powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy - firmie PROFELNET Grzegorz Popek. Poinformował także że cena została wyliczona z pominięciem ryzyka związanego z wykonaniem zamówienia. Zamawiający odrzucił ofertę w zakresie części nr 2 złożoną przez: Robert Sasor TOTMAN, Al. Na Stadion 53, 25-127 Kielce, na podstawie art. 89 ust.1 pkt.4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych( Dz. U. 2015r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami), oferta podlega odrzuceniu jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia. Uzasadnienie: Wykonawca przesłał na adres a-mail 32wog.zampub@ron.mil.pl w dniu 03.04.2017r., oraz pismem wchodzącym Nr 6451/17 wyjaśnienia, w których wyjaśnił że wskutek pośpiechu i niedopatrzenia nie doszacował kosztów pracy a także kosztów powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy - firmie PROFELNET Grzegorz Popek. Poinformował także że cena została wyliczona z pominięciem ryzyka związanego z wykonaniem zamówienia. W związku z powyższym stwierdzić należy, iż oferta złożona przez ww. Wykonawcę w zakresie części nr 2 zawiera rażąco niską cenę i podlega odrzuceniu. Unieważniono postępowanie w zakresie Części nr 2 - na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych( Dz. U. 2015r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami), nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT118000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i napraw konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w Jawidzu
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 90 ust.1a pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z tekst jednolity z późniejszymi zmianami), wezwała Wykonawcę Robert Sasor TOTMAN, Al. Na Stadion 53, 25-127 Kielce o udzielenie wyjaśnień w tym złożenie dowodów w ZAKRESIE CZĘŚCI NR 3 - usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i napraw konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w Jawidzu w związku z tym iż cena przedstawiona w ofercie jest niższa o 87% od szacunkowej wartości zamówienia i budzi wątpliwości co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego dotyczących wyliczenia ceny netto 41 160,00 zł., brutto 50 626,80 zł w szczególności w zakresie: 1) Oszczędności metody wykonania zamówienia, wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo sprzyjających warunków zamówienia dostępnych Wykonawcy, oryginalności projektu wykonawcy, kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za prace albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015r., poz. 2008 oraz 2016r. poz. 1265); 2) Pomocy publicznej udzielanej na podstawie odrębnych przepisów; 3) Wynikających z przepisów prawa pracy i przepisów o zabezpieczeniu społecznym, obowiązującym w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie; 4) Wynikających z przepisów prawa ochrony środowiska; 5) Powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca w wyznaczonym terminie złożył wyjaśnienia, że wskutek pośpiechu i niedopatrzenia nie doszacował kosztów pracy a także kosztów powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy - firmie PROFELNET Grzegorz Popek. Poinformował także że cena została wyliczona z pominięciem ryzyka związanego z wykonaniem zamówienia. Zamawiający odrzucił ofertę w zakresie części nr 3 złożoną przez: Robert Sasor TOTMAN, Al. Na Stadion 53, 25-127 Kielce, na podstawie art. 89 ust.1 pkt.4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych( Dz. U. 2015r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami), oferta podlega odrzuceniu jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia. Uzasadnienie: Wykonawca przesłał na adres a-mail 32wog.zampub@ron.mil.pl w dniu 03.04.2017r., oraz pismem wchodzącym Nr 6451/17 wyjaśnienia, w których wyjaśnił że wskutek pośpiechu i niedopatrzenia nie doszacował kosztów pracy a także kosztów powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy - firmie PROFELNET Grzegorz Popek. Poinformował także że cena została wyliczona z pominięciem ryzyka związanego z wykonaniem zamówienia. W związku z powyższym stwierdzić należy, iż oferta złożona przez ww. Wykonawcę w zakresie części nr 3 zawiera rażąco niską cenę i podlega odrzuceniu. zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części nr 3 - na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych( Dz. U. 2015r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami), nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT76800.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i napraw konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w Chełmie
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 90 ust.1a pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z tekst jednolity z późniejszymi zmianami), wezwała Wykonawcę Robert Sasor TOTMAN, Al. Na Stadion 53, 25-127 Kielce o udzielenie wyjaśnień w tym złożenie dowodów w ZAKRESIE CZĘŚCI NR 4 - usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i napraw konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w Chełmie w związku z tym iż cena przedstawiona w ofercie jest niższa o 69% od szacunkowej wartości zamówienia i budzi wątpliwości co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego dotyczących wyliczenia ceny netto 13 440,00 zł., brutto 16 531,20 zł w szczególności w zakresie: 1) Oszczędności metody wykonania zamówienia, wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo sprzyjających warunków zamówienia dostępnych Wykonawcy, oryginalności projektu wykonawcy, kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za prace albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015r., poz. 2008 oraz 2016r. poz. 1265); 2) Pomocy publicznej udzielanej na podstawie odrębnych przepisów; 3) Wynikających z przepisów prawa pracy i przepisów o zabezpieczeniu społecznym, obowiązującym w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie; 4) Wynikających z przepisów prawa ochrony środowiska; 5) Powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca w wyznaczonym terminie złożył wyjaśnienia, że wskutek pośpiechu i niedopatrzenia nie doszacował kosztów pracy a także kosztów powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy - firmie PROFELNET Grzegorz Popek. Poinformował także że cena została wyliczona z pominięciem ryzyka związanego z wykonaniem zamówienia. Zamawiający odrzucił ofertę w zakresie części nr 4 złożoną przez: Robert Sasor TOTMAN, Al. Na Stadion 53, 25-127 Kielce, na podstawie art. 89 ust.1 pkt.4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych( Dz. U. 2015r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami), oferta podlega odrzuceniu jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia. Uzasadnienie: Wykonawca przesłał na adres a-mail 32wog.zampub@ron.mil.pl w dniu 03.04.2017r., oraz pismem wchodzącym Nr 6451/17 wyjaśnienia, w których wyjaśnił że wskutek pośpiechu i niedopatrzenia nie doszacował kosztów pracy a także kosztów powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy - firmie PROFELNET Grzegorz Popek. Poinformował także że cena została wyliczona z pominięciem ryzyka związanego z wykonaniem zamówienia. W związku z powyższym stwierdzić należy, iż oferta złożona przez ww. Wykonawcę w zakresie części nr 4 zawiera rażąco niską cenę i podlega odrzuceniu. Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części nr 4 - na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych( Dz. U. 2015r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami), nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT22800.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i napraw konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w Hrubieszowie
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 90 ust.1a pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z tekst jednolity z późniejszymi zmianami), wezwała Wykonawcę Robert Sasor TOTMAN, Al. Na Stadion 53, 25-127 Kielce o udzielenie wyjaśnień w tym złożenie dowodów w ZAKRESIE CZĘŚCI NR 5 - usługi konserwacji, pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw awaryjnych i napraw konserwacyjnych szlabanów, kolczatek, bram wjazdowych i garażowych w Hrubieszowie w związku z tym iż cena przedstawiona w ofercie jest niższa o 67% od szacunkowej wartości zamówienia i budzi wątpliwości co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego dotyczących wyliczenia ceny netto 5 040,00 zł., brutto 6 199,20 zł w szczególności w zakresie: 1) Oszczędności metody wykonania zamówienia, wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo sprzyjających warunków zamówienia dostępnych Wykonawcy, oryginalności projektu wykonawcy, kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za prace albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015r., poz. 2008 oraz 2016r. poz. 1265); 2) Pomocy publicznej udzielanej na podstawie odrębnych przepisów; 3) Wynikających z przepisów prawa pracy i przepisów o zabezpieczeniu społecznym, obowiązującym w miejscu, w którym realizowane jest zamówienie; 4) Wynikających z przepisów prawa ochrony środowiska; 5) Powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca w wyznaczonym terminie złożył wyjaśnienia, że wskutek pośpiechu i niedopatrzenia nie doszacował kosztów pracy a także kosztów powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy - firmie PROFELNET Grzegorz Popek. Poinformował także że cena została wyliczona z pominięciem ryzyka związanego z wykonaniem zamówienia. Zamawiający odrzucił ofertę w zakresie części nr 5 złożoną przez: Robert Sasor TOTMAN, Al. Na Stadion 53, 25-127 Kielce, na podstawie art. 89 ust.1 pkt.4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych( Dz. U. 2015r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami), oferta podlega odrzuceniu jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia. Uzasadnienie: Wykonawca przesłał na adres a-mail 32wog.zampub@ron.mil.pl w dniu 03.04.2017r., oraz pismem wchodzącym Nr 6451/17 wyjaśnienia, w których wyjaśnił że wskutek pośpiechu i niedopatrzenia nie doszacował kosztów pracy a także kosztów powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy - firmie PROFELNET Grzegorz Popek. Poinformował także że cena została wyliczona z pominięciem ryzyka związanego z wykonaniem zamówienia. W związku z powyższym stwierdzić należy, iż oferta złożona przez ww. Wykonawcę w zakresie części nr 5 zawiera rażąco niską cenę i podlega odrzuceniu. Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części nr 5 - na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych( Dz. U. 2015r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami), nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT8400.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.