eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Usługi weterynaryjne w ramach programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Gorzowa Wlkp.



Ogłoszenie z dnia 2017-12-11



Ogłoszenie nr 629582-N-2017 z dnia 2017-12-11 r.

Miasto Gorzów Wlkp.: Usługi weterynaryjne w ramach programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp., krajowy numer identyfikacyjny 210966680, ul. Sikorskiego  3-4 , 66-400  Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. +48957355576, e-mail zampubl@um.gorzow.pl, faks +48957355612.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzów
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. Kancelaria ogólna


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi weterynaryjne w ramach programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
Numer referencyjny: WAD-VI.271.101.2017.NP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: opieka weterynaryjna w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Gorzowie Wlkp., kastracja i sterylizacja bezdomnych kotów w ramach realizacji "Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta Gorzowa Wlkp.", wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu miasta Gorzowa Wlkp. oraz usługi weterynaryjne związane z leczeniem bezdomnych zwierząt (psów i kotów) poszkodowanych w kolizjach drogowych na terenie miasta Gorzowa Wlkp. oraz chorych bezdomnych zwierząt (w szczególności kotów wolno żyjących) z terenu miasta.

II.5) Główny kod CPV: 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. w wysokości do 50% wartości szacunkowej, w zakresie opisu przedmiotu zamówienia każdego z Zamówień Częściowych na warunkach ustalonych po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą, przy czym ceny nie mogą być wyższe niż ceny zaproponowane w ofercie.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamówienie Częściowe nr 1: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualny wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzonej przez Radę Izby Lekarsko - Weterynaryjnej. Zamówienie Częściowe nr 2: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualny wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzonej przez Radę Izby Lekarsko - Weterynaryjnej. Zamówienie Częściowe nr 3: 1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: ? decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii stwierdzającą spełnienie wymagań weterynaryjnych do prowadzenia działalności w zakresie zarobkowego przewozu zwierząt. ? aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenie miasta Gorzowa Wlkp. wydane przez Prezydenta Miasta Gorzowa Wlkp. Zamówienie Częściowe nr 4: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualny wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzonej przez Radę Izby Lekarsko - Weterynaryjnej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamówienie Częściowe nr 1: 1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje zakładem leczniczym dla zwierząt umożliwiającym całodobową opiekę i hospitalizację zwierzęcia na terenie miasta Gorzowa Wlkp. 2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje specjalistycznym sprzętem zapewniającym szerszy horyzont badań dodatkowych, tj minimum 1 szt. ? ultrasonograf ? aparaturę rtg. 3) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza weterynarii. Zamówienie Częściowe nr 2: 1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje zakładem leczniczym dla zwierząt umożliwiającym całodobową opiekę i hospitalizację zwierzęcia po zabiegu kastracji lub sterylizacji na terenie miasta Gorzowa Wlkp. 2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje specjalistycznym sprzętem zapewniającym szerszy horyzont badań dodatkowych, tj minimum 1 szt. ? ultrasonograf 3) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza weterynarii. Zamówienie Częściowe nr 3: 1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje n/w sprzętem: ? pojazdem przystosowanym do transportu zwierząt minimum 1 szt. , ? specjalistycznym urządzeniem do wyłapywania zwierząt, nie stwarzające zagrożenia dla ich zdrowia i życia minimum 1 szt. ? urządzenia do transportu zwierząt (np. klatki) 2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającymi kwalifikacje potwierdzone zaświadczeniem Powiatowego Lekarza Weterynarii o odbytym szkoleniu w zakresie bezpiecznego wyłapywania zwierząt. Zamówienie Częściowe nr 4: 1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje zakładem leczniczym dla zwierząt umożliwiającym całodobową opiekę i hospitalizację zwierzęcia na terenie miasta Gorzowa Wlkp. 2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje specjalistycznym sprzętem zapewniającym szerszy horyzont badań dodatkowych, tj minimum 1 szt. ? ultrasonograf ? aparatura rtg ? laboratorium analityczne 3) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia tj posiadającymi uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza weterynarii.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Aktualny (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) wpisu do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzonej przez Radę Izby Lekarsko- Weterynaryjnej lub równoważny (w przypadku składania oferty na Zamówienie Częściowe nr 1,2,4) lub w przypadku zamówienia częściowego nr 3 - aktualna decyzja (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) Powiatowego Lekarza Weterynarii stwierdzającą spełnienie wymagań weterynaryjnych do prowadzenia działalności w zakresie zarobkowego przewozu zwierząt oraz aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenie miasta Gorzowa Wlkp., wydane przez Prezydenta miasta Gorzowa Wlkp. 2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. 3) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, z Wykonawcami którzy również złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców. 3. Pisemne zobowiązanie do współpracy osób lub podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załączyć w przypadku polegania na osobach lub sytuacji innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1 1.500,00 ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2 600,00 ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 3 1.800,00 ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 4 2.500,00


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
5. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy dla zadań 1,2,3 i 4, w następujących przypadkach: - w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy, - wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze stron lub niemożności osiągnięcia celu umowy. - okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia: a) nagłych zmian stanu prawnego, zmian przepisów prawa, w tym prawa podatkowego, norm i standardów, b) konieczności czasowego wstrzymania wykonania Przedmiotu umowy przez Zamawiającego, c) zwiększenia lub zmniejszenia ilości usług weterynaryjnych, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, do wykonania w danym roku, po wcześniejszym uzgodnieniu i akceptacji zmian przez obie strony - dotyczy wyłącznie zadania nr 1 i 4, d) zmniejszenia ilości usług weterynaryjnych, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, do wykonania w danym roku, po wcześniejszym uzgodnieniu i akceptacji zmian przez obie strony - dotyczy wyłącznie zadania nr 2 e) wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy tj.: zdarzeń losowych np. powodzi, uniemożliwiających wykonanie zamówienia w terminie - dotyczy wyłącznie zadania nr 1.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-19, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Opieka weterynaryjna w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Gorzowie Wlkp.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi w niżej wymienionym zakresie 1.1 Wizytowanie Schroniska 3 razy w tygodniu oraz w sprawach wymagających natychmiastowej interwencji lekarskiej przybycie na każde wezwanie. Wizyty powinny się odbywać w dniach wyznaczonych przez Zamawiającego tj. w poniedziałek, środę i piątek. Wykonawca ma obowiązek sprawdzić kondycję wszystkich psów znajdujących się w Schronisku, przebadać i zastosować leczenie psów chorych, przebadać psy nowe poddane kwarantannie, wykonać zaplanowane zabiegi z zakresu leczenia i profilaktyki psów. 1.2 Wykonawca ma obowiązek przebadać i zastosować leczenie kotów chorych, okresowo przebywających w Schronisku (maksymalnie 20 kotów w ciągu roku). 1.3 W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek przyjąć psa do szpitala przy lecznicy Wykonawcy i zapewnić całodobową opiekę (tj. specjalistyczny sprzęt tj. ultrasonograf oraz aparaturę rtg., wyżywienie, podanie leków, nadzór wykwalifikowanego personelu, miejsce w szpitalu) dla max. 10 psów w całym okresie trwania umowy. Koszty leczenia i zabiegów wykraczające poza podstawową opiekę weterynaryjną oraz koszty transportu psa do i z kliniki zapewnia Zamawiający na podstawie odrębnych umów. 1.4 Eutanazja ślepych miotów (w tym kocich - maksymalnie 20 miotów w okresie obowiązywania umowy) oraz psów zgodnie z zaleceniami lekarskimi. 1.5 Prowadzenie dokumentacji z każdorazowego pobytu w Schronisku, zakładanie książeczek zdrowia nowych zwierząt oraz aktualizacja istniejących 1.6 Ustalanie jadłospisu zwierząt oraz częstotliwości karmienia. 1.7 Leczenie zachowawcze i profilaktyka zwierząt na terenie Schroniska (w tym zapewnienie leków i materiałów). Szczegółowy zakres leczenia i profilaktyki został określony w projekcie umowy do zadania nr 1 1.8 Wykonanie sterylizacji i kastracji psów oraz niezbędna opieka medyczna (zmiana opatrunków, zdjęcie szwów i wydanie leków koniecznych po zabiegu). 2. W celu realizacji usług określonych w pkt. 1 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji każdorazowego pobytu w Schronisku, z wyszczególnieniem wykonanych usług weterynaryjnych, a w przypadku usług wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1.7 i 1.8 dodatkowo rejestru ilościowego wykonanych odrobaczeń, odpchleń, szczepień przeciwko wściekliźnie, szczepień przeciw nosówce, parwozwirozie, leptospirozie, zapaleniu wątroby, a także wykonanych sterylizacji suk i kastracji psów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Ilość sterylizacji nadliczbowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Kastracja i sterylizacja kotów wolno żyjących w ramach realizacji "Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta Gorzowa Wlkp."
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonywanie 275 sterylizacji i 60 kastracji bezdomnych kotów, a w szczególności: a) zakup leków oraz materiałów medycznych niezbędnych do wykonania usługi (strzykawki, igły jednorazowego użytku, środki dezynfekcyjne i opatrunkowe), b) ocena stanu zdrowia zwierzęcia i wykrycia ewentualnych problemów zdrowotnych niosących ryzyko podczas znieczulenia poprzez przeprowadzenie dokładnego badania klinicznego, c) w przypadku uzasadnionych podejrzeń, że kotka jest ciężarna należy wykonać badanie USG, Zamawiający nie dopuszcza możliwości transportu zwierząt do innej lecznicy w celu wykonania badania usg. d) przygotowanie zwierzęcia do zabiegu poprzez odpowiednie golenie, mycie, użycie środków dezynfekcyjnych, e) w szczególnych przypadkach (np. kotka ciężarna) założenie zwierzęciu dojścia dożylnego (wenflonu) przez które podczas zabiegu i po nim będzie otrzymywało płyny infuzyjne (kroplówkę), f) zastosowanie narkozy infuzyjnej, g) wykonanie usługi zgodnie ze sztuką lekarską w sali operacyjnej, podczas zabiegu chirurg i asystenci powinni ubrać jałowe fartuchy, rękawice, czapki, maski, h) zastosowanie małego cięcia oraz szycie skóry szwem kosmetycznym (szew wchłanialny) w celu wyeliminowania zabiegu zdejmowania szwów, w przypadku kotek ciężarnych zabieg wykonać metodą tradycyjnego cięcia oraz zaopatrzyć w fartuszek lub kołnierz i) oznakowanie po wykonaniu kastracji lub sterylizacji poprzez wykonanie tatuażu w lewym uchu) j) zapewnienie kwarantanny po zabiegu (minimum 24 godziny) do momentu powrotu zwierzęcia do stanu umożliwiającego mu samodzielną egzystencję w swoim środowisku. k) poinformowanie opiekuna zwierzęcia o dalszym postępowaniu (przekazanie tzw. zaleceń lekarskich). l) przekazanie Zamawiającemu oryginałów skierowań wystawionych przez pracownika Urzędu Miasta wraz z wypełnionymi kartami informacyjnymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Ilość sterylizacji nadliczbowych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu miasta Gorzowa Wlkp.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi w niżej wymienionym zakresie 1.1. interwencyjne wyłapywanie psów bez opieki, 1.2. przewożenie wyłapanych psów do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Gorzowie Wlkp. przy ul. Fabrycznej, 1.3. przewożenie wyłapanych psów w godzinach nocnych, tj. od 22.00-6.00 do wyznaczonego boksu na terenie Schroniska, 1.4. przewiezienie psów i kotów poszkodowanych w wypadkach komunikacyjnych do wskazanej przez Zamawiającego kliniki weterynaryjnej, 1.5. przewiezienie chorych kotów wolno żyjących do wskazanej przez Zamawiającego kliniki weterynaryjnej 1.6. przewiezienie psów i kotów ze schroniska do wskazanej kliniki weterynaryjnej, na zlecenie Zamawiającego, 1.7. przewiezienie psa z kliniki do Schroniska po udzieleniu pomocy lub przebytym leczeniu, 1.8. przewiezienie kota po udzieleniu pomocy lub przebytym leczeniu z kliniki do Schroniska lub do miejsca jego stałego bytowania, na zlecenie Zamawiającego. 2. Złapanego psa, który wykazuje objawy urazu (rany, krwawienia) należy dostarczyć do Kliniki dla Zwierząt wskazanej przez Zamawiającego celem dokonania oględzin i ewentualnego udzielenia pomocy. 3. Zwierzę nie wykazujące symptomów chorobowych należy dostarczyć do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt przy ul. Fabrycznej 97 w Gorzowie Wlkp.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas reakcji na wezwanie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Usługi weterynaryjne związane z leczeniem bezdomnych zwierząt (psów i kotów) poszkodowanych w kolizjach drogowych na terenie miasta Gorzowa Wlkp. oraz chorych bezdomnych zwierząt (w szczególności kotów wolno żyjących) z terenu miasta.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówieniem objęte są usługi weterynaryjne związane z leczeniem bezdomnych zwierząt (psów i kotów) poszkodowanych w kolizjach drogowych na terenie miasta Gorzowa Wlkp. oraz chorych bezdomnych zwierząt ( w szczególności kotów wolno żyjących) z terenu miasta. Zakres prac obejmuje między innymi: a) badanie kliniczne poszkodowanego zwierzęcia, b) diagnostykę obrazową, c) badania laboratoryjne, d) eutanazję i utylizację zwłok e) amputacje kończyn, f) osteosyntezę kości długich (tj. operacyjne zespolenie kości po złamaniu).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Ilość nadkiczbowych badań klinicznych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.