Og³oszenie z dnia 2017-12-08
Og³oszenie nr 630051-N-2017 z dnia 2017-12-08 r.
Bystrzyckie Centrum Zdrowia Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±: Przygotowaniae i dostawa ca³odziennego wy¿ywienia dla pacjentów Szpitala w Bystrzycy K³odzkiej
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
Przygotowanie i dostawa ca³odziennego wy¿ywienia dla pacjentów Szpitala w Bystrzycy K³odzkiej.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Bystrzyckie Centrum Zdrowia Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±, krajowy numer identyfikacyjny
31260400000, ul.
ul. Okrzei
49
,
57500
Bystrzyca K³odzka, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
74 8110473, 8111636, e-mail
w.kowalik@bystrzyckiecentrumzdrowia.pl, faks
748 111 595.
Adres strony internetowej (URL): www.bystrzyckiecentrumzdrowia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Spó³ka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bystrzyckiecentrumzdrowia.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.zoz.bystrzycaklodzka.biuletyn.net/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
10. Oferta wraz z za³±czonymi do niej o¶wiadczeniami i pozosta³ymi dokumentami musi byæ z³o¿ona Zamawiaj±cemu w zaklejonym lub zszytym, nienaruszonym opakowaniu (np. w kopercie). Opakowanie (koperta) powinno byæ opatrzone nastêpuj±cym napisem: Przetarg nieograniczony Przygotowanie i dostawa ca³odziennego wy¿ywienia dla pacjentów Bystrzyckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Adres:
Bystrzyckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 57-500 Bystrzyca K³odzka, ul. Okrzei 49
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przygotowaniae i dostawa ca³odziennego wy¿ywienia dla pacjentów Szpitala w Bystrzycy K³odzkiej
Numer referencyjny:
ZP/DAGZ/06/2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa ca³odziennego wy¿ywienia dla pacjentów Szpitala w Bystrzycy K³odzkiej. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 2 do SIWZ. 2. Us³uga ta w szczególno¶ci obejmuje : a) przygotowanie posi³ków w ilo¶ciach wynikaj±cych z ilo¶ci hospitalizowanych pacjentów z uwzglêdnieniem wymogów Zamawiaj±cego i zaleceñ dietetycznych Instytutu ¯ywno¶ci i ¯ywienia w Warszawie, b) ¶wiadczenie us³ug ¿ywienia dla pacjentów szpitala zgodnie z ustaw± o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 z pó¼n. zm.), zasadami dobrej praktyki higienicznej i dobrej praktyki produkcyjnej (GHP, GMP) oraz normami HACCP. c) dostarczanie posi³ków odpowiednim transportem w hermetycznych pojemnikach, termosach lub w innym systemie zapewniaj±cym szczelno¶æ mikrobiologiczn± i termiczn± opatrzonych etykiet± z nazw± oddzia³u, rodzajem diety oraz ilo¶ci± porcji do miejsca wydzielonego przez Zamawiaj±cego ("miejsce dostarczenia posi³ków"). d) odbiór i utylizacjê resztek i odpadów pokonsumpcyjnych. e) zmywanie i dezynfekcjê pojemników s³u¿±cych do przechowywania, przewozu i podawania ¿ywno¶ci, zgodnie z przepisami sanitarno - epidemiologicznymi do których stosowania zobligowane s± zak³ady opieki zdrowotnej. f) doposa¿enie oddzia³ów szpitalnych -kuchenek oddzia³owych w zmywarko-wyparzarki, ch³odziarki, mikrofale i blendery rêczne.
II.5) G³ówny kod CPV: 55321000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
55520000-0 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
24 | 2018-01-01 | 2019-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Okre¶lenie warunków: Jako spe³niaj±cy warunki udzia³u w postêpowaniu zostan± ocenieni wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e posiadaj±: 1) aktualne za¶wiadczenia o wpisie do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej lub inny dokument potwierdzaj±cy w sposób wystarczaj±cy przedmiotowy wpis (np. decyzja o wpisie do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej) oraz decyzja Pañstwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w sprawie zatwierdzenia zak³adu prowadz±cego dzia³alno¶æ zwi±zan± z produkcj± i obrotem ¿ywno¶ci± w zakresie przygotowania posi³ków od surowca do gotowej potrawy dotycz±ca kuchni w której bêd± przygotowywane posi³ki. W przypadku Wykonawców, którzy rozpoczêli dzia³alno¶æ gospodarcz± przed wej¶ciem w ¿ycie w/w ustawy - co najmniej posiadaniem decyzji Pañstwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w sprawie zatwierdzenia zak³adu dzia³alno¶æ zwi±zan± z produkcj± i obrotem ¿ywno¶ci± w zakresie przygotowywania posi³ków od surowca do gotowej potrawy. 2) aktualn± decyzjê Pañstwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzaj±ca ¶rodek transportu s³u¿±cy do wykonywania zamówienia jako spe³niaj±cy odpowiednie wymagania do celów przewozu ¶rodków spo¿ywczych.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Jako spe³niaj±cy warunki udzia³u w postêpowaniu zostan± ocenieni wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e:
1) w wymaganym okresie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub wykonuje co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ugi przygotowania i dostawy ca³odziennego wy¿ywienia (¿ywienia) pacjentów w szpitalach o liczbie ³ó¿ek minimum 100, trwaj±c± nie krócej ni¿ 12 miesiêcy lub ¶wiadczeniu us³ugi przygotowania i dostawy ca³odziennego wy¿ywienia (¿ywienia) pacjentów lub pensjonariuszy innych podmiotów leczniczych - minimalna wymagana liczba pacjentów lub pensjonariuszy przebywaj±cych w ci±gu dnia to 100 osób, wymagany minimalny czas trwania umowy wynosi 12 miesiêcy lub ¶wiadczenie us³ugi przygotowania i dostawy wy¿ywienia (¿ywienia) do placówek o¶wiatowych dla co najmniej 100 osób w jednej placówce o¶wiatowej przez okres co najmniej 12 miesiêcy.
2) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ do realizacji przedmiotowego zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami /minimum 2 osoby/, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia (dietetyk) niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) aktualne za¶wiadczenia o wpisie do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej lub inny dokument potwierdzaj±cy w sposób wystarczaj±cy przedmiotowy wpis (np. decyzja o wpisie do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej) oraz decyzja Pañstwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w sprawie zatwierdzenia zak³adu prowadz±cego dzia³alno¶æ zwi±zan± z produkcj± i obrotem ¿ywno¶ci± w zakresie przygotowania posi³ków od surowca do gotowej potrawy dotycz±ca kuchni w której bêd± przygotowywane posi³ki. 2) Za¶wiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci, potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca spe³nia okre¶lone wymogi jako¶ciowe bezpieczeñstwo ¿ywno¶ci/systemu zarz±dzania bezpieczeñstwem ¿ywno¶ci w kuchni, w której bêd± przygotowywane posi³ki dla pacjentów lub certyfikat ISO 22000 lub certyfikat HACCP. Je¿eli wykonawca nie posiada certyfikatu to inny dokument równoznaczny wydany przez podmiot uprawniony do po¶wiadczenia zgodno¶ci dzia³añ, ¿e wykonawca spe³nia wszystkie wymogi systemu jako¶ci ISO 22000 lub HACCP. 3) O¶wiadczenia o przygotowywaniu i transportowaniu posi³ków zgodnie z zasadami GMP ( Dobra praktyka produkcyjna) i GHP ( Dobra praktyka higieniczna) W przypadku Wykonawców, którzy rozpoczêli dzia³alno¶æ gospodarcz± przed wej¶ciem w ¿ycie w/w ustawy - co najmniej posiadaniem decyzji Pañstwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w sprawie zatwierdzenia zak³adu dzia³alno¶æ zwi±zan± z produkcj± i obrotem ¿ywno¶ci± w zakresie przygotowywania posi³ków od surowca do gotowej potrawy. 4) aktualn± decyzjê Pañstwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzaj±ca ¶rodek transportu s³u¿±cy do wykonywania zamówienia jako spe³niaj±cy odpowiednie wymagania do celów przewozu ¶rodków spo¿ywczych.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1.wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ
2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia
i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 4 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrêbnego wezwania ze strony zamawiaj±cego) przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej z innymi wykonawcami sk³adaj±cymi oferty w danym postêpowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp - wg za³±cznika Nr 5. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y o¶wiadczenia, o którym mowa powy¿ej, lub o¶wiadczenie jest niekompletne, zawiera b³êdy lub budzi wskazane przez Zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, Zamawiaj±cy wezwie do jego z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub do udzielania wyja¶nieñ w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub udzielenia wyja¶nieñ oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. 7.3.-7.5. - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: 1. nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, 2. nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokumenty, o których mowa w punkcie 8.2. powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 8.1. powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem tego terminu. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w punkcie 8., zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wa¿no¶ci w/w dokumentów i o¶wiadczeñ okre¶laj± terminy wskazane w punkcie 9 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000 z³. (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych).
2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e zostaæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu ( nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego podany w dalszej czê¶ci SIWZ)
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) porêczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z pó¼n.zm).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zmawiaj±cego;
5. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymienionej formie zostanie wykluczony z postêpowania.
7. Zamawiaj±cy zwraca wadium:
a) Wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza z zastrze¿eniem ust. 4a,
b) Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego
c) Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
8. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê , któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, je¿eli wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego,
9. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew bankowy na rachunek pieniê¿ny wskazany przez wykonawcê,
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o który mowa w art. 26 ust. 3, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, których mowa art. 25 ust.1, lub pe³nomocnictw, listy podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt.5 lub informacji o tym ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej, lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki o której mowa w art.. 87 ust.2 pkt 3, co powodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
11. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
? odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
? nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
? zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê nie mo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Odleg³o¶æ kuchni Wykonawcy od siedziby Zamawiaj±cego | 30,00 |
Termin p³atno¶ci faktury | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-12-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z BYSTRZYCY K£ODZKIEJ
- Zakup i dostawa tuszy i tonerów oraz materia³ów eksploatacyjnych na lata 2024-2025
- Przebudowa ³±cznika ul. Miodowej do ul. Wojska Polskiego w Bystrzycy K³odzkiej.
- Budowa o¶wietlenia ul.¦nie¿nej i ul.Pocztowej w Miêdzygórzu - 1 etap.
- Przebudowa oraz budowa drogi wewnêtrznej w Wilkanowie na czê¶ci dz. nr 867, dz. nr: 878/2, 875/2, 874/2, 868/2, czê¶ci dz. nr: 856; obrêb Wilkanów, jedn. ewid. Bystrzyca K³odzka - obszar wiejski.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne ¶wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Wydzia³u Zarz±dzania i Ekonomii Politechniki Gdañskiej
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych w 2024 roku
- ¦wiadczenie us³ugi cateringowej w dniach 6-7.05.2024 r. dla 25 osób
- ¶wiadczenie us³ug cateringowych realizowanych na potrzeby premier spektakli i innych wydarzeñ organizowanych lub wspó³organizowanych przez Teatr ¦l±ski im. Stanis³awa Wyspiañskiego w Katowicach
- Wykonywanie us³ug z zakresu obs³ugi O¶rodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Ba¿yna" w Pogorzelicy w latach 2024 - 2025
- "Us³uga cateringowa - przygotowanie oraz dostarczanie wy¿ywienia" w ramach projektu pt.: "Sieæ Klubów Seniora na terenie Gminy Jas³o"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.