eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Roboty czerpalno-refulacyjne na terenach administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-04

Słupsk: Roboty czerpalno-refulacyjne na terenach administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku
Numer ogłoszenia: 63111 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku , Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty czerpalno-refulacyjne na terenach administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty czerpalno-refulacyjne na terenach administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku w 2015 roku, w łącznej ilości szacunkowej około 157 000 m3. 2.Zamówienia dzielą się na następujące, odrębne zadania: zadanie nr 1 - roboty czerpalno - refulacyjne w Porcie Łeba w ilości szacunkowej 20 000 m3; zadanie nr 2 - roboty czerpalno - refulacyjne w Porcie Darłowo w ilości szacunkowej 17 000 m3; zadanie nr 3 - roboty czerpalno - refulacyjne w Porcie Kołobrzeg w ilości szacunkowej 20 000 m3 ; zadanie nr 4 - sztuczne zasilanie brzegu morskiego w Ustroniu Morskim w ilości 100.000 m3. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1.Zadania obejmują roboty czerpalno-refulacyjne polegające na poborze urobku z portów w Łebie, Darłowie oraz Kołobrzegu i refulacji na plażę w Łebie, Darłowie, Kołobrzegu oraz Ustroniu Morskim o łącznej ilości szacunkowej 157.000 m3: zadanie nr 1 - Tor podejściowy do Portu Łeba - w łącznej szacunkowej ilości 20 000 m3 - czerpanie z toru podejściowego, a następnie refulacja urobku na plażę rurociągiem ułożonym na lądzie o wydolności tłoczenia na odległość do 1,5 km od portu lub rurociągiem ułożonym w morzu, z pogłębiarki ustawionej wzdłuż brzegu, na odległość nie mniejszą niż 600 m; zadanie nr 2 - Tor podejściowy do Portu Darłowo - w łącznej szacunkowej ilości 17.000 m3 - czerpanie z toru podejściowego, transport urobku w ilości 12.000m3 na odległość do 3 km, a następnie refulacja urobku na plażę w Darłowie rurociągiem ułożonym w morzu, z pogłębiarki ustawionej wzdłuż brzegu, na odległość nie mniejszą niż 600 m oraz transport urobku w ilości 5.000m3 na odległość do 12 km, a następnie refulacja urobku na plażę w Wiciu rurociągiem ułożonym w morzu, z pogłębiarki ustawionej wzdłuż brzegu, na odległość nie mniejszą niż 600 m. zadanie nr 3 - Tor podejściowy do Portu Kołobrzeg - w łącznej szacunkowej ilości 20 000 m3 - czerpanie z toru podejściowego, a następnie refulacja urobku na plażę rurociągiem ułożonym na lądzie o wydolności tłoczenia na odległość do 1,5 km od portu lub rurociągiem ułożonym w morzu, z pogłębiarki ustawionej wzdłuż brzegu, na odległość nie mniejszą niż 600 m. zadanie nr 4 - Reda Portu Kołobrzeg -100.000 m3 - czerpanie urobku z osadników redowych Portu Kołobrzeg, transport urobku na odległość do 14 km, a następnie refulacja urobku na plażę w Ustroniu Morskim rurociągiem ułożonym w morzu, z pogłębiarki ustawionej wzdłuż brzegu, na odległość nie mniejszą niż 600 m. 3.2.W ramach zadań nr 1, 2, 3 i 4 Wykonawca zobowiązany jest także do wykonania pomiarów uziarnienia próbek z każdej lokalizacji. Próby powinny być pobierane losowo, co 10 000 m3 w następujący sposób: pobrane zostanie 6 prób o pojemności 1 l po przesypaniu do jednego pojemnika i ich wymieszaniu pobrane zostaną 3 próby średnie o pojemności 1 l. Próby powinny być zmierzone w objętości 0,5 l każda z osobna, dodatkowo z pozostałej części prób po ich wymieszaniu należy pobrać dodatkową próbę średnią. Przy pobieraniu prób z miejsca poboru materiału piaszczystego do zasilania (reda) stosujemy Wytyczne HELCOM Guidlines for the disposal of dredged material at sea - Czerwiec 2007. Jedną próbę z rdzenia pobranego w określonym punkcie poboru przeznacza się na badania pod względem zanieczyszczeń (wykonuje się je zgodnie z ww. Rozporządzeniem) a kilka innych próbek z tego rdzenia używa się do badań granulometrycznych i określenia rodzaju osadu (piasku). Według objaśnień do ww. Rozporządzenia ilość punktów poboru zależy od objętości materiału przeznaczonego do pobrania (wyczerpania) i z zgodnie z Rozporządzeniem ta zależność jest następująca: Objętość materiału przeznaczonego do pobrania (m3) Ilość punktów poboru próbek w rejonie poboru do 25 000: 3 25 000 - 100 000 : 4 - 6 100 000 - 500 000: 5 - 15 500 000 - 2 000 000: 16 - 30 powyżej 2 000 000: dalszych 10 punktów poboru na każdy 1 mln m3 Dla przyjętych objętości zasilania i długości brzegu przyjmujemy dla wskazanych lokalizacji po sześć punktów poboru (rdzeni) równomiernie rozmieszczone w obszarze podmorskiego złoża. Z jednego rdzenia należy uzyskać, w strefie miąższości złoża, od 8 do 12 prób przeznaczonych do badań granulometrycznych (2 próby na ok. 0,5 m długości rdzenia, lecz tak, aby w każdej wyodrębnionej warstwie o grubości nie mniejszej niż 0,15 m została pobrana próba). Wielkości uziarnienia należy przedstawić w następujących zakresach średnic: 0 - 0,125 mm; 0,125 - 0,25 mm; 0,25 - 0,5 mm; 0,5 - 1,00 mm; 1,0 - 5,00 mm; powyżej 5 mm. Dodatkowo dla każdej z w/w prób należy obliczyć wartość mediany. Dokumentacja powinna opisywać każdą z prób osobno, wraz ze wskazaniem średniej prób dla każdej partii materiału oraz średniej uziarnienia całego odłożonego materiału. Dodatkowo na mapie należy nanieść miejsce wykonania rdzeni (mapa w skali 1:1000). Należy wykonać dokumentację z wykonanych badań w trzech egzemplarzach dla każdej z lokalizacji oraz w wersji cyfrowej (format PDF) na dwóch płytach opisanych wykonanym zadaniem. 4.Sztuczne zasilenie brzegu morskiego refulatem będzie wykonane: 4.1.w Łebie 181,90 -182,20 km plaży: a) współrzędne (WGS84): -54st46min06,5sek N ; 17st34min05,2sek E -54st46min06,5sek N ; 17st33min48,4sek E b)sposób odłożenia urobku: -długość zasilanego odcinka (minimalna): 300,0 m; rzędna korony skarpy: 2,0 m, -spadek skarpy: 1:25 do wysokości od 0,00 m do 2,00 m.n.p.m, przechodzący w -spadek 1:40 na podbrzeżu płytkim, -szerokość półki (w zależności od kubatury): minimalna 20 m, c)kubatura ca 20 000 m3. 4.2. w Darłowie 269,90-270,20 km plaży: a)współrzędne (WGS84): -54st26min55sek N ; 16st22min55sek E -54st26min33sek N ; 16st23min11sek E b)sposób odłożenia urobku: -długość zasilanego odcinka (minimalna): 300,0 m; rzędna korony skarpy: 3,0 m, -spadek skarpy: 1:6 do wysokości ok. 1,8 m n.p.m., dalej 1:25 do 0,00 m n.p.m., przechodzący w spadek 1:40 na podbrzeżu płytkim, -szerokość półki (w zależności od kubatury): minimalna 8 m, zalecana 13 m. c)kubatura ca 12 000 m3; w miejscowości Wicie 260,85 - 261,05 km plaży d)współrzędne (WGS84): -54st30min27sek N ; 16st27min46,5sek E -54st30min31sek N ; 16st27min56,5sek E e)sposób odłożenia urobku: -długość zasilanego odcinka (minimalna): 200,0 m; -kubatura ca 5 000 m3; 4.3. w Kołobrzegu 333,50-333,80 km plaży a)współrzędne (WGS84): -54st11min14sek N ; 15st33min21,5sek E -54st11min14sek N ; 15st33min38sek E b)sposób odłożenia urobku: -długość zasilanego odcinka (minimalna): 300,0 m; rzędna korony skarpy: 3,0 m, -spadek skarpy: 1:6 do wysokości ok. 1,8 m n.p.m., dalej 1:25 do 0,00 m n.p.m., przechodzący w spadek 1:40 na podbrzeżu płytkim, -szerokość półki (w zależności od kubatury): minimalna 13m c) kubatura ca 20 000 m3. 4.4. w Ustroniu Morskim 321,60-323,00 km plaży a)współrzędne (WGS84): -54st12min31sek N; 15st42min58sek E -54st12min47sek N; 15st44min11sek E b)sposób odłożenia urobku: -długość zasilanego odcinka (minimalna): 1400,0 m; rzędna korony skarpy: 3,0 m, -spadek skarpy: 1:6 do wysokości ok. 1,8 m n.p.m., dalej 1:25 do 0,00 m n.p.m., przechodzący w spadek 1:40 na podbrzeżu płytkim, -szerokość półki (w zależności od kubatury): minimalna 15m c)kubatura ca 100.000 m3. 4.Wielkość rozpływu refulatu ustala się na poziomie 10,0% (maksymalnie). 5.Wielkości przedmiotu zamówienia podane w pkt. 3.1., 3.2., 3.3.1. oraz 3.4. SIWZ zostały określone szacunkowo. Faktyczny zakres robót w każdym z zadań będzie określany stanem aktualnej sytuacji batymetrycznej akwenów wodnych, na których mają być wykonywane roboty. Zamawiający ma prawo zmniejszyć zakres robót określony szacunkowo dla każdego zadania nie więcej niż o 20%. 6.Rozliczenie robót wykonywanych na redach, nastąpi na podstawie ilości wydobytego urobku, obliczonego jako różnica sondaży przed rozpoczęciem prac i po ich zakończeniu z zastrzeżeniem pkt. 3.9. i 3.10. 7. Sondaże przed rozpoczęciem prac i po ich zakończeniu będą wykonywane przez Zamawiającego. 8.Zamawiający w wyjątkowych sytuacjach może zlecić pomiary sondażowe firmie zewnętrznej lub Wykonawcy robót z zastrzeżeniem, że w trakcie pomiarów musi być obecny przedstawiciel Zamawiającego. 9.W sytuacjach, gdy siła wiatru z kierunków od strony morza (tj. zachodnich poprzez północne do wschodnich) przekraczać będzie 60 B (siła wiatru wg informacji zapisanej w dzienniku portowym bosmanatu portu) oraz stwierdzi się silny ruch rumowiska (różnica pomiędzy pomiarami sondażowymi, a pomiarami szaland lub i ładowni przekroczy 35%) rozliczenie robót na redach portów może nastąpić na podstawie obmiaru ilości wydobytego urobku obliczanego jako iloczyn ilości kursów pogłębiarek (szaland) i ich pojemności ładunkowej (jednej pogłębiarki - szalandy). Jednakże Zamawiający obliczoną w ten sposób przez Wykonawcę kubaturę robót może zweryfikować - poprzez kontrolę zgłoszonych kubatur do Bosmanatu Portu, przy czym Wykonawca ma obowiązek zgłaszania każdorazowo swoich pomiarów szaland i ładowni. Ogólna kubatura robót do rozliczenia z Wykonawcą, będzie pomniejszona o współczynnik spulchnienia 0,95. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że obliczona przez Wykonawcę kubatura różni się od zapisów w dzienniku portowym Bosmanatu Portu może skorygować podaną kubaturę. W przypadku wystąpienia tej różnicy, podstawą rozliczenia kubatury do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy, będą dane z Bosmanatu Portu. Zamawiający nadto będzie kontrolował podawaną kubaturę ładowni i szaland przez Wykonawcę. W przypadku, jeśli dwie kontrole będą różnić się na niekorzyść Zamawiającego (min. 5%) Wykonawca nie ma prawa żądać rozliczenia prac wg obmiaru ilości wydobytego urobku obliczanego jako iloczyn ilości kursów pogłębiarek (szaland) i ich pojemności ładunkowej (jednej pogłębiarki - szalandy), a rozliczenie nastąpi wg sondaży. 10.Dodatkowym warunkiem odebrania prac będzie pomiar kontrolny odcinka plaży, na którym było prowadzone sztuczne zasilanie. Kubatura urobku będzie wyliczana na podstawie pomiarów zadanego odcinka plaży przed rozpoczęciem prac i po ich zakończeniu. W trakcie odbioru w/w prac będzie uwzględniany współczynnik spływu urobku, lecz nie może być większy niż 10% w stosunku do wyliczonej kubatury na redzie portu. W przypadku nie osiągnięcia wymaganej kubatury Wykonawca robót zobowiązany jest do odłożenia brakującego refulatu na zadanym odcinku brzegu morskiego. 11.Zamawiający ustala tolerancję bagrowniczą, która wynosi w poziomie +1,0m, w pionie ?0,3m w torach podejściowych oraz ? 0,4m na osadnikach red. 12.Zamawiający odrębnym zleceniem określa zakres robót wyszczególnionych w punkcie 3.3. i 3.4. SIWZ. Zlecenie określać będzie ilość urobku, akwen robót czerpalno - refulacyjnych. Zamawiający w załączeniu do zlecenia przekaże Wykonawcy projekt odłożenia refulatu na zadany odcinek brzegu morskiego. 13.Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania robót, zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego. W przypadku przekroczenia maksymalnej rzędnej (przegłębienie), wskazanej w zleceniu wykonania pojedynczego zadania, w końcowym rozliczeniu ilość m3 wynikająca z wyliczenia w sposób podany w pkt. 8. i 9. będzie pomniejszona przez Zamawiającego o wielkość tego przegłębienia. Wynagrodzenie przy przegłębieniu nie przysługuje. 14. Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do prac będących przedmiotem umowy, nie później niż w ciągu 7 dni od otrzymania pisemnego zlecenia ich wykonania na wskazanym akwenie. Zlecenie powinno zawierać wszystkie informacje niezbędne do jego realizacji. 15. Wykonawca, składający ofertę na realizację trzech lub czterech zadań, realizując roboty czerpalno-refulacyjne powinien posiadać zdolność jednoczesnego prowadzenia robót pogłębiarskich w dwóch portach tj. powinien dysponować przynajmniej dwoma pogłębiarkami. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na realizację jednego lub dwóch zadań powinien on dysponować przynajmniej jedną pogłębiarką. 16. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów postoju jednostek, które będą realizować roboty związane z przedmiotem zamówienia. 17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach od 8 do 15 do SIWZ. 18. Opis przedmiotu za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 45244000-9 Wodne roboty budowlane.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 50% wartości szacunkowej zamówienia, polegającego na zwiększaniu ilości robót czerpalnych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium. Kwoty wadium dla poszczególnych zadań wynoszą odpowiednio: 1. zadanie nr 1 - 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych); 2. zadanie nr 2 - 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych); 3. zadanie nr 3 - 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych); 4. zadanie nr 4 - 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych);

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik Nr 2 do SIWZ);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie wykonania robót czerpalno-refulacyjnych na akwenach wód morskich, o wartości nie mniejszej niż: a) przy składaniu oferty na zadanie nr 1 - 400 000 zł brutto każda robota, b) przy składaniu oferty na zadanie nr 2 - 400 000 zł brutto każda robota, c) przy składaniu oferty na zadanie nr 3 - 400 000 zł brutto każda robota; d) przy składaniu oferty na zadanie nr 4 - 1 000 000 zł brutto każda robota; roboty czerpalne wykonywane w ramach jednej umowy należy traktować jako jedną robotę; w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wymagane ilości oraz wartości robót nie podlegają sumowaniu;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: 7.1.3.1. w przypadku składania oferty na realizację zadania 1 i (lub) 3 - minimum jedną pogłębiarką ssąco-refulacyjną z możliwością poboru urobku z głębokości minimum 10 m, posiadającą odpowiednie aktualne dokumenty bezpieczeństwa oraz świadectwo klasy niniejszej jednostki pływającej umożliwiającej wykonanie prac na akwenie planowanych robót lub, minimum jedną pogłębiarką nasiębierną z możliwością poboru urobku z głębokości minimum 10 m oraz pojemnością ładowni minimum 1 000 m3, posiadającą odpowiednie aktualne dokumenty bezpieczeństwa oraz świadectwo klasy niniejszej jednostki pływającej umożliwiającej wykonanie prac na akwenie planowanych robót; 7.1.3.2. w przypadku składania oferty na realizację zadania 2 i (lub) 4 - minimum jedną pogłębiarką nasiębierną z możliwością poboru urobku z głębokości minimum 10 m oraz pojemnością ładowni minimum 1 000 m3, posiadającą odpowiednie aktualne dokumenty bezpieczeństwa oraz świadectwo klasy niniejszej jednostki pływającej umożliwiającej wykonanie prac na akwenie planowanych robót; 7.1.3.3. przy składaniu oferty na realizację zadania nr 1 Wykonawca powinien dysponować pogłębiarką do wykonywania robót czerpalno-refulacyjnych o zanurzeniu nie większym niż 3 m; 7.1.3.4. Wykonawca, składający ofertę na realizację trzech lub czterech zadań, realizując roboty czerpalno-refulacyjne powinien posiadać zdolność jednoczesnego prowadzenia robót pogłębiarskich w dwóch portach tj. powinien dysponować przynajmniej dwoma pogłębiarkami. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na realizację jednego lub dwóch zadań powinien on dysponować przynajmniej jedną pogłębiarką.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik Nr 2 do SIWZ);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik Nr 2 do SIWZ);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w zakresie: 1. cen brutto realizacji robót na skutek zmiany obowiązującego podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny wg obowiązujących stawek podatku VAT, przy czym ceny netto są stałe przez cały okres obowiązywania umowy; 2. terminu wykonania przedmiotu umowy: a) o termin, w którym stwierdzi się niekorzystne warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót czerpalnych. Zamawiający za niekorzystne warunki pogodowe uznaje warunki, gdy siła wiatru z kierunków od strony morza (tj. zachodnich poprzez północne do wschodnich) przekraczać będzie 40 B (siła wiatru wg informacji zapisanej w dzienniku portowym bosmanatu portu) lub utrzymywanie się temperatury minusowej, która z uwagi na zalodzenie spowoduje brak możliwości wykonania przedmiotu umowy (stan zalodzenia jednostki oraz stan zalodzenia akwenu na którym będą prowadzone prace potwierdzany będzie przez pracowników bosmanatu portu); b)w przypadku opóźnień wywołanych potrzebą otrzymania niezbędnych decyzji administracyjnych o środowiskowych uwarunkowaniach, o ilość dni wynikającą z opóźnienia w ich uzyskaniu; c)w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych prac saperskich, o ilość dni wynikającą z opóźnienia w ich wykonaniu; 3.zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, z uwzględnieniem zapisów pkt. 10.3. SIWZ; 4.wymagań dotyczących zapisów umów na podwykonawstwo.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Słupsku Al. Sienkiewicza 18 76-200 Słupsk pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Morski w Słupsku Al. Sienkiewicza 18 76-200 Słupsk pokój nr 20 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.