Ciecierzyn: Usługi naprawy samochodów służbowych marki Dacia Duster eksploatowanych w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych
Numer ogłoszenia: 63407 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny, Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie, tel. 081 7568810, faks 081 7563941.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi naprawy samochodów służbowych marki Dacia Duster eksploatowanych w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z wymianą części zamiennych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw i przeglądów samochodów służbowych, eksploatowanych w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR wraz z wymianą uszkodzonych części zamiennych w tym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów gumowych: DACIA DUSTER 1.6 ( 77 kW), w ilości 10 sztuk, rok produkcji 2012 Gwarancja producenta do dnia 11-10-2015 DACIA DUSTER 1.6 ( 77 kW), w ilości 6 sztuk, rok produkcji 2013 Gwarancja producenta do dnia 17-12-2016 DACIA DUSTER 1.6 ( 77 kW), w ilości 3 sztuk, rok produkcji 2014 Gwarancja obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy. Przykładowe nr VIN samochodów Dacia z danego rocznika: a)Rocznik 2012 - UU1HSDARN47846167 b)Rocznik 2013 - UU1HSDC5G50167773 c)Rocznik 2014 - UU1HSDC5G51061254 2. Zakres usług naprawczych i przeglądów stanowiących przedmiot zamówienia zwanych dalej usługami lub usługami naprawczymi jest tożsamy z zakresem zamówienia podstawowego znak BOR03-2610-13/AP/2014 przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. 3. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane w stacji serwisowej Wykonawcy mieszczącej się na terenie miasta Lublina przy ul. Budowlanej 24 tj. nie dalej niż 15 km od siedziby Zamawiającego: Elizówka 65A k/Lublina, 21-003 Ciecierzyn. 4. Z chwilą zlecenia zamówień uzupełniających 9 sztuk samochodów dla których wykonawca będzie świadczył usługi jest objętych gwarancją producenta i sprzedawcy. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia przy użyciu odpowiednich technologii, części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów, w sposób gwarantujący, że Zamawiający nie utraci posiadanej gwarancji na samochody. Ze względu, iż Zamawiający korzysta z bezpłatnych napraw gwarancyjnych Wykonawca wykonując naprawę ograniczy ją wyłącznie do napraw nie objętych gwarancją, a w przypadku wykonania napraw gwarancyjnych jest zobowiązany do wykonania ich własnym kosztem bez obciążania Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza by Wykonawca porozumiał się z Podmiotem świadczącym naprawy gwarancyjne i wykonywał za jego zgodą naprawy gwarancyjne obciążając ich kosztem napraw gwarancyjnych Gwaranta. 5. Przeglądy będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z Warunków eksploatacji i przeglądów okresowych dla każdego samochodu określonym przez producenta. 6. Przeglądy i naprawy poszczególnych samochodów będą wykonywane w terminach uzgodnionych każdorazowo przez strony, nie dłuższym niż 7 dni roboczych, przy czym termin przyjęcia przez Wykonawcę samochodu na przegląd lub naprawę nie może być dłuższy niż 3 dni od daty zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego w dowolnej formie (telefonicznie, faksem, e-mailem lub osobiście). 7. W przypadku, gdy naprawa samochodu będzie trwała dłużej niż 7 dni roboczych, Wykonawca będzie zobowiązany się do dostarczenia na zlecenie Zamawiającego sprawnego samochodu zastępczego. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania przy przeglądach i naprawach części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dopuszczonych przez producenta samochodu. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wstępnej kalkulacji w Zleceniu usługi na wykonanie przeglądu lub naprawy podczas przyjęcia samochodu. Pracownik Zamawiającego po analizie zatwierdzi kalkulację i przekaże Wykonawcy do realizacji (osobiście, mailem lub faksem). Zamawiający zastrzega konieczność sporządzenia dodatkowej kalkulacji i jej akceptacji wg powyższych zasad w przypadku rozszerzenia zakresu naprawy lub przekroczenia planowanego łącznego kosztu naprawy. 10. Zamawiający wymaga stosowania przy przeglądach i naprawach części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych spełniających normy zalecane przez producenta samochodu, o oznaczeniach O, Q lub P wg przepisów motoryzacyjnego wyłączenia blokowego GVO. 11. Wykonawca zobowiązywany będzie do wykonywania usług zgodnie z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych, wynikających z katalogu norm czasowych wyznaczonych przez producenta samochodu lub aktualnie obowiązujących u Wykonawcy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie udostępnić do wglądu katalog norm czasowych. 12. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi a na użyte części zamienne i materiały eksploatacyjne zgodnie z gwarancją przewidzianą przez producenta. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przy przeglądach i naprawach części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dopuszczonych przez producenta samochodu. 13. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z postanowieniami i zapisami umowy nr 15/OR03/2014/2610, U/R03/2610/000013/14 i Aneksem do tej umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sabat sp. z o.o. z siedzibą w lublinie, ul. budowlana 24, 20-469 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19512,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24000,00
Oferta z najniższą ceną: 24000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24000,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Udzielenie dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, a zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Postępowanie znak BOR03-2610-13/AP/2014 było przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, w którym były przewidziane zamówienia uzupełniające o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. W dniu 12 listopada 2014 roku podpisano umowę z wykonawcą SABAT sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie na serwisowanie i naprawy w/w samochodów służbowych nr 15/OR03/2014/2610, U/R03/2610/000013/14 z okresem obowiązywania do dnia 17 grudnia 2016 roku. Do chwili obecnej wykorzystano blisko 80% kwoty z umowy przetargowej a potrzeby serwisowania i napraw samochodów marki Dacia Duster są duże, stąd zakłada się, że środki zabezpieczone w umowie będą niewystarczające i w związku z powyższym zachodzi konieczność zrealizowania w/w zamówień uzupełniających.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa części zamiennych do pojazdów, filtrów, ogumienia, żarówek i bezpieczników oraz akumulatorów do pojazdów - sprawa nr 20/2024
- Dostawy dodatkowych części zamiennych do samochodów marki Mercedes oraz Volkswagen
- 4WOG.1200-2712.21.2024 Zakup i dostawa części zamiennych, filtrów, hamulców, akumulatorów oraz opon z podziałem na 9 części
- Przeglądy techniczne, naprawy bieżące, okresowa obsługa techniczna oraz remonty główne pojazdów, sprzętu mechanicznego, ciągników oraz zamiatarki.
- ZP/8/2024 Sukcesywne dostawy części eksploatacyjnych do pojazdów
- Sukcesywna dostawa części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych oraz opon samochodowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.