eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiêtoch³owice › Remont lokalu u¿ytkowego nr 2 w budynku przy ul. Pocztowej 8 oraz wykonanie instalacji gazu i centralnego ogrzewania w lokalu mieszkalnym nr 15 w budynku przy ul. Pocztowej 8 w ¦wiêtoch³owicach

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-10-11



Og³oszenie nr 631150-N-2018 z dnia 2018-10-11 r.

Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach spó³ka z o.o.: Remont lokalu u¿ytkowego nr 2 w budynku przy ul. Pocztowej 8 oraz wykonanie instalacji gazu i centralnego ogrzewania w lokalu mieszkalnym nr 15 w budynku przy ul. Pocztowej 8 w ¦wiêtoch³owicach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach spó³ka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 24327193700000, ul. ul. Tunelowa  2 , 41600   ¦wiêtoch³owice, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. , e-mail sekretariat@mpglswietochlowice.pl, faks (32) 245 48 44.
Adres strony internetowej (URL): www.mpglswietochlowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.mpglswietochlowice.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty w formie pisemnej nale¿y sk³adaæ osobi¶cie lub przes³aæ na adres podany poni¿ej
Adres:
Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach sp. z o.o., ul. Tunelowa 2, 41-600 ¦wiêtoch³owice (Kancelaria pok. 7)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont lokalu u¿ytkowego nr 2 w budynku przy ul. Pocztowej 8 oraz wykonanie instalacji gazu i centralnego ogrzewania w lokalu mieszkalnym nr 15 w budynku przy ul. Pocztowej 8 w ¦wiêtoch³owicach
Numer referencyjny: 34/DZP/ADM 3/2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na remoncie lokalu u¿ytkowego nr 2 w budynku przy ul. Pocztowej 8 oraz wykonaniu instalacji gazu i centralnego ogrzewania w lokalu mieszkalnym nr 15 w budynku przy ul. Pocztowej 8 w ¦wiêtoch³owicach. 2. Szczegó³owy opis (zakres) przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - za³±cznik nr 5 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - za³±cznik nr 6 do SIWZ oraz przedmiary robót - za³±cznik nr 7 do SIWZ. 3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi: a) na zamontowan± stolarkê okienn± i drzwiow± - 60 miesiêcy; b) na dostarczone i zamontowane urz±dzenia i elementy wyposa¿enia - 24 miesi±ce; c) na wykonane roboty budowlane minimalny wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy. Maksymalny okres gwarancji uwzglêdniany do oceny ofert wynosi 60 miesiêcy (zgodnie z pkt XVI SIWZ). 4. Pozosta³e warunki realizacji przedmiotu zamówienia reguluje wzór umowy (za³±cznik nr 4 do SIWZ). 5. Zamawiaj±cy wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót (wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie wynikaj±ce z przedmiaru robót, stanowi±cego za³±cznik do SIWZ) by³y wykonywane przez osoby zatrudnione na umowê o pracê niezale¿nie od tego, czy prace te bêdzie wykonywa³ Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. Pracownicy fizyczni) - nie obejmuje to zatem takich czynno¶ci jak kierowanie budow± lub robotami, dostawy materia³ów czy us³ug transportowych. 6. Je¿eli dokumentacja projektowa, STWiORB lub przedmiary robót wskazywa³yby w odniesieniu do niektórych materia³ów i urz±dzeñ patenty lub pochodzenie, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, znaki towarowe lub pochodzenie lub nast±pi³o wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesieñ, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Zamawiaj±cy zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza sk³adanie "produktów" równowa¿nych lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwi±zañ "równowa¿nych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w dokumentacji oraz bêd± zgodne pod wzglêdem: a) gabarytów i konstrukcji (wielko¶æ, rodzaj, w³a¶ciwo¶ci fizyczne, liczba elementów sk³adowych), b) charakteru u¿ytkowego (to¿samo¶æ funkcji), c) charakterystyki materia³owej (rodzaj i jako¶æ materia³ów), d) parametrów technicznych (wytrzyma³o¶æ, trwa³o¶æ, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeñstwa u¿ytkowania. Wszelkie "produkty" pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ towary, by spe³niæ wymagania stawiane przez zamawiaj±cego i stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagañ parametrów jako¶ciowych zamawiaj±cy rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Tak, wiêc pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów/ ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. W takiej sytuacji zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia. Bêd± one podlega³y ocenie w trakcie badania oferty. 7. Tam, gdzie w projekcie budowlanym wraz z rysunkami wykonawczymi, STWiORB lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia zosta³ opisany za pomoc± wymagañ dotycz±cych wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia. Bêd± one podlega³y ocenie w trakcie badania oferty.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45211341-1
45300000-0
45450000-6
45453000-7
45262522-6
45262500-6
45111300-1
45442100-8
45421000-4
45421100-5
45430000-0
45410000-4
44112310-4
45431000-7
45431200-9
45432110-8
45421146-9
45310000-3
45311100-1
45311200-2
45330000-9
45332000-3
45332300-6
45333100-6
45331200-8
45333000-0


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2018-12-21

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie (dysponuje lub bêdzie dysponowa³) osob± lub osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, które zostan± skierowane do jego realizacji, tj. co najmniej: - jedn± osob± (1) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy; - jedn± osob± (1) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wentylacji mechanicznej, cieplnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika robót sanitarnych. Uwaga 1: Zamawiaj±cy dopuszcza po³±czenie ww. funkcji pod warunkiem spe³nienia przez osobê ³±cz±c± te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji (tj. posiadania uprawnieñ). Uwaga 2: Wskazane wy¿ej osoby musz± posiadaæ uprawnienia budowlane zgodne z ustaw± Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2017r. poz. 1332 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz byæ zrzeszone we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1725) zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016r., poz. 65 ze zm.).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona (oceniona, jako najkorzystniejsza), w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (pkt VII.3 SIWZ), zostanie wezwany do przed³o¿enia aktualnego na dzieñ z³o¿enia wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Dokument (np. zobowi±zanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, z³o¿ony w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez podmiot udostêpniaj±cy zasoby. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do tre¶ci art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej zobowi±zany jest z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê. O¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej, sk³adane jest w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena ofertowa 60,00
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy w zakresie okre¶lonym w § 17 wzoru umowy. 2. Strony mog± zmieniæ nastêpuj±ce istotne postanowienia zawartej umowy w zakresie: 1) zmiany terminu zakoñczenia umowy je¿eli zaistnia³y przyczyny niezale¿ne od dzia³ania Stron, których przy zachowaniu wszelkich nale¿ytych ¶rodków nie mo¿na unikn±æ ani im zapobiec, w szczególno¶ci: a) si³y wy¿szej - rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek dzia³ania si³y wy¿szej. (Pod pojêciem si³y wy¿szej rozumie siê w szczególno¶ci zdarzenia i okoliczno¶ci takie jak: klêska ¿ywio³owa, dzia³ania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby nie zwi±zane z realizacj± inwestycji itp.), protesty mieszkañców lub innych osób prawnych i fizycznych, b) okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego i nie wynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy (np. wstrzymanie, zawieszenie, przerwa w realizacji), c) warunków uniemo¿liwiaj±cych realizacjê robót budowlanych z przyczyn technologicznych przez okres powy¿ej 2 tygodni, d) realizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych, technologicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa lub w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³oby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, e) wykonania przedmiotu umowy jest uzale¿nione od wykonania zamówienia dodatkowego. W tym przypadku istnieje mo¿liwo¶æ przesuniêcia terminu wykonania przedmiotu umowy o okres niezbêdny do wykonania zamówienia dodatkowego, f) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zgodnie z § 5 ust. 8 lub 9 umowy, g) konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej - o czas konieczny do ich usuniêcia lub zmiany. Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczno¶ci celem ukoñczenia przedmiotu umowy w sposób nale¿yty. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy nie wp³ywa na zmianê wynagrodzenia. 2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: a) w nastêpstwie zmiany bêd±cej skutkiem dzia³añ organów pañstwowych, przez co nale¿y rozumieæ ustawow± zmianê obowi±zuj±cej stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku, b) w przypadku rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej (robót zaniechanych), o których mowa w § 1 ust. 8 niniejszej umowy, c) w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, o których mowa § 1 ust. 4 niniejszej umowy, 3) zmiany, rezygnacji, b±d¼ wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji umowy, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w § 8 umowy, 4) wprowadzenia/zg³oszenia nowej czê¶ci zamówienia realizowanej w podwykonawstwie, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w § 8 umowy, 5) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa maj±cych wp³yw na tre¶æ z³o¿onej oferty, w takim zakresie w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ umowy do zaistnia³ego stanu prawnego, 6) zmiany nazwy Wykonawcy wskutek zaistnienia okoliczno¶ci warunkuj±cych dokonanie zmiany nazwy Wykonawcy. 7) zmiany kierownika robót/budowy lub kierownika robót sanitarnych - w przypadku braku mo¿liwo¶ci wykonywania przedmiotu umowy przez zg³oszonego kierownika robót, wówczas Wykonawca mo¿e zg³osiæ inn± osobê i powierzyæ jej czynno¶ci zwi±zane z t± funkcj±, pod warunkiem, ¿e osoba ta bêdzie posiada³a kwalifikacje, uprawnieniach spe³niaj±ce co najmniej takie warunki jakie podano w SIWZ dla przeprowadzonego postêpowania. Zmiana ta nastêpuje poprzez pisemne zg³oszenie tego faktu drugiej Stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy, 8) zmiany osób wyznaczonych do kontaktów, wspó³pracy ze Strony Wykonawcy lub ze Strony Zamawiaj±cego - zmiana ta nastêpuje poprzez pisemne zg³oszenie tego faktu drugiej Stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy; 9) zmiany danych zwi±zana z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, (danych teleadresowych Wykonawcy; Zamawiaj±cego) - zmiana ta nastêpuje poprzez pisemne zg³oszenie tego faktu drugiej Stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy, 3. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie, za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci. 4. Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianê postanowieñ zawartej umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie. 5. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych podlega uniewa¿nieniu. 6. Zamawiaj±cy ma prawo w celach porz±dkowych obj±æ aneksem tak¿e te kwestie czy zagadnienia, które nie nak³adaj± na niego takiego obowi±zku.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-10-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. UWAGA (dotycz±ca wszystkich o¶wiadczeñ i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub brak podstaw wykluczenia, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570); 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty; 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski wskazanych przez Wykonawcê i pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów; 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego), korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne. 2. DO OFERTY NALE¯Y DO£¡CZYÆ: 1) Kosztorysy ofertowe szczegó³owe, sporz±dzone zgodnie z zapisami pkt 2, 3, 4 niniejszego rozdzia³u; 2) O¶wiadczenia zgodne z za³±cznikiem nr 2 i 3 do SIWZ (o¶wiadczenia z art. 25a ustawy Pzp), które nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej; 3) O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z warunkami zamówienia i z za³±czonym wzorem umowy oraz, ¿e przyjmuje ich tre¶æ bez ¿adnych zastrze¿eñ - na formularzu ofertowym - zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SIWZ; 4) O¶wiadczenie o spe³nianiu wymogów wynikaj±cych z RODO - na formularzu ofertowym - zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SIWZ; 5) O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do sektora ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw - na formularzu ofertowym - zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SIWZ ; 6) Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego - je¿eli dotyczy. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ w oryginale b±d¼ kopii, potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em notarialnie; 7) Dokument (np. zobowi±zanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, z³o¿ony w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez podmiot udostêpniaj±cy zasoby; 8) Informacje o podwykonawcach, w tym o procentowym lub warto¶ciowym udziale w realizacji zamówienia; 9) Spis wszystkich za³±czonych dokumentów (spis tre¶ci) - zalecane, nie wymagane.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.