eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Realizacja szkoleń specjalistycznych dla uczniów w ramach projektu "Centrum Kompetencji BOF - kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego" Usługa realizowana jest w ramach projektu nr UDA-RPPD.03.03.02-20-0001/16-00 współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.3 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.2 Stworzenie Centrum Kompetencji BOF



Ogłoszenie z dnia 2017-12-14



Ogłoszenie nr 633231-N-2017 z dnia 2017-12-14 r.

Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr: Realizacja szkoleń specjalistycznych dla uczniów w ramach projektu "Centrum Kompetencji BOF - kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego" Usługa realizowana jest w ramach projektu nr UDA-RPPD.03.03.02-20-0001/16-00 współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.3 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.2 Stworzenie Centrum Kompetencji BOF
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Usługa realizowana jest w ramach projektu nr UDA-RPPD.03.03.02-20-0001/16-00 współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.3 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.2 Stworzenie Centrum Kompetencji BOF

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr, krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. Spółdzielcza  8 , 15 - 441  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. (085) 653 77 00, e-mail jzynel@bfkk.pl, faks (085) 732 95 05.
Adres strony internetowej (URL): www.bfkk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bfkk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Podmiot z art. 3, ust 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://www.bfkk.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.bfkk.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja szkoleń specjalistycznych dla uczniów w ramach projektu "Centrum Kompetencji BOF - kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego" Usługa realizowana jest w ramach projektu nr UDA-RPPD.03.03.02-20-0001/16-00 współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.3 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.2 Stworzenie Centrum Kompetencji BOF
Numer referencyjny: Znak postępowania: 8/KUR/CK/RPOWP/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.2. Zamówienie jest podzielone na pięć części: 3.2.1. I część zamówienia: Szkolenia gastronomiczne: szkolenie barman, szkolenie barista; 3.2.2. II część zamówienia: Szkolenie pilot wycieczek; 3.2.3. III cześć zamówienia: Szkolenia operator wózków jezdniowych; 3.2.4. IV cześć zamówienia: Szkolenie Instalator Systemów Fotowoltaicznych; 3.2.5. V cześć zamówienia: Szkolenia Informatyczne: Szkolenie Grafik komputera-podstawy, Szkolenie Grafika komputerowa zaawansowane, Szkolenie Grafika komputerowa-3D, Szkolenie montaż i post produkcja filmowa, Szkolenie Projektowanie stron internetowych podstawy, Programowanie PHP - podstawy.

II.5) Główny kod CPV: 80.21.00.00 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. tj. udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: I-V część zamówienia: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: I-V część zamówienia: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: I część zamówienia: 1) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, będzie brał pod uwagę: a) doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę lub usługi: ? polegające na przeprowadzeniu szkoleń na barmana na rzecz co najmniej 5 osób, ? polegające na przeprowadzeniu szkoleń na baristę na rzecz co najmniej 5 osób; b) doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: ? co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 40 godzin szkoleniowych szkoleń na barmana, ? co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 24 godziny szkoleniowe szkoleń na baristę. II część zamówienia: 1) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, będzie brał pod uwagę: a) doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę lub usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń na pilota wycieczek na rzecz co najmniej 5 osób; b) doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 40 godzin szkoleniowych szkoleń na pilota wycieczek. III część zamówienia: 1) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, będzie brał pod uwagę: a) doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę lub usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń na operatora wózków jezdniowych na rzecz co najmniej 5 osób; b) doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 30 godzin szkoleniowych szkoleń na operatora wózków jezdniowych. IV część zamówienia: 1) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, będzie brał pod uwagę: a) doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę lub usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń na Instalatora Systemów Fotowoltaicznych na rzecz co najmniej 5 osób; b) doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 16 godzin szkoleniowych szkoleń na Instalatora Systemów Fotowoltaicznych. V część zamówienia: 1) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, będzie brał pod uwagę: a) doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę lub usługi: ? polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu grafika komputera-podstawy na rzecz co najmniej 5 osób, ? polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu grafika komputerowa-zaawansowane na rzecz co najmniej 5 osób, ? polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu grafika komputerowa-3D na rzecz co najmniej 5 osób, ? polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu montaż i post-produkcja filmowa na rzecz co najmniej 5 osób, ? polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu projektowanie stron internetowych-podstawy na rzecz co najmniej 5 osób, ? polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu projektowanie stron internetowych-zaawansowany na rzecz co najmniej 5 osób, ? polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu programowanie PHP-podstawy na rzecz co najmniej 5 osób, b) doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: ? co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 40 godzin szkoleniowych szkoleń z zakresu grafika komputerowa-podstawy, ? co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 40 godzin szkoleniowych szkoleń z zakresu grafika komputerowa-zaawansowana, ? co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 40 godzin szkoleniowych szkoleń z zakresu grafika komputerowa 3D, ? co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 40 godzin szkoleniowych szkoleń z zakresu montaż i post-produkcja filmowa, ? co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 40 godzin szkoleniowych szkoleń z zakresu projektowanie stron internetowych podstawy, ? co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 40 godzin szkoleniowych szkoleń z zakresu projektowanie stron internetowych zaawansowany, ? co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 24 godziny szkoleniowe szkoleń z zakresu programowanie PHP - podstawy;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.3.1. zakresie doświadczenia Wykonawcy: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, 2) dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.3.2. W zakresie doświadczenia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: 1) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

13.2. Na ofertę, w ramach danej części zamówienia, składają się: 13.2.1. formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ), 13.2.2. program szkoleń, zawierający opis co najmniej elementów wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, oraz harmonogram realizacji szkoleń wraz ze wskazaniem adresu miejsca realizacji szkolenia oraz imiona i nazwiska osób, które będą prowadzić szkolenia, 13.2.3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ), 13.2.4. oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ), 13.2.5. zobowiązanie innego podmiotu (Załącznik nr 7 do SIWZ) - w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 13.2.6. pełnomocnictwo (w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii) - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Pzp. Pełnomocnictwo powinno być udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Tak
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
11.1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy w wysokości nieprzekraczającej 30% kwoty brutto wysokości wynagrodzenia wykonawcy. 11.2. Udzielenie zaliczki może nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy, który zawierać będzie, co najmniej: wnioskowaną kwotę zaliczki, pożądany termin jej udzielenia oraz rodzaj, zakres i deklarowany termin realizacji części zamówienia, której finansowania dotyczy zaliczkowana kwota. 11.3. Wypłata zaliczki może nastąpić po podpisaniu umowy, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie, w terminie 10 dni od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego. 11.4. Ostateczną decyzję odnośnie wielkości i terminu przyznania zaliczki podejmować będzie Zamawiający.


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawcy należy się wynagrodzenie wyłącznie za już wykonany przedmiot Umowy. 2. Zamawiający może odstąpić od umowy, jeżeli Wykonawca wstrzymał wykonywanie przedmiotu umowy i pomimo uprzednich pisemnych zastrzeżeń Zamawiającego nie wykonuje przedmiotu umowy zgodnie z warunkami umownymi lub zaniedbuje zobowiązania umowne. 3. Ponadto Zamawiający może odstąpić od umowy, gdy: 1) Wykonawca bez zgody Zamawiającego powierza wykonanie umowy innej osobie, 2) Wykonawca nie dostarczy Zamawiającemu dokumentów potwierdzających realizację usługi wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ mimo dodatkowego wezwania w terminie 5 dni od daty ponownego wezwania, 3) Wykonawca dopuszcza się innych niż w/w rażących zaniedbań w sposobie wykonania usługi. 4. Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Strona, z której winy zostało dokonane odstąpienie od umowy, niezależnie od kar umownych, poniesie koszty wynikłe z odstąpienia od umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-22, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: I część zamówienia: Szkolenia gastronomiczne: szkolenie barman, szkolenie barista;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń: I część zamówienia - Szkolenia gastronomiczne: 1. Szkolenia barman * Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowych * Miejsce realizacji: Białystok * Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2018 * Liczba uczestników: 10 * Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się. * Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 80% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia * Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: - Techniki pracy i funkcje sprzętu barowego (m.in. omówienie sprzętu barowego, miary barowe, rodzaje i podział szkła barowego, wyposażenie baru). - Podstawy miksologii ( m.in. rozróżnianie typów koktajli oraz moktajli, koktajle klasyczne, receptury i historia). - Użycie różnych technik do przygotowywania koktajli (shake, stir, blend, building, Throwing). - Techniki pracy za barem przy użyciu (jiggera, łyżka, shaker). - Wprowadzenie Working Flair (free pouring, wykorzystanie sprzętu barmańskiego). - Praktyczne podstawy zagadnień home made oraz infuzowania. - Dekorowanie - jak dobrać odpowiednie składniki dekoracji do wybranego szkła oraz koktajlu. * Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w placówkach gastronomicznych, restauracjach lub odpowiednio przystosowanym i wyposażonym pomieszczeniu gastronomicznym. * Wykonawca powinien zapewnić niezbędne narzędzia i produkty gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia. 2. Szkolenie barista * Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowych * Miejsce realizacji: Białystok * Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2018 * Liczba uczestników: 5 * Wymiar godzin: min. 24 godziny szkoleniowe. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się. * Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 80% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia. * Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: ? Koło smaków i aromatów, rozpoznawanie podstawowych smaków i zapachów ? Charakterystyka kaw mieszanych oraz jednorodnych. ? Cupping - degustacja i porównanie kaw różnego pochodzenia i rodzaju wypalenia. ? Rozróżnienie charakterystyki gatunków oraz ich wykorzystanie na światowym rynku. ? Wpływ grubości mielenia ziarna na uzyskany napar. ? Definicja espresso, standardowe paramtetry, kryteria oceny espresso. ? Espresso jako baza do każdego napoju kawowego - omówienie i przygotowanie czarnych kaw na bazie espresso (espresso doppio, cafe americano, lungo). ? Sensoryka naparu skróconego (ristretto) i przedłużonego (lungo). ? Zjawiska: podekstracji (niedoprzenia), nadekstrakcji (przeparzenia), kanałowania (nierównej ekstrakcji). ? Skład i rodzaje mleka. Ocena sensoryczna różnego rodzajów mleka. ? Proces spieniania mleka (napowietrzanie, polerowanie). ? Proporcje łączenia espresso i mleka: charakterystyka kaw mlecznych (espresso macchiato, cappuccino, flat white, latte). ? Tekstura mleka odpowiednia dla kaw: cappuccino, latte, flat white. ? Technika zdobienia kaw metodą latte art, wzory na powierzchni kawy free pouring oraz etching - podstawowe wzory, wzory łączone odwrócone (invert), wielokrotne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: II część zamówienia: Szkolenie pilot wycieczek;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:II część zamówienia - Szkolenie pilot wycieczek * Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowych * Miejsce realizacji: Białostocki Obszar Funkcjonalny * Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2018 * Liczba uczestników: 10 * Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się. * Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: * Ogólne zagadnienia dotyczące turystyki w Polsce i na świecie * Przepisy prawne w turystyce i ubezpieczenia turystyczne * Geografia turystyczna Polski i Europy * Bezpieczeństwo, profilaktyka i ochrona zdrowia, higiena w turystyce * Zasady przygotowania i obsługi grup turystycznych * Obsługa i organizacja ruchu turystycznego, metodyka i technika pracy pilota wycieczek i rezydenta biura podróży * Pilot a grupa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: III cześć zamówienia: Szkolenia operator wózków jezdniowych;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:III część zamówienia - Szkolenia operator wózków jezdniowych * Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowych * Miejsce realizacji: Białystok * Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2018 * Liczba uczestników: 10 * Organizacja egzaminu państwowego przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego * Wydanie uczestnikom Legitymacji wydanej przez UDT * Wymiar godzin: 30 godzin szkoleniowych. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się. * Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: * Typy stosowanych wózków jezdniowych: naładowne, podnośnikowe, unoszące, ciągnikowe, specjalne * Budowa wózków * Czynności kierowcy w czasie pracy wózkami * Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa * Zagadnienia z zakresu BHP * Praktyczna nauka jazdy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: IV cześć zamówienia: Szkolenie Instalator Systemów Fotowoltaicznych;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:IV część zamówienia - Instalator Systemów Fotowoltaicznych. * Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowych * Miejsce realizacji: Białostocki Obszar Funkcjonalny * Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2018 * Liczba uczestników: 10 * Szkolenie powinno umożliwiać zdanie egzaminu przed UDT oraz uzyskanie certyfikatu Instalatora OZE. * Wymiar godzin: min. 16 godzin szkoleniowych. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się. * Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 25% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia. * Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: * Zagadnienia ogólne i podstawy stosowania systemów fotowoltaicznych. * Technologie przetwarzania promieniowania słonecznego. * Składowe systemów fotowoltaicznych. * Zasady doboru elementów instalacji fotowoltaicznych. * Zasady projektowania systemów fotowoltaicznych. * Montaż i regulacja instalacji systemu fotowoltaicznego. * Wydajność systemów fotowoltaicznych. * Czynności związane z modernizacją i utrzymaniem systemów fotowoltaicznych. * Zajęcia praktyczne z doboru i konfiguracji systemów fotowoltaicznych prowadzone na farmie fotowoltaicznej i montowni rozdzielnic elektrycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: V cześć zamówienia: Szkolenia Informatyczne: Szkolenie Grafik komputera-podstawy, Szkolenie Grafika komputerowa zaawansowane, Szkolenie Grafika komputerowa-3D, Szkolenie montaż i post produkcja filmowa, Szkolenie Projektowanie stron internetowych podstawy, Programowanie PHP - podstawy.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:V część zamówienia - Szkolenia informatyczne 1. Grafika komputerowa - podstawy * Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowych * Miejsce realizacji: Białystok * Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się. * Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2018 * Liczba uczestników: 10 * Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: * Podstawowa obsługa Photoshop GUI. * Zaznaczanie i maskowanie. * Kolory, przestrzenie barwowe, rozmiar, rozdzielczość i gęstość obrazu. * Warstwy korekcyjne. * Wyrównanie i kadrowanie. * Poziomy świateł i cieni i balans szarości. * Wyostrzanie obrazu i podstawowe filtry. * Moduł Camera Raw. * Ścieżki wektorowe - szparowanie. * Typografia - podstawowe narzędzia. Zasady kompozycji typografii. Narzędzia typograficzne. Style znakowe i akapitowe. * Kompozycje wartsw, operacje, praca na osi czasu. * Generator zasobów, plasterki, Save for Web, Design Space. * Tryby mieszania warstw. * Kulki i ćwiczenia malowania kształtów. Ludzik. * Elementy składowe światłocienia. * Perspektywa * Warunki organizacyjne szkolenia Dla każdego uczestnika szkolenia stanowisko pracy wyposażone w: ? dwa monitory minimum 24" o rozdzielczości minimum Fuli HD z możliwością obrotu do orientacji pionowej ? minimum 32 GB pamięci RAM ? procesor Intel 7 co najmniej 4-rdzeniowy lub podobny wydajnościowo w renderowaniu w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem CPU ? tablet graficzny w rozmiarze co najmniej 20 x 30 cm ? karta graficzna: co najmniej 1280 rdzeni CUDA, co najmniej 2GB pamięci RAM, obsługa DirectX w wersji co najmniej 11 i Open GL w wersji co najmniej 4,0 ? stabilny dostęp do Internetu 2. Grafika komputerowa - zaawansowana * Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowych * Miejsce realizacji: Białystok * Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się. * Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2018 * Liczba uczestników: 10 * Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: * Kanały RGBCMYKLab. PPI. Kalibracja monitorów i aparatów fotograficznych * Techniki korekcji obrazu narzędziem krzywych * Korekcja balansu szarości w przestrzeni Lab * Tryby mieszania warstw * Zaawansowane techniki wyostrzania i maskowania obrazu za pomocą mieszania kanałów * Kolor korekcja i kolor grading * Etapy projektowania fotomanipulacji * Techniki pracy w studiu fotograficznym - zajęcia w atelier * Bracketing i techniki HDR. Operacje, przetwarzanie wsadowe i droplety. * Typografia - podstawowe narzędzia. Zasady kompozycji typografii * Kulki i ćwiczenia malowania kształtów. Ludzik * Elementy składowe światłocienia * Perspektywa * Retusz fotografii studyjnej. Techniki separacji częstotliwościowej * Malowanie światła w fotomanipulacji * Warunki organizacyjne szkolenia Dla każdego uczestnika szkolenia stanowisko pracy wyposażone w: * dwa monitory minimum 24" o rozdzielczości minimum Full HD z możliwością obrotu do orientacji pionowej * minimum 32 GB pamięci RAM * procesor Intel Xeon co najmniej 6-rdzeniowy lub podobny wydajnościowo w renderowaniu w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem CPU * tablet graficzny w rozmiarze co najmniej 20 x 30 cm * karta graficzna: co najmniej 1280 rdzeni CUDA, co najmniej 2GB pamięci RAM, obsługa DirectX w wersji co najmniej 11 i Open GL w wersji co najmniej 4.0 * stabilny dostęp do Internetu Wyposażenie pracowni: * co najmniej 2 lampy światła ciągłego pozwalające uzyskać temperatury barwowe w zakresie 3200°K-5500°K * kalibracyjne tablice kolorystyczne * system do kalibracji monitorów * co najmniej 2 lampy światła błyskowego o mocy co najmniej 300W z możliwością ich zdalnego wyzwalania * dyfuzory światła typu soft box 4-boczne i 6-boczne * cyklorama 3. Grafika komputerowa - 3D * Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowych * Miejsce realizacji: Białystok * Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się. * Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2018 * Liczba uczestników: 10 * Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: * Praca z obiektami podstawowymi. * Rozmieszczanie obiektów. * Tworzenie kształtów. * Modelowanie w trybie Editable Poly. * Modelowanie Hightpoly przy użyciu Turbosmooth. * Modyfikatory do deformacji. * Modelowanie z Blueprints. * Zapoznanie się z światłami podstawowymi. * Mapy HDRI. * Światła silnika V-ray. * Rodzaje materiałów. * Przygotowanie modelu pod textury. * Materiały śilnika V-ray. * Zapoznanie się z kamerą. * Dodawanie modelu do zdjęcia. * Podstawy Animacji. * System cząsteczek. * Stosowanie pół sił. * Tworzenie i układanie włosów. * Tworzenie Tkanin. * Warunki organizacyjne szkolenia Dla każdego uczestnika szkolenia stanowisko pracy wyposażone w: ? dwa monitory minimum 24" o rozdzielczości minimum Full HD z możliwością obrotu do orientacji pionowej ? minimum 32 GB pamięci RAM ? procesor Intel Xeon co najmniej 6-rdzeniowy lub podobny wydajnościowo w renderowaniu w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem CPU ? tablet graficzny w rozmiarze co najmniej 20 x 30 cm ? karta graficzna: co najmniej 1280 rdzeni CUDA, co najmniej 2GB pamięci RAM w technologii co najmniej DDR4, obsługa DirectX w wersji co najmniej 11 i obsługa Open GL w wersji co najmniej 4.0 ? stabilny dostęp do Internetu Oprogramowanie: ? oprogramowanie do modelowania, teksturowania i oświetlania obiektów 3D z możliwością obsługi zewnętrznych silników renderujących wykorzystujących technologię Adaptive Lights i wspierający technologię Nvidia MDL. ? Co najmniej dwa zewnętrzne silniki renderujące, w tym co najmniej jeden obsługujący technologię Adaptive Lights 4. Montaż i postprodukcja filmowa * Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowych * Miejsce realizacji: Białystok * Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się. * Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2018 * Liczba uczestników: 10 * Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: ? Systemy uzyskiwania barw w przestrzeniach RGB, CMYK i Lab. ? Elementy składowe światłocienia - praca ze światłem i kamerami. ? Perspektywa. ? Pozycje oświetlania twarzy. Rozkład perspektywy w obiektywach o różnych ogniskowych. Praca z kamerami, światłem i obiektywami. ? Rodzaje kadrowania kompozycji. Projektowanie shootlisty. ? Teoria dźwięku. Oktawy, harmoniczne, fale stojące i znoszące się, częstotliwości próbkowania, głębokości bitowe, formaty plików muzycznych, głośność, a częstotliwość, fony, połączenia symetryczne i niesymetryczne. ? Tor audio. Korektor, panorama stereofoniczna i panorama częstotliwościowa. ? Kompresor, czyszczenie materiału dźwiękowego, obwiednie, automatyka miksu i side-chain. ? Rozdzielczości, Drop Frame Timecode, Global Shutter i Rolling Shutter, Skanowanie progresywne i z przeplotem, kodeki i kontenery. ? Kolor korekcja vs. Color Grading. ? DaVinci Resolve. Podstawowe techniki konformingu i montażu NLE. ? Praca z wykorzystaniem folderów współdzielonych i automatyzacja pracy z wykorzystaniem metadanych. ? Profesjonalne techniki kolor korekcji i kolor gradingu. ? Łączenie plików proxy, świadoma kontrola cache'u na wszystkich 4 poziomach, kontrola optymalizacji podglądu. ? Kanały kluczujące, splitowanie i mieszanie kanałów. Trackowanie i stabilizacja materiału wideo. ? Zaawansowane techniki odszumiania ? Opracowanie Looków, tworzenie LUT-ów ID i 3D, wyrównywanie kamer i filmu. ? Maskowanie, kluczowanie, praca z efektami i presetami. ? Stabilizacja i rotoscoping, trackowanie kamery i compositing obiektów 3D z filmem. ? Trackowanie wielopunktowe i Warp Stabilizing. * Warunki organizacyjne szkolenia Dla każdego uczestnika szkolenia stanowisko pracy wyposażone w: ? dwa monitory minimum 24" o rozdzielczości minimum Fuli HD z możliwością obrotu do orientacji pionowej ? minimum 32 GB pamięci RAM ? procesor Intel Xeon co najmniej 6-rdzeniowy lub podobny wydajnościowo w renderowaniu w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem CPU ? tablet graficzny w rozmiarze co najmniej 20 x 30 cm ? karta graficzna: co najmniej 1280 rdzeni CUDA, co najmniej 2GB pamięci RAM, obsługa DirectX w wersji co najmniej 11 i Open GL w wersji co najmniej 4.0 ? stabilny dostęp do Internetu Wyposażenie pracowni: ? kamery pozwalające na zapis w formacie RAW, kompresowanym i niekompresowanym, o rozdzielczości minimum 4K, z próbkowaniem 4:4:4 i matrycą w rozmiarze Super 35 i migawką Global Shutter. ? filtry ND do każdego wykorzystywanego obiektywu ? co najmniej 2 lampy światła ciągłego pozwalające uzyskać temperatury barwowe w zakresie 3200°K-5500°K ? kalibracyjne tablice kolorystyczne ? system do kalibracji monitorów ? co najmniej 2 blendy, w tym jedna w rozmiarze co najmniej 2x1,5m z możliwością dyfuzji światła, odbijające na srebrno, złoto lub biało, mogące służyć również jako zielone i niebieskie tła kluczujące ? interfejs audio pozwalający nagrywać minimum 4 kanały jednocześnie w rozdzielczości 192 kHz i 24-bitowej głębi bitowej ? mikrofony pojemnościowe bliskiego pola ? mikrofony pojemnościowe kierunkowe Oprogramowanie: ? oprogramowanie do montażu i kolorkorekcji obrazu wideo pracujące w systemie węzłowym (node-based workflow), obsługujące kompresowane i niekompresowane formaty wideo RAW ? oprogramowanie do compositingu materiałów wideo z obiektami 3D pracujące w systemie węzłowym (node-based workflow) ? oprogramowanie do montażu i kolorkorekcji obrazu wideo pracujące w systemie warstwowym (layer-based workflow), obsługujące kompresowane i niekompresowane formaty wideo RAW ? oprogramowanie do compositingu materiałów wideo z obiektami 3D pracujące w systemie warstwowym (layer-based workflow) 5. Projektowanie stron internetowych - podstawy * Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowych * Miejsce realizacji: Białystok * Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się. * Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2018 * Liczba uczestników: 10 * Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: ? Podstawy języka HTML5. Edytory i narzędzia do tworzenia stron WWW. ? Struktura dokumentu HTML. Metatagi w dokumencie HTML. Walidacja strony. ? Wstawienie elementów tekstowych na stronę WWW. ? Tworzenie list i tabel w dokumencie HTML. ? Wykorzystanie na stronie obrazów, odnośników i kotwic. ? Dodawanie dźwięków, wideo oraz obiektów interaktywnych na stronę WWW. ? Znaczniki struktury strony WWW i pojemniki. ? Wprowadzenie do arkuszy stylów. Pojęcie selektorów, właściwości i wartości. ? Własności selektorów w kaskadowych arkuszach stylów. ? Style opisujące rozmiar, pozycję i marginesy. ? Formy zapisu kolorów w CSS i HTML. Formatowanie tła. ? Formatowanie elementów tesktowych, list i nawigacji w arkuszach stylów. ? Style obramowania i cienie. ? Animacje CSS (CSS3). ? Tworzenie strony internetowej zgodnie z projektem. ? Responsywność stron internetowych. ? Tworzenie strony dostawanej do urządzeń mobilnych. ? Wykorzystania frameworka CSS do tworzenia strony WWW, na przykładzie Bootstrap. ? Publikacja witryny w Internecie, zarządzanie hostingiem i domenami. ? Instalacja systemu CMS na przykładzie platformy WordPress. ? Zarządzanie i obsługa systemu zarządzania treścią. ? Formatowanie tabel i formularzy w CSS. ? Modyfikacja szablonu w systemie Wordpress. ? Wprowadzenie do JavaScript, DOM. ? Zdarzenia i ich obsługa. ? Dostępność stron WWW, standard WCAG. * Warunki organizacyjne szkolenia Dla każdego uczestnika szkolenia stanowisko pracy wyposażone w: ? dwa monitory minimum 21" ? stacja robocza płynnie obsługująca wymagane oprogramowanie ? stabilny dostęp do Internetu Oprogramowanie: ? tekstowy edytor HTML i CSS ? edytor HTML i CSS typu WYSIWYG ? program do edycji grafiki bitmapowej obsługujący pliki w formacie .psd w stopniu umożliwiającym kopiowanie stylów CSS z warstw dokumentu tego typu 6. Projektowanie stron internetowych - zaawansowany * Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowych * Miejsce realizacji: Białystok * Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się. * Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2018 * Liczba uczestników: 10 * Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: ? Podstawy języka HTML5. Struktura dokumentu HTML Metatagi w dokumencie HTML ? Wstawienie elementów tekstowych na stronę WWW, tworzenie list. ? Wykorzystanie na stronie obrazów, odnośników, kotwic i tabel. ? Dodawanie dźwięków, wideo oraz obiektów interaktywnych na stronę WWW. ? Znaczniki struktury strony WWW i pojemniki. ? Wprowadzenie do arkuszy stylów. Pojęcie selektorów, właściwości i wartości. ? Style opisujące rozmiar, pozycję i marginesy. ? Formatowanie tekstu, elementów liniowych i blokowych. ? Style obramowania i cienie. Formatowanie list i nawigacji w arkuszach stylów. ? Formatowanie tabel i formularzy w CSS. Animacje CSS (CSS3). ? Tworzenie strony internetowej zgodnie z projektem. ? Responsywność stron internetowych. ? Tworzenie strony dostowanej do urządzeń mobilnych. ? Wykorzystania frameworka CSS do tworzenia strony WWW, na przykładzie Bootstrap. ? Publikacja witryny w Internecie, zarządzanie hostmgiem i domenami. ? Instalacja systemu CMS na przykładzie platformy WordPress. ? Zarządzanie i obsługa systemem zarządzania treścią. ? Instalacja i modyfikacja wtyczek. ? Modyfikacja szablonu w systemie Wordpress. ? Tworzenie własnego szablony dla platformy CMS. ? Tłumaczenie strony zbudowanej na systemie Wordpress. ? Podstawy SEO, przygotowanie strony WWW do pozycjonowania. ? Wprowadzenie do JavaScript, DOM. ? Zdarzenia i ich obsługa. ? Biblioteka jQuery ? Dostępność stron WWW, standard WCAG. * Warunki organizacyjne szkolenia Dla każdego uczestnika szkolenia stanowisko pracy wyposażone w: ? dwa monitory minimum 21" ? stacja robocza płynnie obsługująca wymagane oprogramowanie ? stabilny dostęp do Internetu Oprogramowanie: ? tekstowy edytor HTML i CSS ? edytor HTML i CSS typu WYSIWYG ? program do edycji grafiki bitmapowej obsługujący pliki w formacie .psd w stopniu umożliwiającym kopiowanie stylów CSS z warstw dokumentu tego typu 7. Programowanie PHP - podstawy * Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowych * Miejsce realizacji: Białystok * Wymiar godzin: min. 24 godziny szkoleniowe. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się. * Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2018 * Liczba uczestników: 10 * Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: * Podstawy PHP. Przygotowanie serwera do pracy z PHP. * Osadzanie kodu PHP w dodumencie HTML. Wypisywanie danych. * Stałe, zmienne i proste typy danych. * Tablice w PHP. Sortowanie tablic. * Odbieranie danych z formularzy. * Instrukcje warunkowe i instrukcje wyboru. * Wysyłanie wiadomości e-mail przez stronę WWW. * Pętle w PHP. * Tworzenie prostego formularza testowego. * Funkcje w języku PHP. * Obsługa plików. * Tworzenie formularza umożliwiającego zapis i odczyt z pliku XML. * Wprowadzenie do baz danych MySQL. * Tworzenie struktury bazy danych. * Zapytania do baz danych. * Współpraca PHP i MySQL * Tworzenie skryptów realizującego zapis i odczyt danych z bazy. * Modyfikacja danych w bazie. * Pliki cookie i sesje w PHP * Tworzenie skryptu rejestracji i logowania. * Klasy w języku PHP. * Obiekty w języku PHP. * Tworzenie przykładowej aplikacji internetowej. * Warunki organizacyjne szkolenia Dla każdego uczestnika szkolenia stanowisko pracy wyposażone w: ? dwa monitory minimum 21" ? stacja robocza płynnie obsługująca wymagane oprogramowanie ? stabilny dostęp do Internetu Oprogramowanie: ? edytor PHP z funkcją podpowiadania składni ? pakiet zawierający serwer stron WWW z zainstalowanym interpreterem PHP oraz serwer baz danych MySQL. Pakiet musi mieć możliwość uruchomienia serwera stron WWW i baz danych na komputerze lokalnym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80210000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.