To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-11
Ogłoszenie nr 63122 - 2017 z dnia 2017-04-11 r.
Nowy Tomyśl: Świadczenie usług z zakresu gospodarki komunalnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 44489 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 45992-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny
52693700000, ul.
ul. Poznańska
33,
64300
Nowy Tomyśl, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 4426600, 4426641, faks
614 422 754, e-mail
zamowienia@nowytomysl.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.nowytomysl.pl
Adres profilu: -
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: -
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług z zakresu gospodarki komunalnej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Administrowanie i zarządzanie nieruchomościami lub lokalami stanowiącymi własność lub będących w posiadaniu samoistnym Powierzającej, w tym: 1) zawieranie umów najmu w imieniu Powierzającej, na podstawie odrębnego pełnomocnictwa: a) lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy, b) garaży i terenów związanych z tymi garażami, c) miejsc pod reklamy, szyldy, ogłoszenia itp. urządzenia, d) dodatkowych pomieszczeń gospodarczych i terenów związanych z tymi pomieszczeniami; 2) organizowanie i przeprowadzanie w imieniu Powierzającej przetargów na lokale użytkowe oraz zawieranie umów na te lokale - na podstawie odrębnego pełnomocnictwa; 3) pobieranie w imieniu Powierzającej należności czynszowych i innych należności z tytułu najmu, przysługujących Powierzającej od najemców lokali i budynków, w tym: podatku od nieruchomości od lokali i budynków stanowiących własność Powierzającej oraz gruntów pod tymi lokalami i budynkami; 4) w granicach obowiązujących przepisów prawa podatkowego - wystawienie w imieniu Powierzającej podmiotom korzystającym z usług określonych niniejszą umową faktur VAT, faktur korygujących VAT oraz duplikatów faktur; faktury przekazywane będą do 10. dnia bieżącego miesiąca łącznie z rejestrem VAT; wpływy z lokali użytkowych za dany miesiąc przelewane będą na konto Powierzającej do każdego 5. dnia następnego miesiąca; 5) windykacja należności z tytułu umów, o których mowa w pkt 1 i 2, oraz z tytułu bezumownego posiadania lub używania lokali, obiektów i miejsc określonych w pkt 1 i 2, w tym: a) przygotowywanie oraz składanie pozwów do sądów, b) reprezentowanie powierzającej przed wszystkimi sądami i innymi właściwymi w sprawie organami w sprawach o eksmisję i postępowaniach podobnego rodzaju, c) podejmowanie innych niezbędnych czynności procesowych i pozaprocesowych; 6) rozliczanie, w miarę potrzeby, należności z tytułu kaucji mieszkaniowych; 7) prowadzenie pozabilansowej ewidencji środków trwałych, służących realizacji zadań z zakresu gospodarki komunalnej; 8) zawieranie umów na dostawę mediów do budynków i lokali przez siebie administrowanych, w tym: a) gazu, b) wody, c) odprowadzanie ścieków, d) dostawę energii cieplnej, e) dostawę energii elektrycznej; 9) zawieranie umów na usługi: a) kominiarskie, b) ubezpieczenie budynków, lokali i innych obiektów oraz (w miarę potrzeby) miejsc, c) roboty remontowo - budowlane, d) przeglądy techniczne budynków, np. ekspertyzy, przeglądy gazowe, elektryczne itp. czynności; 10) prowadzenie książek obiektów budowlanych oraz teczek z dokumentacją techniczną budynków i lokali administrowanych i zarządzanych przez siebie; 11) obsługa kasy, w tym przyjmowanie wpłat czynszów i innych opłat związanych z wynajmem lokali; 12) reprezentowanie Powierzającego we wspólnotach mieszkaniowych na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. 2. Obsługa i prowadzenie Szaletów Publicznych zlokalizowanych na terenie Nowego Tomyśla. 3. Utrzymywanie w należytym stanie technicznym oraz estetycznym, w tym konserwacja, malowanie, badanie stabilności oraz sprawności działania masztów flagowych posadowionych na gruntach należących do Gminy Nowy Tomyśl, w szczególności przed budynkami użyteczności publicznej: Urzędem Miejskim, Sądem Rejonowym, Nowotomyskim Ośrodkiem Kultury i jego filiami, Miejską i Powiatową Biblioteką Publiczną, szkołami podstawowymi oraz - w porozumieniu z sołtysami - przed świetlicami wiejskimi. 4. Oflagowywanie miasta Nowego Tomyśla w następujących dniach: 3 stycznia - rocznica wyzwolenia Nowego Tomyśla przez oddziały powstańców wielkopolskich (1919), 27 stycznia - rocznica wyzwolenia Nowego Tomyśla spod okupacji hitlerowskiej (1945), 8 kwietnia - rocznica nadania Nowemu Tomyślowi praw miejskich przez króla Stanisława Augusta Poniatowskiego (1786), 2 maja - Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej 3 maja - rocznica uchwalenia Konstytucji Trzeciego Maja (1791), 8 maja - Dzień Zwycięstwa, zakończenie II wojny światowej (1945), 15 sierpnia - święto Wojska Polskiego (1920), sierpień - jarmark chmielno - wikliniarskiego, 1 września - rocznica wybuchu II wojny światowej (1939) 11 listopada - Narodowe Święto Niepodległości (1918), 27 grudnia - rocznica wybuchu Powstania Wielkopolskiego (1918). 5. Umieszczanie oraz zdejmowanie w wyznaczonych przez Powierzającą miejscach publicznych oraz wyznaczonych terminach ozdób świątecznych i ich zdejmowanie, konserwacja oraz przechowywanie w sposób zapobiegający dewastacji lub uszkodzeniom. 6. Obsługa znicza w dniach organizowania imprez okolicznościowych przed Pomnikiem Powstańców Wielkopolskich na pl. Niepodległości w Nowym Tomyślu, w uzgodnieniu z Powierzającą. 7. Usuwanie w okresie zimowym, bezpośrednio sprzed budynków i obiektów należących do Przyjmującego, śniegu oraz lodu, jak również z dachów tych budynków i obiektów nawisów śnieżnych i sopli lodu. 8. Obsługa targowisk na terenie miasta Nowego Tomyśla. 9. Realizowanie innych zadań z zakresu gospodarki komunalnej, uprzednio należących do zlikwidowanego zakładu budżetowego o nazwie: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Nowym Tomyślu. 10. Administrowanie i zarządzanie świetlicami wiejskimi położonymi w następujących miejscowościach: Boruja Nowa, Glinno, Jastrzębsko Stare, Kozie Laski, Paproć, Przyłęk, Nowa Róża, Sękowo, Stary Tomyśl i Szarki.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
70330000-3
Dodatkowe kody CPV:
90600000-3,
45316100-6,
51110000-6,
45315600-4,
50800000-3,
45451000-3,
98390000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT229372.92 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 282128.69 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki
na podstawie art. art. 66 oraz art. 67 ust. 1 pkt 12
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne:
Na mocy ustawy o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 22 czerwca 2016 r.
(Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), artykułem 67 ust.1 pkt 12 wdrożono do prawa polskiego regu-lacje z art. 12 Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014, które umożliwiają bezprzetargowe powierzenie wykonania usług, dostaw lub robót budowlanych na rzecz podmiotu wewnętrznego, tj. udzielanie zamówień wewnętrznych (in house) pomiędzy pod-miotami sektora publicznego przy zastosowaniu trybu z wolnej ręki.
Zgodnie z przepisami znowelizowanej ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zważywszy na treść art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 573 z późn. zm.) i orzeczenia Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości z dnia 18 listopada 1998 r. w sprawie o sygn. C-107/98 Teckal, pozwalające w szczególnych sytuacjach
na udzielenie w trybie bezprzetargowym zamówienia podmiotowi "własnemu"
(tzw. "zamówienie "in house").
Uzasadnienie faktyczne
Mając na uwadze powyższe regulacje możliwe jest powierzenie wykonywania zadania usług z zakresu gospodarki komunalnej przez Przedsiębiorstwo Usługowe Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej w Nowym Tomyślu, ponieważ spełnione są wszystkie wymagane art. 67 ust. 1 pkt 12 warunki:
- Gmina Nowy Tomyśl sprawuje nad Przedsiębiorstwem Usługowym Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej w Nowym Tomyślu Sp. z o.o. kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decy-zje dotyczące zarządzania sprawami tej Spółki- 100 % udziałów w spółce posiada Gmina Nowy Tomyśl;
- ponad 90% działalności Przedsiębiorstwa Usługowego Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Nowym Tomyślu Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych przez Gminę Nowy Tomyśl;
- w Przedsiębiorstwie Usługowym Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Nowym Tomyślu Sp. z o.o. nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Za przekazaniem zadania usług z zakresu gospodarki komunalnej gminnemu
operatorowi przemawia jego ponad 20-letnie doświadczenie w wykonywaniu
wspomnianych zadań, liczne inwestycje, które dotychczasowo gmina Nowy Tomyśl poniosła
w związku z funkcjonowaniem firmy, sprawdzona kadra fachowców zatrudnionych w jednostce
oraz doskonała znajomość lokalnego rynku gospodarki komunalnej, znajomość specyfiki Gminy
Nowy Tomyśl i rynku nieruchomości.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Trzcince
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową sali sportowej z zapleczem szatniowo-sanitarnym dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zbąszyniu
- Koszenie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych Powiatu Nowotomyskiego
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.