eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Opracowanie koncepcji aranżacji wyposażenia meblowego jego wykonania, dostarczenia i montażu w budynku Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej dla Dzieci i Młodzieży przy ul. Tynieckiej w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-10-17



Ogłoszenie nr 637724-N-2018 z dnia 2018-10-17 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie: Opracowanie koncepcji aranżacji wyposażenia meblowego jego wykonania, dostarczenia i montażu w budynku Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej dla Dzieci i Młodzieży przy ul. Tynieckiej w Krakowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 35150530800000, ul. ul. Józefińska  14 , 30529   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 6165482, 6165469, e-mail do@poczta.mops.krakow.pl, faks 126 165 428.
Adres strony internetowej (URL): www.mops.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.mops.krakow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub pocztą na adres zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji aranżacji wyposażenia meblowego jego wykonania, dostarczenia i montażu w budynku Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej dla Dzieci i Młodzieży przy ul. Tynieckiej w Krakowie
Numer referencyjny: 271.1.61.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I część zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części I jest opracowanie projektu aranżacji wyposażenia meblowego kuchni oraz wykonania zabudowy kuchennej wraz ze sprzętem AGD oraz całościowego montażu zgodnie z zatwierdzonym projektem. Przez koncepcję aranżacji i wyposażenia wnętrza kuchni Zamawiający rozumie przedstawienie poglądowego projektu rozmieszczenia wszystkich elementów wyposażenia ( mebli, sprzętu AGD, oraz dodatków) z uwzględnieniem kolorystyki i sposobu oświetlenia. 2. Wymagania dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Zabudowa dwóch ścian w kształcie litery L (ok. 3,20 x 3,52 m) do wysokości blatu roboczego (wys. ok 90cm) z wyjątkiem początku zabudowy ściany o długości 3,2m gdzie zabudowa winna zaczynać się od wyższej wysokości i tam zabudowany zostanie piekarnik oraz powyżej niego kuchenka mikrofalowa. Za piekarnikiem otwierana szafka, następnie 3 równomiernie rozmieszczone szuflady od dolnego cokolika do blatu roboczego oraz narożna szafka wyposażona w system wysuwanych szafek typu cargo ( zestaw półek na rolkach, zintegrowanych ze sobą w taki sposób że po wysunięciu jest dostęp do zawartości całej szafki narożnej. Druga ściana o dł. 3,52m zaczynająca się od 3 równomiernie rozmieszczonych szuflad od dolnego cokolika do blatu roboczego, szafki nad którą będzie wpuszczony w blat roboczy zlew - w szafce tej winny być zamontowane wysuwane kosze na śmieci oraz za tą szafką zabudowanej zmywarki. Następnie wysuwana szafka cargo na przyprawy. Korpus mebli wykonany z płyty MDF dopasowany kolorem do frontów kuchennych wykonanych z płyty MDF akrylowej TYP AA z obrzeżem duo, szkło. Kolory korpusu oraz frontów i uchwytów do uzgodnienia z Zamawiającym. 2) Jedna ściana zabudowa wysoka o długości 2 m, wysokości 2,10 m oraz głębokości 40cm. Zabudowa podzielona na dwie równe części zamykane dotykowym systemem otwierania drzwi składanych typu WingLine Hettich zestaw lewy i prawy. Z automatyką do zamykania (drzwi ciężkie do 25kg) W środku równo rozmieszczone półki, korpus z płyty MDF w kolorze całej zabudowy kuchennej a otwierane drzwi z płyty MDF akrylowej tej samej co fronty zabudowy kuchennej z obrzeżem duo, szkło. 3) Wyspa kuchenna o wymiarach około: długość 120cm, szerokość 92cm oraz wysokość 90cm. Wyspa z jednej strony po długości z szufladami, a z drugiej strony po długości z zamykanymi szafkami, blat wyspy mineralno-akrylowy RAUVISIO tak jak w całej zabudowie kuchennej, na którym winna być zamontowana płyta gazowa. Fronty szuflad i szafek z płyty MDF Akrylowej TYP AA a pozostała część wyspy z płyty MDF tożsamej z całą zabudową kuchenną. Szuflady dopasowane do możliwej szerokości z uwagi na płytę gazową pod którą winna być zamykana szafka. 4) Korpus, półki oraz tył mebli wykonany z płyty o grubości min. 18mm, 5) Wszystkie krawędzie oklejone taśmą PCV o grubości min. 2mm w kolorze mebli (z wyłączeniem frontów z obrzeżem duo, szkło) 6) Meble wyposażone w tzw. ciche domykanie (zarówno w szufladach jak i otwieranych szafkach typu Hettich), 7) Blat kuchenny roboczy mineralno-akrylowy RAUVISIO o grubości 41mm, warstwa górna - 3mm RAUVISIO oraz czołowe wykończenie obrzeżem RAUVISIO o grubości 3mm. Blat odporny na uszkodzenia mechaniczne, które mogą wystąpić podczas wykonywania prac związanych z przygotowywaniem posiłków, 8) Wyposażenia mebli w następujący sprzęt AGD do zabudowy z klasą porównywalną ze sprzętem: a) zmywarka Bosch SM88TX36E klasa A+++, b) kuchenka mikrofalowa Bosch BFL634GB1, c) piekarnik HBG636LB1, d) płyta gazowa Bosch PPS9A6B90, e) okap Bosch DWB09W452, f) zlewozmywak - 2 komorowy - Blanco NOVA 8 S 510463 (antracyt, wpuszczany w blat), g) bateria kuchenna Franke Sirius Top 652 (chrom-onyx). 9) Projekt winien być opracowany w taki sposób, aby zabudowa optymalnie wykorzystywała całą przestrzeń i zapewniała dobre warunki ergonomiczne podczas użytkowania. 10) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej w budynku, w którym będą zamontowane meble i urządzenia AGD celem dokonania szczegółowych pomiarów. Termin wizji lokalnej należy wcześniej uzgodnić telefonicznie z upoważnionym przedstawicielem zamawiającego, Panem Tomaszem Michalikiem pod numerem telefonu 12 616 54 60 lub osobą go zastępującą. II część zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części II jest opracowanie koncepcji aranżacji wyposażenia meblowego jadalni oraz jego wykonania, dostarczenia i montażu zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Stół na 18 osób (stół rozkładany), wykonany w 100% z drewna litego klejonego dębowego, lamele pełne bez łączeń na długości blatu; grubość nóg 12x12; grubość blatu: 3cm; wymiary stołu bez rozłożenia: szerokość 100cm, wysokość 77cm, długość 240cm; rozkładanie stołu w sposób lekki i prosty, asynchroniczny (blaty rozsuwane niezależnie); ilość wkładek ( 5 o długości ok 45 cm - swobodna możliwość użytkowania przez 18 osób); stół cały wykonany z naturalnego drewna, wzmacniany stalowymi kątownikami; wykończenie: oleje i woski posiadające atest dopuszczający powierzchnie nimi wykończone do kontaktu z żywnością (wg EN1186 - 11/14), 2) 18 krzeseł drewnianych dębowych z miękkim siedziskiem pokrytym materiałem ze skóry. Przybliżone wymiary krzesła: głębokość 45 cm, szerokość 44cm, wysokość siedziska 45cm. Kolor wybarwienia stołu i krzeseł oraz koloru skóry do uzgodnienia z Zamawiającym. 3) Komoda o wymiarach: wysokość 77cm, szerokość 200cm, głębokość 50cm, wyposażona w 4 równomiernie rozmieszczone szuflady po całej szerokości komody, zamykane na cichy domyk (typu Hettich) oraz poniżej szuflad 2 zamykane szafki z jedną symetrycznie rozmieszczoną w środku półką. Szafki zamykane 2 drzwiczkami na cichy domyk (typu Hettich, szerokość szuflad i pojedynczych drzwiczek równo dopasowana). Przody drzwi komody, szuflad, boków zewnętrznych, blatu i cokolika wykonane z płyty fornirowanej pokrytej okleiną naturalną (wybarwienie jednakowe ze stołem i krzesłami). Tył oraz środek i półki wykonane z płyty o grubości 18mm w kolorze okleiny naturalnej. Blat i boki zewnętrzne wykonane z płyty o grubości minimum 36mm. 4) Komoda o wymiarach: wysokość 77cm, szerokość 200cm, głębokość 50cm, wyposażona w 2 równomiernie rozmieszczone szuflady po dwóch górnych końcach komody, zamykane na cichy domyk (typu Hettich) oraz poniżej szuflad 2 zamykane szafki z jedną symetrycznie rozmieszczoną w środku półką. Szafki zamykane drzwiczkami na cichy domyk (typu Hettich, szerokość szuflad i pojedynczych drzwiczek równo dopasowana). Część środkowa komody (część RTV) posiadająca 2 równo rozmieszczone półki z 3 otworami na kable (otwory w plecach tej części komody po 1 na każdą półkę). Przody drzwi komody, szuflad, boków zewnętrznych oraz środek z półkami części RTV, blat i cokolik wykonane z płyty fornirowanej pokrytej okleiną naturalną (wybarwienie jednakowe ze stołem i krzesłami). Tył i środek zamykanych szafek oraz półki wykonane z płyty o grubości 18mm w kolorze okleiny naturalnej. Blat i boki zewnętrzne wykonane z płyty o grubości minimum 36mm. 5) Dwie witryny o wymiarach: wysokość 180cm, szerokość 120cm, głębokość 44cm z przeszklonymi drzwiami ze szprosami - szkło matowe, laminowane, witryna wyposażona w 5 symetrycznie rozmieszczonych półek, zamykana na cichy domyk (typu Hettich). Drzwi witryny, boki zewnętrzne oraz blat i cokolik wykonane z płyty fornirowanej pokrytej okleiną naturalną (wybarwienie jednakowe ze stołem i krzesłami), tył oraz środek i półki wykonane z płyty o grubości 18mm w kolorze okleiny naturalnej. Boki zewnętrzne oraz górny blat wykonany z płyty o grubości minimum 36 mm. 6) Meble wymienione w pkt. 1-5 powyżej kolorystycznie i wizualnie mają stanowić jedną kolekcję. III część zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie części III jest opracowanie koncepcji aranżacji wyposażenia meblowego garderoby i przedsionka oraz jego wykonania, dostarczenia i montażu zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) 6 modułów o wymiarach ok: szerokość 120cm, wysokość 215cm, głębokość 60cm; każdy moduł fabrycznie nowy kompletny, korpus, tył oraz boki wykonane z płyty MDF o grubości min. 18mm; wszystkie krawędzie oklejone taśmą PCV o grubości min. 2mm w kolorze modułu; dolny cokolik w wysokości ok 3cm; każdy moduł podzielony na 2 równe części, zamykane drzwiami przesuwnymi w proporcjach 50/50 (tak, aby po przesunięciu drzwi był całkowity dostęp do danej części modułu- system do przesuwania drzwi typu laguna). Każda część modułu wyposażona w: a) 1 półkę umieszczoną ok. 35cm górnego wieńca modułu, a pod nią poprzeczka aluminiowa do wieszania ubrań umieszczona ok 10 - 12cm pod półką (przestrzeń na wieszanie ubrań ok 120cm); poniżej przestrzeni na ubrania 2 półki równo rozmieszczone od dolnego cokolika po ok. 25cm; każdy moduł wyposażony w 4 nóżki samopoziomujące do prawidłowego ustawienia; uchwyty aluminiowe do wyboru przez Zamawiającego po przedstawieniu wzorników przez Wykonawcę. b) 3 moduły skręcone ze sobą na jednej ścianie, oraz 2 moduły skręcone ze sobą na drugiej ścianie oraz jeden moduł bez łączenia z innym (wszystkie moduły dodatkowo przymocowane do ścian). 2) Przedsionek znajdujący się na parterze wyposażony w: a) szafę o wymiarach ok: szerokość 160cm, wysokość 210cm, głębokość 60cm. Szafa fabrycznie nowa i kompletna, korpus, tył, półki oraz boki wykonane z płyty MDF o grubości min. 18 mm; wszystkie krawędzie oklejone taśmą PCV o grubości min. 2mm w kolorze szafy; dolny cokolik w wysokości ok. 3cm; zamykana drzwiami przesuwnymi w proporcji 50/50 (system do przesuwania drzwi typu laguna); 2 półki umieszczone poniżej górnego wieńca szafy w równych odległościach po ok. 25cm, a poniżej tych półek poprzeczka aluminiowa do wieszania ubrań umieszczona ok 10 - 12cm pod górną półką; 1 półka o wys. ok 30cm umieszczona nad dolnym cokolikiem; uchwyty aluminiowe do wyboru przez Zamawiającego po przedstawieniu wzorników przez Wykonawcę. Szafa wyposażona w 4 nóżki samopoziomujące do prawidłowego ustawienia; szafa na stałe przymocowana do ściany. b) szafkę na buty o wymiarach ok: szerokość 80cm, wysokość 120cm, głębokość 60cm; szafka fabrycznie nowa i kompletna, korpus, tył, półki oraz boki wykonane z płyty MDF o grubości min. 18mm; wszystkie krawędzie oklejone taśmą PCV o grubości min. 2mm w kolorze szafki; dolny cokolik w wysokości ok 3cm; szafka wyposażona w 4 symetrycznie rozmieszczone półki. Szafka na stałe przymocowana do ściany.

II.5) Główny kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39110000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-03-29

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy.2) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-25, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
8. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: cena [w złotych polskich] = 60%; okres gwarancji [w miesiącach]=20%; wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy [w procentach] =20% Punkty w kryterium "okres gwarancji" będą przyznawane w skali punktowej od 5 - 20pkt. na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert w tym kryterium w następujący sposób: 1) minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji, tj. 24 miesiące - Wykonawca otrzyma 5pkt. 2) za każde kolejne pełne 12 miesięcy gwarancji udzielonej przez Wykonawcę ponad minimalne wymagane 24 miesiące Wykonawca otrzyma po 5pkt., z tym jednak zastrzeżeniem, że maksymalny okres gwarancji brany pod uwagę wynosi 60 miesięcy. Oznacza to, że Wykonawca otrzyma: za 24 miesiące gwarancji - 5pkt.; za 36 miesięcy -10pkt.; za 48 miesięcy - 15pkt.; za 60 miesięcy - 20pkt. Punkty w kryterium "wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy" będą przyznawane w skali punktowej od 5 - 20pkt. na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający będzie dokonywał oceny ofert w tym kryterium w następujący sposób: 1) minimalna wymagana przez Zamawiającego wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy jaką Wykonawca zobowiązany będzie wnieść najpóźniej w dniu zawarcia umowy, ustalana jako procent ceny brutto podanej przez Wykonawcę w ofercie, tj. 4% ceny brutto podanej w ofercie - Wykonawca otrzyma 5pkt. 2) za każde kolejne pełne 2% zabezpieczenia należytego wykonania umowy ponad minimalne 4% Wykonawca otrzyma po 5pkt. Oznacza to, że Wykonawca otrzyma: za 4% zabezpieczenia należytego wykonania umowy - 5pkt.; za 6%- 10pkt.; za 8% -15pkt.; za 10%-20pkt. Ocena łączna = Cmin x 60% + Ogbad x 20% + Wzbad x 20% Cbad Ogmax Wzmax gdzie: Cmin ? najniższa cena brutto spośród ważnych ofert, Cbad ? cena brutto badanej oferty, Ogbad ? ilość punktów przyznana badanej ofercie w kryterium "okres gwarancji" według skali punktowej, o której mowa w niniejszym ustępie, Ogmax ? maksymalna ilość punktów przyznanych w kryterium "okres gwarancji" według skali punktowej, o której mowa w niniejszym ustępie spośród ważnych ofert, Wzbad ? ilość punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium "wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy" według skali punktowej, o której mowa w niniejszym ustępie, Wzmax ? maksymalna ilość punktów przyznanych w kryterium "wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy" według skali punktowej, o której mowa w niniejszym ustępie spośród ważnych ofert, Wszystkie wartości liczbowe będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku według następujących zasad: 1) jeśli następna cyfra po zaokrąglanej, to: 0, 1, 2, 3 albo 4, to cyfra zostanie zaokrąglona w dół (zaokrąglenie z niedomiarem), 2) jeśli następna cyfra po zaokrąglanej, to: 5, 6, 7, 8, albo 9, to cyfra zostanie zaokrąglona w górę (zaokrąglenie z nadmiarem).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.