eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › Świadczenie usług transportowych zakresie kompleksowego dowozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do specjalnych przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku 2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-12-07



Ogłoszenie nr 629702-N-2017 z dnia 2017-12-07 r.

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna: Świadczenie usług transportowych zakresie kompleksowego dowozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do specjalnych przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku 2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, krajowy numer identyfikacyjny 1327104500000, ul. ul. Warszawska  32 , 05520   Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, e-mail zamowienia@konstancinjeziorna.pl, faks +48 22 7564885, +48 222011975.
Adres strony internetowej (URL): www.konstancinjeziorna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.konstancinjeziorna.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.konstancinjeziorna.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
Adres:
ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, parter, pokój nr 4 - kancelaria.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych zakresie kompleksowego dowozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do specjalnych przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku 2018
Numer referencyjny: ZP.271.60.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług transportowych w zakresie kompleksowego dowozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do specjalnych przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych oraz z powrotem do domu (niezwłocznie po skończonych zajęciach szkolnych) wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2017/2018 i 2018/2019 oraz na wszystkie imprezy organizowane przez placówki w obrębie Miasta Stołecznego Warszawy w okresie od dnia 2 stycznia 2018 r. do dnia 31 grudnia 2018 r. 1) uczennica lat 16 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. Brzozowa 2D m 10 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. B.Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 16:00 2) uczeń lat 13 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. M. Jaworskiego 21D m 3 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 3) uczeń lat 15 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. M. Jaworskiego 21C m 11 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 4) uczennica lat 20 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. M. Jaworskiego 22 m 6 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 16:00 5) uczeń lat 22 Z miejsca zamieszkania ze wsi Opacz 84A do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 6) uczeń lat 23 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. Wilanowska 114 m 33 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 (internat) i z powrotem do domu. Dowóz do szkoły w niedzielę o godz. 17:00 Powrót do domu w piątek o godz. 16:00 7) uczeń lat 13 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Wilanowska 9 m 3 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 8) uczeń lat 16 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Brzozowa 2C m 2 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia w niedzielę godz. 17:00 Powrót piątek godz. 16:00 9) uczennica lat 21 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Brzozowa 2C m 2 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia w niedzielę godz. 17:00 Powrót piątek godz. 16:00 Do końca roku szkolnego 2017/2018 10) uczennica lat 18 Z miejsca zamieszkania Obory 20 m 8 gm. Konstancin-Jeziorna do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz.8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 11) uczennica lat 15 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Piłsudskiego 6 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 16:00 12) uczennica lat 12 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. Jaworskiego 26 m 8 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 13) uczennica lat 9 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. Jaworskiego 26 m 8 do Szkoły Podstawowej Nr 5 w Konstancinie-Jeziornie, ul. Szkolna 7 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 14) uczeń lat 23 Z miejsca zamieszkania DPS Konstancin-Jeziorna ul. Potulickich 1 do Zespołu Szkół Specjalnych w Łbiskach, ul. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 Wymagany samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo 15) uczennica lat 23 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Sobieskiego10A m 43 do Gimnazjum Niepublicznego przy Fundacji Pomocy Ludziom Niepełnosprawnym w Warszawie przy ul. Skuterowej 9 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:30 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 Wymagany samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo 16) uczeń lat 15 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. Jaworskiego 21P m 30 do Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Warszawie "Szkoła w kontakcie" Warszawa, ul. Karolkowa 62 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 (otwarcie szkoły) Odbiór ucznia o godz. 15:00 (zamykanie szkoły) Wymagany samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo. 17) uczeń lat 11 Z miejsca zamieszkania Gassy 4 do Szkoły Podstawowej Nr 5 w Konstancinie-Jeziornie ul Szkolna 7 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 18) uczeń lat 11 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. Brzozowa 2B m 7 do Szkoły Podstawowej Nr 5 w Konstancinie-Jeziornie, ul. Szkolna 7 i z powrotem Dowóz na zajęcia na godz.8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 19) uczennica lat 8 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. Dolna 9C do Szkoły Podstawowej Nr 5 w Konstancinie-Jeziornie, ul. Szkolna 7 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz.8:00 Zakończenie zajęć o godz. 14:00 20) uczeń lat 13 Z miejsca zamieszkania Słomczyn, ul. Jabłoniowa 57 gm. Konstancin-Jeziorna, do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 63 przy ul. Elektoralnej 12/14 w Warszawie i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 16:00 21) uczeń lat 13 Z miejsca zamieszkania Słomczyn ul. Jabłoniowa 57 gm. Konstancin-Jeziorna, do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 63 przy ul. Elektoralnej 12/14 w Warszawie i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 16:00 22) uczennica lat 14 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul.Bielawska 36C m 39, do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 63 przy ul. Elektoralnej 12/14 w Warszawie i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 16:00 23) uczeń lat 10 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Królewska 13A do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi Nr 226 przy ul. Plac Trzech Krzyży 4/6 w Warszawie i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 16:00 24 ) uczeń lat 14 Z miejsca zamieszkania Obory 20 m 8 gm. Konstancin-Jeziorna do Szkoły Podstawowej nr 7 w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Piasecznie przy ul. Szpitalnej 12 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć o godz. 16:00 25) uczeń lat 20 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. Zakopane 3A do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących Nr 8 w Warszawie, ul. Koźmińska 7 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na 7:40 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 26) uczennica lat 9 Z miejsca zamieszkania Obory 19 m 18, gmina Konstancin-Jeziorna, do Szkoły Podstawowej Nr 5 w Konstancinie-Jeziornie, ul. Szkolna 7 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz.8:00 Zakończenie zajęć o godz. 15:00 27) uczeń lat 9 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Kozia 1B m 5 do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piasecznie przy ul. Szpitalnej 12 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 7:30 Powrót o godz.16:00 28) uczeń lat 17 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Akacjowa 3 do Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Piasecznie przy ul. Szpitalnej 12 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz,8:00 Zakończenie zajęć godz. 16:00 29) uczeń 21 lat Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Mirkowska 58 m 4 do Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 w Warszawie, ul. Namysłowska 10 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia godz. 8:00 Zakończenie zajęć 16:00 30) uczennica lat 15 Z miejsca zamieszkania Bielawa ul. Ścienna 118, gmina Konstancin-Jeziorna, do Szkoły Podstawowej Nr 5 w Konstancinie-Jeziornie, ul. Szkolna 7 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz.8:00 Zakończenie zajęć o godz. 16:00 31) uczennica lat 7 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna ul. Jaworskiego 21K / 10 do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piasecznie przy ul. Szpitalnej 12 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć godz. 15:00 32) uczeń lat 10 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. Kazimierza Pułaskiego 21B do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piasecznie przy ul. Szpitalnej 12 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć godz. 15:00 33) uczennica lat 16 Z miejsca zamieszkania Obory 20 m 13, gmina Konstancin-Jeziorna, do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piasecznie ul. Szpitalna 12 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć godz. 15:00 34) uczeń lat 14 Z miejsca zamieszkania Obory 20 m 13, gmina Konstancin-Jeziorna, do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piasecznie ul. Szpitalna 12 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć godz. 15:00 35) uczeń lat 13 Z miejsca zamieszkania Słomczyn, ul. Wiosenna 12 do Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach -Łbiskach, ul. B. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć godz. 15:00 Wymagany samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo. 36) uczeń lat 9 Z miejsca zamieszkania Czarnów, ul. Powstańców Warszawy 20 do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piasecznie ul. Szpitalna 12 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć godz. 14:00 37) uczennica lat 8 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. Dolna 9C do Szkoły Podstawowej Nr 5 w Konstancinie-Jeziornie, ul. Szkolna 7 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz.8:00 Zakończenie zajęć o godz. 16:00 38) uczennica 11 lat Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. Brzozowa 2B m 4 do Szkoły Podstawowej Nr 5 w Konstancinie-Jeziornie, ul. Szkolna 7 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz.8:00 Zakończenie zajęć o godz. 16:00 Wymagany samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo. 39) uczennica lat 22 Z miejsca zamieszkania Konstancin-Jeziorna, ul. Kraszewskiego7B m 11 do Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach- Łbiskach ul. B. Chrobrego 83 i z powrotem do domu. Dowóz na zajęcia na godz. 8:00 Zakończenie zajęć godz. 16:00 2. Godziny dowozu i przywozu dzieci Wykonawca ustali z rodzicami w taki sposób, aby dzieci nie były narażone na zbyt długie oczekiwanie w placówkach na rozpoczęcie zajęć szkolnych. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 4. Szczegółowe zasady i wymagania dotyczące świadczenia usług: - Wykonawca musi posiadać minimum 3 pojazdy przystosowane do przewozu niepełnosprawnych osób na wózku inwalidzkim, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2006 roku, sprawnymi, o następujących właściwościach: a) posiadające specjalistyczne podesty dla wózków inwalidzkich lub specjalistyczne urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych (windy) posiadają/ oraz będą posiadały na cały okres świadczenia usługi ważną decyzję UDT o dopuszczeniu do eksploatacji, b) posiadające specjalistyczne pasy do mocowania wózków, c) posiadające oznakowanie zgodne z obowiązującym prawem RP. d) wyposażone są w apteczkę w każdym pojeździe (samochodzie), który będzie przewoził dzieci i młodzież niepełnosprawną do specjalnych, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku 2018. - inne szczególne warunki opisane zostały ze wzorze umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ w ust. 3) w formie oświadczenia markę samochodu, pojazdu przystosowanego do przewozu niepełnosprawnych osób na wózku inwalidzkim oraz podać rok produkcji samochodu. (Parametry techniczne samochodu - jedno z kryterium oceny ofert). 6. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę oraz podwykonawców osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia to: kierowanie pojazdami realizującymi zamówienie. 2) Zamawiający wymaga, aby osoby były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 3) Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu: a) aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną przez do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 4) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia lub zaświadczenia, o którym mowa w pkt. 3) odpowiednio pkt a) i b) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Przedmiot zamówień podobnych - Świadczenie usług transportowych w zakresie kompleksowego dowozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do specjalnych przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z opieką nad dziećmi czasie dowozu. Wartość zamówień podobnych będzie wynosić 80.000,00 zł netto.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-01-02   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wymagany na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (j.t. Dz. U z 2017 r. poz. 2200).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisywania powyższego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: -zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, jedną usługę, która odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. usługa dowozu dzieci lub młodzieży niepełnosprawnej do specjalnych przedszkoli, szkół lub ośrodków szkolno-wychowawczych), o wartości brutto minimum 420.000,00 zł. -zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie w zakresie dysponowania narzędziami do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje minimum 3 pojazdami przystosowanymi do przewozu niepełnosprawnych osób na wózku inwalidzkim, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2006 roku, sprawnymi, o następujących właściwościach, tj.: a) posiadające specjalistyczne podesty dla wózków inwalidzkich lub specjalistyczne urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych (windy)z tym, że specjalistyczne urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych (windy) muszą posiadać ważną decyzję UDT o dopuszczeniu do eksploatacji, b) posiadające specjalistyczne pasy do mocowania wózków, c) posiadające oznakowanie zgodne z obowiązującym prawem RP. - zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, w tym: minimum trzema osobami z uprawnieniami do kierowania pojazdami kat. B, oraz minimum trzema osobami, które zapewnią opiekę nad dziećmi w czasie dowozu, posiadającymi odbyte szkolenie z zakresu pierwszej pomocy, posiadające co najmniej roczne doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; 2) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z przepisem art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca powinien przestawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.i Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wymagany na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (j.t. Dz. U z 2017 r. poz. 2200). 2. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, jedną usługę, która odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. usługa dowozu dzieci lub młodzieży niepełnosprawnej do specjalnych przedszkoli, szkół lub ośrodków szkolno-wychowawczych), o wartości brutto minimum 420.000,00 zł. 3. Wykonawca wykaże, iż dysponuje minimum 3 pojazdami przystosowanymi do przewozu niepełnosprawnych osób na wózku inwalidzkim, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2006 roku, sprawnymi, o następujących właściwościach, tj.: a) posiadające specjalistyczne podesty dla wózków inwalidzkich lub specjalistyczne urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych (windy)z tym, że specjalistyczne urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych (windy) muszą posiadać ważną decyzję UDT o dopuszczeniu do eksploatacji, b) posiadające specjalistyczne pasy do mocowania wózków, c) posiadające oznakowanie zgodne z obowiązującym prawem RP. 4.Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, w tym: minimum trzema osobami z uprawnieniami do kierowania pojazdami kat. B, oraz minimum trzema osobami, które zapewnią opiekę nad dziećmi w czasie dowozu, posiadającymi odbyte szkolenie z zakresu pierwszej pomocy, posiadające co najmniej roczne doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1) W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. X pkt 2 lit a) SIWZ - oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. 2) W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. X ust. 3 pkt. 2) lit. b) SIWZ - złoży wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 4 do SIWZ); 3) W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. X ust. 3 pkt 2 lit. d) złoży wykaz osób kierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do SIWZ);

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Powoływanie się na zasoby podmiotów trzecich. 1.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 4 lit. b) pkt 1). 1.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.4. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp. 1.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 1.6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 1.7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa innego podmiotu, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 1.8. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do przetargu, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena ofert brutto (C)60,00
Parametry techniczne (P)40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający pozostając w zgodzie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: 1) w zakresie zmiany podwykonawców na wniosek Wykonawcy; 2) w zakresie zmiany miejsca zamieszkania ucznia na terenie gminy Konstancin Jeziorna lub placówki do której jest wożony, zmiany ilości przewożonych dzieci, bez konieczności zmieniania wynagrodzenia ryczałtowego; 3) w zakresie zmiany terminu realizacji umowy, w tym rozpoczęcia świadczenia usługi - wynikający z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiana jest uzasadniona potrzebami Zamawiającego; 4) w zakresie zmiany wartości brutto netto umowy, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki VAT w następstwie zmian przepisów podatkowych. Kwota brutto pozostaje bez zmian; 5) w zakresie zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy, uzasadnionej potrzebami osób, na rzecz których jest wykonywana lub uzasadniona potrzebami Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.