eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zadanie nr 1: wykonanie robót budowlanych i wystaw w Zamku Lubelskim w ramach projektu współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 VIII Oś priorytetowa (działanie 8.1) Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwoju zasobów kultury pn. "Muzeum Lubelskie - ochrona dziedzictwa przeszłości i nowe wyzwania przyszłości: edukacja, nauka, innowacyjność, promocja regionu, turystyka" nr POIS.08.01.00-00-0073/17 Zadanie Nr 2: wykonanie robót budowlanych i wystaw w Muzeum 24.Pułku Ułanów w Kraśniku w ramach projektu współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 VIII Oś priorytetowa (działanie 8.1) Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwoju zasobów kultury pn. "Muzeum Lubelskie - ochrona dziedzictwa przeszłości i nowe wyzwania przyszłości: edukacja, nauka, innowacyjność, promocja regionu, turystyka" nr POIS.08.01.00-00-0073/17

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-10-12



Ogłoszenie nr 633251-N-2018 z dnia 2018-10-12 r.

Muzeum Lubelskie w Lublinie: Zadanie nr 1: wykonanie robót budowlanych i wystaw w Zamku Lubelskim w ramach projektu współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 VIII Oś priorytetowa (działanie 8.1) Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwoju zasobów kultury pn. "Muzeum Lubelskie - ochrona dziedzictwa przeszłości i nowe wyzwania przyszłości: edukacja, nauka, innowacyjność, promocja regionu, turystyka" nr POIS.08.01.00-00-0073/17 Zadanie Nr 2: wykonanie robót budowlanych i wystaw w Muzeum 24.Pułku Ułanów w Kraśniku w ramach projektu współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 VIII Oś priorytetowa (działanie 8.1) Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwoju zasobów kultury pn. "Muzeum Lubelskie - ochrona dziedzictwa przeszłości i nowe wyzwania przyszłości: edukacja, nauka, innowacyjność, promocja regionu, turystyka" nr POIS.08.01.00-00-0073/17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 VIII Oś priorytetowa (działanie 8.1) Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwoju zasobów kultury

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Lubelskie w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 27668200000, ul. ul. Zamkowa  9 , 20-117   Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 5325001 w. 13, , e-mail kancelaria@muzeumlubelskie.pl, , faks 815 321 743.
Adres strony internetowej (URL): https://www.muzeumlubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
instytucja kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
https://www.muzeumlubelskie.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
https://www.muzeumlubelskie.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna- oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego/wysłać na adres wskazany poniżej.
Adres:
Muzeum Lubelskie w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1: wykonanie robót budowlanych i wystaw w Zamku Lubelskim w ramach projektu współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 VIII Oś priorytetowa (działanie 8.1) Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwoju zasobów kultury pn. "Muzeum Lubelskie - ochrona dziedzictwa przeszłości i nowe wyzwania przyszłości: edukacja, nauka, innowacyjność, promocja regionu, turystyka" nr POIS.08.01.00-00-0073/17 Zadanie Nr 2: wykonanie robót budowlanych i wystaw w Muzeum 24.Pułku Ułanów w Kraśniku w ramach projektu współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 VIII Oś priorytetowa (działanie 8.1) Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwoju zasobów kultury pn. "Muzeum Lubelskie - ochrona dziedzictwa przeszłości i nowe wyzwania przyszłości: edukacja, nauka, innowacyjność, promocja regionu, turystyka" nr POIS.08.01.00-00-0073/17
Numer referencyjny: 1/RB/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1: wykonanie robót budowlanych i wystaw w Zamku Lubelskim w ramach projektu współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 VIII Oś priorytetowa (działanie 8.1) Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwoju zasobów kultury pn. "Muzeum Lubelskie - ochrona dziedzictwa przeszłości i nowe wyzwania przyszłości: edukacja, nauka, innowacyjność, promocja regionu, turystyka" nr POIS.08.01.00-00-0073/17 Zadanie Nr 2: wykonanie robót budowlanych i wystaw w Muzeum 24.Pułku Ułanów w Kraśniku w ramach projektu współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 VIII Oś priorytetowa (działanie 8.1) Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwoju zasobów kultury pn. "Muzeum Lubelskie - ochrona dziedzictwa przeszłości i nowe wyzwania przyszłości: edukacja, nauka, innowacyjność, promocja regionu, turystyka" nr POIS.08.01.00-00-0073/17 Zamówienie należy wykonać zgodnie z Ramowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. 2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ, w skład której wchodzą : * Projekty budowlane i wykonawcze * Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ( STWiOR). * Przedmiary robót. * Decyzja NR 1367/2016 z dnia 08.11.2016 r. pozwolenia na przebudowę, prace remontowe, aranżacyjne i wystawiennicze na Zamku Lubelskim. * Decyzja NR 78/2017 z dnia 07.03.2017 r. pozwolenia na przebudowę i rozbudowę budynku Muzeum Regionalnego w Kraśniku. * Dodatkowe zalecenia konserwatorskie dotyczące odpowiedniego zabezpieczenia obrazu Unii Lubelskiej * Dodatkowe zalecenia konserwatorskie dotyczące zabezpieczenia magazynów sztuki. Dodatkowe uwagi dotyczące zadania nr 1: branża architektoniczna - zakres robót do wykonania, zgodnie z opisem technicznym do PW - TOM 1 - Architektura branża konstrukcyjna - zakres robót do wykonania zgodnie z PW branża sanitarna - zakres robót do wykonania zgodnie z PW branża elektryczna - zakres robót do wykonania zgodnie z PW ( szczegółowy zakres robót - wykazany w części rysunkowej - tabele zakresowe) WC POM. 24 i 25 - zakres robót do wykonania zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym Instalacje AV - zakres prac do wykonania zgodnie z opracowaniem ,, Zakres - Architektura- Wyposażenie wnętrz" ( Tabela : ,, Roboty aranżacyjne i wyposażeniowe w pomieszczeniach objętych zakresem przetargu") Akustyka - zakres robót do wykonania zgodnie z PW Aranżacja wnętrz - zakres prac do wykonania zgodnie z opracowaniem ,, Zakres - Architektura - Wyposażenie wnętrz" ( Tabela : ,,Roboty aranżacyjne i wyposażeniowe w pomieszczeniach objętych zakresem przetargu") Dokumentacja projektowa dostosowana jest do potrzeb wszystkich użytkowników w tym zapewnia dostępność dla osób z niepełnosprawnościami. Dostosowanie projektów uwzględniających dostępność dla osób z niepełnosprawnościami jest zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na regułach: użyteczności dla osób o różnej sprawności, elastyczności w użytkowaniu, prostym i intuicyjnym użytkowaniu, czytelnej informacji, wygodnym użytkowaniu bez wysiłku, wielkości i przestrzeni odpowiedniej dla dostępu i użytkowania wynikającej z "Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020". Jako obiekt publiczny po zrealizowaniu zamówienia, nie będzie posiadał ograniczeń dostępności przez wszystkich użytkowników, w tym przez osoby z niepełnosprawnościami, do czego obligują przepisy dotyczące wymagań m.in. dla warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi (t.j. Dz.U. z 2016. Poz. 124 z późn. zm.) i budynki (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1422 z późn. zm.). Dla zapewnienia udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych w opracowanych dokumentacjach zostały przewidziane rozwiązania, które są opisane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także: 1) przygotowanie dokumentacji fotograficznej/ audiowizualnej; 2) zapewnienia nadzoru archeologicznego nad prowadzonymi robotami zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je, jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji. 6. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania - przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia - zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian. 7. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. 8. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy pzp oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. 9. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać? przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. 10. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia 11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach, zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągniecie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową. 12. Klauzula społeczna - Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 1) Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności (prace fizyczną na placu budowy) bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych, itp. 2) Rodzaj czynności, niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób, wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - roboty rozbiórkowe, - roboty murarskie, tynkarskie - roboty dekarskie , ciesielskie - roboty wykończeniowe, malarskie 3) Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 4) Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. 5) Obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako Podwykonawcy. 6) Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 13. Wykonane przez Wykonawcę zamówienie (roboty budowlane) objęte będzie gwarancją jakości na okres czasu wynikający ze złożonej oferty z wyłączeniem sprzętu AV, który jest objęty gwarancją jakości producenta na okres 36 miesięcy. Karty gwarancyjne na sprzęt AV będą stanowiły załączniki do dokumentów wymienionych w § 12 ust. 8 pkt 1 umowy. Szczegółowe warunki gwarancji jakości zawarte są we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ. 14. W ramach informacji i promocji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 VIII Oś priorytetowa (działanie 8.1) Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwoju zasobów kultury, Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania dokumentów i materiałów związanych z realizacją projektu, wg zasad określonych w "Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji - dla umów podpisanych do dnia 31.12.2017 r. zamieszczonego na stronie internetowej: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/21172/Podrecznika_wnioskodawcy_i_beneficjenta_info_promo_140616.pdf"

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45111300-1
45262210-6
45320000-6
45212313-3
45300000-0
45331200-8
45310000-3
45315600-4
45312100-8
45312000-7
45421100-5
45453000-7
45400000-1
35120000-1
51700000-9
51900000-1
45330000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Minimalne warunki dotyczące: 1. Doświadczenia wykonawcy: - w przypadku ubiegania się o Zadanie Nr 1, wykonanie (zakończenie) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych w budynkach o wartości każdej z robót nie mniejszej niż 8 000 000,00 zł. brutto i udokumentowanie, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Każda z robót musi obejmować wykonawstwo w "branżach budowlanych": konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektroenergetycznych i elektrycznych - w przypadku ubiegania się o Zadanie Nr 2 wykonanie (zakończenie) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych w budynkach o wartości każdej z robót nie mniejszej niż 1 500 000 zł. brutto i udokumentowanie, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Każda z robót musi obejmować wykonawstwo w "branżach budowlanych": konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektroenergetycznych i elektrycznych UWAGA: W przypadku ubiegania się o Zadanie Nr 1 i Zadanie Nr 2, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż powyżej opisane doświadczenie spełnia osobno dla każdej części postępowania. Zamawiający dopuszcza jako równoważne wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych w budynkach o wartości każdej z robót nie mniejszej niż 9 500 000,00 zł. brutto i udokumentowanie, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Każda z robót musi obejmować wykonawstwo w "branżach budowlanych": konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektroenergetycznych i elektrycznych UWAGA: a) Wartości pieniężne wskazane w celu wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej, podane w walutach obcych, należy przeliczyć na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku braku przeliczenia, o którym mowa wyżej przez Wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu średniego NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o niniejszym zamówieniu; b) Zgodnie z wyrokiem Trybunału Sprawiedliwości UE z dnia 4 maja 2017 r. (C-387/14) doświadczenie konsorcjanta nie powinno być traktowane jako doświadczenie całego konsorcjum. Doświadczenie konsorcjanta to wyłącznie zakres faktycznie zrealizowanych przez niego prac. Jeżeli pojedynczy członek konsorcjum chciałby powołać się na doświadczenie całego konsorcjum to powinien skorzystać ze "wsparcia" pozostałych jego członków w trybie art. 22a ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który w momencie składania oferty opiera się jedynie na własnych zdolnościach, nie jest uprawniony do powoływania się na zdolności podmiotów trzecich w ramach wyjaśniania i uzupełniania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 2. Kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi: dla Zad. Nr 1: 1) Kierownik budowy: - ukończył studia drugiego stopnia na kierunku budownictwo, posiada uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury - zgodnie z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami; - kierował minimum jedną robotą budowlaną i/lub budową prowadzoną przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. 2) kierownik robót w zakresie branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych: - posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych; - posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień (doświadczenie zawodowe winno obejmować lata kalendarzowe, niezależnie od okresu kierowania inwestycjami składającymi się na to doświadczenie); 3) kierownik robót w zakresie branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych: - posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sieci, cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień (doświadczenie zawodowe winno obejmować lata kalendarzowe, niezależnie od okresu kierowania inwestycjami składającymi się na to doświadczenie);; 4) kierownik robót w zakresie branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: - posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień (doświadczenie zawodowe winno obejmować lata kalendarzowe, niezależnie od okresu kierowania inwestycjami składającymi się na to doświadczenie); 5) kierownik robót w zakresie branży inżynieryjnej - drogowej - posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej - drogowej - posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień (doświadczenie zawodowe winno obejmować lata kalendarzowe, niezależnie od okresu kierowania inwestycjami składającymi się na to doświadczenie); Zabrania się łączenia w/w funkcji. Uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). 6) kierownik prac konserwatorskich i restauratorskich: - ukończył studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. 2016 r., poz. 1842 ze zm.) lub na podstawie równoważnego aktu prawnego obowiązującego w państwach członkowskich Unii Europejskiej w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków; - po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. 2016 , poz. 1842 ze zm.) lub na podstawie równoważnego aktu prawnego obowiązującego w państwach członkowskich Unii Europejskiej, przez co najmniej 9 miesięcy brał udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust.2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. (Dz. U. 2014 r., poz. 1446 z późn. zm.) - posiada doświadczenie w kierowaniu pracami konserwatorskimi prowadzonymi przy co najmniej jednym zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. W odniesieniu do wymagań stawianych osobie, o której mowa w pkt 6) a także wymagań stawianych kierownikowi budowy (pkt. 1) w zakresie udziału w robotach przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, właściwe są uprawnienia określone ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. 2017 r. poz. 12187, z 2018 r. poz.10). W ramach przedmiotowego zamówienia czynności konserwatora mogą także wykonywać osoby, które wykształcenie oraz tytuły zawodowe uzyskały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli są one uznawane za równorzędne z wykształceniem i tytułami zawodowymi uzyskanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów. Doświadczenie zawodowe tych osób może być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o ile dotyczy prac konserwatorskich, prac restauratorskich, badań konserwatorskich lub badań architektonicznych, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do inwentarza muzeum lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. (Dz. U. 2014 r., poz. 1446 z późn. zm.) 7) kierownik prac wystawienniczych i aranżacyjnych: - posiada doświadczenie polegające na realizacji w obiektach zabytkowych co najmniej dwóch ekspozycji lub wystaw stałych na powierzchni minimum 100m2 każda. dla Zadania nr 2 1) Kierownik budowy: - ukończył studia drugiego stopnia na kierunku budownictwo, posiada uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - Kierował minimum jedną robotą budowlaną w budynku o wartości robót nie mniejszej niż 1 500 000 zł. brutto obejmującą wykonawstwo w "branżach budowlanych": konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektroenergetycznych i elektrycznych 2) kierownik robót w zakresie branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych: - posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych; - posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień (doświadczenie zawodowe winno obejmować lata kalendarzowe, niezależnie od okresu kierowania inwestycjami składającymi się na to doświadczenie); 3) kierownik robót w zakresie branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych: - posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sieci, cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień (doświadczenie zawodowe winno obejmować lata kalendarzowe, niezależnie od okresu kierowania inwestycjami składającymi się na to doświadczenie);; 4) kierownik robót w zakresie branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: - posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień (doświadczenie zawodowe winno obejmować lata kalendarzowe, niezależnie od okresu kierowania inwestycjami składającymi się na to doświadczenie); 5) kierownik robót w zakresie branży inżynieryjnej - drogowej - posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej - drogowej - posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień (doświadczenie zawodowe winno obejmować lata kalendarzowe, niezależnie od okresu kierowania inwestycjami składającymi się na to doświadczenie); Zabrania się łączenia w/w funkcji. Uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). 6) kierownik prac wystawienniczych i aranżacyjnych: - posiada doświadczenie polegające na realizacji w obiektach zabytkowych co najmniej dwóch ekspozycji lub wystaw stałych na powierzchni minimum 100m2 każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobligowany będzie przedstawić: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7.1.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Dokument, o którym mowa w pkt 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3) stosuje się. 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobligowany będzie przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt .1.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, należy złożyć: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami .
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

I. 1) Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną oraz oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Uwaga!!! W oświadczeniu należy podać również nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostaną powierzone do wykonania części zamówienia, o ile są znani Wykonawcy w momencie złożenia oferty. 2) Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp) zawierająca: - określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego (podatek VAT); - jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej proszę wskazać nazwy (rodzaj) towaru/ usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podać ich wartości bez kwoty podatku (VAT). Uwaga: Brak załączenia przez Wykonawcę do oferty ww. informacji jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę informacji, że wybór jego oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT. 3) Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych określający ich nazwy (symbole, typy) oraz zawierający porównanie pomiędzy parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi) towarów (materiałów i urządzeń) opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i towarów (materiałów i urządzeń) oferowanych przez wykonawcę - w przypadku zaoferowania zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych. 4) Opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równoważnych. 5) W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć karty katalogowe oferowanych towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych - w przypadku zaoferowania zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) lub rozwiązań równoważnych. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 7) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. II. 1) Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia Treść zobowiązania, o którym mowa w pkt 1) powinna potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotem udostępniającym swoje zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. W tym celu zasadne jest wskazanie w treści przedmiotowego dokumentu informacji dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2) Wykonawca może wraz ze zobowiązaniem, o którym mowa w pkt 1) złożyć inne dokumenty, które potwierdzają rzeczywisty dostęp wykonawcy do udostępnionych zasobów dotyczące, w szczególności informacji o których mowa w pkt a-d

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w następujących wysokościach: Na Zadanie Nr 1: 180 000,00 zł; słownie złotych: sto osiemdziesiąt tysięcy 00/100. na Zadanie Nr 2: 40 000,00 zł; słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100. W przypadku oferty na wykonanie dwóch zadań Wykonawca winien wnieść wadium w kwocie stanowiącej sumę powyższych kwot. Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Lublinie 78 1130 1206 0028 9075 7420 0003. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Dane przelewu powinny identyfikować ofertę, którą zabezpiecza wniesione wadium. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w Muzeum Lubelskim w Lublinie, 20-117 Lublin, ul. Zamkowa 9, kancelaria (I piętro) przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie oryginału dokumentu wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty oraz dołączenie do oferty kopii tego dokumentu poświadczonej przez Wykonawcę "za zgodność z oryginałem". 4. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą Pzp, a w szczególności: - Gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; - okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą Pzp, a w szczególności: 1) poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp); 2) poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia sporządzonych w języku obcym, dokument gwarancyjny powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 7. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być wystawione na adres: Muzeum Lubelskie w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Oferowana cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zakazana jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian wprowadzanych na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2) - 6) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zmian, o których mowa w ust. 3. 3. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 2 umowy. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT - dotyczy części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano; 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie - o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania (przez siłę wyższą Strony Umowy rozumieją wyłącznie następujące zdarzenia: 1. wojna, działania wojenne, 2. rewolucja, przewrót wojskowy, wojna domowa, 3. klęski żywiołowe jak: huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, 4. bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców) b) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględniania wzajemnych powiązań - o okres niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy, c) wystąpienia niezależnego od Wykonawcy przedłużania się pozyskiwania uzgodnień i warunków do projektowania oraz przedłużanie się pozyskiwania wszelkich decyzji niezbędnych do otrzymania koniecznych uzgodnień, trwającego ponad 7 dni od daty złożenia poszczególnych opracowań lub dokumentów do uzgodnienia we właściwej instytucji - o okres ponad 7 dni liczony od złożenia poszczególnych opracowań lub dokumentów do uzgodnienia do czasu ich otrzymania lub uzgodnienia, d) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, w tym konieczności wykonania korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień, e) w przypadku przerwy w wykonaniu robót budowlanych spowodowanej niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Fakt ten musi być udokumentowany w formie pisemnej potwierdzony przez Zamawiającego - o okres trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych, f) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz - o czas niezbędny do wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, g) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, a w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych - o czas trwania inwentaryzacji, 3) Zmiana pierwotnie przyjętych technologii wykonania robót budowlanych, materiałów budowlanych sprzętu oraz urządzeń w stosunku do założeń zawartych w dokumentacji projektowej, na podstawie której realizowana jest umowa, w przypadku gdy zmiana podyktowana będzie usprawnieniem procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, zmianą przepisów prawa czy polepszeniem warunków eksploatacji bądź gdy wykonanie w technologii wskazanej w dokumentacji projektowej stanie się niemożliwe, a także w przypadku pojawienia się na rynku technologii, materiałów, sprzętu i urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania od Wykonawcy wyjaśnień oraz dokumentów celem stwierdzenia zasadności wprowadzenia zmiany, przy czym proponowane inne materiały budowlane, urządzenia i sprzęt będą posiadały co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, określone w dokumentacji projektowej. Zmiany takie nie mogą spowodować zmiany wynagrodzenia umownego brutto umowy. 4) Zmian osobowych - zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ. 5) powierzenie Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy określonego zakresu robót po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego z jednoczesną zmianą (rozszerzeniem) zapisu § 7 umowy poprzez wprowadzenie do umowy stosownych zapisów dotyczących Podwykonawcy. W przypadku powierzenia Podwykonawcy wykonania części zamówienia w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 6) zmiana Podwykonawcy, dalszego Podwykonawcy lub rezygnacja z realizacji określonego zakresu zamówienia za pomocą Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego lub Wykonawcę, że Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca realizujący prace objęte przedmiotem zamówienia wykonuje je nienależycie. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Podwykonawcą, na którego zasoby powoływał się Wykonawca w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, jest: ..................... 7) zmiany materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w załączniku nr 1 do umowy lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu inwestycji. Zmiany takie nie mogą spowodować zmiany wynagrodzenia umownego brutto umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-05, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
I. Porozumiewanie się: 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać do Zamawiającego: - za pomocą telefaksu na nr 81-81 532 17 43 - drogą elektroniczną na e-mail: kancelaria@muzeumlubelskie.pl - pisemnie na adres - Muzeum Lubelskie w Lublinie, 20 - 117 Lublin, ul. Zamkowa 9, (I piętro) - Kancelaria (czynna w godzinach: poniedziałek-piątek, 7:30-15:30). Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: - w zakresie przedmiotu zamówienia: p. Ryszard Kuźniar - Zastępca Dyrektora ds. Administracyjnych ul. Zamkowa 9, Lublin, pokój nr 34, e-mail: r.kuzniar@muzeumlubelskie.pl, p. Barbara Rybkowska, e-mail: b.rybkowska@onet.com.pl - w zakresie procedury: p. Renata Bieńko, e-mail: renatab0@vp.pl. II. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. ZADANIE NR 1 1) Oferowana cena - waga kryterium 60 %. W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 punktów. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru: Najniższa cena:Cena badanej oferty × 100 pkt x 60% 2) Okres gwarancji - waga kryterium 40 % W powyższym kryterium oceniana będzie ilość pełnych miesięcy przez jaką wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia (minimalny okres gwarancji - 60 miesięcy) z wyłączeniem gwarancji na sprzęt AV, który będzie objęty gwarancją producenta na okres 36 miesięcy. Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów. Wykonawcy zostaną ocenieni w następujący sposób: Minimalny okres gwarancji jaki może zaoferować wykonawca to 60 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy, zostanie odrzucona. Wykonawca, który udzieli gwarancji na 60 miesięcy otrzyma - 0 pkt, Wykonawca, który zaoferuje dłuższy okres gwarancji otrzyma punkty według następujących zasad: za każdy miesiąc po minimalnym okresie gwarancji, tj. od 61 do 100 zaoferowanego miesiąca otrzyma po 1 punkcie. W przypadku podania przez wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 100 miesięcy do umowy zostanie wpisany okres wskazany w ofercie wykonawcy. Łączna ilość punktów otrzymanych przez wykonawcę za Zadanie Nr 1 będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach - maksymalnie 100 punktów. Zamawiający przyzna zamówienie na wykonanie Zadania Nr 1 wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów. ZADANIE NR 2 1) Oferowana cena - waga kryterium 60 %. W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 punktów. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru: Najniższa cena:Cena badanej oferty × 100 pkt x 60% 2) Okres gwarancji - waga kryterium 40 % W powyższym kryterium oceniana będzie ilość pełnych miesięcy przez jaką wykonawca obejmie gwarancją całość robót budowlanych przedmiotu zamówienia (minimalny okres gwarancji - 60 miesięcy) z wyłączeniem gwarancji na sprzęt AV, który będzie objęty gwarancją producenta na okres 36 miesięcy. Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów. Wykonawcy zostaną ocenieni w następujący sposób: Minimalny okres gwarancji jaki może zaoferować wykonawca to 60 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy, zostanie odrzucona. Wykonawca, który udzieli gwarancji na 60 miesięcy otrzyma - 0 pkt, Wykonawca, który zaoferuje dłuższy okresy gwarancji otrzyma punkty według następujących zasad: za każdy miesiąc po minimalnym okresie gwarancji, tj. od 61 do 100 zaoferowanego miesiąca otrzyma po 1 punkcie. W przypadku podania przez wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 100 miesięcy do umowy zostanie wpisany okres wskazany w ofercie wykonawcy. Łączna ilość punktów otrzymanych przez wykonawcę za Zadanie Nr 2 będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach - maksymalnie 100 punktów. Zamawiający przyzna zamówienie na wykonanie Zadania Nr 2 wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów III. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie dla każdego Zadania oddzielnie, należy złożyć przed podpisaniem umowy w jednej z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone przelewem należy wpłacać na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Lublinie 78 1130 1206 0028 9075 7420 0003. 3. W przypadku wnoszenia zabezpieczenie należytego wykonania umowy przelewem, za termin jego wniesienia przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. IV. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert. 1. Oferty należy składać w Muzeum Lubelskim w Lublinie, 20-117 Lublin, ul. Zamkowa 9, kancelaria (I piętro). 2. W postępowaniu wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną do Zamawiającego do dnia 05.11.2018 r. do godz.12.00 na adres wskazany w pkt 1. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. 3. Otwarcie ofert nastąpi w Muzeum Lubelskim w Lublinie, ul. Zamkowa 9, sala konferencyjna dnia 05.11.2018 r. o godzinie 12.15.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zadanie nr 1: wykonanie robót budowlanych i wystaw w Zamku Lubelskim w ramach projektu współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 VIII Oś priorytetowa (działanie 8.1) Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwoju zasobów kultury pn. "Muzeum Lubelskie - ochrona dziedzictwa przeszłości i nowe wyzwania przyszłości: edukacja, nauka, innowacyjność, promocja regionu, turystyka" nr POIS.08.01.00-00-0073/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie I strefa zewnętrzna obiektu - likwidacja stopnia przed wejściem głównym do Muzeum. - wymiana drzwi zewnętrznych. - regulacja poziomów nawierzchni dziedzińca na szer.1,0 m wzdłuż południowej części elewacji wschodniej skrzydła zachodniego, celem udostępnienia obiektu osobom niepełnosprawnym. - budowa kanalizacji kablowej we wschodniej części dziedzińca zamkowego. - lokalizacja szafki z zaworem MAG na istniejącej zewnętrznej instalacji gazowej ( w linii ogrodzenia) część zachodnia zabytkowego skrzydła północnego - powiększenie sali wystawowej z włączeniem do niej 3 pomieszczeń; przed ścianki ekspozycyjne tworzą wnętrze odpowiadające prezentacji eksponatów. - połączenie sali wykładowej z zapleczem cateringowym , z zamianą stałej ściany na ścianę mobilną i wykorzystaniem pomieszczenia na zaplecze sali wykładowej. - przebudowa drogi ewakuacyjnej z klatki schodowej do sali wykładowej - piwnice - zamiana korytarza na kanał techniczny - parter - obniżenie poziomu stropu korytarza , usytuowanego przy ścianie północnej budynku, do poziomu posadzki sali wykładowej; w korytarzu projektowane schody prowadzące na dolny poziom korytarza z poziomu dojścia do klatki schodowej - wydzielenie hydroforni i przedsionka z pomieszczenia kotłowni - roboty remontowe, w tym m. in. :wymiana posadzek i podłoży w wyszczególnionych pomieszczeniach, renowacja i uzupełnienie tynków, malowanie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wg wykazu w PW część wschodnia skrzydła północnego - przebudowa istniejącej sali wystawowej malarstwa i znajdującej się nad nią przestrzeni technicznej na dwie galerie sztuki: I piętro i II piętro , z ukształtowaniem nowego stropu w poziomie +6,12 m wyposażonego w świetliki podłogowe oraz stropodachu nad górną galerią sztuki z zaprojektowanym świetlikiem z dwoma ciągami paneli fotowoltaicznych. - całkowita wymiana klatki schodowej, - nowe pomieszczenia techniczne, pomocnicze, socjalne i sanitarne, - likwidacja komory zlokalizowanej przy ścianie północnej skrzydła poza obrysem budynku skrzydło południowe - wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych - przebudowa WC z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych - wykonanie pochylni w 2 pomieszczeniach - wykonanie schodów wyrównawczych - zmiana lokalizacji ściany wydzielającej - roboty remontowe, w tym m. in.: wymiana posadzek i podłoży, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych , likwidacja podwieszeń sufitowych pod stropami, renowacja/uzupełnienie tynków, wymiana okładzin kamiennych ścian i filarów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wg wykazu w PW, roboty malarskie skrzydło zachodnie - wymiana stropu nad celą dozorową - przebudowa WC - powiększenie sieni i wykonanie pochylni - wymiana szklanej zabudowy arkad na nową, z wprowadzeniem drzwi prowadzących z holu na dziedziniec - wykonanie pochylni w przejściach pomiędzy słupami w holu - przebudowa strefy wejścia dla zwiedzających: (hol), (kiosk) i (kasa) - przebudowa szatni - przebudowa zespołu sanitarnego na II piętrze. - likwidacja świetlików i wprowadzenie okien dachowych w dwóch pomieszczeniach - roboty remontowe, w tym m. in.: wymiana posadzek i podłoży, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wg wykazu w PW, wymiana warstw tarasowych - renowacja i uzupełnienie tynków oraz malowania. Zakres prac sanitarnych na obiekcie obejmuje min. : Modernizację instalacji c.o.: Nowoprojektowaną instalację ciepła technologicznego, Wymianę części instalacji wodno - kanalizacyjnej, System gaszenia w sposób gwarantujący odpowiednią wymaganą certyfikację. Modernizację instalacji gazowej dla budynku wraz z dodatkowym źródłem ciepła, które stanowić będą dwa kotły gazowe kondensacyjne zlokalizowane w pomieszczeniu kotłowni na poziomie piwnica/parter. System detekcji gazu z zaworem typu MAG umieszczonym w szafie na zewnątrz budynku. Wykonanie oraz modernizację instalacji wentylacji mechanicznej oraz częściowej klimatyzacji. Zakres prac elektrycznych na obiekcie obejmuje min. : Wewnętrzną linię zasilającą od stacji transformatorowej do RGnn Rozdzielnicę główną RGnn Układy pomiarowo - rozliczeniowe energii elektrycznej Baterie kondensatorów do kompensacji mocy biernej Przeciwpożarowy Wyłącznik Prądu Wewnętrzne linie zasilające do rozdzielnic obiektowych i urządzeń Rozdzielnice obiektowe Instalację oświetlenia podstawowego Instalację oświetlenia awaryjnego Instalację podświetlanych znaków bezpieczeństwa Instalację siłową Instalację gniazd wtyczkowych ogólnych Instalację gniazd wtyczkowych dedykowanych Instalację odgromową i przeciwprzepięciową Instalację fotowoltaiczną PV (OZE) Instalację systemu sieci strukturalnej instalację systemu sygnalizacji pożaru, instalację systemu sygnalizacji włamania i napadu, instalację systemu kontroli dostępu, instalację systemu telewizji dozorowej instalację systemu BMS Zakres prac AV obejmuje min. : System prezentacji treści - monitory, projektory, źródła dźwięku wraz z wszystkimi elementami niezbędnymi do ich pracy zgodnie z przyjętymi założeniami. System zarządzania ekspozycją - oprogramowanie zarządzające wyświetlanymi informacjami, umożliwiające ich zmianę oraz zarządzające stanem urządzeń i monitorujące ich pracę. Prace konserwatorskie Z uwagi na rangę obiektu, który jest wpisany do rejestru zabytków, prace należy prowadzić zgodnie z opracowanymi programami prac konserwatorskich. Demontaż posadzek i parkietów wraz z podbudową należy prowadzić pod nadzorem archeologa. Należy opracować końcową, powykonawczą dokumentację konserwatorską w oparciu o wykonywane w trakcie prac zdjęcia oraz zapisy projektu i SIWZ oraz wskazania konserwatora zabytków. Dostępność, udogodnienia dla osób niepełnosprawnych Przewidziano wprowadzenie następujących rozwiązań, które zapewnią dostęp na do pomieszczeń ekspozycyjnych dla osób poruszających się na wózkach lub niepełnosprawnych ruchowo: - likwidacja uskoku w przedsionku wejścia głównego jednocześnie wprowadzono pochylni o spadku do 4,5 % - likwidacja uskoku pomiędzy wejściem do podcieni pod krużgankami od strony dziedzińca wewnętrznego, - likwidacja stopni w pomieszczeniu 19, wprowadzenie pochylni o spadku do 1,5 % - udostępnienie bezstopniowego przejścia do nawy Kaplicy Trójcy Świętej, wprowadzenie pochylni w pomieszczeniach 106 i 108. Dodatkowo zastosowano następujące rozwiązania gwarantujące zapewniające możliwość korzystania z wystaw przez osoby niedosłyszące: - zaprojektowanie pętli indukcyjnych w pom 54, 246 - zaprojektowanie stanowisk z indywidualnym odsłuchem słuchawkowym,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45111300-1, 45262210-6, 45320000-6, 45212313-3, 45300000-0, 45330000-9, 45331200-8, 45310000-3, 45315600-4, 45312100-8, 45312000-7, 45421100-5, 45453000-7, 45400000-1, 35120000-1, 51700000-9, 51900000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Oferowana cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zadanie Nr 2: wykonanie robót budowlanych i wystaw w Muzeum 24.Pułku Ułanów w Kraśniku w ramach projektu współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 VIII Oś priorytetowa (działanie 8.1) Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwoju zasobów kultury pn. "Muzeum Lubelskie - ochrona dziedzictwa przeszłości i nowe wyzwania przyszłości: edukacja, nauka, innowacyjność, promocja regionu, turystyka" nr POIS.08.01.00-00-0073/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac objętych Zadaniem nr 2 obejmuje w szczególności : Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i rozbudowa dwukondygnacyjnego, podpiwniczonego budynku użyteczności publicznej, oddziału muzeum regionalnego w Kraśniku, filii muzeum 24 Pułku Ułanów w Kraśniku Projektowana inwestycja przewiduje w szczególności : * Rozbiórkę częściową istniejącego budynku. * Rozbiórkę ogrodzenia od strony ul. Piłsudskiego oraz likwidację słupa telekomunikacyjnego nieczynnej sieci. * Wykonanie utwardzonej nawierzchni przed wejściem do budynku wraz z niwelacją zapewniającą wjazd do budynku dla osób poruszających się na wózkach. * Rozbudowę budynku od strony południowo-wschodniej o nowe, dwukondygnacyjne, w całości podpiwniczone skrzydło wraz z częściowym ogrodzeniem od strony ul. Piłsudskiego. * Zakres przebudowy obejmuje zmiana układu funkcjonalnego wnętrz, zwiększenie powierzchni użytkowej m.in. poprzez zmianę geometrii dachu oraz powiększenie piwnic. * Instalacje elektryczne : oświetlenia podstawowego i awaryjnego, gniazd wtykowych, odgromowa, elektryczna na terenie zewnętrznym, teletechniczna, okablowania strukturalnego, system sygnalizacji włamania i napadu, system telewizji dozorowej CCTV i inne wymagane dokumentacją. * Instalacje sanitarne : wodno-kanalizacyjne, gazowa, wentylacji, grzewcza, przyłącze wody i inne wymagane dokumentacją. * Aranżacja wnętrz wraz z wyposażeniem wystaw. DOSTĘPNOŚĆ UDOGODNIENIA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH Cały budynek wraz z terenem dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz o czasowym lub częściowych ograniczeniu w poruszaniu się (w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich). Do wejścia do budynku prowadzi rampa ukształtowana w posadzce o nachyleniu od 4%. W budynku zainstalowano windę łączącą wszystkie kondygnacje. Jedna z toalet na parterze dostosowana jest do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zapewniono w ten sposób całkowitą dostępność budynku zarówno dla zwiedzających muzeum jak i jego pracowników.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 51900000-1, 45111300-1, 45262210-6, 45320000-6, 45212313-3, 45300000-0, 45330000-9, 45331200-8, 45310000-3, 45315600-4, 45312100-8, 45312000-7, 45421100-5, 45400000-1, 35120000-1, 51700000-9, 45453000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Oferowana cena 60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.