eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Remont 10 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 10 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-24

Kalisz: Remont 10 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 10 części
Numer ogłoszenia: 63156 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Dobrzecka 18, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 598 55 00, faks 62 598 55 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 10 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 10 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont 10 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 10 części : Część 1: Remont lokalu nr 23 w budynku mieszkalnym przy ul. 3-go Maja 15, Część 2: Remont lokalu nr 18 w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 14, Część 3: Remont lokalu nr 9 w budynku mieszkalnym przy ul. Kościuszki 8, Część 4: Remont lokalu nr 13 w budynku mieszkalnym przy Majkowskiej 5, Część 5 :Remont lokalu nr 3 w budynku mieszkalnym przy ul. Majkowskiej 7, Część 6 :Remont lokalu nr 13 w budynku mieszkalnym przy ul. Warszawskiej 3, Część 7 :Remont lokalu nr 3 w budynku mieszkalnym przy ul. Warszawskiej 9, Część 8 :Remont lokalu nr 38 w budynku mieszkalnym przy ul. Złotej 19, Część 9 :Remont lokalu nr 17a w budynku mieszkalnym przy ul. Złotej 19, Część 10 :Remont lokalu nr 13 w budynku mieszkalnym przy ul. Złotej 20. Zakres prac obejmuje między innymi : a) roboty tynkarsko-malarskie, b) wymiana stolarki okiennej (3-go Maja 15/23, Kościuszki 8/ 9, Majkowska 7/3, Warszawska 3/13 ,Warszawska 9/3,Złota 19/38, Złota 20/13 c) wymiana stolarki drzwiowej (3-go Maja 15/23 ,Chopina 14/18, Kościuszki 8/9, Majkowska 7/3, Warszawska 9/3, Złota 19/38), Złota 19/17a, Złota 20/13, d) remont podłóg, e) roboty zduńskie (Chopina 14/18 , Majkowska 7/3, Warszawska 3/13, Złota 20/13) f) roboty instalacyjne wod. -kan., g) roboty instalacyjne gazowe (3-go Maja 15/23, Chopina 14/18, Warszawska 3/13, Złota 19/38, Złota 19/17a, Złota 20/13, h) roboty instalacyjne elektryczne, 3-go Maja 15/23, Kościuszki 8/9, Majkowska 5/13, Majkowska 7/3,Warszawska 3/13,Warszawska 9/3, Złota 19/38, Złota 20/13 i) wywóz gruzu z utylizacją . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ : a) przedmiar robót - zał. nr 5-14, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 15. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, okres gwarancji dla urządzeń - wg gwarancji udzielanych przez producentów, 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 20.000,00 PLN. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni, uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w odniesieniu do każdej części.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.26.26.30-6, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w określonych poniżej wysokościach, dla poszczególnych części : dla części 1 : 300 zł (słownie : trzysta złotych), dla części 2 : 500 zł (słownie : pięćset złotych), dla części 3 : 150 zł (słownie : sto pięćdziesiąt złotych), dla części 4 : 150 zł (słownie : sto pięćdziesiąt złotych), dla części 5 : 300 zł (słownie : trzysta złotych), dla części 6 : 250 zł (słownie : dwieście pięćdziesiąt złotych), dla części 7 : 200 zł (słownie : dwieście złotych), dla części 8 : 300 zł (słownie : trzysta złotych), dla części 9 : 200 zł (słownie : dwieście złotych), dla części 10 : 300 zł (słownie : trzysta złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru, 2. kosztorys ofertowy, sporządzony oddzielnie dla każdej części zamówienia, na które zostanie złożona oferta, opracowany zalecaną metodą kalkulacji uproszczonej , 3. stawkę roboczogodziny, narzuty procentowe, które zostały przyjęte do wyceny robót, 4. zestawienie M(materiałów) i S(sprzętu) wraz z ich cenami jednostkowymi. 5. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 6.6. SIWZ. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). 7.Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (tj. w oryginale lub poświadczone notarialnie) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 8.W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania : a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24.ust.2 pkt.5 ustawy Pzp, b) warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także sytuacji ekonomicznej i finansowej w sumie musi spełniać wymagane od wykonawców warunki, c) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, d) wykonawcy występujący wspólnie, zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy, muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego - stosowny dokument należy załączyć do oferty - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. e) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych przedmiarem robót oraz robót dodatkowych, o których mowa w § 7 ust.5 umowy, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami) wykonania przedmiotu umowy określonego w umowie. 2. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w umowie. Roboty takie w dalszej części umowy nazywane są robotami zaniechanymi. 3.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności : a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, b) powodujące poprawę parametrów technicznych, c) wynikające z aktualnych rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 4.Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub zwiększenia kosztów wykonania zamówienia. 5. Zmiany, o których mowa w pkt.1- 4, muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia : 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy : a) wystąpienia robót zamiennych, dodatkowych, o których mowa w § 1 ust.4, b) zachodzić będzie konieczność udzielenia zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp, c) klęski żywiołowe, d) okoliczności siły wyższej, tj. wskutek wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, e) wystąpi konieczność wstrzymania robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, np. technicznych albo organizacyjnych - zależnych od Zamawiającego, f) działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; g) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć i im zapobiec pomimo zachowania należytej staranności, W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt.1 ppkt. a)-g) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 7. Wszystkie powyższe postanowienia, o których mowa w pkt.6 stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i niezwłocznie. 8.Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadkach urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzbm.kalisz.pl/articles2.php?article_id=169
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kalisz, ul. Dobrzecka 18 (I piętro pok. nr 105) opłata 45,02 zł lub za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa), w tym przypadku koszt przesyłki ponosi Wykonawca.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2014 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Kalisz, ul. Dobrzecka 18 (parter-Biuro Obsługi Interesantów-Biuro podawcze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont lokalu nr 23 w budynku mieszkalnym przy ul. 3-go Maja 15,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4 niniejszego ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont lokalu nr 18 w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 14,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4 niniejszego ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.26.26.30-6, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont lokalu nr 9 w budynku mieszkalnym przy ul. Kościuszki 8,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4 niniejszego ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont lokalu nr 13 w budynku mieszkalnym przy Majkowskiej 5,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4 niniejszego ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont lokalu nr 3 w budynku mieszkalnym przy ul. Majkowskiej 7,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4 niniejszego ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.26.26.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont lokalu nr 13 w budynku mieszkalnym przy ul. Warszawskiej 3,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4 niniejszego ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.26.26.30-6, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont lokalu nr 3 w budynku mieszkalnym przy ul. Warszawskiej 9,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4 niniejszego ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Remont lokalu nr 38 w budynku mieszkalnym przy ul. Złotej 19,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4 niniejszego ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Remont lokalu nr 17a w budynku mieszkalnym przy ul. Złotej 19,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4 niniejszego ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Remont lokalu nr 13 w budynku mieszkalnym przy ul. Złotej 20,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt.II.1.4 niniejszego ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.26.26.30-6, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.