Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2015-03-23
Głogów: Dostawa narzędzi i osprzętu laparoskopowego oraz balonów żółądkowych dla potrzeb Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
ZP/04/2015
Numer ogłoszenia: 63580 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 76 8373 216, faks 76 8373 377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.glogow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi i osprzętu laparoskopowego oraz balonów żółądkowych dla potrzeb Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. ZP/04/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy narzędzi i osprzętu laparoskopowego dla potrzeb Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. Asortyment i ilości szczegółowo określa Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy stanowiący równocześnie specyfikację asortymentowo-ilościową. 2. Przedmiot zamówienia stanowi jedno zadanie podzielone na 4 Pakietów. Zamawiający zezwala na składanie ofert na wybrany Pakiet/y (jeden lub więcej), przy czym w ramach Pakietu wymagany jest pełny zakres asortymentu, nie zezwala natomiast na składanie ofert na wybrane pozycje w Pakietach: - Pakiet nr 1 - optyka i narzędzia laparoskopowe obejmuje 60 pozycje. Dokładny opis Pakietu znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo-ilościowa); - Pakiet nr 2 - video laryngoskop obejmuje 1 pozycję. Dokładny opis pakietu znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo-ilościowa). - Pakiet nr 3 - staplery jednorazowe i ładunki do sztaplerów obejmuje 1 pozycje. Dokładny opis pakietu znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo-ilościowa). - Pakiet nr 4 -worki laparoskopowe obejmuje 1 pozycje. Dokładny opis pakietu znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo-ilościowa). 3. Przez dostawę Zamawiający rozumie sukcesywne dostawy w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami Zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowej dostawy w razie wystąpienia takiej potrzeby. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia płynności zaopatrzenia asortymentu objętego umową na cały okres obowiązywania umowy. 5. Zamówienia składane będą telefonicznie lub faksem, w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości produktów. 7. W trakcie realizacji umowy Zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu w granicach wartości zawartej umowy w odniesieniu do każdego z Pakietów. 8. Miejsce realizacji zamówienia: Siedziba Zamawiającego - Apteka Szpitalna. 9. Dostawa wraz z rozładunkiem w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od daty otrzymania każdorazowego zamówienia składanego telefonicznie lub fax. Przez rozładunek należy rozumieć wniesienie asortymentu w miejsce wskazane przez pracownika Apteki. 10. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać warunki dopuszczenia go do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych oraz posiadać dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj.: posiadać certyfikat zgodności z dyrektywami Unii Europejskiej lub deklaracje zgodności. 11. Wymaga się by każdy pojedynczy egzemplarz dostarczanego asortymentu jak opakowania zbiorcze zaopatrzone były w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim, która winna zawierać informacje, tj.: nazwę, rodzaj, rozmiar, serię, datę produkcji i datę ważności (nie może być krótsza niż 6 m-cy od daty dostawy), oznaczenie sterylności, oraz nazwę producenta. Jeśli wyrób zaopatrzony jest w instrukcję obsługi wymaga się by była sporządzona w języku polskim..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniona Specyfikacja ilościowo-asortymentowa - Załącznik Nr 3 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty. 3. Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
8. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji gdy zmiana w trakcie realizacji umowy dotyczy: a) promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy, b) zmian ilościowych zamawianego przedmiotu umowy w zakresie poszczególnych pozycji asortymentowych do wysokości ogólnej wartości zastrzeżonej w § 4 umowy, c) innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. d) niezrealizowania całości wartości przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy, wówczas zmianie ulegnie termin realizacji umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.glogow.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Głogowski Szpital Powiatowy sp. z o.o., ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów budynek D - Sekcja zamówień publicznych w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Głogowski Szpital Powiatowy sp. z o.o., ulica Kościuszki 15, 67-200 Głogów budynek Dyrekcji - kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa optyki i narzędzi laparoskopowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje 60 pozycji. Dokładny opis Pakietu znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo-ilościowa).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa video laryngoskopu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje jedną pozycję. Dokładny opis pakietu znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo-ilościowa).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa balonów żołądkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje 1 pozycje. Dokładny opis pakietu znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo-ilościowa).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa worków laparoskopowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje 1 pozycje. Dokładny opis pakietu znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ Formularz cenowy (specyfikacja asortymentowo-ilościowa).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- "Przebudowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Galla Anonima w Głogowie"
- "Zabezpieczenie, konserwacja, restauracja i remont Fortu Gwiaździstego i jego otoczenia- Twierdza Głogów"
- Remonty miejscowe dróg powiatowych Powiatu Głogowskiego masą bitumiczną na gorąco
- Bieżące utrzymanie zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w zakresie koszenia poboczy, skarp i przeciwskarp
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego oraz fabrycznie nowej kosiarki wrzecionowej"
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 35/2024-Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyrządów chirurgicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- Zakup narzędzi laparoskopowych i laryngologicznych na potrzeby Szpitala WCP i Szpitala Św. Rodziny
- 12/2024 Sukcesywną dostawę nici chirurgicznych, jednorazowego specjalistycznego sprzętu chirurgicznego oraz materiałów opatrunkowych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- (DFP.271.48.2024.EP) Dostawa zestawu mini wiertarek do zabiegów ortopedycznych
- Dostawa sprzętu jednorazowego - II postępowanie.
- Dostawa oprzyrządowania systemu neuromonitoringu do operacji tarczycy na potrzeby COZL
więcej: Przyrządy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.