Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2019-12-09
Ogłoszenie nr 633952-N-2019 z dnia 2019-12-09 r.
Gmina Kcynia: zakup wraz z dostawą opału na potrzeby Gminy Kcynia oraz jej jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2019 / 2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kcynia, krajowy numer identyfikacyjny
92350872000000, ul.
ul. Rynek
23
,
89-240
Kcynia, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 5893720 lub 21, e-mail
przetargi@kcynia.pl, faks
525 893 722.
Adres strony internetowej (URL): http://mst-kcynia.rbip.mojregion.info
Adres profilu nabywcy:
https://platformazakupowa.pl/pn/kcynia
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://platformazakupowa.pl/transakcja/287459
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://platformazakupowa.pl/transakcja/287459
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/transakcja/287459
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Na piśmie - na adres: Gmina Kcynia; ul. Rynek 23; 89-240 Kcynia; Sekretariat - pok. 103
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup wraz z dostawą opału na potrzeby Gminy Kcynia oraz jej jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2019 / 2020
Numer referencyjny:
RI.271.1.9.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5 (pięć)
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakup wraz z dostawą opału na potrzeby Gminy Kcynia oraz jej jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2019 / 2020 I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: wskazany w opisach zadań częściowych. II. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, nie określa wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2019.1040 t.j. ze zm.). III. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający nie wskazuje środków transportu, poza zapisami pkt. VIII ppkt. 2 lit. b tiret drugie Rozdziału I SIWZ. 2. Ilości wskazane w pkt. II Opisu przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie z uwagi na niemożliwe do przewidzenia w chwili prowadzenia postępowania oraz zawierania umowy okoliczności wpływające na potrzeby grzewcze w poszczególnych miejscach dostawy materiałów opałowych (w szczególności: warunki atmosferyczne, zmiany w poszczególnych harmonogramach funkcjonowania) w szczególności z powodów wskazanych w ppkt. 3, co nie będzie miało wpływu na ich cenę jednostkową w całym okresie obowiązywania umowy. Jednocześnie Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu tych zmienionych ilości. 3. Niezależnie od zapisu ppkt. 2 Zamawiający zastrzega, iż: a) jeżeli ceny jednostkowe z oferty Wykonawcy będą wyższe od szacowanych przez Zamawiającego na etapie przygotowywania postępowania, co spowoduje, że łączna wartość umowy przekroczy kwotę, jaką Zamawiający jest w stanie przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (podaną do publicznej wiadomości podczas otwarcia ofert), Zamawiający będzie uprawniony do odpowiedniego zmniejszenia ilości poszczególnych materiałów wskazanych w pkt. II (z zastrzeżeniem możliwości nierównomiernego zmniejszenia każdego z asortymentów tam wskazanych), aby zagwarantować nieprzekroczenie tej kwoty, na co Wykonawca wyraża zgodę podpisując umowę, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zmiana ta nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy i zostanie zakomunikowana Wykonawcy przez Zamawiającego w jednym ze sposobów wskazanych w §3 ust. 2 projektu umowy oraz będzie dla niego wiążąca, b) jeżeli ceny jednostkowe z oferty Wykonawcy będą niższe od szacowanych przez Zamawiającego na etapie przygotowywania postępowania, co spowoduje, że łączna wartość umowy nie osiągnie kwoty, jaką Zamawiający jest w stanie przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (podaną do publicznej wiadomości podczas otwarcia ofert), Zamawiający będzie uprawniony do odpowiedniego zwiększenia ilości poszczególnych materiałów wskazanych w pkt. II (z zastrzeżeniem możliwości nierównomiernego zwiększenia każdego z asortymentów tam wskazanych), aby zagwarantować pełne wykorzystanie tej kwoty, na co Wykonawca wyraża zgodę podpisując umowę, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zmiana ta nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy i zostanie zakomunikowana Wykonawcy przez Zamawiającego w jednym ze sposobów wskazanych w §3 ust. 2 projektu umowy oraz będzie dla niego wiążąca. 4. Zamawiający informuje, że materiał opałowy składający się na przedmiot zamówienia wyłoniony w danym zadaniu Wykonawca będzie dostarczał partiami, w trakcie obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania, w oparciu o zlecenia dostaw częściowych przesyłane przez Zamawiającego bądź jego jednostki organizacyjne wskazane w poniższej tabeli, do następujących lokalizacji i w następujących ilościach: L.p. Miejsce dostawy Przedmiot zamówienia (materiał opałowy) Ilość w j.m. (całkowita / 1x)* Ilość dostaw* 1) Gmina Kcynia - lok. mieszkalne / użytkowe ul. Dworcowa 17; 89-240 Kcynia Kowalewko 36; 89-240 Kcynia Węgiel "Kostka" Węgiel "Eko-groszek" 24,0 Mg / 5,0 Mg 12,0 Mg / 2,5 Mg 5 5 2) Szkoła Podstawowa w Dobieszewie Dobieszewo 22; 89-240 Kcynia Węgiel "Eko-groszek" Węgiel "Miał" 6,0 Mg / 3,0 Mg 6,0 Mg / 3,0 Mg 2 2 3) Szkoła Podstawowa w Dobieszewie Chwaliszewo 27; 89-240 Kcynia Węgiel "Eko-groszek" Węgiel "Miał" 15,0 Mg / 7,5 Mg 10,0 Mg / 5,0 Mg 2 2 4) Szkoła Podstawowa w Dziewierzewie Dziewierzewo 34; 89-240 Kcynia Olej opałowy 10 000 l / 5 000 l 2 5) Przedszkole Miejskie w Kcyni ul. Libelta 1; 89-240 Kcynia Węgiel "Kostka" Węgiel "Miał" 21,0 Mg / 7,0 Mg 7,0 Mg / 2,5 Mg 3 3 6) Szkoła Podstawowa w Kcyni ul. Bolesława Pobożnego 1; 89-240 Kcynia Węgiel "Eko-groszek" 39,0 Mg / 10,0 Mg 4 7) Szkoła Podstawowa w Laskownicy Laskownica 16; 89-240 Kcynia Węgiel "Kostka" 16,0 Mg / 2,5 Mg 6 8) Szkoła Podstawowa w Mycielewie Mycielewo 6; 89-240 Kcynia Węgiel "Eko-groszek" 56,0 Mg / 18,5 Mg 3 9) Szkoła Podstawowa w Palmierowie Palmierowo 7A; 89-240 Kcynia Węgiel "Eko-groszek" Węgiel "Miał" 18,0 Mg / 6,0 Mg 11,0 Mg / 5,0 Mg 3 2 10) Szkoła Podstawowa w Rozstrzębowie Rozstrzębowo 14; 89-240 Kcynia Węgiel "Kostka" 18,0 Mg / 9,0 Mg 2 11) Szkoła Podstawowa w Sipiorach ul. Czterdziestka 51; 89-240 Kcynia Węgiel "Eko-groszek" 21,0 Mg / 3,0 Mg 7 12) Świetlica w Górkach Zagajnych Górki Zagajne 33A; 89-240 Kcynia Węgiel "Eko-groszek" 3,0 Mg / 1,0 Mg 3 13) Świetlica w Iwnie Iwno 44A; 89-240 Kcynia Węgiel "Eko-groszek" 1,0 Mg / 1,0 Mg 1 14) Świetlica w Łankowicach - Dom Rolnika Łankowice 10D; 89-240 Kcynia Węgiel "Eko-groszek" 2,0 Mg / 1,0 Mg 2 15) Świetlica w Mieczkowie Mieczkowo 28; 89-240 Kcynia Węgiel "Orzech" 0,5 Mg / 0,5 Mg 1 16) Świetlica w Szczepicach Szczepice 32; 89-240 Kcynia Węgiel "Kostka" 1,0 Mg / 1,0 Mg 1 17) Świetlica w Żurawi Żurawia 45; 89-240 Kcynia Węgiel "Orzech" 2,0 Mg / 1,0 Mg 2 * wartości orientacyjne 5. Zamawiający będzie uprawniony do kontroli ilościowej (w szczególności: ważenie w GS Kcynia lub innym miejscu na terenie gminy, wskazanym przez Zamawiającego) i jakościowej (weryfikacja frakcji i parametrów - podczas ważenia lub w miejscach rozładunku, lub w trakcie / po zużyciu danej partii materiału opałowego w miejscu jego dostawy) dostarczanych przez Wykonawcę materiałów, stanowiących przedmiot niniejszej umowy. 6. Kontrola, o której mowa w pkt. 5, w odniesieniu do materiału opałowego wskazanego w pkt. II ppkt. 1 - 4, przeprowadzana będzie w sposób następujący: z dostarczonej partii materiału opałowego pobiera się trzy próby (każdą z innej części "hałdy"), które miesza się i ponownie dzieli na 3 części, które stanowić będą: 1. - próbę dla Zamawiającego, 2. - próbę dla Wykonawcy, 3. - próbę rozjemczą (pakowaną w szczelny, plombowany worek, którego otwarcie i dostęp do próby materiału w nim przechowywanej nie jest możliwy bez uszkodzenia worka lub plomby, przechowywany w miejscu dostawy partii, z której została pobrana próba). Każda z prób zostanie następnie zbadana przez powołaną do tego instytucję, wskazaną przez Zamawiającego, dającą rękojmię przeprowadzenia badania w sposób prawidłowy, zgodny z zasadami sztuki i zgodny z prawem). Przedstawicielem Wykonawcy przy odbiorze materiału opałowego i kontroli będzie kierowca przywożący i rozładowujący dostawę, o której mowa w pkt. 5.
II.5) Główny kod CPV: 09111210-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
09135100-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-06-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: prowadzić działalność gospodarczą polegającą na dostarczaniu (wraz z rozładunkiem) materiałów opałowych, których rodzaj odpowiada przedmiotowi zadania, na które Wykonawca składa swoją ofertę;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: dysponować zasobami finansowymi umożliwiającymi bieżącą realizację zamówienia, ponieważ Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek w związku z realizacją zamówienia (Zamawiający przewiduje płatności częściowe - oddzielnie za każdą dostawę częściową opału w terminie wynikającym z oferty Wykonawcy i w oparciu o prawidłowo wystawioną fakturę / rachunek).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać zdolność techniczną lub zawodową, tj.:
- wykonać w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej dwa zamówienia polegające na częściowych dostawach (wraz z wyładunkiem) materiału opałowego, którego rodzaj odpowiada przedmiotowi zadania, na które Wykonawca składa swoją ofertę; zamówienie należy rozumieć jako umowę (zlecenie), w oparciu o którą(e) Wykonawca dostarczył opał dla jednego podmiotu przynajmniej dwukrotnie w okresie obowiązywania tej umowy (tego zlecenia);
- dysponować taborem samochodowym umożliwiającym prawidłowe, bezpieczne i zgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa wykonywanie dostaw i wyładunku opału w miejscach każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego bądź jednostki organizacyjne, do których opał będzie dostarczany,
- dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. kierowcami, którzy dostarczą i rozładują każdą z dostaw częściowych materiału opałowego w miejscach każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego bądź jednostki organizacyjne, do których opał będzie dostarczany;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Zamawiający wykorzysta do oceny spełnienia tych warunków oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania, o którym mowa w pkt. IX ppkt 1 lit. b niniejszego Rozdziału SIWZ, z zastrzeżeniem lit. b,
b) oświadczenie(a) [zobowiązanie(a)] podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, stwierdzające, że oddają do dyspozycji Wykonawcy swoje zasoby niezbędne do realizacji zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz zawierające informacje (lub zawierające załączone dokumenty) stwierdzające w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) dokument wskazujący, że osoba, która podpisała dokumenty składające się na ofertę (w szczególności formularz oferty) i/lub potwierdziła za zgodność z oryginałem kopie złożonych wraz z ofertą dokumentów, bądź udzieliła pełnomocnictwa, o którym mowa w lit. b, jest uprawniona do reprezentowania Wykonawcy; Jeśli przynajmniej jednym z tych dokumentów jest określony w ppkt. 2 lit. a odpis z właściwego rejestru / ewidencji, dostęp do którego Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, Wykonawca nie jest zobowiązany do jego dołączenia do oferty na etapie jej składania; Jeśli ww. warunek dostępności dokumentu jest spełniony w odniesieniu do Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, winien on przedstawić w ofercie informacje umożliwiające Zamawiającemu uzyskanie dostępu do bazy danych zawierającej te informacje, w przeciwnym wypadku złożenie dokumentu wskazanego w ppkt. 2 lit. e jest obowiązkowe! b) dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w szczególności w zakresie: a) zmiany, wprowadzenia bądź rezygnacji z wykonania umowy z udziałem podwykonawców, b) zmniejszenia ilości zamawianych materiałów z poszczególnych asortymentów - w przypadku, w zakresie i na zasadach wskazanych w §5 ust. 5, c) zwiększenia ilości zamawianych materiałów z poszczególnych asortymentów - w przypadku, w zakresie i na zasadach wskazanych w §5 ust. 6, d) zmiany terminu wykonania zamówienia - z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-16, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zakup, dostawa i rozładunek węgla typu "Eko-groszek" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09111210-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena materiału opałowego | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 30,00 |
Termin płatności za każdą dostawę częściową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Zakup, dostawa i rozładunek węgla typu "Kostka" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09111210-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena materiału opałowego | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 30,00 |
Termin płatności za każdą dostawę częściową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Zakup, dostawa i rozładunek węgla typu "Miał" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09111210-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena materiału opałowego | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 30,00 |
Termin płatności za każdą dostawę częściową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Zakup, dostawa i rozładunek węgla typu "Orzech" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09111210-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena materiału opałowego | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 30,00 |
Termin płatności za każdą dostawę częściową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Zakup, dostawa i rozładunek oleju opałowego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09135100-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena materiału opałowego | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 30,00 |
Termin płatności za każdą dostawę częściową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa węgla dla Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o.
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla szkół w Gronkowie, Krempachach, Nowej Białej, GOK w Łopusznej i WDK w Krempachach oraz buynku gminnego w Krempachach
- DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO EKOGROSZEK W ILOŚCI 260 TON
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego na teren Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole przeznaczonego na ogrzewanie pomieszczeń biurowych i domu przedpogrzebowego oraz do wykonywania kremacji.
- Dostawa oleju opałowego lekkiego do trzech kotłowni Instytutu Biologii Ssaków PAN w Białowieży
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.