eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › dostawa dwóch kolejek spalinowych z przeznaczeniem dla KWK Bielszowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2005-11-28

POZYCJA 63255

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Ruda Śląska: dostawa dwóch kolejek spalinowych z przeznaczeniem dla KWK Bielszowice Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kompania Węglowa S.A. KWK Bielszowice, do kontaktów: Zofia Ksieniewicz, ul. Halembska 160, 41-711 Ruda Śląska, tel. 032 2420221 w. 5955, e-mail: zksieniewicz@bielszowice.rudzka.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Kompania Węglowa SA Oddział KWK Bielszowice, Zofia Ksieniewicz, ul. Halembska 160, 41-711 Ruda Ślaska, woj. śląskie, tel. +48 032 7744745, fax +48 032 7744185, e-mail: z.ksieniewicz@kwsa.pl, www.kwsa.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Kompania Węglowa SA Oddział KWK Bielszowice, Zofia Ksieniewicz, ul. Halembska 160, 41-711 Ruda Ślaska, woj. śląskie, tel. +48 032 7744745, fax +48 032 7744185, e-mail: z.ksieniewicz@kwsa.pl, www.kwsa.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Kompania Węglowa SA Oddział KWK Bielszowice, Zofia Ksieniewicz, ul. Halembska 160, 41-711 Ruda Ślaska, woj. śląskie, tel. +48 032 7744745, fax +48 032 7744185, e-mail: z.ksieniewicz@kwsa.pl, www.kwsa.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa dwóch kolejek spalinowych z przeznaczeniem dla KWK Bielszowice. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa dwóch kolejek spalinowych z przeznaczeniem dla KWK Bielszowice w skład których wchodzą: - dwa zestawy transportowe kolejki podwieszanej: jeden zestaw o nośności minimum 60 kN i jeden zestaw o nośności minimum 180 kN, - kompletny zestaw transportowy ciężki dostosowany do szyn kolejki spągowej zębatej typu KSZ.02.03.08.00, - trzy ciągniki spalinowe do napędu zestawów transportowych kolejek spalinowych.. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kompania Węglowa SA Oddział KWK Bielszowice. Kod NUTS: PL226. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.10.00 - Urządzenia górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 43.10.00.00 - Urządzenia górnicze 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie.. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa dwóch kolejek spalinowych z przeznaczeniem dla KWK Bielszowice w skład których wchodzą: - dwa zestawy transportowe kolejki podwieszanej: jeden zestaw o nośności minimum 60 kN i jeden zestaw o nośności minimum 180 kN, - kompletny zestaw transportowy ciężki dostosowany do szyn kolejki spągowej zębatej typu KSZ.02.03.08.00, - trzy ciągniki spalinowe do napędu zestawów transportowych kolejek spalinowych.. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 56;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 32000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Wymagany termin płatności 30 dni, pożądany termin płatności wynosi 60 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego. Wykonawca na podstawie protokółu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego zrealizowanie dostaw w ramach przedmiotowego zadania wystawi fakturę, przy czym płatność nastąpi: - 90% ceny zgodnie z terminem płatności liczonym od daty wpływu faktury do Zamawiającego, - 10 % ceny zgodnie z terminem płatności liczonym od daty protokołu odbioru technicznego w warunkach dołowych, sporządzonego po przeprowadzonym 72 godzinnym ruchu próbnym. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo Zamówień Publicznych, 6. wniosą wadium na warunkach określonych w SIWZ.. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy 2) dowód wniesienia wadium - kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 3) oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia od naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 7) oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3,4,5,7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 oraz pkt 8 ppkt a-c - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 11) W przypadku, o którym mowa w pkt 10 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12) W przypadku, kiedy ofertę składa kilka Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych wykonawców. 13) W przypadku, kiedy kilka wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć: a)dokumenty wymienione w punkcie 3, 4, 5, 6, 7 wystawione indywidualnie dla każdego z wykonawców b) wspólny formularz ofertowy podpisany przez ustanowionego pełnomocnika, c) zakres uczestnictwa każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną w realizacji zadania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 4 000 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) wykaz dostaw podobnego przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw na kwotę nie mniejszą niż 4 000 000 zł. b) dopuszczenia do stosowania wydane przez Prezesa WUG w Katowicach zgodnie z zapisami Art.111.1 ustawy z dnia 04.02.1994r. - Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. Nr 27, poz.96 z późniejszymi zmianami) lub dopuszczenia do stosowania wydane przez Prezesa WUG w Katowicach zgodnie z zapisami Art. 108 ustawy z dnia 20.04.2004r. - O zmianie i uchyleniu niektórych ustaw w związku z uzyskaniem przez Rzeczpospolitą Polską członkostwa w Unii Europejskiej. c) wykaz kompletności dostawy, d) oświadczenie, że przy dostawie przedmiotu zamówienia przedstawione zostaną wyniki wymaganych prób elementów złącznych zgodnie z pkt 3.1.4.2 załącznika nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.06 2004r. w sprawie dopuszczania wyrobów do stosowania w zakładach górniczych, e) oświadczenie, że Wykonawca wraz z urządzeniami stanowiącymi przedmiot zamówienia dostarczy: - dopuszczenia do stosowania wydane przez Prezesa WUG w Katowicach,- 1 egz., - świadectwo jakości wyrobu - 1 egz., - zaświadczenia fabryczne dla urządzeń budowy przeciwwybuchowej -1 kpl., - kartę gwarancyjną - 1 egz., - dokumentacje techniczno-ruchowe - 3 kpl., - katalog części zamiennych - 3 kpl., - komplet dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru przez CB i DGP, - wykaz części szybkozużywających się wraz z ich cenami - 3 kpl., f) oświadczenie, że osoby, które będą wykonywać czynności gwarancyjne i serwisowe będą posiadać wymagane uprawnienia do pracy w warunkach podziemnego zakładu górniczego wydobywającego węgiel kamienny g)skrócona dokumentacja techniczno-ruchowa zawierająca między innymi: - opis budowy, konstrukcji i zasady działania poszczególnych urządzeń wraz z podaniem podstawowych parametrów, - rysunki z wymiarami gabarytowymi oferowanych urządzeń, - wykaz części szybkozużywających się. - nomogramy lub wykresy pracy ciągnika przedstawiające możliwości transportowe ciągnika w zależności od nachylenia, - rysunki z wymiarami gabarytowymi w trzech rzutach, na których przedstawione będą środki ciężkości głównych podzespołów przygotowanych do transportu. 2.1.4) Inne informacje: a) w przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem oferowanych urządzeń do oferty zobowiązany jest dołączyć dokument legitymujący zdolność Wykonawcy do ich nabycia np. oświadczenie producenta (podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania) zapewniające Wykonawcę o dostarczeniu przedmiotu oferty wraz z żądanymi dokumentami, do uzyskania których producent jest zobowiązany przepisami prawa, b) wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 8 - 7502 z dnia 12.01.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 1850350. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.01.2006, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew lub zaliczenie pocztowe. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 04.01.2006 godzina 08:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 04.01.2006, godzina 12:00, Kompania Węglowa SA, ul. Powstańców 30, 40-039 Katowice, sala nr 100.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.