To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-02
Ogłoszenie nr 63 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.
Opole: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ NR 2286
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 346162-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 350183-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2286, krajowy numer identyfikacyjny
53096904400000, ul.
skr. poczt. 307
307,
45076
Opole, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
077 4523701 w. 050, faks
077 4523701 w. 800, e-mail
jw2286@opole.home.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mon.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ NR 2286
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):08/ZP/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości i utrzymania terenów zewnętrznych w Jednostce Wojskowej Nr 2286: Zadanie NR 1: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKTACH KUBATUROWYCH Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest podczas realizacji tego zadania zatrudniać minimum trzy osoby na umowę o pracę. Aby przez cały okres obowiązywania umowy minimum 3 pracowników wykonujących to zadanie zatrudnionych było na podstawie umowy o pracę Wykonawca zobowiązany będzie składać pod rygorem odpowiedzialności karnej oświadczenie o spełnianiu tego wymogu - pierwsze w dniu podpisania umowy kolejne jako załącznik do faktur miesięcznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentów źródłowych potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Zadanie NR 2: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENOWYCH OBIEKTACH UTWARDZONYCH Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest podczas realizacji tego zadania zatrudniać minimum jedną osobę na umowę o pracę. Aby przez cały okres obowiązywania umowy minimum 1 pracownik wykonujący to zadanie zatrudniony był na podstawie umowy o pracę Wykonawca zobowiązany będzie składać pod rygorem odpowiedzialności karnej oświadczenie o spełnianiu tego wymogu - pierwsze w dniu podpisania umowy kolejne jako załącznik do faktur miesięcznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentów źródłowych potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1a) i 1b)do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENOWYCH OBIEKTACH UTWARDZONYCH |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: Cena oferty następnej w kolejności znacząco przekroczyła kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia (kwota przeznaczona: 143 000,00 zł brutto; cena oferty: 491 927,94 zł brutto). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu w okresie 24 miesięcy
- U/11/2024 Usługa szkoleniowa - przeprowadzenie szkolenia okresowego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z napełnieniem i dzierżawą zbiornika na tlen medyczny oraz butli na gazy medyczne wraz z ich dzierżawą dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- D/27/2024 Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych, elektrycznych, ogólnobudowlanych oraz stolarskich na potrzeby Centrum Inwestycyjnego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.