eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanów › "Budowa drogi rowerowej Polanów - Rzeczyca Wielka oraz zagospodarowanie placów przystankowych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-12



Ogłoszenie nr 635744-N-2018 z dnia 2018-10-12 r.

Gmina Polanów: "Budowa drogi rowerowej Polanów - Rzeczyca Wielka oraz zagospodarowanie placów przystankowych"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"RPO WZ 2014-2020 Oś Priorytetowa 2 Gospodarka niskoemisyjna Działanie 2.3 Zrównoważona multimodalna mobilność miejska i działania adaptacyjne łagodzące zmiany klimatu w ramach Strategii ZIT dla Koszalińsko - Kołobrzesko - Białogardzkiego Obszaru Funkcjonalnego".

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polanów, krajowy numer identyfikacyjny 33092066000000, ul. ul. Wolności  4 , 76-010   Polanów, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 094 3188351, 3480641, e-mail um@polanow.pl, faks 943 188 387.
Adres strony internetowej (URL): www.polanow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.polanow.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.polanow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe(Dz. U z 2016r. poz. 1113 z póź.zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Urząd Miejski w Polanowie, ul. Wolności 4, 76-010 Polanów, pokój nr 5 (sekretariat Urzędu).


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Budowa drogi rowerowej Polanów - Rzeczyca Wielka oraz zagospodarowanie placów przystankowych"
Numer referencyjny: GM.II.271.7.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na "Budowie drogi rowerowej Polanów - Rzeczyca Wielka oraz zagospodarowanie placów przystankowych". Zakres rzeczowy obejmuje: 1) Budowa drogi rowerowej na odcinku od ulicy Bobolickiej w Polanowie do miejscowości Rzeczyca Wielka. Poszczególne odcinki to: a)ul. Bobolicka (od ul. Żwirowej do ul. Stawnej) przebudowa chodnika na drogę pieszo rowerową o szerokości 2,5 m i nawierzchni z kostki betonowej niefrezowanej, na odcinku 378,45 m, wraz z wykonaniem przejścia pieszo rowerowego droga DW 205 (wymaga się wykonania przez Wykonawcę projektu zmiany organizacji ruchu, uzyskania stosownych decyzji, wykonania z oznakowaniem przejścia pieszo rowerowego) b)ul. Łąkowa (od ul. Stawnej do rzeki Grabowej) przebudowa nawierzchni o szerokości 2,5 m na nawierzchnię z kruszywa, l =201,55 m, c)ul. Wolności - budowa drogi rowerowej w otoczeniu zbiornika wodnego przy ul. Wolności w Polanowie l = 410,0 m i szerokości 2,5 m, w tym: ?wykonanie nawierzchni z kostki betonowej niefrezowanej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm i podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15 cm, pow. drogi 1030,5 m2, ?montaż balustrady stalowej malowanej proszkowo ?wykonanie oświetlenia drogi rowerowej: montaż słupów oświetleniowych, montaż wysięgników i opraw oświetleniowych na słupach. d)odcinek leśny od ul. Wolności w Polanowie (od zbiornika wodnego/zalewu) do m. Rzeczyca Wielka, budowa drogi rowerowej o szerokości 2 m i nawierzchni z kruszywa, l = 3780,20 m. e)wykonanie trzech przejść pieszo rowerowych przez DW206 (wymaga się wykonania przez wykonawcę projektu zmiany organizacji ruchu, uzyskania stosownych decyzji, wykonania z oznakowaniem przejścia pieszo rowerowego). Zakres robót: *roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych 4,980 km, *roboty rozbiórkowe nawierzchni z kostki nieregularnej o pow. 569,1 m2 wraz z obrzeżami o wym. 8x30 cm o dł. 477,85 m, *roboty ziemne - nasypy: nasypy wykonane koparkami zgarniakowymi 264 m3, umocnienie skarp i dna płytami betonowymi ażurowymi 560,0 m2, wykonanie koszy z siatki stalowej 26,25 m3, *roboty ziemne -wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników mechanicznie o głębokości15 cm na pow. 10644,6 m2, *roboty nawierzchniowe - wykonanie ław betonowych 35x10cm pod krawężniki i obrzeża w ilości 44,074m3, *roboty nawierzchniowe - wbudowanie krawężników betonowych 15x22 cm i 15x30 cm o dł. 148,55 m i obrzeży 30x8 cm o długości 952,65 m, *jezdnia z kostki betonowej niefrezowanej (z dopuszczalnym ruchem samochodowym) gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm i podbudowie z kruszywa łamanego gr. 25 cm, warstwie odsączającej z piasku stab. mech. do Is=0,98 gr. 25 cm pow. drogi 725,4 m2, *jezdnia z kostki betonowej niefrezowanej (tylko ruch pieszy i rowerowy) gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm i podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15 cm, pow. drogi 1090,15 m2, *budowa drogi rowerowej: wykonanie nawierzchni żwirowej z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech. do ls=1,0 o gr. 15 cm układanej na warstwie odsączającej o gr. 20 cm, na powierzchni 7.484m2, *skrzyżowania z innymi drogami gruntowymi: wykonanie nawierzchni z płyt betonowych drogowych gr. 15 cm a całej szerokości skrzyżowania ułożonych na płasko na podsypce piaskowej stab. mech. do Is=0,98 gr. 15 cm na pow. 389,9 m2, *montaż elementów dodatkowych - ułożenie ścieków drogowych gr. 15 cm na podsypce cementowo - piaskowej o dł. 69,0 m, montaż balustrady segmentowej o wysokości h=110 cm o dł. 463,0 m. f)Wybudowane drogi rowerowe i/lub odcinki powinny zostać oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 2) Plac przystankowy przy ZUK - zakup i montaż stojaka na rowery 6 stanowisk, szt. 2 3) Plac przystankowy ul. Żwirowa i Bobolicka przy MACED: a)przygotowanie terenu o pow. 144,0 m2, b)wykonanie nawierzchni gruntowej piaszczysto-gliniastej o pow. 144m2, c)wykonanie nawierzchni z kostki betonowej niefrezowanej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm i podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15 cm, o pow. 33,0 m2, d)wykonanie nawierzchni żwirowej ze żwiru płukanego gr. 5 cm na pow. 64,0 m2, ułożonej na podbudowie z kruszywa łamanego o gr. 15 cm i warstwie odsączającej o gr. 20 cm, e)zagospodarowanie terenu: wykonanie trawnika na pow. 0,010 ha, dostawa i montaż: kosz na śmieci 1 szt., stoły drewniane i ławy 3 kpl., stojak na rowery 10 stanowisk, (trwale związany z gruntem) tablicy informacyjnej 1 szt. (wymaga się zewnętrznej tablicy informacyjnej z nadrukiem mapy gminy Polanów (wykonanej full color, kompozyt trójwarstwowy, wydruk zabezpieczony folią UV) i zaznaczonym przebiegiem trasy rowerowej realizowanej w ramach projektu z zaznaczonym przebiegiem trasy rowerowej /Jacinki - Polanów Centrum Przesiadkowe i Rzeczyca Wielka - Polanów Centrum Przesiadkowe (grafikę oraz treść w celu sporządzenia projektu Zamawiający przekaże Wykonawcy). Wykonawca zobowiązany jest zachować zasady promocji określone w Podręczniku wnioskodawców i beneficjentów programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji (dostępny na stornie www.funduszeeuropejskie.gov.pl) - treść do uzgodnienia/akceptacji z zamawiającym 4)Plac przystankowy Rzeczyca Wielka - dostawa i montaż: kosz na śmieci 1 szt., stoły + ławy 4 kpl., stojak na rowery 5 stanowisk (trwale związany z gruntem) -tablicy informacyjnej 1 szt. (wymaga się zewnętrznej tablicy informacyjnej z nadrukiem mapy gminy Polanów (wykonanej full color , kompozyt trójwarstwowy, wydruk zabezpieczony folią UV) i zaznaczonym przebiegiem trasy rowerowej realizowanej w ramach projektu , Z zaznaczonym przebiegiem trasy rowerowej /Jacinki - Polanów Centrum Przesiadkowe i Rzeczyca Wielka - Polanów Centrum Przesiadkowe (grafikę oraz treść w celu sporządzenia projektu Zamawiający przekaże Wykonawcy). Wykonawca zobowiązany jest zachować zasady promocji określone w Podręczniku wnioskodawców i beneficjentów programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji (dostępny na stornie www.funduszeeuropejskie.gov.pl) - treść do uzgodnienia/akceptacji z zamawiającym. -kontener sanitarny TOY-TOY szt. 1 (opis: podstawa: min. 120cm x 120cm, Wysokość: min. 230cm Waga: min. 100kg, Wyposażenie: Zbiornik min. 250l , antypoślizgowa podłoga bezodpływowy zbiornik z wentylacją, lustro, automatyczny system spłukiwania czystą wodą, umywalka ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę podajnik na papier toaletowy, min. podwójny system wentylacji, uchwyty do rąk podnoszące funkcjonalność toalety, min. jeden wieszak na ubranie, wskaźnik damski/męski, wskaźnik wolne/ zajęte, zamek zewnętrzny, zamek wewnętrzny, niewidoczna zawartość zbiornika, uchwyty dla dźwigów, oświetlenie led wnętrza kabiny (zasilane bateryjne) 5)Montaż 7 tablic informacyjno-promocyjnych - montaż na placach przystankowych oraz na odcinkach budowanej drogi rowerowej, w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego (umiejscowienie po podpisaniu umowy z Zamawiającym, jednak nie później niż w dniu rozpoczęcia prac budowalnych). Tablice zewnętrzne jednostronne, full color, kompozyt trójwarstwowy, wydruk zabezpieczony folią UV, o wymiarach nie mniejszych niż 80x120cm; na tablicy w nagłówku należy umieścić logo: Fundusze Europejskie, Rzeczpospolita Polska, Pomorze Zachodnie, Unia Europejska, poniżej treść: nazwa projektu, cel projektu, wskazanie Gminy Polanów, w stopce: www.mapadotacji.gov.pl ; Wykonawca zastosuje się do wytycznych w zakresie aktualnych zasad promocji i oznakowania projektów: Podręcznik wnioskodawców i beneficjentów programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji (dostępny na stornie www.funduszeeuropejskie.gov.pl). Projekt tablicy i treść do uzgodnienia / akceptacji przez Zamawiającego. 6)Opis zakresu zamówienia dot. instalacji elektrycznej i oświetlenia na działce nr 244/1 i 244/2 obręb 2 Polanów, 1.Zakup i montaż słupów oświetleniowych szt. 11 (oznaczonych w projekcie jako L6, L8, L9, L11, L12, L13, L14, L15, L16, L17, L21) zgodnie z wytycznymi projektu, słup L6 z podwójnym wysięgnikiem należy postawić przy przejściu dla pieszych - droga DW 206 rys D1A. Lampy mają być wyposażane w czujniki ruchu oraz sterowanie radiowe. 2.Wykonanie i montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg mocowanych na slupie szt. 12. 3.Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku szt. 12. 4.Wykonanie rozdzielnicy RG wg projektu z tworzywa termoutwardzalnego na fundamencie betonowym. W rozdzielnicy RG odpływy z rozłącznikami bezpiecznikowymi do zasilania i sterowania oświetlenia terenu, sterowanie zegarem astronomicznym oświetlenia ulicznego. 5.Uziemienie końcowych słupów- 12 m. 6.Wykonanie okablowania od układu sterującego LK2 RG do projektowanych slupów oświetleniowych L6, L8, L9, L11, L12, L13, L14, L15, L16, L17, L21 z przykryciem folią kablową PCV koloru niebieskiego i oznacznikami kablowymi. 7.Wykonanie rur ochronnych z PCW - około 30 m. 8.Wykonanie wykopów mechanicznie- około 270 m. 9.Wykonanie wykopów ręcznie -około 250 m. 10.Zasypywanie rowów kablowych. 11.Dokonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia. 12.Dokonanie pomiarów geodezyjnych w tym powykonawczych.

II.5) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233200-0
45233220-7
45233162-2
45233120-6
45111300-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-10-15
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2019-10-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności ekonomicznej Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności technicznej Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia, polegające na budowie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. każde
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu Wykonawcy w terminie 3 dni po zamieszczeniu na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty, składają oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą (o ile występują) nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)W celu potwierdzenia spełnienia warunku zdolności technicznej, o której mowa w rozdziale 6 ust. 1 pkt 2a niniejszej SIWZ, wykazu robót budowlanych (w ilości i zakresie niezbędnym dla potwierdzenia spełnienia warunku) wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem m.in. wartości wybudowanych lub przebudowanych dróg, daty, miejsca wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, - z wykorzystaniem załączonego wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ. Dowodami w niniejszym postępowaniu są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Nie możliwość uzyskania dowodów (referencji) Wykonawca zobowiązany jest uzasadnić (przedstawiając dowody na to, że dany Zamawiający odmawia ich wydania lub z tym zwleka). 2)W celu potwierdzenia spełnienia warunku zdolności ekonomicznej, o której mowa w rozdziale 6 ust. 1 pkt 2b niniejszej SIWZ dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego, zgodnie z rozdziałem 6 ust. 1 pkt 2b SIWZ . Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej wymaganej przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. 3)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, przedkłada w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2 ust. 5 niniejszego rozdziału SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy - załacznik nr 1 do siwz. 2. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium: w wysokości 25 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto60,00
wydłużenie okresu gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane we wzorze umowy zawartej w załączniku nr 7 do SIWZ 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) konieczność dokonania istotnych zmian w dokumentacji projektowej lub uzupełnienia dokumentacji z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności w wyniku zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji zamówienia, ujawnienia się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wad dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 6) wystąpienie szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wykonania robót. 7) W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń, termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniej zmianie, o czas niezbędny do wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy wymaga aneksu do umowy; 2.Zamawiający dopuszcza zmianę warunków umowy zawartej z Wykonawcą w zakresie zmiany: 1) osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy (kierownik budowy), jeżeli wystąpią okoliczności powodujące, że wskazana w umowie osoba nie może pełnić swoich funkcji. Wniosek Wykonawcy wymaga uzasadnienia i udokumentowania. 2)podwykonawcy wskazanego w ofercie udostępniającego zasoby oraz rezygnacja z tego podwykonawcy. 3) powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia, w sytuacji gdy Wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie realizować zamówienie. 3. Wprowadzenie zmiany do umowy w przypadkach określonych w ust. 1 i 2 następuje na podstawie aneksu do umowy. 4. Postanowienia wymienione w ust. 1 i 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, 2) zmiana danych teleadresowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
1. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy Pzp oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem "tajemnica przedsiębiorstwa", lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. 3. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-29, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być napisana w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.