Piła: Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1168 w m. Skrzatusz
Numer ogłoszenia: 63625 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, faks 067 2109332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1168 w m. Skrzatusz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane oznaczone tytułem: Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1168 w m. Skrzatusz. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1.1. Długość przewidzianego do budowy chodnika wynosi 473,94 m, szerokość 1,5 m. Obiekt zlokalizowany jest w m. Skrzatusz, po prawej stronie drogi powiatowej w kierunku m. Szydłowo. 1.2. Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej gr. 5 cm. 1.3. Nawierzchnia na zjazdach z kostki betonowej grubości 8 cm, na podbudowie z chudego betonu grubości 10 cm. 1.4. Zakończenie chodnika obrzeżem betonowym 8x30 cm. 1.5. Chodnik wyniesiony ponad krawędź jezdni 12 cm, na zjazdach 5,0 cm. 1.6. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem zawarty jest w dokumentacji i przedmiarach robót - załącznik nr 5 do SIWZ. Na podstawie przedmiaru robót należy sporządzić kosztorys ofertowy do oferty. 1.7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. 2. Gwarancja na wykonane roboty Wykonawca nie może zaoferować terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy. 3. Warunki zapłaty 3.1. Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT. 3.2. Termin zapłaty faktury - 21 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu. 3.3. Zapłata za fakturę będzie uwarunkowana bezusterkowym odbiorem końcowym robót. 4.Podwykonawstwo. Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia przy udziale podwykonawców..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Wymagane doświadczenie Wykonawcy Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót drogowych. Wykonawca winien udokumentować, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał przynajmniej jedno zamówienie o podobnym zakresie i wartości jak stanowi przedmiot zamówienia. 3. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę w celu obsadzenia stanowiska kierownika robót, z uprawnieniami budowlanymi. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) i dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Potencjał techniczny Wymaga się, aby Wykonawca dysponował w pełni sprawnym następującym sprzętem: - równiarka, - zagęszczarka, - piła do cięcia betonu, - koparka, - środki transportowe. 5. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca jest zobowiązany udokumentować: a) Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. b) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 6 SIWZ, a w wypełnionych lub przedłożonych dokumentach wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki. Ocena spełniania poszczególnych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę: 1. Wypełniony formularz Oferta- załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 - Doświadczenie Wykonawcy, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, na potwierdzenie warunku w pkt. 5.2 SIWZ. Do informacji Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez inwestora (Zamawiającego) lub Generalnego Wykonawcę (jeżeli Wykonawca był podwykonawcą). 6. Informacja na temat potencjału kadrowego, jakim dysponuje Wykonawca: Informacja o osobie, która pełnić będzie funkcję kierownika robót - uprawnienia budowlane wykonawcze i aktualne zaświadczenie potwierdzające jego przynależność do Krajowej Izby Inżynierów budownictwa lub właściwej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 7. Informacja o posiadanym sprzęcie wymaganym do wykonania zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ- Wykaz sprzętu. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.5. a) SIWZ. 9. Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile
al. Niepodległości 37
64-920 Piła
pokój 304.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Sukcesywna dostawa pełnowartościowej karmy suchej i mokrej dla psów i kotów do Pilskiego Schroniska Dla Zwierząt w Pile, przy ulicy Na Leszkowie 8. Zamówienie podzielone jest na 2 części.
- Usługi czyszczenia sieci kanalizacyjnej i obiektów instalacji LKT na terenie oczyszczalni i kompostowni oraz usługi inspekcji kamerą TV sieci kanalizacyjnej. Zamówienie podzielone jest na 2 części.
- Świadczenie usług psychologa w celu przeprowadzenia pogłębionej diagnozy u dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej w ramach projektu
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków/partnerów oraz pełnoletnich dzieci pracowników Urzędu Miasta Piły oraz wskazanych jednostek organizacyjnych Gminy Piła
- MATERIAŁY DIAGNOSTYCZNE DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ
- USŁUGI SERWISOWE URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH FIRMY AGFA
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa w Stróży
- "Przebudowa dróg gminnych w obrębie ulicy Sportowej w Braniewie"
- " Modernizacja CUWJO (Poznań)"
- Realizacja projektu BO nr 1617 pn.: "Zielone Skwery na Ursynowie - kontynuacja: Skwer przy ul. Tramblanki wraz z pielęgnacją roślin".
- Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I
- "Rewaloryzacja oraz wykonanie robót budowlanych na terenie zabytkowego parku w Dębem Wielkim" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.