eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owice › ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego i administracyjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2017-12-08



Og³oszenie nr 630400-N-2017 z dnia 2017-12-08 r.

Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mys³owicach: ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego i administracyjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mys³owicach, krajowy numer identyfikacyjny 000308258, ul. ul. Bytomska  41 , 41-400  Mys³owice, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 723183366, e-mail zamowienia_publiczne@szpital2myslowice.pl, faks 323183362 323183287.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital2myslowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie
www.szpital2myslowice.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.szpital2myslowice.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Sekretariat SP ZOZ Szpitala nr 2 im. dr T. Boczonia w Mys³owicach ul. Bytomska 41, 41-400 Mys³owice


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego i administracyjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
Numer referencyjny: Szp.2/NZ-271-25/17
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie transportu sanitarnego oraz administracyjnego ¶rodkami transportu spe³niaj±cymi okre¶lone wymagania sanitarne i techniczne. 2. Us³ugi w zakresie transportu musz± byæ wykonywane w sposób zabezpieczaj±cy potrzeby Zamawiaj±cego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i obejmuj± w szczególno¶ci: 2.1. przewóz osób i materia³ów wykorzystywanych do udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych, 2.2. przewóz pacjentów na badania diagnostyczne, konsultacje do innych placówek ochrony zdrowia, 2.3. przewóz pacjentów po zakoñczonej hospitalizacji, 2.4. przewóz pacjentów na dalsze leczenie, 2.5. transport pacjentów bezpo¶rednio z oddzia³u i do oddzia³u (odbiór pacjenta z oddzia³u, zapewnienie opieki do momentu przekazania na oddzia³) 2.6. transport materia³ów biologicznych do badañ oraz materia³ów do i ze sterylizacji, 2.7. transport administracyjny pracowników, dokumentacji, sprzêtu, materia³ów gospodarczych i budowlanych. 3. Us³ugi w zakresie transportu zosta³y podzielone na 4 zadania ( czê¶ci) : 3.1. Transport specjalistyczny ambulansem sanitarnym wraz z zespo³em medycznym. 3.2. Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej. 3.3. Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej z noszowym. 3.4. Transport materia³ów biologicznych do badañ, materia³ów do i ze sterylizacji oraz transport administracyjny. 4. W/w us³ugi zamawiane bêd± na zlecenie osób wyznaczonych przez Zamawiaj±cego w ilo¶ciach wynikaj±cych z jego zmiennych, bie¿±cych potrzeb. Ilo¶ci te mog± ulegaæ zmniejszeniu lub zwiêkszeniu zale¿nie od potrzeb. Szacunkowe zapotrzebowanie: 4.1.Czê¶æ nr 1 - Transport specjalistyczny ambulansem sanitarnym wraz z zespo³em medycznym- zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U.2016.1868) - 7400 km, 400 godz 4.2. Pakiet nr 2 Czê¶æ nr 2 - Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej - 1300 km, 80 godz. 4.3.Czê¶æ nr 3 - Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej z noszowym - 19500 km, 1100 godz. 4.4. Czê¶æ nr 4 - Transport materia³ów biologicznych do badañ, materia³ów do i ze sterylizacji - 9600 km, 500 godz. z noszowym - transport sterylizacji, Transport administracyjny- 350 km, 30 godz. - transport administracyjny

II.5) G³ówny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-12-31
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2018-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych dotycz±ce: 1. kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: 1.1. W zakresie czê¶ci 1 zamówienia Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca by³ wpisany do rejestru, o którym mowa w art. 100 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej 1.2. W zakresie czê¶ci 1,2 i 3 Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ Zezwolenie Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na uprzywilejowanie w ruchu drogowym ¶rodków transportu, którymi Wykonawca bêdzie realizowa³ transport, zgodnie z art. 53 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260.). 1.3. W pozosta³ym zakresie Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1 Prawa zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy wymaga dostarczenia Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Prawa Zamówieñ Publicznych.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W zakresie czê¶ci 1 zamówienia - Za¶wiadczenie o wpisie do rejestru, o którym mowa w art. 100 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej 2. W zakresie czê¶ci 1-3 Zezwolenie Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na uprzywilejowanie w ruchu drogowym ¶rodków transportu, którymi Wykonawca bêdzie realizowa³ transport, zgodnie z art. 53 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260.)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W zakresie czê¶ci 1-3 zamówienia - Postanowienie Pañstwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzaj±ce spe³nianie przez ¶rodki transportu, którymi Wykonawca bêdzie realizowa³ transport, warunków umo¿liwiaj±cych udzielanie ¶wiadczeñ w zakresie transportu sanitarnego.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wype³niony i podpisany Formularz oferty, sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±czniki Nr 1 do SIWZ. 2. Wype³niony i podpisany Formularz cenowy sporz±dzony odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia - zadania zgodnie ze wzorem stanowi±cym (za³±czniki Nr 2.1. -2.4. do SIWZ). 3. Wype³nione i podpisane O¶wiadczenia oraz dokumenty wymagane postanowieniami Rozdzia³u 7 SIWZ. 4. Stosowne pe³nomocnictwo(a) zgodnie z definicj± przyjêt± w s³owniczku SIWZ. Umocowanie osób podpisuj±cych ofertê do jej podpisania musi bezpo¶rednio wynikaæ z dokumentów do³±czonych do oferty, w szczególno¶ci odpisu z w³a¶ciwego rejestru. Oznacza to, ¿e je¿eli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny wykonawcy, to do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Pe³nomocnictwo sk³adane do oferty winno byæ podpisane przez osoby umocowane (upe³nomocnione) do reprezentowania wykonawcy. Dokument ten mo¿e Wykonawca z³o¿yæ w oryginale lub w postaci kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê uprawnion± do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu Wykonawcy, b±d¼ uwierzytelnion± przez notariusza. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
aspekty ekologiczne realizacji przedmiotu zamówienia20,00
aspekty spo³eczne realizacji przedmiotu zamówienia20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w nastêpuj±cych sytuacjach: a. zmiana danych podmiotów zawieraj±cych umowê; b. obni¿enie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcê (mo¿e nast±piæ w ka¿dym czasie i nie wymaga zgody Zamawiaj±cego ani sporz±dzenia aneksu do Umowy); c. zmiany stawki podatku VAT w przypadku ich urzêdowej zmiany. W takim przypadku zmianie ulegnie cena brutto; cena netto pozostanie niezmieniona; d. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy w przypadku niepe³nej realizacji przedmiotu umowy, w okresie jej obowi±zywania, przy zachowaniu jej warto¶ci (nie d³u¿ej ni¿ o 30 dni)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-12-18, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Transport specjalistyczny ambulansem sanitarnym wraz z zespo³em medycznym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Wykonywany zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt. 1 ustawy o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym przez zespó³ specjalistyczny, w sk³ad którego wchodz± co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynno¶ci ratunkowych, w tym lekarz systemu oraz pielêgniarka systemu lub ratownik medyczny. W sk³ad zespo³u wchodzi kierowca w przypadku gdy ¿aden z cz³onków zespo³ów ratownictwa medycznego nie spe³nia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kieruj±cych pojazdami (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 978). Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby, które bêd± kierowaæ pojazdami u¿ywanymi do realizacji przedmiotu zamówienia, spe³nia³y warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kieruj±cych pojazdami (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 978.). 2. Transport realizowany jest ambulansem ratunkowym typu C, spe³niaj±cym cechy techniczne i jako¶ciowe okre¶lone w Polskiej Normie PN-EN 1789:2008, PN-EN 1789+A1:2011 lub 1789+A2;2015-01 w zale¿no¶ci od daty rejestracji pojazdu oraz wymagania techniczne okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia ( Dz. U. z 2016r. poz.2022). 3. Wymagana gotowo¶æ podjêcia transportu 24 godz. na dobê 365 dni w roku - rozpoczêcie realizacji wezwania natychmiastowe, podstawienie pojazdu w czasie nie d³u¿szym ni¿ 15 minut od momentu przekazania wezwania. 4. Us³uga transportu sanitarnego pacjentów obejmuje: a) przewiezienie pacjenta zgodnie ze zleceniem transportu, b) opiekê medyczn± stosownie do przepisów prawnych i obowi±zuj±cych wymogów NFZ, c) przeniesienie pacjenta na noszach lub przy pomocy innych technik transportu gwarantuj±ce komfort i bezpieczeñstwo pacjenta (w zale¿no¶ci od potrzeb m.in. sala chorych - karetka, karetka - pracownia diagnostyczna i odwrotnie), d) w przypadku przewo¿enia pacjenta o wadze wymagaj±cej wiêkszych si³ i ¶rodków oferent jest zobowi±zany do zapewnienia tych ¶rodków we w³asnym zakresie. 5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzia³u w transporcie sanitarnym pacjentów pielêgniarki i/lub lekarza ze strony Zamawiaj±cego. 6. Wykonawca zobowi±zany bêdzie poddaæ siê kontroli przeprowadzonej przez NFZ dotycz±cej spe³niania wymagañ w zakresie realizacji przedmiotu umowy. 7. Us³ugi objête przedmiotem zamówienia bêd± realizowane przez osoby wykonuj±ce zawody medyczne lub inne osoby posiadaj±ce odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia, spe³niaj±ce wymagania przewidziane przez NFZ. 8. Wykonawca jest zobowi±zany do dostosowania sposobów realizacji us³ug oraz stanu i wyposa¿enia ¶rodków transportu stosownie do zmieniaj±cych siê przepisów prawnych i wymogów NFZ. 9. Sprzêt, urz±dzenia i wyposa¿enie Wykonawcy wykorzystywane przy realizacji us³ugi musz± odpowiadaæ pod wzglêdem technicznym, jako¶ciowym i sanitarnym wymogom okre¶lonym odrêbnymi przepisami.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
aspekty ekologiczne realizacji przedmiotu zamówienia20,00
aspekty spo³eczne realizacji przedmiotu zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Transport realizowany jest przez kierowcê lub ratownika medycznego posiadaj±cego uprawnienia do kierowania pojazdem. Kieruj±cy pojazdem musi spe³niaæ warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kieruj±cych pojazdami (Dz. U. z 2017 r. poz. 978). 2. Transport realizowany jest ambulansem do transportu pacjentów typu A1 lub A2 w zale¿no¶ci od zg³oszenia, spe³niaj±cym cechy techniczne i jako¶ciowe okre¶lone w Polskiej Normie PN-EN 1789:2008, PN-EN 1789+A1:2011 lub 1789+A2;2015-01 w zale¿no¶ci od daty rejestracji pojazdu oraz wymagania techniczne okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia (Dz. U. z 2016r. poz.2022). 3. Transport realizowany w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 7:00 do 21:00, w nocy, w soboty, niedziele i ¶wiêta w miarê potrzeb - realizacja wezwania w ci±gu 60 minut. 4. Us³uga transportu sanitarnego pacjentów obejmuje : a) transport pacjenta na konsultacje b) transport pacjenta na badania diagnostyczne c) transport pacjenta na dalsze leczenie d) transport pacjenta po skoñczonej hospitalizacji e) przewóz konsultantów medycznych f) inny niewymagaj±cy szczególnego zabezpieczenia medycznego
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
aspekty ekologiczne realizacji przedmiotu zamówienia20,00
aspekty spo³eczne realizacji przedmiotu zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej z noszowym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1.Transport realizowany jest przez ratownika medycznego i kierowcê lub ratownika medycznego posiadaj±cego uprawnienia do kierowania pojazdem oraz noszowego. Kieruj±cy pojazdem musi spe³niaæ warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kieruj±cych pojazdami (Dz. U. z 2017 r. poz. 978). 2. Transport realizowany jest ambulansem do transportu pacjentów typu A1 lub A2 w zale¿no¶ci od zg³oszenia, spe³niaj±cym cechy techniczne i jako¶ciowe okre¶lone w Polskiej Normie PN-EN 1789:2008, PN-EN 1789+A1:2011 lub 1789+A2;2015-01 w zale¿no¶ci od daty rejestracji pojazdu oraz wymagania techniczne okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia (Dz. U. z 2016r. poz.2022). 3. Transport realizowany w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 7:00 do 21:00, w nocy, w soboty, niedziele i ¶wiêta w miarê potrzeb - realizacja wezwania w ci±gu 60 minut 4. Us³uga transportu sanitarnego pacjentów obejmuje : a) transport pacjenta na konsultacje b) transport pacjenta na badania diagnostyczne c) transport pacjenta na dalsze leczenie d) transport pacjenta po skoñczonej hospitalizacji e) inny niewymagaj±cy szczególnego zabezpieczenia medycznego
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
aspekty spo³eczne realizacji przedmiotu zamówienia20,00
aspekty ekologiczne realizacji przedmiotu zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 4Nazwa: Transport materia³ów biologicznych do badañ, materia³ów do i ze sterylizacji oraz transport administracyjny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Us³uga obejmuje w szczególno¶ci a) przewóz pracowników lub dokumentacji do ró¿nych jednostek i instytucji b) przewóz sprzêtu medycznego do naprawy jak i odbiór po naprawie c) przywóz materia³ów gospodarczych i drobnych materia³ów budowlanych d) przewóz materia³ów do i ze sterylizacji e) przewóz materia³ów biologicznych do badañ f) inne przewozy w miarê potrzeb 2. Transport materia³ów biologicznych do badañ, materia³ów do i ze sterylizacji. Transport 7 dni w tygodniu - realizacja w uzgodnionych porach, wg potrzeb. Czas realizacji przyjêtego zlecenia przewozowego nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 3 godziny, a w przypadku transportu materia³ów do i ze sterylizacji realizacja us³ugi w ci±gu 1 godziny od zg³oszenia. 3. Transport administracyjny. Transport administracyjny - w dni robocze 5 dni w tygodniu od poniedzia³ku do pi±tku (za wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy) - realizacja w uzgodnionych porach, wg potrzeb. Czas realizacji przyjêtego zlecenia przewozowego nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 3 godziny. 4. Pracownicy Wykonawcy (kierowcy, noszowy,) bêd± zobowi±zani do pomocy w transporcie materia³ów
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
aspekty spo³eczne realizacji przedmiotu zamówienia20,00
aspekty ekologiczne realizacji przedmiotu zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.