eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu "Katowicki System Zintegrowanych Węzłów Przesiadkowych - Węzeł Zawodzie"

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2019-12-11



Ogłoszenie nr 635039-N-2019 z dnia 2019-12-11 r.

Miasto Katowice: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu "Katowicki System Zintegrowanych Węzłów Przesiadkowych - Węzeł Zawodzie"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
0432/16

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Młyńska  4 , 40-098  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48 32 2593302, , e-mail bzp@katowice.eu, , faks 48 327 054 949.
Adres strony internetowej (URL): http://www.katowice.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.katowice.eu


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.katowice.eu


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej osobiście lub przesłać na adres podany poniżej
Adres:
Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice, pok. 364


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu "Katowicki System Zintegrowanych Węzłów Przesiadkowych - Węzeł Zawodzie"
Numer referencyjny: BZP.271.1.144.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu "Katowicki System Zintegrowanych Węzłów Przesiadkowych - Węzeł Zawodzie" Przedmiotem umowy jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu polegającej na wykonaniu usług mających na celu zrealizowanie i rozliczenie Inwestycji zakresu drogowego i kubaturowego, o którym mowa w sekcji II.4.1 ogłoszenia, zgodnie z przepisami prawa polskiego, w tym rozdziałem 3 Prawa budowlanego (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) dla "inspektora nadzoru inwestorskiego", "koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego" i "projektanta" w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego. 1.Inwestycja w "zakresie drogowym i kubaturowym" obejmuje w szczególności: a.opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; b.wykonanie robót rozbiórkowych; c.wycinkę kolidujących drzew i krzewów; d.wykonanie uzdatnienia podłoża wraz z badaniami geofizycznymi przed i po uzdatnianiu; e.wykonanie przebudowy infrastruktury drogowej; f.budowę muru oporowego oddzielającego jezdnie ul. Bagiennej od jezdni serwisowej Centrum Przesiadkowego; g.budowę dwóch jednopoziomowych parkingów naziemnych; h.budowę miejsc postojowych dla autobusów; i.budowę budynku dworca z funkcjami m. in. obsługi podróżnych, dyspozytorni, monitoringu wraz z instalacjami; j.wykonanie instalacji w budynku dworca w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji, klimatyzacji, sieci elektroenergetycznej, sieci teleinformatycznych; k.budowę przystanków tramwajowo-autobusowych; l.budowę wiaty peronowej o konstrukcji stalowej; m.budowę wiaty rowerowej z wyposażeniem w stojaki rowerowe; n.budowę punktu postoju taksówek; o.budowę miejsc krótkotrwałego postoju do ok. 3 min. do wysiadania (tzw. "Kiss&Ride"); p.wykonanie oświetlenia terenu inwestycji; q.wykonanie oświetlenia w przestrzeni dachu wiaty peronowej; r.wykonanie monitoringu wizyjnego; s.przebudowę i budowę sieci uzbrojenia terenu w zakresie kanalizacji sanitarnej, deszczowej, ogólnospławnej, wodociągu, sieci elektroenergetycznych, teletechnicznych; t.zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu w zakresie sieci gazowej, teletechnicznej; u.przebudowę i rozbudowę istniejących ciągów pieszych i ciągów rowerowych; v.wykonanie punktów informacji pasażerskiej, tablic Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej, "urzędomat", punktów zakupu biletów - biletomatów; w.wykonanie instalacji nagłośnienia; x.wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, zieleni urządzonej; y.dostawa i montaż elementów małej architektury - ławki, kosze na śmieci, donice, elementy dekoracyjne; z.wykonanie, dostawę i montaż 2 sztuk trwałych tablic: informacyjnej i pamiątkowej; aa.wykonanie aktualizacji projektu docelowej organizacji ruchu wraz z wymaganymi opiniami i uzgodnieniami; ab.wdrożenie elementów organizacji ruchu wraz z sygnalizacją świetlną; ac.wykonanie systemu parkingowego dla obsługi parkingów Park&Ride obejmującego urządzenia płatnicze - parkomaty, terminale: wjazdowe i wyjazdowy, bariery parkingowe - szlabany, tablice wyświetlające informacje o zajętości miejsc parkingowych wraz z zasilaniem; ad.wykonanie stalowej konstrukcji pomostu technicznego mocowanego do konstrukcji wiaty peronowej umożliwiającego dokonywania prac eksploatacyjno-kontrolnych przestrzeni dachu wiaty; ae.wykonanie wyłazu w poszyciu dachu wiaty peronowej; af.wykonanie podświetlanego neonu wraz z podkonstrukcją umieszczonego na Budynku Obsługi Podróżnych (BOP); ag.wykonanie ogrzewania dachu wiaty peronowej: koryt, wpustów, rur spustowych wraz z wykonaniem obróbek dekarskich, dostawą i montażem rozdzielni elektrycznej z podkonstrukcją, z kompletnym okablowaniem i sterowaniem; ah.wykonanie sieci zasilana dla stacji ładowania pojazdów elektrycznych (bez ładowarek); ai.budowa przyłącza energetycznego zasilającego obiekt węzła przesiadkowego od zestawu złączowo - pomiarowego Tauron zlokalizowanego w granicy działki, do szafy rozdzielczej w rejonie BOP; aj.wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej wiaty peronowej; ak.wykonanie systemu schładzania pomieszczeń BOP; al.wykonanie instalacji klimatyzacyjnej wraz z dostawą i montażem urządzenia klimatyzacyjnego w pomieszczeniu serwerowni w BOP; am.wykonanie instalacji kamer monitoringu zewnętrznego wraz z zasilaniem; an.wykonanie sieci wraz z dostawą i montażem urządzeń WiFi w BOP oraz w obszarze wiaty peronowej; ao.instalacja kompensacji mocy biernej wraz z dostawą i montażem baterii kompensacyjnej w szafie rozdzielczej; ap.wykonanie ciągów pieszych z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usług w zakresie j.n.: 2.1. Inżynier Kontraktu (zwany w skrócie również IK) zobowiązany jest do wykonywania zadań i czynności mających na celu prawidłową realizację Inwestycji określonych w pkt 2.1.1., 2.1.2, 2.1.3 poniżej: 2.1.1. Zadania i czynności mające na celu prawidłową realizację inwestycji (m.in. nadzór inwestorski) a.zapoznania się z dokumentacją projektową (w skrócie "Projekt") stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ; b.weryfikowania, sprawdzania każdej dokumentacji projektowej na etapie realizacji robót budowlanych (technicznej, zamiennej, dodatkowej, warsztatowej itp.) wykonanej dla Inwestycji oraz przekazywanie ostatecznych wersji Wykonawcy robót budowlanych do realizacji; c.zapoznania się z przepisami prawa dotyczącymi współfinansowania i realizacji zadania ze środków Unii Europejskiej; d.zapoznania się z zasadami finansowania Inwestycji oraz planem wydatków jakie Zamawiający planuje ponieść w danym roku budżetowym; e.nadzoru nad prawidłowym wydatkowaniem środków finansowych; f.weryfikowania wszelkich kosztorysów, przedmiarów i wycen na etapie realizacji robót budowlanych, zgodnie z warunkami umowy o roboty budowlane w tym także zatwierdzania ich "za zgodność zakresu rzeczowego i ilości"; g.zapewnienia kompletnego i profesjonalnego nadzoru inwestorskiego nad robotami; h.zapewnienia kompletnego i profesjonalnego nadzoru autorskiego; i.powiadomienia organu nadzoru budowlanego o terminie ewentualnego wznowienia robót z załączeniem oświadczenia kierownika budowy i inspektorów nadzoru inwestorskiego, stwierdzających przejęcie obowiązków przypisanych tym funkcjom na budowie; j.weryfikowania oraz wstępnej akceptacja harmonogramu rzeczowo-finansowego robót złożonego przez Wykonawcę (dalej "HRF") i przedkładanie go Zamawiającemu do zatwierdzania. Zapis stosuje się również do sporządzanych w trakcie realizacji Inwestycji wszelkich korekt HRF, a także do ewentualnych Planów Naprawczych sporządzanych przez Wykonawcę, w przypadku, gdy powstaną znaczące opóźnienia w realizacji robót w stosunku do zatwierdzonego HRF; k.nadzorowania terminowości realizacji inwestycji w oparciu o zatwierdzony przez Zamawiającego HRF; l.analizowania kosztów Inwestycji w oparciu o HRF oraz sporządzanie stosownych raportów; m.sprawdzania dokumentów rozliczeniowych budowy pod względem merytorycznym, rachunkowym, legalności i gospodarności, w szczególności faktur; n.weryfikowania zakresu robót wykonywanych przy pomocy Podwykonawców oraz określanie nazw Podwykonawców biorących udział w wykonywaniu robót w okresie rozliczeniowym, poprzez potwierdzanie stosownych zapisów w protokołach odbioru robót Wykonawcy, sporządzanych wg narzuconych przez Zamawiającego wzorów; o.inicjowania wprowadzania zmian do treści umów zawartych z Wykonawcami przez przygotowanie stosownych dokumentów, w związku ze zmianami warunków określonych w umowach, zawsze przy uwzględnieniu ograniczeń do dokonywania takich zmian wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i ograniczeń narzuconych przez Zamawiającego; p.organizowania i prowadzenia roboczych narad koordynacyjnych z udziałem Zamawiającego raz w miesiącu w siedzibie Zamawiającego w terminie do 10 dnia każdego miesiąca, których celem będzie m.in. sprawozdanie IK z czynności w zakresie pełnionego nadzoru inwestorskiego, autorskiego oraz z przebiegu realizacji inwestycji. O terminie narady IK powiadomi Zamawiającego pisemnie lub drogą mailową co najmniej na 3 dni przed zaplanowaną datą jej zorganizowania; q.zapewnienia stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego; r.stawiania się na każde spotkanie organizowane przez Zamawiającego w jego siedzibie lub w innym miejscu przez niego wskazanym w okresie trwania umowy oraz w okresie gwarancyjnym; s.w sytuacjach nagłych wymagających natychmiastowej reakcji, stawiania się na wezwanie Zamawiającego w miejscu przez niego wskazanym, w czasie nieprzekraczającym 6 godzin od chwili powiadomienia go (telefonicznie, mailem lub faksem); t.weryfikowania materiałów przygotowanych przez Wykonawcę do odbioru końcowego robót oraz - po sprawdzeniu ich kompletności - przeprowadzenie odbioru końcowego zgodnie z zapisami umowy o roboty budowlane; u.uzyskiwania, po zakończeniu procesu inwestycyjnego, wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień i pozwoleń warunkujących uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; v.rozliczenia końcowego Inwestycji (wszystkich zamówień udzielonych w ramach Inwestycji), w tym przygotowanie niezbędnych materiałów i danych (zakres rzeczowy i finansowy) do rozliczenia majątku trwałego wytworzonego w ramach tego przedsięwzięcia, z uwzględnieniem podziału na użytkowników oraz na drogi, łącznice, obiekty w tym inżynierskie itp.; w.przekazania wraz z Zamawiającym, gotowego obiektu do użytkowania wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym, zdatnym do natychmiastowego rozpoczęcia użytkowania; x.występowania w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i sądami w sprawach wynikających z realizacji Inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw; y.udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wynikłych podczas realizacji kontraktu na roboty budowlane; z.zawiadamiania Zamawiającego o konieczności naliczenia Wykonawcom kar umownych; aa.przeprowadzania przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych w okresie rękojmi; ab.archiwizowania wszelkiej korespondencji i dokumentacji wynikającej z realizacji Inwestycji, z podziałem na akta sprawy oraz przekazanie całości dokumentacji Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu i rozliczeniu końcowym robót lub gdy dojdzie do rozwiązania, bądź odstąpienia od niniejszej umowy. Archiwizowaniu podlegają w szczególności: protokoły odbiorów robót ulegających zakryciu, protokoły odbioru robót częściowych i końcowych, wyniki badań kontrolnych, decyzje, uzgodnienia, protokoły szkoleń i inne pisma w sprawie; ac.zawiadamiania Zamawiającego o wszystkich istotnych nie przewidzianych robotach, usługach dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających, potrzebnych do wykonania Inwestycji oraz przygotowanie - na żądanie Zamawiającego - procedury i dokumentów niezbędnych do zlecenia tych robót lub usług; ad.oceny i weryfikacji propozycji robót dodatkowych i zmian zgłaszanych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie finansowym i rzeczowym oraz ich przedłożenie do decyzji Zamawiającego. Po uzyskaniu zgody Zamawiającego Inspektorzy Nadzoru będą upoważnieni do wydania Wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonywania robót dodatkowych (w tym robót koniecznych) i zamiennych; ae.podejmowania decyzji o robotach w stosunku, do których wymagane jest natychmiastowe wykonanie; af.wykonywania wszelkich kontrolnych badań laboratoryjnych, polowych i obiektowych, ekspertyz, ocen oraz operatów geodezyjnych potwierdzających należyte wykonanie robót przez Wykonawcę, przy czym ilość badań kontrolnych do wykonania przez IK nie może być mniejsza niż 10% badań wymaganych przez specyfikację przetargową na wykonanie robót budowlanych; ag.opracowania w uzgodnieniu z Zamawiającym Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacji Technicznych, Programów Funkcjonalno - Użytkowych, zapytań ofertowych, projektów umów oraz innych dokumentów niezbędnych - w świetle Prawa zamówień publicznych i procedur obowiązujących Zamawiającego - do udzielenia zamówienia publicznego i wyboru Wykonawców, którym Zamawiający powierzy wykonanie usług lub dostaw niezbędnych do prawidłowego wykonania Inwestycji; ah.udziału w pracach komisji przetargowych powołanych w celu przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, na zasadach eksperta ds. technicznych i ekonomicznych, w tym: *sprawdzania ofert, dokumentów, kosztorysów ofertowych itp., *przygotowywania odpowiedzi na pytania zadawane przez oferentów w trakcie trwania postępowania, które dotyczyć mogą przyjętych rozwiązań projektowych, technologii, rozwiązań konstrukcyjno-materiałowych, ilości robót ujętych w przedmiarach robót oraz innych wynikających z dokumentacji projektowo-kosztorysowej lub specyfikacji technicznej (STWiORB). a.sporządzania opinii z zakresu zamówień publicznych oraz opinii prawnych niezbędnych do podejmowania decyzji dotyczących realizacji Inwestycji; b.zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich istotnych przerwach w realizacji zadania wraz z uzasadnieniem faktycznym oraz określeniem ewentualnych opóźnień; c.wykonywania czynności niewymienionych w niniejszym paragrafie, które winny być wykonane, gdyż mają wpływ na realizację Inwestycji i są związane z przedmiotem umowy, a ich brak spowoduje niewykonanie lub nienależyte wykonanie Inwestycji i które mieszczą się w ogólnym charakterze usługi stanowiącej przedmiot umowy. d.współpracy z inspektorem Nadzoru Inwestorskiego "zakresu tramwajowego" Spółki Tramwaje Śląskie S.A. e.współpracy z Zarządcami infrastruktury technicznej znajdującej się w obszarze Inwestycji oraz przyszłymi użytkownikami tj. Miejskim Zarządem Ulic i Mostów w Katowicach (MZUiM Katowice) oraz Komunalnym Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (KZGM), a także Zakładem Zieleni Miejskiej w Katowicach (ZZM Katowice); f.w przypadku, gdy jedna ze Stron (IK, Wykonawca lub Zamawiający) odstąpi od umowy lub Zamawiający rozwiąże umowę z daną Stroną (IK lub Wykonawcą robót), wówczas IK w zależności od charakteru zaprzestania realizacji: i.dokona stosownych wpisów w dzienniku budowy, ii.przeprowadzi nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem placu budowy, iii.sporządzi szczegółową inwentaryzację wykonanych usług i robót w postaci raportu z przebiegu zakończenia prac zawierającego co najmniej stan zaawansowania rzeczowego i finansowego wykonanych prac, usług lub robót. 2.1.2. Zakres zamówienia obejmuje pełnienie Nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych wszystkich branż, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, m.in.: a. sprawdzania zgodności realizowanych robót z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub innych państw członkowskich, obowiązującego prawa i zasad wiedzy technicznej; b. nadzorowania prawidłowości realizacji Inwestycji, w tym osiągania zakładanych wskaźników produktu; c. sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; d. dokonywanie bieżących wpisów w dzienniku budowy oraz książki obmiaru. 2.1.3. Zakres zamówienia obejmuje pełnienie Nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych wszystkich branż, m.in.: a. pełnienie obowiązków wynikających z przepisów Prawa Budowlanego w szczególności czynności określonych w art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane tj.: *stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z Projektem; *uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych, w stosunku do przewidzianych w Projekcie, zgłoszonych przez Kierownika budowy lub Inspektora nadzoru inwestorskiego; b. wykonywanie czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym: *dokonywania stosownych zapisów na rysunkach wchodzących w skład Projektu; *czuwania by zakres wprowadzanych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego decyzją pozwolenia na budowę projektu budowlanego; *dokonywania wyjaśnień przyjętych rozwiązań technicznych, materiałowych w Projekcie, które spowodowały wątpliwości w toku realizacji robót; *sporządzania dodatkowych szkiców lub rysunków uzupełniających lub opisów uzupełniających objaśniających rozwiązania projektowe, jeśli Projekt nie wyjaśnia w dostatecznym stopniu rozwiązań technicznych; *sporządzania rewizji projektów; *prace związane z wystąpieniem do instytucji opiniujących w celu uzyskania wszelkich niezbędnych zgód, opinii, warunków technicznych, wywiadów branżowych i decyzji administracyjnych dla opracowań wykonanych w ramach nadzoru autorskiego w tym rewizji projektów (w razie zaistnienia takiej konieczności); *dokonywania oceny produktów i wyrobów do przewidywanego zabudowania; *sporządzania oceny uzyskanych wyników poszczególnych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, STWiORB, normami i innymi obowiązującymi przepisami; *przygotowanie wszelkich ekspertyz niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, w tym w szczególności ekspertyzy w zakresie zastosowania przyjętych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych, co do ich zgodności aktualnymi przepisami, normami i ich bieżącymi interpretacjami; *wystąpienie z wnioskiem do właściwego organu i uzyskanie nowego lub zamiennego dokumentu pozwalającego realizować roboty zgodnie z Prawem Budowlanym, w przypadku wprowadzenia istotnych zmian w stosunku do Projektu; *udziału w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę; *udziału w odbiorach częściowych, technicznych oraz w odbiorze końcowym inwestycji oraz badaniach materiałów i konstrukcji; *opiniowania lub uzgadniania możliwości wprowadzania zmian materiałowych, konstrukcyjnych, technicznych lub technologicznych, nie odstępujący w sposób istotny od zatwierdzonych projektów; *dokonywanie wpisów w dzienniku budowy. 2.2. W celu należytego wykonywania przedmiotu umowy oraz zadań określonych w sekcji III.4.2.1 ogłoszenia , ppkt 2.1.1, 2.1.2, 2.1.3 Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do: 1.Zorganizowania, wyposażenia i utrzymania Biura Inżyniera Kontraktu na terenie Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii oraz zaopatrzenie go w niezbędne sprzęty, materiały i urządzenia potrzebne do realizacji przedmiotu umowy. 2.Zatrudnienia i opłacenia personelu Inżyniera Kontraktu, a także zapewnienia personelowi zakwaterowania i zwrotu kosztów podróży do miejsca zakwaterowania i z powrotem oraz kosztów podróży lokalnych i delegacji. 3.Zapewnienia obsługi biurowo - administracyjnej, obsługi laboratoryjnej i geodezyjnej, obsługi prawnej, obsługi kosztorysowej oraz obsługi językowej (tłumacza). 4.Zweryfikowania i wstępnego zatwierdzenia Harmonogramu rzeczowo - finansowego (HRF), który został sporządzony przez Wykonawcę według wytycznych zawartych w umowie o roboty budowlane. Zatwierdzony przez Zamawiającego HRF będzie integralną częścią niniejszej umowy. 5.Zweryfikowania i wstępnego zatwierdzenia aktualizacji HRF w sytuacji, gdy stanie się on niespójny z faktycznym postępem robót, a opóźnienie wystąpiło z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada. 6.Zweryfikowania i wstępnego zatwierdzenia Planu Naprawczego sporządzonego przez Wykonawcę wg ustalonych wytycznych, w sytuacji, gdy wystąpi znaczne zawinione opóźnienie Wykonawcy w realizacji robót w stosunku do HRF. 7.Składania Zamawiającemu (Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Katowice ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice - sekretariat, pok. 364) pisemnych RAPORTÓW, w określonych terminach. *RAPORT OKRESOWY z postępu prac, który będzie zawierał informacje na temat rzeczowego i finansowego zaawansowania inwestycji w zakresie drogowym i kubaturowym Inwestycji, ilości zatrudnionych pracowników, określenia Podwykonawców i dalszych Podwykonawców i ilości ich pracowników, a także rozliczenie finansowe usług Inżyniera Kontraktu. Wzór raportu zostanie przekazany przez Zamawiającego po zawarciu umowy. *RAPORT NA DZIEŃ ROZWIĄZANIA LUB ODSTĄPIENIA OD UMOWY Z WYKONAWCĄ lub niniejszej umowy zawierający rozliczenie rzeczowe i finansowe umowy oraz informacje dotyczące robót i usług wykonanych i nierozliczonych, a także określenie kwot na dzień odstąpienia (rozwiązania) umowy. Brak raportów wstrzymuje wypłatę należnej części wynagrodzenia Inżyniera Kontraktu do czasu ich przedstawienia. Wstrzymanie wypłaty wynagrodzenia nie jest naruszeniem warunków umowy przez Zamawiającego. 8. Oznakowania wszelkich faktur Wykonawców robót z naniesieniem stosownej adnotacji na dokumencie oraz sprawdzanie ich pod względem merytorycznym, rachunkowym, legalności i gospodarności oraz przekazanie zaakceptowanych faktur do Wykonawcy w celu ich złożenia Zamawiającemu. Wszystkie faktury dotyczące wydatkowania środków pieniężnych winny być oznaczone pieczątką o treści: "Realizacja wydatku jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych Zastosowano tryb .................................................... Nr zamówienia publicznego ......................................................................... Sprawdzono pod względem merytorycznym, legalności i gospodarności, Data ......................... podpis Kierownika Zespołu IK ........................................................................" 9. Sprawdzania i potwierdzania przez branżowego inspektora nadzoru inwestorskiego różnic między ilością robót określoną przedmiarem robót planowanych do wykonania, a rzeczywistymi ilościami wynikającymi z obmiaru (zatwierdzanie za zgodność zakresu rzeczowego i ilości) wraz z zatwierdzaniem kosztorysów różnicowych, powykonawczych oraz przekazanie wszystkich dokumentów do Zamawiającego. 10. Powiadamiania Zamawiającego na piśmie (faxem, mailem) o planowanych odbiorach. 11. Bieżącego weryfikowania każdej dokumentacji projektowej wchodzącej w skład Inwestycji pod względem formalno-technicznym. 12. Sprawdzania lub sporządzania kosztorysów inwestorskich, kosztorysów ofertowych, kosztorysów powykonawczych robót, kosztorysów robót zamiennych lub dodatkowych, wycen usług i dostaw. 13. Sprawdzania, czy akceptowani przez Zamawiającego zgodnie z art. 143a-c ustawy Pzp Podwykonawcy robót wykonywali prace w okresie rozliczeniowym i odnotowywanie w protokole odbioru robót sporządzanym przez Wykonawcę, tych Podwykonawców, którzy uczestniczyli w wykonywaniu robót w tym okresie. 14. Organizowania i prowadzenia roboczych narad koordynacyjnych. 15. Sporządzania protokołów, notatek lub zapisów z ustaleń oraz innych czynności uzgodnionych odrębnie przez Strony; 16. Kontrolowania inwestycji poprzez bieżący i ciągły nadzór. 17. Obowiązkowego udziału w radach budowy osób wskazanych przez IK do realizacji zamówienia tj. Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu, Inspektorów nadzoru wszystkich branż, co najmniej Koordynatora czynności projektantów. Do obowiązków osoby powołanej na stanowisko koordynatora czynności projektantów sprawujących nadzór autorski na budowie należeć będzie: a.koordynacja prac projektantów nadzoru autorskiego na budowie; b.reprezentowanie zespołu autorskiego w kontaktach z Zamawiającym; c.rozwiązywanie ewentualnych sporów i problemów powstałych w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego; d.przybycie na budowę w ciągu 48 godzin od chwili wezwania przez inspektora nadzoru inwestorskiego, o ile nie zostanie uzgodniony przez Strony inny dłuższy termin; e.udział w komisjach, naradach koordynacyjnych i technicznych oraz innych spotkaniach w zakresie realizacji inwestycji; f.udział w odbiorach technicznych i końcowych. 18. Wystawiania kart nadzoru autorskiego albo innych opracowań wykonanych w ramach nadzoru autorskiego np. rewizji Projektu. 19. W ramach wynagrodzenia umownego realizowanie w okresie zgłaszania wad uprawnień z tytułu rękojmi i gwarancji poprzez wykonywanie wszystkich niezbędnych czynności faktycznych i prawnych do usunięcia ujawnionych wad lub usterek, w tym czynności zastrzeżonych umowami o roboty budowlane lub decyzjami administracyjnymi oraz przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych (min. 1-go obowiązkowego przeglądu na rok, przeprowadzonego w tożsamym miesiącu, w którym podpisano protokół odbioru końcowego Inwestycji i przekazania jej do użytkowania), a także sporządzanie stosownych dokumentów z przeprowadzonych czynności i przekazanie ich Zamawiającemu - Miastu Katowice. 20. Sprawdzania, czy Wykonawca prawidłowo prowadzi gospodarkę odpadami wytworzonymi w wyniku realizacji Inwestycji, w szczególności weryfikowania procesu przekazania odpadów, w tym ilości wytworzonych przez Wykonawcę odpadów i stanu prawnego dla nieruchomości, na których będą składowane opady. 21. Jeżeli będzie to wymagane - przekazywania niezbędnych informacji do przygotowania wniosków o płatność oraz sprawozdań zgodnie z wytycznymi Instytucji udzielającej dofinansowanie. Szczegółowy zakres prac określa: wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ; formularz cenowy - załącznik nr 1a do oferty; dokumentacja projektowa udostępniona w ramach przetargu na roboty budowlane dla węzła Zawodzie łącznie ze zmianami na etapie przetargu i realizacji - załącznik nr 6 do SIWZ specyfikacja techniczna dla usług. Zamówienie jest współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. II. Wymagania wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby wykonującej pracę kancelaryjno-administracyjną, do wykonania czynności w trakcie realizacji zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia tej osoby: a.Na etapie postępowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, iż do realizacji zamówienia skieruje osoby wykonujące czynności wskazane w pkt 6) zatrudnione na umowę o pracę, z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży takiego oświadczenia jego oferta zostanie odrzucona, gdyż nie będzie zgodna z SIWZ. b.Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedkładał oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt 6) na umowę o pracę, z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. Wykaz oświadczeń i dokumentów oraz sankcje za niespełnienie ww. wymogu na etapie wykonywania zamówienia znajdują się w projekcie umowy zgodnie z art. 143 e ustawy Pzp. III. Wymagania dotyczące projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (o których mowa w art. 29 ust. 5 i 6 ustawy wynikają z niżej wymienionego aktu prawa Unii Europejskiej: Konwencja ONZ o prawach osób niepełnosprawnych - Tekst Konwencji opublikowany został w Dz. U. z dnia 25 października 2012 r., poz. 1169. Projektowanie winno być zgodne z ww. aktem prawa Unii Europejskiej. IV. Wykonawca z chwilą przekazania dzieła (tj. wszystkich wymaganych opracowań wykonanych w ramach zamówienia) i w ramach wynagrodzenia za przedmiot zamówienia przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dzieła, w całości i na wyłączność, a także własność nośników, na których utrwalono dzieło i przekazano je Zamawiającemu. Przeniesienie praw, nie będzie ograniczone ani czasowo, ani terytorialnie.

II.5) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71530000-2
71540000-5
71541000-2
71248000-8
71320000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 536223,73
Waluta:

pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: Miejsce realizacji zamówienia: Katowice dzielnica Zawodzie kwartał ulic: 1 Maja, Krakowska, Łączna, Bagienna.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: I. Zamawiający wymaga aby Wykonawca spełnił minimalne warunki jn.: 1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował należycie min. jedną usługę, polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu lub Inwestora Zastępczego lub Nadzoru inwestorskiego, tj. świadczenia usług związanych z zarządzaniem, koordynacją, kontrolą, nadzorem i rozliczeniem zadania inwestycyjnego, którego przedmiotem była: a. budowa lub przebudowa drogi co najmniej klasy L o nawierzchni asfaltowej wraz z budową lub przebudową ciągów pieszych o nawierzchni z kostki z budową lub przebudową kanalizacji deszczowej oraz budową lub przebudową oświetlenia ulicznego o wartości co najmniej 30 000 000 PLN brutto b. budowa obiektu kubaturowego o powierzchni zabudowy co najmniej 250 m2 wraz z instalacjami wewnętrznymi. Uwagi 1. W przypadku, gdy Wykonawca nabył doświadczenie przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która odpowiadała zakresowi określonemu przez Zamawiającego. 2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, warunek winien spełnić co najmniej jeden z członków konsorcjum. II. dysponował osobami posiadającymi niżej określone kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie oraz wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo Budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów: a) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: *posiada wykształcenie wyższe, *posiada doświadczenie w zarządzaniu kontraktami/projektami przy wykonywaniu robót budowlanych jako Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu lub Koordynator Projektu Inwestycyjnego o wartości co najmniej 30 000 000 PLN brutto b). jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru branży drogowej Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: *posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń. W przypadku, gdy wskazana osoba będzie posiadała uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winna wykazać, że posiada uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym specjalności drogowej bez ograniczeń, *posiada doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót drogowych. c). jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: ?posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. W przypadku, gdy wskazana osoba będzie posiadała uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winna wykazać, że posiada uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. ?posiada doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych. d). Jedną osobą, która będzie pełniła funkcje Inspektor nadzoru branży elektrycznej Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: *posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. W przypadku, gdy osoba wskazana do kierowania robotami elektrycznymi będzie posiadała uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winna wykazać, że posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń. *posiada doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót elektrycznych. e). jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru branży sanitarnej Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: *posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. W przypadku, gdy osoba wskazana do kierowania robotami sanitarnymi będzie posiadała uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winna wykazać, że posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej zarówno w zakresie sieci sanitarnych jaki i instalacji sanitarnych bez ograniczeń. *posiada doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót sanitarnych. f). jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru branży teletechnicznej Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: *posiada uprawnienia budowlane w telekomunikacji do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastruktura towarzyszącą w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych bez ograniczeń. W przypadku, gdy wskazana osoba będzie posiadała uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winna wykazać, że posiada uprawnienia budowlane w telekomunikacji przewodowej i telekomunikacji radiowej. Zamawiający dopuszcza, że na potwierdzenie tego warunku Wykonawca wskaże dwie osoby: jedna posiadająca uprawnienia w telekomunikacji przewodowej bez ograniczeń, a druga w telekomunikacji radiowej bez ograniczeń. *posiada doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót teletechnicznych. g). jedną osobą - Koordynatora czynności projektantów sprawujących nadzór autorski na budowie - posiadającą uprawnienia do projektowania, wyznaczona spośród osób wskazanych w Sekcji III.1.3.II lit. h) do l). h). min. jedną osobą - Projektantem branży drogowej Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: *posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń *posiada doświadczenie zawodowe w projektowaniu w zakresie posiadanych uprawnień w specjalności drogowej. i). min jedną osobą - Projektanta branży konstrukcyjno - budowlanej Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: *posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, *posiada doświadczenie zawodowe w projektowaniu w zakresie posiadanych uprawnień w specjalności konstrukcyjno - budowlanej J). min. jedną osobą - Projektantem branży elektrycznej Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: ?posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. W przypadku, gdy wskazana osoba będzie posiadała uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winna wykazać, że posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń. ?posiada doświadczenie zawodowe w projektowaniu w zakresie posiadanych uprawnień. k). min. jedną osobą - Projektantem branży sanitarnej Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: *posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. W przypadku, gdy wskazana osoba będzie posiadała uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winna wykazać, że posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej - inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych i instalacji sanitarnych. *posiada doświadczenie zawodowe w projektowaniu w zakresie posiadanych uprawnień. Zamawiający dopuszcza, że na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca wskaże dwie osoby: jedną posiadającą uprawnienia w zakresie sieci jw. bez ograniczeń, a drugą w zakresie instalacji urządzeń jw. bez ograniczeń. l). min. jedną osobą - Projektantem branży telekomunikacyjnej Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: *posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń. W przypadku, gdy wskazana osoba będzie posiadała uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winna wykazać, że posiada uprawnienia budowlane w telekomunikacji przewodowej i telekomunikacji radiowej. Zamawiający dopuszcza, że na potwierdzenie tego warunku Wykonawca wskaże dwie osoby: jedną posiadającą uprawnienia w telekomunikacji przewodowej bez ograniczeń, a drugą w telekomunikacji radiowej bez ograniczeń. *posiada doświadczenie zawodowe w projektowaniu w zakresie posiadanych uprawnień w specjalności teletechnicznej. m). min. jedną osobą - ds. kosztorysowania i rozliczeń Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: ?posiada doświadczenie w zakresie rozliczenia kontraktu/projektu o wartości robót budowlanych min. 30 000 000 PLN brutto Uwagi: 1. Zamawiający dopuszcza łączenie maksymalnie dwóch funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią wymaganych uprawnień budowlanych określonych jw., kwalifikacji i doświadczenia zawodowego. 2. Spośród osób wskazanych w Sekcji III.1.3.II lit. h) do l) ogłoszenia, Wykonawca wskaże Koordynatora czynności projektantów sprawujących nadzór autorski na budowie - osobę posiadającą jedno z uprawnień i doświadczenie określone Sekcji III.1.3.II lit. h) do l) ogłoszenia. 3. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, o których mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994r - Prawo budowlane, lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a, oraz innych przepisów Ustawy - Prawo Budowlane (Dz.U.2019.1186 j.t. ze zm.) oraz Ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2018.2272 j.t.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Powołanie się w ofercie na zasoby osób trzecich 1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i ust. 5 pkt. 1, 2, 3, 4, 8 ustawy. 4.W przypadku, gdy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy w celu oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga od Wykonawcy, przedłożenia dokumentów, które określają w szczególności: a.zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b.sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c.zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d.czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Jeśli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, a podmiot udostępniający swoje zdolnośc nabył je przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, to winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która odpowiada udostępnianym zdolnościom.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

I. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona winien przedłożyć: 1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inney dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4. oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 ze zm.) II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wsekcji III.4. I.1,2,3 , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4. I, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winne być wystawione odpowiednio w terminach jak określono wsekcji III.4.II. IV. Zamawiający wymaga od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: a) dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia b) niezbędnych dokumentów w celu udowodnienia, że w/w Wykonawca będzie dysponował zasobami mu udostępnionymi w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, że stosunek łączący firmę którą reprezentuję z wykonawcą gwarantuje rzeczywisty dostęp do zasobów mu udostępnionych. Zamawiający nie będzie wymagał od wykonawcy przedstawienia dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. V. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. VI. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700). a. jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, Wykonawca winien wskazać miejsce dostępności tych dokumentów (np. podać nazwę postępowania i wydział prowadzący postępowanie), b. jeśli ww. dokumenty można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w formie elektronicznej to wykonawca na druku oferty wskaże, pod jakimi określonymi adresami są one dostępne. W takim przypadku Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Dotyczy to w szczególności informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (t.j.Dz.U.2019 poz. 1500 ze zm.) oraz wydruków z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej art. 44 ust.4 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1291 ze zm.) VII. W przypadku, gdy dokumenty w języku obcym można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych wówczas zamawiający wymaga przedstawienia tłumaczenia tych dokumentów na język polski.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona przedłożenia: 1.wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 2. wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Uwaga Na wykazie osób należy podać doświadczenie osób wynikające z warunków udziału w postępowaniu określonych w sekcji III.1.3.II oraz z pkt 43 pkkt 2 SIWZ) i zgodne z oświadczeniem przedstawionym na druku oferty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

I. 1.Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, ze wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania - spełnia warunki udziału w postępowaniu w formie określonej w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. 3. Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4.Dowód wniesienia wadium; 5. Kalkulację ceny ofertowej. 6. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. II. Oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.7.I.2 wykonawca składa zgodnie z wzorami załączonymi do SIWZ. 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. III. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości 10 000 PLN.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena ofertowa60,00
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określono we wzorze umowy zał nr 5 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-20, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.