eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Świadczenie usług transportowych-dowożenie uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach 3 trasy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-12-12



Ogłoszenie nr 631341-N-2017 z dnia 2017-12-12 r.

Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Okręgowy w Łomży: Świadczenie usług transportowych-dowożenie uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach 3 trasy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: nie dotyczy
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Okręgowy w Łomży, krajowy numer identyfikacyjny 702376000354, ul. ul. Gen. Władysława Sikorskiego  222 , 18400   Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 0-86 2182328, 2184090, 2180968, e-mail baliki@media.net.pl, faks 0-86 2182328.
Adres strony internetowej (URL): pkpslomza.pl prawidłowy adres email biuro@pkpslomza.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Stowarzyszenie

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
pkpslomza.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma papierowa
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych-dowożenie uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach 3 trasy
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych - dowożenie i odwożenie uczestników Środowiskowego Domu samopomocy w Kownatach z terenu powiatu łomżyńskiego. Dowożenie będzie odbywało się przez 4 dni w tygodniu (od poniedziałku do czwartku lub od wtorku do piątku). Dowód rano do godziny 9:00 do ŚDS, a odwożenie po południu od godziny 15:00 Dowożenie będzie podzielone na 3 trasy, wymienione w poszczególnych częściach. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do dowozu osób odpowiedni autobus wraz z kierowcą (szczegółowy opis dotyczący autobusu w poszczególnych częściach)

II.5) Główny kod CPV: 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczoną na stronie internetowej pkpslomza.pl
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczoną na stronie internetowej pkpslomza.pl
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zgodnie z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona na stronie internetowej pkpslomza.pl
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

zgodnie z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona na stronie internetowej pkpslomza.pl

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
zgodnie z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona na stronie internetowej pkpslomza.pl
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

zgodnie z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona na stronie internetowej pkpslomza.pl

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-19, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Świadczenie usług transportowych z zakresu dowożenia uczestników niepełnosprawnych Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach, trasa Łomża początek ul. Sikorskiego 222- ŚDS Kownaty koniec trasy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych- dowożenie i odwożenie uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach z terenu powiatu Łomżyńskiego. Dowożenie będzie odbywało się przez 4 dni w tygodniu (od poniedziałku do czwartku lub od wtorku do piątku). Codziennie około 180km po trasie uzgodnionej z Kierownikiem ŚDS lub Sekretarzem PKPS ZO w Łomży. Początek trasy ul. Sikorskiego 222 w Łomży - Ptaki - Nowogród - Miastkowo- Drogoszewo- Łomża Piątnica - Wyrzyki- Jeziorko - Kownaty ŚDS koniec trasy + odwóz po południu po tej samej trasie. Do dowozu niezbędny jest autobus posiadający minimum 18 miejsc siedzących dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w tym minimum 2 miejsca dla osób na wózkach inwalidzkich odpowiednio zabezpieczonych oraz windę dla osób niepełnosprawnych dopuszczoną do użytkowania przez Urząd dozoru Technicznego. Dowóz rano do godziny 09:00 do ŚDS, a odwożenie po południu od godziny 15:00. 2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do dowozu osób tym samochodem kierowcę z uprawnieniami do prowadzenia autobusów. Ze względu na rodzaj niepełnosprawności przewożonych osób musi to być jedna maksymalnie dwie osoby imiennie wskazane przez wykonawcę, które przez zamawiającego zostaną przeszkolone w zakresie sposobu wykonywania pracy i zachowania kierowcy podczas dowożenia. Każda zmiana tej osoby musi być zgłoszona zamawiającemu minimum 3 dni przed planowanym terminem zmiany, osoba ta przed rozpoczęciem pracy musi zostać przeszkolona przez zamawiającego 3. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów eksploatacji pojazdu oraz kosztów ubezpieczenia pojazdu. 4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie określone, jako iloczyn stawki za 1 km brutto i ilości dziennej kilometrów oraz ilości dni świadczenia usługi w miesiącu. Podstawą wystawienia faktury będą wykazy z wypisaną trasą dzienną i ilością przejechanych kilometrów w danym dniu zatwierdzonych przez Kierownika ŚDS. 5. Wykonawca lokuje oraz odpowiednio zabezpiecza w autobusie osoby na wózkach inwalidzkich. 6. Wykonawca musi świadczyć usługę zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności: a) ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), b) ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1265, z późn. zm.) c) ustawą z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1173, z późn. zm.), d) ustawą z dnia 16.04.2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. 2012 r. poz. 1155, z późn. zm.), e) rozporządzeniem z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (tj. Dz. U. 2013 r. poz. 951), 7. Wykonawca ma obowiązek posiadania przez cały czas obowiązywania niniejszej umowy aktualnej, co do zakresu terytorialnego licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej OC oraz następstw nieszczęśliwych wypadków NNW kierowców i pasażerów z sumą ubezpieczenia min. 10 000 zł na każdego kierowcę i pasażera dla każdego samochodu. 8. Osoby przewożone muszą mieć zapewnione miejsca siedzące. 9. Pojazdy, którymi będą przewożeni uczestnicy muszą być sprawne pod względem technicznym i odpowiednio oznakowane. 10. Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego i terminowego podstawiania autobusu w wyznaczonym miejscu i czasie. 11. Wykonawca podczas wykonywania przewozu na poszczególnych trasach nie może przewozić osób trzecich. 12. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy zapewnienie wykonania przewozu własnymi środkami jest on zobowiązany na własny koszt i ryzyko zapewnić zastępcze wykonanie umowy przez innego koncesjonowanego przewoźnika, który winien spełniać wszystkie wymagania i obowiązki wynikające z niniejszej SIWZ i przepisów prawa. 13. Powierzenie wykonania nawet w części innemu przewoźnikowi może dotyczyć wyłącznie sytuacji losowych i wymagać będzie uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie, pod rygorem nieważności. 14. W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy lub w przypadku nie wywiązywania się w sposób zgodny z warunkami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. 15. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kosztów zapewnienia wykonania prac w trybie awaryjnym przez inną firmę z następnej faktury. 16. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 17. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków spowodowane wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 18. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez podwykonawcę zapewniającego zastępcze wykonanie umowy. 19. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez podwykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania podwykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 20. Zamówienie musi być wykonane zgodnie niniejszą SIWZ oraz umową. 21. Zawartość dokumentacji niniejszego postępowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Świadczenie usług transportowych z zakresu dowożenia uczestników niepełnosprawnych Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach trasa Łomża początek ul. Sikorskiego 222 przez Dobrzyjałowo -ŚDS Kowanty koniec trasy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych- dowożenie i odwożenie uczestników niepełnosprawnych Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach z terenu powiatu Łomżyńskiego. Dowożenie będzie odbywało się przez 4 dni w tygodniu (od poniedziałku do czwartku lub od wtorku do piątku). Codziennie około 180km (łącznie oba kursy) po trasie uzgodnionej z Kierownikiem ŚDS lub Sekretarzem PKPS ZO w Łomży. Początek trasy Łomża PKPS - Giełczyn- Wygoda - Pniewo- Siemień - Stara Łomża - Czarnocin - Piątnica ul. Zielona- Cydzyn- Murawy- Dobrzyjałowo- Kownaty ŚDS koniec trasy + odwóz po południu po tej samej trasie Do dowozu niezbędny jest autobus posiadający minimum 18 miejsc siedzących dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy (mile widziana winda dla osób niepełnosprawnych) Dowóz rano do godziny 09:00 do ŚDS, a odwożenie po południu od godziny 15:00. 2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do dowozu osób tym samochodem kierowcę z uprawnieniami do prowadzenia autobusów. Ze względu na rodzaj niepełnosprawności przewożonych osób musi to być jedna maksymalnie dwie osoby imiennie wskazane przez wykonawcę, które przez zamawiającego zostaną przeszkolone w zakresie sposobu wykonywania pracy i zachowania kierowcy podczas dowożenia. Każda zmiana tej osoby musi być zgłoszona zamawiającemu minimum 3 dni przed planowanym terminem zmiany, osoba ta przed rozpoczęciem pracy musi zostać przeszkolona przez zamawiającego 3. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów eksploatacji pojazdu oraz kosztów ubezpieczenia pojazdu. 4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie określone, jako iloczyn stawki za 1 km brutto i ilości dziennej kilometrów oraz ilości dni świadczenia usługi w miesiącu. Podstawą wystawienia faktury będą wykazy z wypisaną trasą dzienną i ilością przejechanych kilometrów w danym dniu zatwierdzonych przez Kierownika ŚDS. 5. Wykonawca musi świadczyć usługę zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności: a/ ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), b/ ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1265, z późn. zm.) c/ ustawą z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1173, z późn. zm.), d/ ustawą z dnia 16.04.2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. 2012 r. poz. 1155, z późn. zm.), e/ rozporządzeniem z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (tj. Dz. U. 2013 r. poz. 951), 6. Wykonawca ma obowiązek posiadania przez cały czas obowiązywania niniejszej umowy aktualnej, co do zakresu terytorialnego licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, aktualnego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC oraz następstw nieszczęśliwych wypadków NNW kierowców i pasażerów z sumą ubezpieczenia min. 10 000 zł na każdego kierowcę i pasażera dla każdego samochodu. 7. Osoby przewożone muszą mieć zapewnione miejsca siedzące. 8. Pojazdy, którymi będą przewożeni uczestnicy muszą być sprawne pod względem technicznym i odpowiednio oznakowane. 9. Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego i terminowego podstawiania autobusu w wyznaczonym miejscu i czasie. 10. Wykonawca podczas wykonywania przewozu na poszczególnych trasach nie może przewozić osób trzecich. 11. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy zapewnienie wykonania przewozu własnymi środkami jest on zobowiązany na własny koszt i ryzyko zapewnić zastępcze wykonanie umowy przez innego koncesjonowanego przewoźnika, który winien spełniać wszystkie wymagania i obowiązki wynikające z niniejszej SIWZ i przepisów prawa. 12. Powierzenie wykonania nawet w części innemu przewoźnikowi może dotyczyć wyłącznie sytuacji losowych i wymagać będzie uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie, pod rygorem nieważności. 13. W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy lub w przypadku nie wywiązywania się w sposób zgodny z warunkami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. 14. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kosztów zapewnienia wykonania prac w trybie awaryjnym przez inną firmę z następnej faktury. 15. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 16. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków spowodowane wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 17. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez podwykonawcę zapewniającego zastępcze wykonanie umowy. 18. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez podwykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania podwykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 19. Zamówienie musi być wykonane zgodnie niniejszą SIWZ oraz umową. 20. Zawartość dokumentacji niniejszego postępowania. 21. Wykonawca czynnie uczestniczy w działaniach związanych z wprowadzeniem uczestników do autobusu i zabezpiecza odpowiednio wózek inwalidzki, uczestniczy we wniesieniu osób niepełnosprawnych do autobusu gdy zachodzi taka potrzeba.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Świadczenie usług transportowych z zakresu dowożenia uczestników niepełnosprawnych Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach poczatek trasy Jedwabne (rynek) - ŚDS Kowanty koniec trasy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych- dowożenie i odwożenie uczestników niepełnosprawnych Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach z terenu powiatu Łomżyńskiego. Dowożenie będzie odbywało się przez 4 dni w tygodniu (od poniedziałku do czwartku lub od wtorku do piątku). Codziennie około 210km (łącznie oba kursy) po trasie uzgodnionej z Kierownikiem ŚDS lub Sekretarzem PKPS ZO w Łomży. Początek trasy Jedwabne(rynek) - Przytuły- Pawełki - Kubrzany- Jedwabne - Kotowo Plac- Burzyn - Sieburczyn- Wierciszewo - Wizna - Bronowo - Niewodowo - Drozdowo - Wiktorzyn- Olszyny- Taraskowo ŚDS Kownaty koniec trasy + odwóz po południu po tej samej trasie. Do dowozu niezbędny jest autobus posiadający minimum 18 miejsc siedzących dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w tym minimum 2 miejsca dla osób na wózkach inwalidzkich odpowiednio zabezpieczonych oraz windę dla osób niepełnosprawnych dopuszczoną do użytkowania przez Urząd dozoru Technicznego. Dowóz rano do godziny 09:00 do ŚDS, a odwożenie po południu od godziny 15:00. 2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do dowozu osób tym samochodem kierowcę z uprawnieniami do prowadzenia autobusów. Ze względu na rodzaj niepełnosprawności przewożonych osób musi to być jedna maksymalnie dwie osoby imiennie wskazane przez wykonawcę, które przez zamawiającego zostaną przeszkolone w zakresie sposobu wykonywania pracy i zachowania kierowcy podczas dowożenia. Każda zmiana tej osoby musi być zgłoszona zamawiającemu minimum 3 dni przed planowanym terminem zmiany, osoba ta przed rozpoczęciem pracy musi zostać przeszkolona przez zamawiającego 3. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów eksploatacji pojazdu oraz kosztów ubezpieczenia pojazdu. 4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie określone, jako iloczyn stawki za 1 km brutto i ilości dziennej kilometrów oraz ilości dni świadczenia usługi w miesiącu Podstawą wystawienia faktury będą wykazy z wypisana trasą dzienną i ilością przejechanych kilometrów w danym dniu zatwierdzonych przez Kierownika ŚDS. 5. Wykonawca lokuje oraz odpowiednio zabezpiecza w autobusie osoby na wózkach inwalidzkich. 6. Wykonawca musi świadczyć usługę zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności: a/ ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), b/ ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1265, z późn. zm.) c/ ustawą z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1173, z późn. zm.), d/ ustawą z dnia 16.04.2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. 2012 r. poz. 1155, z późn. zm.), e/ rozporządzeniem z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (tj. Dz. U. 2013 r. poz. 951), 7. Wykonawca ma obowiązek posiadania przez cały czas obowiązywania niniejszej umowy aktualnej, co do zakresu terytorialnego licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, aktualnego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC oraz następstw nieszczęśliwych wypadków NNW kierowców i pasażerów z sumą ubezpieczenia min. 10 000 zł na każdego kierowcę i pasażera dla każdego samochodu. 8. Osoby przewożone muszą mieć zapewnione miejsca siedzące. 9. Pojazdy, którymi będą przewożeni uczestnicy muszą być sprawne pod względem technicznym i odpowiednio oznakowane. 10. Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego i terminowego podstawiania autobusu w wyznaczonym miejscu i czasie. 11. Wykonawca podczas wykonywania przewozu na poszczególnych trasach nie może przewozić osób trzecich. 12. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy zapewnienie wykonania przewozu własnymi środkami jest on zobowiązany na własny koszt i ryzyko zapewnić zastępcze wykonanie umowy przez innego koncesjonowanego przewoźnika, który winien spełniać wszystkie wymagania i obowiązki wynikające z niniejszej SIWZ i przepisów prawa. 13. Powierzenie wykonania nawet w części innemu przewoźnikowi może dotyczyć wyłącznie sytuacji losowych i wymagać będzie uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie, pod rygorem nieważności. 14. W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy lub w przypadku nie wywiązywania się w sposób zgodny z warunkami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. 15. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kosztów zapewnienia wykonania prac w trybie awaryjnym przez inną firmę z następnej faktury. 16. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 17. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków spowodowane wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 18. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez podwykonawcę zapewniającego zastępcze wykonanie umowy. 19. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez podwykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania podwykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 20. Zamówienie musi być wykonane zgodnie niniejszą SIWZ oraz umową. 21. Zawartość dokumentacji niniejszego postępowania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.