eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług transmisji danych w sieci rozległej WAN Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie oraz usługi dostępu do Internetu w lokalizacjach MUW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-12-15



Ogłoszenie nr 631686-N-2017 z dnia 2017-12-15 r.

Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie: Świadczenie usług transmisji danych w sieci rozległej WAN Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie oraz usługi dostępu do Internetu w lokalizacjach MUW
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 00051417600000, ul. ul. Basztowa  22 , 31-156   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 3921 338, , e-mail zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl, , faks 12 3921956.
Adres strony internetowej (URL): www.malopolska.uw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.malopolska.uw.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.malopolska.uw.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty w postępowaniu należy złożyć w wersji pisemnej (przesłać lu złożyć pod podanym niżej adresem)
Adres:
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transmisji danych w sieci rozległej WAN Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie oraz usługi dostępu do Internetu w lokalizacjach MUW
Numer referencyjny: WL-IV.272.31.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transmisji danych w sieci rozległej WAN Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie oraz usługi dostępu do Internetu w lokalizacjach Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: a) część I zamówienia - świadczenie usług transmisji danych w sieci rozległej WAN Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie oraz usługi dostępu do Internetu w lokalizacji Kraków, ul. Basztowa 22, b) część II zamówienia - świadczenie usług dostępu do Internetu, c) część III zamówienia - świadczenie usług transmisji danych w sieci IP VPN Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 A/B/C do wzoru umowy będącego załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji zamówienia: Kraków, Tarnów, Nowy Sącz, Zakopane, Wysokie, Wieliczka. 5. Wielkość lub zakres zamówienia: poniżej wyrażonej w złotych kwoty 135 000,00 euro.

II.5) Główny kod CPV: 72318000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
64200000-8
72400000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-01-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-01-31

II.9) Informacje dodatkowe: Uwagi dla wykonawców: wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż: a) 300 000 zł - dla części I zamówienia; b) 50 000 zł - dla części II zamówienia; c) 25 000 zł - dla części III zamówienia, przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku zakończenia okresu obowiązywania polisy Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem prolongatę ubezpieczenia. Kopia dokumentu ubezpieczenia stanowić będzie załącznik do umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz, 2) oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz), 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 4) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz), 5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - dokument pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu. Zmiany te nie mogą naruszać postanowień art. 144 ustawy, a potrzeba ich wprowadzenia może wynikać w szczególności z następujących okoliczności: 1) obniżenie cen połączeń międzyoperatorskich z równoczesnym proporcjonalnym pomniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, 2) pojawienie się możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu umowy - z ewentualną zmianą wynagrodzenia Wykonawcy, 3) konieczność zmiany sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz niezbędna w celu prawidłowego wykonania umowy- z ewentualną zmianą wynagrodzenia Wykonawcy, 4) konieczność wyłączenia z przedmiotu Umowy lokalizacji, z równoczesnym proporcjonalnym pomniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, 5) w przypadku powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony, 6) w przypadku zmiany przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów prawa, opublikowanych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim, Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra lub innych oficjalnych publikatorach oraz na stronach internetowych (w szczególności, choć niewyłącznie w zakresie przepisów dotyczących ochrony i przetwarzania danych osobowych), Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy, zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy lub zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa, wytycznymi lub interpretacjami; 7) w przypadku uzasadnionego przyczynami technicznymi, w szczególności: a) sposobu realizacji przedmiotu Umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji, b) zakresu przedmiotu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji; 8) w przypadku ujawnienia się wad oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań i narzędzi informatycznych, Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie realizacji przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego elementu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w siwz dla elementu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad. 2. W zakresie i na warunkach przewidzianych w ustawie, Strony upoważnione są do wprowadzenia zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-27, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
I. Termin wykonania zamówienia: 1. Termin realizacji usług oraz świadczenia usługi wsparcia technicznego ustala się na okres rozpoczynający się z dniem fizycznego uruchomienia usług, a kończący się z dniem 31 stycznia 2020 r. (we wszystkich częściach zamówienia). 2. Terminy uruchomienia usług: a) część I zamówienia - uruchomienie usług: - dla lokalizacji ul. Szlak 73A (Zadanie I) termin rozpoczęcia świadczenia usługi zostanie określony przez Zamawiającego z 60 dniowym wyprzedzeniem, - od dnia 1 maja 2018 r. w lokalizacji ul. Przy Rondzie 6 (Zadanie II), - od dnia 1 lutego 2018 r. w pozostałych lokalizacjach. b) część II zamówienia - uruchomienie usług od dnia 1 lutego 2018 r. c) część III zamówienia - uruchomienie usług od dnia 1 lutego 2018 r.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: świadczenie usług transmisji danych w sieci rozległej WAN Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie oraz usługi dostępu do Internetu w lokalizacji Kraków, ul. Basztowa 22
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 A do wzoru umowy będącego załącznikiem nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72318000-7, 64200000-8, 72400000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Przepustowość łącza w każdej z wymienionych lokalizacji: Kraków, ul. J. Lea 112, Kraków, ul. Olszańska 5, Kraków, ul. Szlak 73A, Tarnów, al. Solidarności 5-9, Nowy Sącz, ul. Jagiellońska 52, Nowy Sącz, ul. Wiśniowieckiego 12740,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:I. Termin wykonania zamówienia: 1. Termin realizacji usług oraz świadczenia usługi wsparcia technicznego ustala się na okres rozpoczynający się z dniem fizycznego uruchomienia usług, a kończący się z dniem 31 stycznia 2020 r. (we wszystkich częściach zamówienia). 2. Terminy uruchomienia usług: a) część I zamówienia - uruchomienie usług: ?- dla lokalizacji ul. Szlak 73A (Zadanie I) termin rozpoczęcia świadczenia usługi zostanie określony przez Zamawiającego z 60 dniowym wyprzedzeniem, ?- od dnia 1 maja 2018 r. w lokalizacji ul. Przy Rondzie 6 (Zadanie II), ?- od dnia 1 lutego 2018 r. w pozostałych lokalizacjach. b) część II zamówienia - uruchomienie usług od dnia 1 lutego 2018 r. c) część III zamówienia - uruchomienie usług od dnia 1 lutego 2018 r. II. Kryteria oceny ofert: II. Kryterium oceny ofert: Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium nr 2 w części I zamówienia "Przepustowość łącza w każdej z niżej wymienionych lokalizacji: - Kraków, ul. J. Lea 112 - Kraków, ul. Olszańska 5 - Kraków, ul. Szlak 73A - Tarnów, al. Solidarności 5-9 - Nowy Sącz, ul. Jagiellońska 52 - Nowy Sącz, ul. Wiśniowieckiego 127" zostanie obliczona według następujących zasad: Wykonawca otrzyma: - 0 pkt - jeśli zadeklaruje przepustowość łącza: minimum 50 Mb/s w wymienionych lokalizacjach, - 40 pkt - jeśli zadeklaruje przepustowość łącza: minimum 100 Mb/s w wymienionych lokalizacjach.


Część nr: 2Nazwa: świadczenie usług dostępu do Internetu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 B do wzoru umowy będącego załącznikiem nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72318000-7, 72400000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Przepustowość łącza dostępu do Internetu w każdej z wymienionych lokalizacji: Kraków ul. Jana Hallera 25, Zakopane - budynek Stacji Meteorologicznej Kasprowy Wierch, Wysokie, powiat limanowski (stacja przemiennikowa)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:I. Termin wykonania zamówienia: 1. Termin realizacji usług oraz świadczenia usługi wsparcia technicznego ustala się na okres rozpoczynający się z dniem fizycznego uruchomienia usług, a kończący się z dniem 31 stycznia 2020 r. (we wszystkich częściach zamówienia). 2. Terminy uruchomienia usług: a) część I zamówienia - uruchomienie usług: - dla lokalizacji ul. Szlak 73A (Zadanie I) termin rozpoczęcia świadczenia usługi zostanie określony przez Zamawiającego z 60 dniowym wyprzedzeniem, - od dnia 1 maja 2018 r. w lokalizacji ul. Przy Rondzie 6 (Zadanie II), - od dnia 1 lutego 2018 r. w pozostałych lokalizacjach. b) część II zamówienia - uruchomienie usług od dnia 1 lutego 2018 r. c) część III zamówienia - uruchomienie usług od dnia 1 lutego 2018 r. II. Kryteria oceny ofert: Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium nr 2 w części II zamówienia "Przepustowość łącza dostępu do Internetu w każdej z niżej wymienionych lokalizacji: - Kraków ul. Jana Hallera 25 - Zakopane - budynek Stacji Meteorologicznej Kasprowy Wierch - Wysokie, powiat limanowski (stacja przemiennikowa)" zostanie obliczona według następujących zasad: Wykonawca otrzyma: - 0 pkt - jeśli zadeklaruje przepustowość łącza dostępu do Internetu w wymienionych lokalizacjach: minimum 512 kb/s/512 kb/s, - 40 pkt - jeśli zadeklaruje przepustowość łącza dostępu do Internetu w wymienionych lokalizacjach: minimum 1 Mb/s/1Mb/s.


Część nr: 3Nazwa: świadczenie usług transmisji danych w sieci IP VPN Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 C do wzoru umowy będącego załącznikiem nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72318000-7, 64200000-8, 72400000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Przepustowość łącza (kategoria SLA - B) w każdej z wymienionych lokalizacji: Kraków, ul. Basztowa 22, Wieliczka, ul. Parkowa 2240,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:I. Termin wykonania zamówienia: 1. Termin realizacji usług oraz świadczenia usługi wsparcia technicznego ustala się na okres rozpoczynający się z dniem fizycznego uruchomienia usług, a kończący się z dniem 31 stycznia 2020 r. (we wszystkich częściach zamówienia). 2. Terminy uruchomienia usług: a) część I zamówienia - uruchomienie usług: - dla lokalizacji ul. Szlak 73A (Zadanie I) termin rozpoczęcia świadczenia usługi zostanie określony przez Zamawiającego z 60 dniowym wyprzedzeniem, - od dnia 1 maja 2018 r. w lokalizacji ul. Przy Rondzie 6 (Zadanie II), - od dnia 1 lutego 2018 r. w pozostałych lokalizacjach. b) część II zamówienia - uruchomienie usług od dnia 1 lutego 2018 r. c) część III zamówienia - uruchomienie usług od dnia 1 lutego 2018 r. II. Kryteria oceny ofert: Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium nr 2 w części III zamówienia "Przepustowość łącza (kategoria SLA - B) w każdej z niżej wymienionych lokalizacji: - Kraków, ul. Basztowa 22 - Wieliczka, ul. Parkowa 22" zostanie obliczona według następujących zasad: Wykonawca otrzyma: - 0 pkt - jeśli zadeklaruje przepustowość łącza minimum 20 Mb/s, - 40 pkt - jeśli zadeklaruje przepustowość łącza minimum 50 Mb/s.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.