eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › "Modernizacja odcinków DW 957, 958, 959 na obszarze Gminy Czarny Dunajec z podziałem na zadaniaZadanie 1Modernizacja DW 957 Zadanie 2Modernizacja DW 958 Zadanie 3Modernizacja DW 959"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-11

Ogłoszenie nr 63488 - 2017 z dnia 2017-04-11 r.

Kraków: "Modernizacja odcinków DW 957, 958, 959 na obszarze Gminy Czarny Dunajec z podziałem na zadania: Zadanie 1: Modernizacja DW 957 Zadanie 2: Modernizacja DW 958 Zadanie 3: Modernizacja DW 959"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 376515-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 6983-2017, 7546-2017, 12004 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 58889000000, ul. ul. B. Głowackiego  56, 30085   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 44 65 700, 44 65 810, faks 12 44 65 702, e-mail i.gesiarz@zdw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Modernizacja odcinków DW 957, 958, 959 na obszarze Gminy Czarny Dunajec z podziałem na zadania: Zadanie 1: Modernizacja DW 957 Zadanie 2: Modernizacja DW 958 Zadanie 3: Modernizacja DW 959"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją drogi wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową z uwzględnieniem wymogów wynikających z decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie w ramach następujących zadań: Zadanie 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na DW 957 na odc. 120 km 0+800 - 2+040; odc. 120 km 5+260 - 6+260; odc. 130 km 0+050 - odc. 140 km 0+753 następujących prac: a) wykonanie robót budowlanych dotyczących w szczególności: o zabezpieczenia ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt wraz z opiniami i zatwierdzeniami, wykonanie, utrzymanie, likwidacja); o wykonania robót przygotowawczych i rozbiórkowych o wykonania konstrukcji nawierzchni zgodnie z dokumentacją projektową (m.in. zmiana niwelety, wzmocnienie podłoża) o regulacji wysokościowej istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych, wymiana nawierzchni o budowy/przebudowy/regulacji poboczy, chodników i zatok autobusowych o dostosowania parametrów skrzyżowań do obowiązujących przepisów o odtworzenia przejść dla pieszych z uwzględnieniem odblaskowych elementów o remontu istniejących wlotów kanalizacji deszczowej - regulacja wysokościowa o regulacji wysokościową studni kanalizacji deszczowej oraz teletechnicznej o naprawy, umocnienia, odmulenia i wyprofilowania dna rowu i skarp o budowy przepustów pod zjazdami przecinającymi ciągłość rowów wraz z budową bloków betonowych na wlotach i wylotach oraz umocnieniem skarp i dna o wprowadzenia stałej organizacji ruchu: nowe oznakowanie poziome grubowarstwowe chemoutwardzalne, zmienione i uzupełnione oznakowanie pionowe, wygrodzenia segmentowe, bariery, elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego zgodnie z projektem o oświetlenia przejść dla pieszych o wykonania robót wykończeniowych i porządkowych o wyznaczenia i montażu punktów referencyjnych oraz słupków U-1 o sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej b) wykonanie i montaż tablic informacyjno-pamiątkowych Zadanie 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na DW 958 na odc. 030 km 1+330 - 3+300; odc. 030 km 4+300 - 6+140; odc. 060 km 6+550 - odc. 080 1+040 następujących prac: a) wykonanie robót budowlanych dotyczących w szczególności: o zabezpieczenia ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt wraz z opiniami i zatwierdzeniami, wykonanie, utrzymanie, likwidacja); o wykonania robót przygotowawczych i rozbiórkowych o wykonania konstrukcji nawierzchni zgodnie z dokumentacją projektową (m.in. korekta niwelety, wzmocnienie podłoża) o remontu, regulacji wysokościowej, odtworzenia istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych oraz skrzyżowań z drogami lokalnymi, wymiany nawierzchni o budowy, przebudowy, regulacji, odtworzenia poboczy, chodników, zatok autobusowych i przejść dla pieszych (z uwzględnieniem punktowych elementów odblaskowych na przejściu) o budowy, odmulenia, wyprofilowania, umocnienia dna rowu i skarp o dostosowania studzienek kanalizacyjnych do poziomu jezdni, wymiany wpustów deszczowych oraz studni kanalizacyjnych o umocnienia istniejących przepustów płytami betonowymi, dopasowaniu przepustów do projektowanego dna rowu o wprowadzenia stałej organizacji ruchu: nowe oznakowanie poziome grubowarstwowe chemoutwardzalne, zmienione i uzupełnione oznakowanie pionowe, wygrodzenia segmentowe, bariery, ogrodzenia łańcuchowe, punktowe elementy odblaskowe, elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego zgodnie z projektem o oświetlenia przejść dla pieszych o wykonania robót wykończeniowych i porządkowych o wyznaczenia i montażu punktów referencyjnych oraz słupków U-1 o sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej b) wykonanie i montaż tablic informacyjno-pamiątkowych Zadanie 3: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na DW 959 na odc. 010 km 0+000 - 1+085 następujących prac: a) wykonanie robót budowlanych dotyczących w szczególności: o zabezpieczenia ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt wraz z opiniami i zatwierdzeniami, wykonanie, utrzymanie, likwidacja); o wykonania robót przygotowawczych i rozbiórkowych o wykonania konstrukcji nawierzchni zgodnie z dokumentacją projektową (m.in. korekta niwelety, wzmocnienie podłoża) o budowy pobocza o remontu wlotów kanalizacji deszczowej, regulacji wysokościowej włazów studni kanalizacji deszczowej o wprowadzenia stałej organizacji ruchu: nowe oznakowanie poziome grubowarstwowe chemoutwardzalne, zmienione i uzupełnione oznakowanie pionowe, wygrodzenia segmentowe, bariery, ogrodzenia łańcuchowe, punktowe elementy odblaskowe, elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego zgodnie z projektem o oświetlenia przejść dla pieszych o wykonania robót wykończeniowych i porządkowych o wyznaczenia i montaży punktów referencyjnych oraz słupków U-1 wyposażonych w "wilcze ślepia" o sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej b) wykonanie i montaż tablic informacyjno-pamiątkowych Szczegółowe określenie przedmiotu zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący: o Zadanie 1 - zał. nr 1.1. do SIWZ o Zadanie 2 - zał. nr 1.2. do SIWZ o Zadanie 3 - zał. nr 1.3. do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45113000-2, 45111000-8, 45233250-6, 45232400-6, 45233120-6, 45233253-7, 45233140-2, 45233252-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Modernizacja odcinków DW 957, 958, 959 na obszarze Gminy Czarny Dunajec z podziałem na zadania: Zadanie 1: Modernizacja DW 957
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3558535.88
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Podhalańskie Przedsiębiorstwo DROGOWO-MOSTOWE S.A. ,  sekretariat@ppdm.pl,  Ul Szaflarska 102,  34-400,  Nowy Targ,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4 915 701,29 zł
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4 915 701,29 zł
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8102144,42
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Modernizacja odcinków DW 957, 958, 959 na obszarze Gminy Czarny Dunajec z podziałem na zadania: Zadanie 2: Modernizacja DW 958
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT6671856.41
WalutaLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Podhalańskie Przedsiębiorstwo DROGOWO-MOSTOWE S.A. ,  sekretariat@ppdm.pl,  Ul Szaflarska 102,  34-400,  Nowy Targ,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8891380,43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8891380,43
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15858285,57
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: "Modernizacja odcinków DW 957, 958, 959 na obszarze Gminy Czarny Dunajec z podziałem na zadania: Zadanie 3: Modernizacja DW 959"
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT732520.21
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Podhalańskie Przedsiębiorstwo DROGOWO-MOSTOWE S.A. ,  sekretariat@ppdm.pl,  Ul Szaflarska 102,  34-400,  Nowy Targ,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1029365,5
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1029365,5
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1310000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.