eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Włodawa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-12-29



Ogłoszenie nr 637186-N-2017 z dnia 2017-12-29 r.

Gmina Włodawa: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Włodawa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Włodawa, krajowy numer identyfikacyjny 11019786500000, ul. ul. Jana Pawła II  22 , 22200   Włodawa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 825721234, e-mail kancelaria@gmina-wlodawa.pl, faks 825721234.
Adres strony internetowej (URL): www.ugwlodawa.bip.lubelskie.pl.
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.ugwlodawa.bip.lubelskie.pl.


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.ugwlodawa.bip.lubelskie.pl.


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Gmina Włodawa Al. Jana Pawła II nr 22 22-200 Włodawa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Włodawa
Numer referencyjny: GK.271.7.2017.MZ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Włodawa. 1) Wykonanie usługi obejmuje: a. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Włodawa, w tym nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane jedynie przez część roku w celach rekreacyjno-wypoczynkowych oraz nieruchomości, na których prowadzona jest działalność gospodarcza. b. Wykonawca wyposaży w części rekreacyjnej miejscowości Okuninka i Orchówek tzw. "gniazda kontenerowe" w urządzenia do gromadzenia odpadów komunalnych, powstających na działkach letniskowych z podziałem na frakcję "suchą", "mokrą", "zmieszaną", "odpady zielone" oraz "wielkogabarytowe", w tym zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny. c. Aby Wykonawca mógł spełnić obowiązek, o którym mowa w pkt. b, winien być właścicielem kontenerów KP-7 typu PET w ilości co najmniej 24 szt. oraz pojemników o pojemności 1100 litrów każdy w ilości co najmniej 11 szt. 2) Z przedmiotu zamówienia, wyłączono odbiór odpadów: a) budowlanych pochodzących z rozbiórki, których odbiór winien być realizowany w oparciu o odrębne umowy zawarte przez właściciela nieruchomości z firmą wpisaną do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Włodawa, b) zużytych opon, c) powstających na terenie dróg publicznych. 3) Przedmiot zamówienia, realizowany będzie w sposób: a) zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku (Dz. U. z 2017 r., poz. 1289 z późn. zm.) i Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego Nr XXIV/350/2016 z dnia 02 grudnia 2016 roku w sprawie Uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego 2022 z póź. zm. b) Zgodny z obowiązującymi Uchwałami Rady Gminy Włodawa w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Włodawa. c) Zapewniający ich niezmieszanie z innymi rodzajami odpadów zbieranych w sposób selektywny u źródła w podziale na: o frakcję suchą, o frakcję mokrą, o frakcję zmieszaną, o odpady zielone, o odpady wielkogabarytowe, w tym zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - nie dotyczy działalności gospodarczych. II. Ogólna charakterystyka Gminy Włodawa w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne. 1. W skład Gminy Włodawa wchodzi 16 sołectw: Okuninka, Orchówek, Luta, Żłobek, Sobibór, Sobibór Stacja, Korolówka, Korolówka Kolonia, Korolówka Osada, Stawki, Różanka, Szuminka, Suszno, Żuków, Krasówka, Wołczyny. 2. Rodzaj i liczba nieruchomości objętych niniejszym zamówieniem: 1) indywidualne nieruchomości rekreacyjne - około 2 000 szt., 2) pozostałe nieruchomości niezamieszkałe, z wyłączeniem indywidualnych nieruchomości rekreacyjnych - około 280 szt. 3. Nazwy miejscowości, w których występują nieruchomości niezamieszkałe, z wyłączeniem indywidualnych nieruchomości rekreacyjnych, oraz ich przybliżona ilość: a) Żuków - 3, b) Korolówka Osada - 2, c) Korolówka wieś - 4, d) Stawki - 2, e) Różanka - 9, f) Szuminka - 2, g) Suszno - 14, h) Orchówek - 21, i) Sobibór - 3, j) Sobibór Stacja - 1, k) Żłobek - 4, l) Okuninka - 215. 4. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych przeznaczonych do odbioru w ramach niniejszego zamówienia, (z wyłączeniem odpadów zielonych, wielkogabarytowych, w tym zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny) tj. 1090 Mg w tym: 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01 - 980 Mg, 2) inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 20 01 99 - 110 Mg. 5. Podane dane w Rozdziale II niniejszej SIWZ, są zmienne. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wyżej wskazanych ilości. Mogą one wzrosnąć lub zmaleć w ciągu realizacji zamówienia. III. Sposób odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Włodawa. 1. Nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane jedynie przez część roku w celach rekreacyjno-wypoczynkowych zlokalizowane w miejscowości Okuninka i Orchówek. 1) odbiór odpadów komunalnych z indywidulanych działek rekreacyjnych odbywać się będzie w systemie tzw. "sieci gniazd kontenerowych". Oznacza to, że wytwarzane na działkach letniskowych odpady komunalne, umieszczane będą przez właścicieli nieruchomości letniskowych w urządzeniach przeznaczonych do ich gromadzenia. Obowiązkiem Wykonawcy jest również utrzymanie w tych miejscach czystości i porządku, 2) przez utworzenie tzw. "gniazd kontenerowych" rozumie się, przygotowanie terenu pod urządzenia do gromadzenia odpadów, oraz wyposażenie ich w odpowiednią liczbę pojemników na odpady, 3) Wykonawca zobowiązuje się wyposażyć sześć miejsc tzw. "gniazd kontenerowych" w urządzenia do gromadzenia odpadów komunalnych w tym: jedno miejsce w miejscowości Orchówek nad J. Glinki oraz pięć miejsc w miejscowości Okuninka nad J. Białym, które Zamawiający zaakceptuje, 4) rodzaj i ilość urządzeń, w które Wykonawca zobowiązuje się wyposażyć tzw. "gniazda kontenerowe": a) w miejscowości Okuninka: KP-7 pełne - 15 szt., KP-7 osiatkowane - 5 szt., pojemnik 1100 l - 9 szt., b) w miejscowości Orchówek: KP-7 pełne - 3 szt., KP-7 osiatkowane - 1 szt., pojemnik 1100 l - 2 szt. 5) lokalizacja tzw. "gniazd kontenerowych" dla właścicieli indywidualnych nieruchomości rekreacyjnych: a) w miejscowości Orchówek - w osiedlu rekreacyjnym - 1 miejsce, b) w miejscowości Okuninka - w Sektorze XIII - 1 miejsce, w Sektorze XI - 2 miejsca, odległe od siebie o minimum 800 mb, w Sektorze X - 1 miejsce, w Sektorze VII - 1 miejsce. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości urządzeń do gromadzenia odpadów komunalnych, w które Wykonawca winien wyposażyć "gniazda kontenerowe", ewentualna zmiana lokalizacji tzw. "gniazd kontenerowych" i ilości w nich ustawionych pojemników, będzie możliwa wyłącznie za zgodą Zamawiającego 7) termin na ustawienie wymaganych rodzajów i liczby urządzeń do gromadzenia odpadów komunalnych, mija 7-go dnia od daty podpisania umowy, 8) ustawione urządzenia do gromadzenia odpadów komunalnych, mają służyć wyłącznie właścicielom domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, 9) Wykonawca aby spełnić obowiązek wynikający z Rozdziału III ust. 1 pkt. 8 zobowiązuje się w każdym z tzw. "gniazd kontenerowych" umieścić w czytelny i widoczny sposób tablicę informacyjną z napisem: "TYLKO DLA WŁAŚCICIELI INDYWIDUALNYCH DZIAŁEK REKREACYJNYCH". Wykonawca zobowiązany jest również do umieszczenia na urządzeniach do gromadzenia odpadów komunalnych, czytelnego napisu składowanej frakcji "SUCHA", "MOKRA", "ZMIESZANA", "ODPADY ZIELONE", "WIELKOGABARYTOWE" w sposób niebudzący wątpliwości. Wykonawca obowiązany jest do dochowania należytej staranności, aby osoby nieupoważnione do korzystania z tych miejsc, nie dopuszczały się czynu zabronionego. W tym celu, Wykonawca może zastosować odpowiednie zabezpieczenia, o których poinformuje Zamawiającego, 10) Wykonawca w sytuacji gdy będzie świadkiem korzystania z tzw. "gniazd kontenerowych" przez osoby nieupoważnione, bądź otrzyma zgłoszenie od świadka takiego zdarzenia, obowiązany jest bez zbędnej zwłoki zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Zgłoszenie czynu zabronionego powinno zawierać następujące dane: Imię i Nazwisko lub Nazwę firmy, dopuszczających się takiego czynu, Imię i Nazwisko świadka, datę zdarzenia, ilość i rodzaj podrzucanych odpadów (opcjonalnie - wyłącznie w przypadku posiadania takich informacji) inne dane, niewymienione powyżej, o ile Wykonawca jest w ich posiadaniu, 11) obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie (wydrukowanie) odpowiedniej ilości naklejek z kodami kreskowymi dla poszczególnych frakcji odpadów do rejestrowania odbioru odpadów z tzw. "gniazd kontenerowych" z podziałem na: "gniazda kontenerowe Orchówek", "gniazda kontenerowe Okuninka". 12) odbiór odpadów wielkogabarytowych, w tym sprzętu elektronicznego i elektrycznego, odbywać się będzie bez dodatkowego wynagrodzenia: a) na bieżąco z tzw. "gniazd kontenerowych", b) niezwłocznie sprzed nieruchomości, w przypadku zgłoszenia przez właściciela nieruchomości takiej potrzeby, jednak na warunkach uzgodnionych z Wykonawcą, 13) Wykonawca obowiązany jest do utrzymania terenu wokół "gniazd kontenerowych" w czystości i porządku. Zgromadzone wokół pojemników odpady, winny być uprzątnięte niezwłocznie w ramach usługi objętej niniejszym zamówieniem. 2. Pozostałe nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane jedynie przez część roku w celach rekreacyjno-wypoczynkowych, z wyłączeniem tych zlokalizowanych w miejscowości Okuninka i Orchówek: 1) powstające na terenie nieruchomości odpady odbierane będą z podziałem na frakcję "suchą", "mokrą", "zmieszaną", "wielkogabarytowe", w tym sprzęt elektryczny i elektroniczny bezpośrednio sprzed posesji w dni wyznaczone harmonogramem, lub z miejsca wyznaczonego przez właściciela danej nieruchomości ale w jej obrębie dla ułatwienia realizacji usługi, 2) powstające odpady gromadzone będą w pojemnikach i/lub workach o pojemności 120 litrów lub 1100 litrów, 3) rodzaj pojemników i/lub worków, uzależniona jest od ilości odpadów powstających na danej nieruchomości, 4) pojemniki i/lub worki na odpady komunalne zapewniają właściciele tych nieruchomości we własnym zakresie, 5) Wykonawca zobowiązany jest sprawdzać rzetelność segregacji odpadów komunalnych prowadzoną przez właścicieli nieruchomości, a w przypadku niedopełnienia przez nich obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca winien odebrać je jako zmieszane odpady komunalne i powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Informacja o zaistniałej nieprawidłowości powinna być przekazywana jako załącznik do sprawozdania miesięcznego wraz z fakturą, o którym mowa w Rozdziale III, Dział IV pkt. 20. 6) obowiązkiem Wykonawcy będzie ciągłe wytwarzanie właścicielom nieruchomości niezbędnej ilości naklejek z kodami kreskowymi do oznakowania pojemników i/lub worków z odpadami. Naklejki z kodami kreskowymi winny zawierać również zapis słowny określający rodzaj odpadów i adres nieruchomości, której dotyczą. 7) Obowiązkiem Wykonawcy jest sporządzić i dostarczyć właścicielom nieruchomości kody kreskowe w ilości co najmniej 20 szt. na każdą tzw. nieruchomość deklaracyjną (ujętą w przekazanej przez Zmawiającego bazie danych). Wydrukowane na materiale samoprzylepnym, które naklejane będą przez właściciela nieruchomości na worki i/lub pojemniki z odpadami komunalnymi. Uzupełniająca dystrybucja kodów kreskowych, o których mowa powyżej, realizowana będzie przez Wykonawcę na rzecz właściciela nieruchomości w siedzibie Wykonawcy jak również podczas odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji wydawanych samoprzylepnych kodów kreskowych potwierdzonej podpisem uprawnionego pracownika Wykonawcy i datą dostarczenia kodów kreskowych oraz do dostarczenia w terminie 7 dni roboczych, przedmiotowej ewidencji na każde wezwanie Zamawiającego. 3. Nieruchomości niezamieszkałe, na których powstają odpady komunalne (np. działalność gospodarcza): 1) odpady o frakcji "sucha", "mokra", "zmieszana", gromadzone będą w pojemnikach i/lub w workach o następującej pojemności: 120 litrów, 1100 litrów, 7000 litrów, 2) rodzaj pojemników i/lub worków, uzależniona jest od ilości odpadów powstających na danej nieruchomości w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie w systemie workowo - pojemnikowym w dniu wyznaczonym w harmonogramie sprzed posesji, lub z miejsca wyznaczonego przez właściciela danej nieruchomości ale w obrębie tej nieruchomości dla ułatwienia realizacji usługi. 3) pojemniki i/lub worki na odpady komunalne zapewniają właściciele nieruchomości we własnym zakresie. 4) obowiązkiem Wykonawcy będzie ciągłe wytwarzanie i dostarczanie właścicielom nieruchomości niezbędnej ilości naklejek z kodami kreskowymi do oznakowania pojemników i/lub worków z odpadami. Naklejki z kodami kreskowymi winny zawierać również zapis słowny określający rodzaj odpadów i adres nieruchomości, której dotyczą wraz z nazwą firmy. 5) dla każdej frakcji odpadów tj. "suchej", "mokrej", "zmieszanej" należy wygenerować odrębne naklejki. 6) obowiązkiem właścicieli nieruchomości jest oznakowanie kodami kreskowymi, pojemników i/lub worków z odpadami komunalnymi, 7) Wykonawca zobowiązany jest sprawdzać rzetelność prowadzonej segregacji odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości, a w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca winien odebrać je jako zmieszane odpady komunalne i powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Informacja o zaistniałej nieprawidłowości powinna być udokumentowana (materiał fotograficzny) i przekazywana jako załącznik do sprawozdania miesięcznego wraz z fakturą, o którym mowa w Rozdziale III, Dział IV pkt. 20. 8) Wykonawca zobowiązany jest kontrolować ilość oddawanych odpadów przez właścicieli nieruchomości, a w przypadku oddania większej niż deklarowana ilość odpadów, Wykonawca winien powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Informacja o zaistniałej niezgodności z deklaracją powinna być przekazywana jako załącznik do sprawozdania miesięcznego wraz z fakturą, o którym mowa w Rozdziale III, Dział IV pkt. 20. 9) W przypadku gdy odbiór odpadów z nieruchomości jest utrudniony z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. remont drogi, złe warunki atmosferyczne, objazdy, imprezy, droga zastawiona zaparkowanym samochodem), Zamawiający wymaga od Wykonawcy zastosowania indywidualnego podejścia do realizacji zamówienia (np. obsługa innym pojazdem). Wykonawca winien ustalić z właścicielem nieruchomości sposób i termin odbioru odpadów z nieruchomości o utrudnionym dostępie, jednocześnie informując Zamawiającego o sytuacji. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie wynikające z tytułu ewentualnego wzrostu kosztów realizacji zamówienia. 10) Obowiązkiem Wykonawcy jest sporządzić i dostarczyć właścicielom nieruchomości kody kreskowe w ilości co najmniej 20 szt. na każdą tzw. nieruchomość deklaracyjną (ujętą w przekazanej przez Zmawiającego bazie danych). Wydrukowane na materiale samoprzylepnym, które naklejane będą przez właściciela nieruchomości na worki i/lub pojemniki z odpadami komunalnymi. Uzupełniająca dystrybucja kodów kreskowych, o których mowa powyżej, realizowana będzie przez Wykonawcę na rzecz właściciela nieruchomości w siedzibie Wykonawcy jak również podczas odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji wydawanych samoprzylepnych kodów kreskowych potwierdzonej podpisem uprawnionego pracownika Wykonawcy i datą dostarczenia kodów kreskowych oraz do dostarczenia w terminie 7 dni roboczych, przedmiotowej ewidencji na każde wezwanie Zamawiającego. 11) obowiązkiem Wykonawcy jest ustawienie koszy na wybranych przez Zamawiającego przystankach autobusowych, zlokalizowanych na terenie Gminy Włodawa. W związku z tym, Wykonawca jest obowiązany do wyposażenia koszy ulicznych w worki i ich wymianę. 4. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Włodawa. 1) Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne odbywać się będzie z zachowaniem następującej częstotliwości: a) dla obiektów gastronomii w sezonie letnim lipiec - sierpień - codziennie, a w pozostałych okresach nie rzadziej niż raz w tygodniu, b) dla obiektów handlowych, hoteli, pensjonatów i innych obiektów całodziennego pobytu, pól namiotowych, w sezonie letnim, lipiec - sierpień - dwa razy w tygodniu, a w pozostałych okresach nie rzadziej niż raz w tygodniu, c) dla działek rekreacyjnych z tzw. "gniazd kontenerowych" w okresie 1 kwiecień - 30 września - co najmniej raz w tygodniu, a w pozostałym okresie w miarę potrzeb, d) z powszechnie dostępnych terenów użyteczności publicznej - w miarę potrzeb, e) w każdym okresie Wykonawca obowiązany jest, nie dopuszczać do przepełnienia urządzeń do gromadzenia odpadów komunalnych. IV. Obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego przed rozpoczęciem oraz w trakcie realizowania zamówienia: 1. Obowiązkiem Wykonawcy będzie: 1) Opracowanie harmonogramu odbioru odpadów komunalnych, który winien być uzgodniony i zatwierdzony przez Zamawiającego, jeszcze przed podpisaniem umowy. 2) Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody Zamawiającego, a Wykonawca będzie obowiązany dostarczyć jego zaktualizowaną wersję do każdej nieruchomości, której ta zmiana dotyczy. 3) Realizacja "reklamacji" (tj. nieodebrania z nieruchomości worków lub nieopróżnienia pojemników zgodnie z harmonogramem) - w przeciągu 24 godzin, termin ten, liczy się od następnego dnia po dniu zgłoszenia reklamacji. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie zgłosić do Zamawiającego w dowolnie wybranej przez Wykonawcę formie. 4) Aktualny harmonogram odbioru odpadów w okresie objętym niniejszym zamówieniem, Zamawiający będzie publikował na stronie internetowej www.gmina-wlodawa.pl. Oraz w sposób zwyczajowo przyjęty np. tablice informacyjne. 5) Usługa winna być realizowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00. 6) Wykonawca, o ile zaistnieje taka potrzeba, obowiązany jest w ramach umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zawartej z Zamawiającym, do dystrybucji informacji związanych z zasadami odbioru odpadów komunalnych wśród właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne. Informacje te, nie będą wymagały potwierdzenia odbioru, a konieczność ich doręczenia będzie przypadała wyłącznie w dniu odbioru odpadów, wyznaczonym w harmonogramie. 7) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu, za każdy miesiąc wykonanej usługi, faktury wraz z kartami przekazania odpadów, w tym ilości odebranych i zagospodarowanych odpadów, które nie podlegają dodatkowemu wynagrodzeniu, oraz wykaz załączników, o których mowa w Rozdziale III, Dział IV pkt. 20. 8) Wykonawca obowiązany jest do przekazania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań, o których mowa w art. 9n ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017 r., poz. 1289 z późn. zm.). Sprawozdanie jest przekazywane Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy. 9) Przekazanie odebranych odpadów komunalnych do zakładu zagospodarowania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami komunalnymi. 10) Odpady odebrane od właścicieli nieruchomości, Wykonawca obowiązany jest dostarczyć do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, zgodną z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami Komunalnymi 2022 z późn. zm. 11) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów, odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 12) Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych niniejszym zamówieniem. 13) W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Zamawiający może żądać od Wykonawcy okazania dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowiska, zgodnie z art. 9p ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017 r. poz. 1289 z późn. zm.). 14) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania w swojej siedzibie danych pochodzących z systemu monitoringu GPS przez okres 5 lat od dnia ich zapisania. 15) Usunięcie wszelkich nieprawidłowości dotyczących funkcjonowania systemu GPS leży po Stronie Wykonawcy i powinno być wykonane niezwłocznie po ich wystąpieniu. Wykonawca zobowiązany jest wyjaśnić Zamawiającemu przyczynę nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu GPS w każdym przypadku jej wystąpienia. Jako nieprawidłowość Zamawiający uznaje wszelkie nieuzasadnione odstępstwa od prawidłowego działania systemu GPS. W przypadku awarii odbiornika GPS w pojeździe i serwisowania go, Wykonawca prześle do Zamawiającego kopię zgłoszenia serwisowego bądź każdego innego zgłoszenia, które Wykonawca prześle do Usługodawcy GPS. 16) W przypadku zgłoszenia potrzeby dostarczenia kodów kreskowych przez właściciela nieruchomości, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć te kody nieodpłatnie, przy okazji najbliższej zbiórki odpadów. 17) Wykonawca zobowiązany jest w przypadku świadczenia usługi odbioru odpadów sprzed nieruchomości do prowadzenia ewidencji odebranych worków i/lub pojemników z odpadami za pomocą systemu elektronicznego poprzez odczyt kodów kreskowych, a w razie braku naklejonego na worku i/lub pojemniku kodu kreskowego winien prowadzić ewidencję papierową lub w innej formie (z pominięciem użycia kodów kreskowych) umożliwiającą stwierdzenie odbioru odpadów z danej nieruchomości deklaracyjnej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, w terminie 7 dni roboczych, przedmiotowej ewidencji na każde wezwanie Zamawiającego. Każda pozycja wykazu powinna być opatrzona podpisem uprawnionego pracownika Wykonawcy z datą odbioru worków i/lub pojemników z odpadami. 18) Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przechowywania dokumentacji pomiarów do wglądu Zamawiającego, przez okres wykonywania zamówienia i do dwóch miesięcy po jego zakończeniu. 19) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania standardów sanitarnych oraz standardów ochrony środowiska zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009 r. Nr 104, poz. 868) i postanowieniami regulaminu utrzymania czystości i porządku obowiązującego na terenie gminy. 20) Wykonawca zobowiązany jest składać wraz z każdą wystawioną fakturą za wykonaną usługę, załącznik w formie miesięcznego sprawozdania (załącznik nr 6) o każdym przypadku postępowania przez właścicieli danej nieruchomości w sposób niezgodny z przepisami prawa, w szczególności: a) nieruchomości, na której powstały i zostały odebrane odpady komunalne nie ujęte w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego, b) nie prowadzenia segregacji odpadów, pomimo zadeklarowania przez właściciela nieruchomości zbiórki odpadów, c) mieszania odpadów komunalnych pochodzących z budynków mieszkalnych, z odpadami powstającymi z działalności gospodarczej (nieruchomości mieszane), d) nie umieszczeniu kodu kreskowego na worku lub pojemniku, e) o przekroczeniu ilości oddanych odpadów w stosunku do deklarowanej, f) Wykonawca zobowiązany jest również do przekazywania raportu o ilości odebranych odpadów komunalnych z poszczególnych nieruchomości. Informacje będą przekazywane Zamawiającemu w pliku csv lub za pomocą systemu GOMiG Odpady w terminie, o którym mowa w ust. 20. 21) Wykaz nieruchomości, o których mowa w ust. 1 pkt. 20) lit. a-e powinien zawierać: a) dokładny adres nieruchomości, b) opis niezgodności oraz datę jej stwierdzenia, c) dokumentację fotograficzną (w postaci cyfrowej), obrazującą stwierdzenie niezgodności, d) dane pracowników Wykonawcy, którzy stwierdzili fakt wystąpienia niezgodności oraz oświadczenia przez nich przekazane (oświadczenia o stwierdzeniu niezgodności powinno zostać opatrzone podpisem pracownika, który stwierdził niezgodność). 22) Wszystkie dołączone do sprawozdania wykazy muszą być podpisane przez osobę upoważnioną lub działającą w imieniu Wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa, 23) W przypadku przedłożenia kserokopii dokumentów muszą one zostać poświadczone przez upoważnionego reprezentanta Wykonawcy za zgodność z oryginałem, 24) Do sprawozdania miesięcznego do faktury należy dołączyć wykaz (spis) przedłożonych załączników w formie sprawozdania ponumerowanych kolejnymi numerami porządkowymi, 25) Podstawą do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a tym samym do wystawienia faktury za usługę wykonaną w danym miesiącu kalendarzowym, będą ilości odpadów komunalnych przekazanych do zagospodarowania, udokumentowane stosownymi kartami przekazania odpadów, wraz z załącznikami, o których mowa w ust. 1 pkt. 20) lit. a-e. 26) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zamówienia przez cały okres trwania zamówienia plus dodatkowo 5 lat po zakończeniu realizacji zamówienia (w tym odręcznych list odbioru odpadów wykonywanych przez pracowników Wykonawcy). 27) Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz deklaracyjnych nieruchomości w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 28) Wykonawca winien na każde pisemne żądanie Zamawiającego udzielić wszelkich danych oraz informacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przekazywania informacji dotyczących realizacji zamówienia, na każde żądanie Zamawiającego, jednak nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania żądania (w tym odręcznych list odbioru odpadów sporządzonych przez pracowników). UWAGA! Koszty utworzenia "gniazd kontenerowych" i udostępnienia pojemników, zakupu i dystrybucji worków do selektywnej zbiórki odpadów oraz wydrukowanie samoprzylepnych naklejek z kodami kreskowymi, a także sporządzenia i dystrybucji harmonogramu odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości, Wykonawca powinien uwzględnić w cenach jednostkowych i obliczonej na ich podstawie łącznej ceny ofertowej. V. Wymogi dotyczące przekazywania odpadów. 1. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia przepisów prawa, w szczególności takich jak: ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2017 r., poz. 2168), ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm..), ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017 r., 1289 z późn. zm.) ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017, poz.519 z późn. zm.), ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015, poz. 1688 ze zm.), ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1803 ze zm.), ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne ( Dz. U. z 2017 r., poz. 1121 z późn. zm.), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. 2009 r., nr 104 poz. 868), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów (Dz. U. 2014 r., poz. 1973), Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014, poz. 1923), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2016 r., poz. 2167 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2016 r., poz. 934), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r., poz. 676), uchwała Nr XXIV/350/16 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 30 lipca 2012 r. w sprawie uchwalenia " Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2022 " z późn. zm.

II.5) Główny kod CPV: 90000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90513100-7
90500000-2
90533000-2
90514000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca: a) Będzie posiadał aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w Gminie Włodawa zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz.U.2017.1289.) b) będzie posiadał zezwolenie na zbieranie odpadów oraz transport odpadów zgodnie z art. 41 ust. 3 pkt. 2 i art. 233 ust. 3 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2016.1987)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca będzie posiadał bazę magazynowo - transportową usytuowaną na terenie Gminy Włodawa lub w odległości nie większej niż 60 km od jej granic, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. b) W zakresie wyposażenia bazy magazynowo - transportowej należy zapewnić aby: a. teren bazy magazynowo - transportowej zabezpieczony był w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym, b. miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, c. miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przez działaniem czynników atmosferycznych, d. teren bazy magazynowo - transportowej był wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r., poz. 1121 z późn. zm.). c) Na terenie bazy magazynowo - transportowej powinny znajdować się: a. miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, b. pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, c. miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, d. legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, e. punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów - o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo - transportowej, f. miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów - o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo - transportowej, g. część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach, przy jednoczesnym spełnieniu warunków określonych powyżej, d) Wymagania techniczne dla pojazdów i urządzeń oraz ich utrzymania w odpowiednim stanie sanitarnym. Wykonawca powinien zapewnić, aby: a. urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych na terenie bazy magazynowo - transportowej utrzymane były we właściwym stanie technicznym i sanitarnym, b. pojazdy i urządzenia były zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu, c. pojazdy i urządzenia były poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie, d. podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości posiadał aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności, o których mowa w pkt c, e. na koniec każdego dnia roboczego pojazdy były opróżnione z odpadów i były parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej, f. pojazdy były wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów, załadunku i wyładunku odpadów. Zapis tych danych Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest udostępnić. g. pojazdy były wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnianiu pojemników. h. pojazdy przystosowane do odbioru odpadów komunalnych winny mieć zamontowaną kamerę samochodową, by w przypadku zastrzeżeń do pracy osób odbierających odpady komunalne, Zamawiający mógł korzystać z rejestratora trasy, celem rozwiązania wszelkich wątpliwości. e) W zakresie posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz jego odpowiedniego stanu technicznego należy zapewnić, aby: a. pojazdy były trwałe i czytelnie oznakowane (w widocznym miejscu) nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, b. na terenie bazy magazynowo - transportowej znajdowały się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsca przetwarzania. Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca będzie posiadał: a. Samochód hakowy z możliwością załadunku kontenera KP-7 o pojemności 7 000 litrów - co najmniej jedna sztuka, b. Samochód bezpylny z funkcją kompaktującą tzw. śmieciarka do odbierania odpadów komunalnych segregowanych i zmieszanych - co najmniej trzy sztuki, c. Samochód bez funkcji kompaktującej - co najmniej trzy sztuki. Wszystkie pojazdy muszą spełniać normy emisji spalin, minimum EURO 4 lub wyższe - Załącznik Nr 5 do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w Gminie Włodawa zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz.U.2017.1289.) b) Zezwolenie na zbieranie odpadów oraz transport odpadów zgodnie z art. 41 ust. 3 pkt. 2 i art. 233 ust. 3 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2016.1987) c) Wykaz wyposażenia zakładu dostępnego Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami oraz dokumentami potwierdzanie spełniania norm emisji spalin EURO 4- załącznik nr 5 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA60,00
TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY20,00
ASPEKT ŚRODOWISKOWY20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie i w granicach art. 144 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy o zamówienie w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana postanowień niniejszej umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych warunków ich wprowadzenia: a) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku gdy ulegną zmianie powszechnie obowiązujące przepisy w zakresie wysokości stawki podatku VAT na przedmiot usługi.; b) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów w tym aktów prawa miejscowego, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego, c) dopuszczalna jest zmiana umowy w przypadku przekroczenia maksymalnych planowanych ilości odpadów komunalnych o których mowa w Rozdziale III. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-08, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.