Ogłoszenie nr 629775-N-2017 z dnia 2017-12-13 r.
Przedszkole Publiczne w Gorzycach: Zakup oraz sukcesywna dostawa żywności do Przedszkola Publicznego Kraina Uśmiechu w Gorzycach.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedszkole Publiczne w Gorzycach, krajowy numer identyfikacyjny
27053557100000, ul.
ul. Raciborska
55
,
44350
Gorzyce, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
324 511 686, e-mail
ppgorzyce@interia.pl, faks
324 511 686.
Adres strony internetowej (URL): http://jo.gorzyce.bip.gmina.pl/index.php?id=1269
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://jo.gorzyce.bip.gmina.pl/index.php?id=1269
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://jo.gorzyce.bip.gmina.pl/index.php?id=1269
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy - prawo pocztowe, osobiście lub za pomocą posłańca
Adres:
Przedszkole Publiczne Kraina Uśmiechu w Gorzycach, ul.Raciborska 55, 44-350 Gorzyce - Sekretariat przedszkola
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup oraz sukcesywna dostawa żywności do Przedszkola Publicznego Kraina Uśmiechu w Gorzycach.
Numer referencyjny:
PP.26.14.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy żywności do Przedszkola Publicznego Kraina Uśmiechu w Gorzycach na rok 2018r. 2.Zamówienie podzielone zostało na 11 części: Część: Część I Pieczywo; Cześć II Wyroby ciastkarskie; Część III Woda źródlana 19l; Część IV Jaja; Część V Drób; Część VI Mięso wieprzowe,wołowe, wędliny; Część VII Nabiał; Część VIII mrożone ryby, warzywa, owoce, Produkty głęboko mrożone; Część IX - Świeże warzywa, owoce, orzechy; Część X Makarony, koncentraty; Część XI -Różne produkty spożywcze. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Miejsce dostawy: Przedszkole Publiczne Kraina Uśmiechu w Gorzycach, ul.Raciborska 55, 44-350 Gorzyce - 190
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-01-01 lub zakończenia: 2018-12-31
II.9) Informacje dodatkowe: Dostawy mają być realizowane cyklicznie, w dniu następnym po złożeniu zamówienia w godzinach 7.00-8.30. Cały asortyment przynajmniej dwa razy w tygodniu (wg. potrzeb zamawiającego), pieczywo codziennie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas wymiany wadliwego towaru lub o obniżonej jakości lub uzupełnienia braków | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-21, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | PIECZYWO |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15811000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas wymiany wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.1 Przy ocenie kryterium "Cena" zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów 1.2 Ocena kryterium "Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków" Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. -od 1 do 3 godzin, 30 pkt. -od 3 do 4 godzin, 20 pkt. -od 4 do 5 godzin, 10 pkt. -od 5 do 6 godzin, 0 pkt -powyżej 6 godzin maksymalnie do 24 godzin Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków nie zostanie wskazany lub wskazana liczba godzin będzie większa od 24 godzin. Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium "Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków" wynosi 40. 2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków = ............... punktów (Wyjaśnienia : CN -cena oferty najniższa, CO -cena oferty badane
Część nr: | 2 | Nazwa: | WYROBY CIASTKARSKIE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15812000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas wymiany wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.1 Przy ocenie kryterium "Cena" zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów 1.2 Ocena kryterium "Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków" Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. -od 1 do 3 godzin, 30 pkt. -od 3 do 4 godzin, 20 pkt. -od 4 do 5 godzin, 10 pkt. -od 5 do 6 godzin, 0 pkt -powyżej 6 godzin maksymalnie do 24 godzin Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków nie zostanie wskazany lub wskazana liczba godzin będzie większa od 24 godzin. Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium "Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków" wynosi 40. 2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków = ............... punktów (Wyjaśnienia : CN -cena oferty najniższa, CO -cena oferty badane
Część nr: | 3 | Nazwa: | WODA ŹRÓDLANA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 41100000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas wymiany wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.1 Przy ocenie kryterium "Cena" zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów 1.2 Ocena kryterium "Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków" Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. -od 1 do 3 godzin, 30 pkt. -od 3 do 4 godzin, 20 pkt. -od 4 do 5 godzin, 10 pkt. -od 5 do 6 godzin, 0 pkt -powyżej 6 godzin maksymalnie do 24 godzin Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków nie zostanie wskazany lub wskazana liczba godzin będzie większa od 24 godzin. Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium "Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków" wynosi 40. 2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków = ............... punktów (Wyjaśnienia : CN -cena oferty najniższa, CO -cena oferty badane
Część nr: | 4 | Nazwa: | JAJA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 03142500-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas wymiany wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.1 Przy ocenie kryterium "Cena" zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów 1.2 Ocena kryterium "Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków" Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. -od 1 do 3 godzin, 30 pkt. -od 3 do 4 godzin, 20 pkt. -od 4 do 5 godzin, 10 pkt. -od 5 do 6 godzin, 0 pkt -powyżej 6 godzin maksymalnie do 24 godzin Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków nie zostanie wskazany lub wskazana liczba godzin będzie większa od 24 godzin. Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium "Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków" wynosi 40. 2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków = ............... punktów (Wyjaśnienia : CN -cena oferty najniższa, CO -cena oferty badane
Część nr: | 5 | Nazwa: | MIĘSO DROBIOWE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15112000-6, 15131135-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas wymiany wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.1 Przy ocenie kryterium "Cena" zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów 1.2 Ocena kryterium "Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków" Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. -od 1 do 3 godzin, 30 pkt. -od 3 do 4 godzin, 20 pkt. -od 4 do 5 godzin, 10 pkt. -od 5 do 6 godzin, 0 pkt -powyżej 6 godzin maksymalnie do 24 godzin Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków nie zostanie wskazany lub wskazana liczba godzin będzie większa od 24 godzin. Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium "Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków" wynosi 40. 2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków = ............... punktów (Wyjaśnienia : CN -cena oferty najniższa, CO -cena oferty badane
Część nr: | 6 | Nazwa: | MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15113000-3, 15111100-0, 15131400-9, 15131100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas wymiany wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.1 Przy ocenie kryterium "Cena" zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów 1.2 Ocena kryterium "Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków" Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. -od 1 do 3 godzin, 30 pkt. -od 3 do 4 godzin, 20 pkt. -od 4 do 5 godzin, 10 pkt. -od 5 do 6 godzin, 0 pkt -powyżej 6 godzin maksymalnie do 24 godzin Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków nie zostanie wskazany lub wskazana liczba godzin będzie większa od 24 godzin. Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium "Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków" wynosi 40. 2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków = ............... punktów (Wyjaśnienia : CN -cena oferty najniższa, CO -cena oferty badane
Część nr: | 7 | Nazwa: | NABIAŁ |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15530000-2, 15500000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas wymiany wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.1 Przy ocenie kryterium "Cena" zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów 1.2 Ocena kryterium "Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków" Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. -od 1 do 3 godzin, 30 pkt. -od 3 do 4 godzin, 20 pkt. -od 4 do 5 godzin, 10 pkt. -od 5 do 6 godzin, 0 pkt -powyżej 6 godzin maksymalnie do 24 godzin Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków nie zostanie wskazany lub wskazana liczba godzin będzie większa od 24 godzin. Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium "Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków" wynosi 40. 2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków = ............... punktów (Wyjaśnienia : CN -cena oferty najniższa, CO -cena oferty badane
Część nr: | 8 | Nazwa: | MROŻONE RYBY, MROŻONE OWOCE, WARZYWA, PRODUKTY GŁĘBOKO MROŻONE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15220000-6, 15896000-5, 15331170-9, 15300000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas wymiany wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.1 Przy ocenie kryterium "Cena" zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów 1.2 Ocena kryterium "Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków" Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. -od 1 do 3 godzin, 30 pkt. -od 3 do 4 godzin, 20 pkt. -od 4 do 5 godzin, 10 pkt. -od 5 do 6 godzin, 0 pkt -powyżej 6 godzin maksymalnie do 24 godzin Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków nie zostanie wskazany lub wskazana liczba godzin będzie większa od 24 godzin. Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium "Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków" wynosi 40. 2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków = ............... punktów (Wyjaśnienia : CN -cena oferty najniższa, CO -cena oferty badane
Część nr: | 9 | Nazwa: | ŚWIEŻE OWOCE I WARZYWA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 03212000-0, 03220000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas wymiany wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.1 Przy ocenie kryterium "Cena" zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów 1.2 Ocena kryterium "Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków" Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. -od 1 do 3 godzin, 30 pkt. -od 3 do 4 godzin, 20 pkt. -od 4 do 5 godzin, 10 pkt. -od 5 do 6 godzin, 0 pkt -powyżej 6 godzin maksymalnie do 24 godzin Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków nie zostanie wskazany lub wskazana liczba godzin będzie większa od 24 godzin. Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium "Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków" wynosi 40. 2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków = ............... punktów (Wyjaśnienia : CN -cena oferty najniższa, CO -cena oferty badane
Część nr: | 10 | Nazwa: | MAKARONY, KONCENTRATY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15851100-9, 15331420-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas wymiany wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.1 Przy ocenie kryterium "Cena" zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów 1.2 Ocena kryterium "Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków" Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. -od 1 do 3 godzin, 30 pkt. -od 3 do 4 godzin, 20 pkt. -od 4 do 5 godzin, 10 pkt. -od 5 do 6 godzin, 0 pkt -powyżej 6 godzin maksymalnie do 24 godzin Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków nie zostanie wskazany lub wskazana liczba godzin będzie większa od 24 godzin. Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium "Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków" wynosi 40. 2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków = ............... punktów (Wyjaśnienia : CN -cena oferty najniższa, CO -cena oferty badane
Część nr: | 11 | Nazwa: | RÓŻNE PRODUKTY: MĄCZNE, SYPKIE, PRZETWORZONE, PRZYPRAWY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15332000-4, 15613000-8, 15612100-2, 15614000-5, 15420000-8, 15831000-2, 15840000-8, 15860000-4, 15331500-2, 15870000-7, 15320000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas wymiany wadliwego towaru lub o obniżonej jakości oraz na uzupełnienie braków | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.1 Przy ocenie kryterium "Cena" zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów 1.2 Ocena kryterium "Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków" Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. -od 1 do 3 godzin, 30 pkt. -od 3 do 4 godzin, 20 pkt. -od 4 do 5 godzin, 10 pkt. -od 5 do 6 godzin, 0 pkt -powyżej 6 godzin maksymalnie do 24 godzin Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków nie zostanie wskazany lub wskazana liczba godzin będzie większa od 24 godzin. Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium "Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków" wynosi 40. 2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienia braków = ............... punktów (Wyjaśnienia : CN -cena oferty najniższa, CO -cena oferty badane
INNE PRZETARGI GORZYCE
- Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo - kosztorysowych dróg gminnych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę/ZRID inwestycji drogowych
- Termomodernizacja wraz z przebudową, rozbudową oraz częściową zmianą sposobu użytkowania budynku Klubu Sportowego UNIA w Turzy Śląskiej
- Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Gorzyce.
więcej: przetargi GORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych w roku 2024 dla potrzeb Miejskiego Żłobka oraz Przedszkola Samorządowego w miejscowości Czarny Dunajec
- Zakup wraz z dostawą artykułów mleczarskich na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji
- Sukcesywna dostawa mięsa na potrzeby spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju.
- Dostawa różnych produktów spożywczych w 2 pakietach- powtórzenie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.