eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziorany › Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 220.563 zł na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących ze środków z budżetu Unii Europejskiej dotyczące zadania inwestycyjnego pod nazwą "Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej we Franknowie" na okres od 27 grudnia 2017r. do 31maja 2018r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-12-11



Ogłoszenie nr 630470-N-2017 z dnia 2017-12-11 r.

Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 220.563 zł na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących ze środków z budżetu Unii Europejskiej dotyczące zadania inwestycyjnego pod nazwą "Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej we Franknowie" na okres od 27 grudnia 2017r. do 31maja 2018r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran, krajowy numer identyfikacyjny 51074355100000, ul. Plac Zamkowy  4 , 11320   Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895 392 748, e-mail um-budownictwo@wp.pl, faks 895 392 760.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www..bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy przesłać w formie pisemnej za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub pocztą kurierską
Adres:
Gmina Jeziorany, Plac Zamkowy 4, 11 - 320 Jeziorany, sekretariat Urzędu Miejskiego w Jezioranach pok. nr 19 - I piętro


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 220.563 zł na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących ze środków z budżetu Unii Europejskiej dotyczące zadania inwestycyjnego pod nazwą "Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej we Franknowie" na okres od 27 grudnia 2017r. do 31maja 2018r.
Numer referencyjny: BR-ZP.271.10.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Nazwa przedmiotu zamówienia. Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 220.563 zł na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących ze środków z budżetu Unii Europejskiej dotyczące zadania inwestycyjnego pod nazwą "Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej we Franknowie" na okres od 27 grudnia 2017r. do 31maja 2018r. 1a. Kod CPV zamówienia - CPV 66113000-5 Usługa kredytu 2. Opis przedmiotu zamówienia 2.1.Przedmiotem zamówienia jest usługa "Zaciągnięcie długoterminowego kredytu złotowego w kwocie 220.563 zł na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących ze środków z budżetu Unii Europejskiej dotyczące zadania inwestycyjnego pod nazwą "Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej we Franknowie" na okres od 27 grudnia 2017r. do 31maja 2018r." 2.2. Uruchomienie kredytu nastąpi w jednej transzy - 27.12.2017 r. 2.3. Terminy i wysokość rat spłaty kredytu. lp Rok Data spłaty Kwota 1 2018 31.05.2018 220 563,00 2 Razem X 220 563,00 2.4. Rok obrachunkowy - 365 dni z uwzględnieniem roku przestępnego 2.5. Karencja w spłacie rat kapitałowych - do 31.05.2018 r. 2.6. Spłata odsetek w ratach miesięcznych - od następnego miesiąca od wpływu środków na rachunek bankowy 2.7. Oprocentowanie zmienne wg stopy WIBOR 3M wg kursu na dzień 03.12.2017 r. 1,73% powiększone o stałą marżę banku 2.8. Marża nie może przekroczyć 2% 2.9. Prowizja nie może przekroczyć 0,1% 2.10. Bank nie pobierze żadnych odsetek 2.11. Spłata odsetek w terminach miesięcznych za każdy miesiąc do 12-go następnego miesiąca na podstawie otrzymanego zawiadomienia z banku z wyprzedzeniem minimum 3 dni roboczych 2.12. Kredyt może być przeznaczony na refundacje wydatków poniesionych w 2017 roku przed podpisaniem umowy kredytowej. 2.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a. niewykorzystania kredytu, gdy zadanie będzie zrealizowane na mniejszą wartość, bez dodatkowych opłat, b. zmiany terminów i wysokości transz jego wykorzystania, bez ponoszenia dodatkowych opłat, c. zmianę terminów i wysokości spłat rat kredytu z możliwością skrócenia okresu spłaty lub w przypadku pogorszenia się sytuacji finansowej gminy bądź ze względu na umotywowany interes gminy wydłużenia okresu spłaty o trzy następne lata, na podstawie zatwierdzonej przez Radę Miejską i RIO nowej Prognozy Finansowej gminy, bez ponoszenia dodatkowych opłat, d. dokonanie jednorazowej spłaty pozostałego kredytu lub wcześniejszej spłaty częściowej kredytu, bez ponoszenia opłat i sporządzania aneksów, e. zmianę terminów i wysokości spłat rat kredytu z możliwością wydłużenia okresu spłaty na wniosek gminy z zachowaniem ceny obowiązującej z umowy kredytowej, bez ponoszenia dodatkowych opłat, d. prowizja będzie pobrana przy podpisywaniu umowy kredytowej, wszelkie zmiany umowy kredytowej będą dokonywane bez żadnych opłat, e. zawierania aneksów bez opłat. 3a. Projekt umowy. Wykonawca przygotuje projekt umowy (w wersji papierowej i elektronicznej), który musi zawierać wszystkie elementy SIWZ, łącznie z wpisaniem do umowy n/wo treści w odpowiednie paragrafy: Integralność SIWZ i złożonej oferty § x "Integralną częścią niniejszej umowy jest SIWZ z dnia07- 08.12 .2017 r. znak: BR-ZP.271.10.2017 ze szczególnym uwzględnieniem zapisów rozdziału 3, 4 i 16 i złożoną ofertą z dnia ...... 12.2017 r.". Kontrola zatrudnienia § y 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z poźn. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz pracowników , o których mowa w ust. 1, z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych. 3. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych i dostarczenie ich kopii wraz z umowami. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp "Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 4. W związku z zapisem ust. 3, Wykonawca przed podpisaniem umowy, składa w formie pisemnej oświadczenie, że osoby realizujące czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu umowy, o których mowa w ust. 3, są zatrudnione na umowę o pracę. 5.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań należy zawrzeć w projekcie umowy.

II.5) Główny kod CPV: 66.11.13.00 - 66.11.13.00
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania uprawnień do wykonywania działalności kredytowej zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2015 poz. 128 ze zm.). Zamawiający żąda przedstawienie dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania działalności kredytowej zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 128 ze zm.). Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności kredytowej z zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe(Dz. U. z 2015 r. poz. 128 ze zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w Rozdziale 5 ust. 3 i Rozdziale 6 ust. 5 SIWZ, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1(upadłość, likwidacja) ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale 5 ust. 4 SIWZ, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów: - Dokument potwierdzający uprawnienia do wykonywania działalności kredytowej zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 128 ze zm.)/kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 4 pkt. 1) SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oferta; Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA55,00
MARŻA40,00
PROWIZJA5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wykonawca przygotuje projekt umowy, który będzie zawierał: 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych: 1/ Niewykorzystanie kredytu w części - bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji oraz opłat, prowizji przy czym:. a. Zamawiający zawiadamia pisemnie Wykonawcę, że korzysta z prawa do niewykorzystania części środków finansowych. b. Wykonawca dostosowuje harmonogram spłat rat kredytu uwzględniając część niewykorzystanych przez Zamawiającego. c. Zamawiający i Wykonawca podpisują aneks do umowy, Aneks może być zawarty w tym samym dniu co umowa. 2/ Wcześniejszej spłaty kredytu - bez ponoszenia dodatkowych opłat przy czym: a. Zamawiający zawiadamia pisemnie Wykonawcę, że korzysta z możliwości wcześniejszej spłaty rat kredytu, na 7 dni przed planowaną spłatą. b. Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia, informuje Zamawiającego, że wyraża zgodę na taką operację. c. Operacja nie wymaga sporządzenia aneksu. 3/ Zmiany wysokości rat kredytu w okresie spłaty - bez ponoszenia dodatkowych opłat przy czym: a. Zamawiający zawiadamia pisemnie Wykonawcę, że korzysta z możliwości zmiany wysokości rat kredytu, na 3 tygodnie przed planowaną spłatą. b. Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia, informuje Zamawiającego, że wyraża zgodę na taką operację. Zgodę wraz z zaktualizowanym harmonogramem oraz projektem aneksu przesyła do zamawiającego. c. Operacja wymaga sporządzenia aneksu. d. Strony podpisują aneks. 4/ Wydłużenia okresu spłaty kredytu poza końcową datę spłaty - bez ponoszenia dodatkowych opłat przy czym: a. Zamawiający zawiadamia pisemnie Wykonawcę w terminie 30 dni przed planowaną płatnością rat o zamiarze skorzystania z możliwości wydłużenia okresu spłat raty. b. Wykonawca w ciągu 10 dni od dnia otrzymania zawiadomienia, informuje Zamawiającego, że wyraża zgodę na taką operację. Zgodę wraz z zaktualizowanym harmonogramem oraz projektem aneksu przesyła do zamawiającego. c. Operacja wymaga sporządzenia aneksu. d. Strony podpisują aneks. 5/ Przesunięcia terminu spłaty rat kredytu - bez ponoszenia opłat i prowizji z tego tytułu przy czym: a. Zamawiający zawiadamia pisemnie Wykonawcę w terminie 30 dni przed planowaną płatnością rat o zamiarze skorzystania z możliwości przesunięcia terminu spłat rat. b. Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia, informuje Zamawiającego, że wyraża zgodę na taką operację. Zgodę wraz z zaktualizowanym harmonogramem oraz projektem aneksu przesyła do zamawiającego. c. Operacja wymaga sporządzenia aneksu. d. Strony podpisują aneks. 6/ Projekt umowy winien zawierać zapisy o integralności SIWZ i złożonej oferty oraz kontroli zatrudnienia: Integralność SIWZ i złożonej oferty § x "Integralną częścią niniejszej umowy jest SIWZ z dnia07 - 08.12 .2017 r. znak: BR-ZP.271.10.2017 ze szczególnym uwzględnieniem zapisów rozdziału 3, 4 i 16 i złożoną ofertą z dnia ...... 12.2017 r.". Kontrola zatrudnienia § y 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z poźn. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz pracowników , o których mowa w ust. 1, z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych. 3. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych i dostarczenie ich kopii wraz z umowami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.