To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-11
Ogłoszenie nr 6290 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.
Łęczyce: Budowa drogi gminnej - ul. Sienkiewicza w Strzebielinie wraz z infrastruktura techniczną - Etap III w systemie zaprojektuj i wybuduj"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgram Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 DZIAŁANIE: Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich PODDZIAŁANIE: Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii TYP OPERACJI: Budowa lub modernizacja dróg lokalnych. EFRROW (Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 362662 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łęczyce, krajowy numer identyfikacyjny
19167538500000, ul.
ul. Długa
49,
84218
Łęczyce, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
586 789 214, faks
586 789 125, e-mail
zamowienia.publiczne@leczyce.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.leczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi gminnej - ul. Sienkiewicza w Strzebielinie wraz z infrastruktura techniczną - Etap III w systemie zaprojektuj i wybuduj"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RIR.271.41.2016.DB
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych dla zadania pn. "Budowa drogi gminnej - ul. Sienkiewicza w Strzebielinie wraz z infrastruktura techniczną - Etap III - poprawa bezpieczeństwa użytkowników drogi" na terenie działki nr 340/2 obręb Strzebielino zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (zwanym w dalszej części PFU). 3.1. Opis przedmiotu zamówienia określają: 3.1.1. Program funkcjonalno-użytkowy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.1.2. Uszczegółowienie PFU w zakresie technologii (do projektowania oraz późniejszego wykonawstwa) - Załącznik nr 6 do SIWZ. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: A. opracowanie dokumentacji projektowej dla robót budowlanych dotyczących: a) prac przygotowawczych; b) przebudowy drogi; c) przebudowy zjazdów; d) wykonania poboczy; e) innych robót towarzyszących; 3.2.1. Zakres rzeczowy dokumentacji projektowej obejmuje m.in.: a. prac geodezyjnych - mapy do celów projektowych, b. koncepcję projektową; koncepcja wymaga uzgodnienia z Zamawiającym, c. przeprowadzenie wstępnych konsultacji społecznych z mieszkańcami, właścicielami nieruchomości, po których przebiegać będzie budowa, po uprzednim uzgodnieniu wariantów i uzyskaniu opinii od Zamawiającego, d. kompletnych wniosków o wydanie warunków technicznych niezbędnych do prac projektowych, niezbędnych opinii, ocen, ekspertyz i decyzji administracyjnych dopuszczających projektowane przedsięwzięcie do realizacji, e. wykonanie wszystkich badań gruntu potrzebnych do wykonania i zatwierdzenia dokumentacji, zgodnie przepisami w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych, a dla terenów dróg zgodnie z przepisami w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, f. wykonanie kompletnego projektu budowlanego branży drogowej dla całej inwestycji zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz projektu wykonawczego wraz z projektem stałej organizacji ruchu, a w szczególności: i. część rysunkowa dokumentacji projektowej winna obejmować: o plan zagospodarowania terenu (sytuację) na aktualnych podkładach geodezyjnych, z uwzględnieniem planowanej przebudowy infrastruktury technicznej oraz projektowanym odwodnieniem terenu, o przekroje charakterystyczne projektowanych (przebudowanych) urządzeń wodnych, o projektowaną niweletę krawężnika oraz pozostałe rysunki konieczne do obliczenia kosztów inwestycji w zakresie potrzeb koncepcyjnych, ii. część obliczeniowa dokumentacji projektowej winna obejmować: określenie wartości szacunkowej dla każdego z wariantów w oparciu o pozycje z katalogów nakładów rzeczowych uwzględniająca szacunkowe koszty wykupu gruntów. g. wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót (wytyczne dla wykonawcy robót), h. wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz wykonanie przedmiaru robót i kosztorysów inwestorskich w układzie elementów robót oraz zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK) całości zamierzenia inwestycyjnego i. Projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar podlegają szczegółowym uzgodnieniom z Zamawiającym. Przed przystąpieniem do sporządzania opracowań kosztorysowych obowiązkiem Wykonawcy jest spisanie z Zamawiającym założeń do ich sporządzenia, j. uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę zgodnie z ustawą Prawo budowlane. k. pełnienie funkcji nadzoru autorskiego. 3.2.2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej: a. - Projekt budowlany - w formacie .pdf i .dwg - plan zagospodarowania b. - Projekt wykonawczy - w formacie .pdf c. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - w formacie .pdf d. - Kosztorys inwestorski - w formacie .pdf, .xls, .ath, .kst e. - Przedmiar robót - .pdf, .xls, .ath, .kst f. na płycie CD-ROM lub innym powszechnie spotykanym nośniku danych elektronicznych. 3.2.3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa PFU zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która wraz z ofertą przetargową Wykonawcy i harmonogramem prac stanowi załącznik do niniejszej umowy. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a także zgodnie z najlepszą wiedzą i doświadczeniem Wykonawcy oraz z zachowaniem najwyższej staranności. 3.2.4. Dokumentacja projektowa winna być na etapie opracowania konsultowana i uzgadniana przez Wykonawcę z Zamawiającym. 3.2.5. Dokumentację projektowo-kosztorysową należy wykonać przy zachowaniu najwyższej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (tj. Dz. U. z 2013 r, poz. 1129 z późn. zmianami) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w PFU (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389). 3.2.6. Rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej muszą być zgodne z warunkami technicznymi wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U z 2016 r., poz. 124 z późniejszymi zmianami). 3.2.7. Projekt budowlany musi mieć zakres i zawartość zgodną z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r., poz. 462 z późniejszymi zmianami). Wykonawca przekaże Zamawiającemu 4 egz. projektu budowlanego w formie papierowej i 1 egz. projektu wykonawczego oraz ich wersję elektroniczną w formacie .pdf na płycie CD-ROM lub innym powszechnie spotykanym nośniku danych elektronicznych. 3.2.8. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót muszą być zgodne co do zawartości, treści i formy z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz. U. z 2013 r, poz. 1129 z późn. zmianami) 3.2.9. Kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót musi być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Zgodnie z § 2 ust. 1 w/w rozporządzenia kosztorys inwestorski opracowuje się metodą kalkulacji uproszczonej. 3.2.10. Kosztorys ślepy musi być sporządzony w układzie identycznym jak kosztorys inwestorski, lecz bez umieszczenia w nim cen jednostkowych i cen pozycji (do uzupełnienia przez wykonawców, składających oferty na wykonawstwo) 3.2.11. Wykonawca przekaże Zamawiającemu po 1 egz. kosztorysu inwestorskiego i "ślepego", przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w powyższej formie oraz ich wersje elektroniczne w formacie .pdf na płycie CD-ROM lub innym powszechnie spotykanym nośniku danych elektronicznych. 3.2.12. Obowiązkiem projektanta jest uzyskanie aktualnej mapy do celów projektowych oraz wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z właściwych przepisów oraz pozostałych uzgodnień projektu w jednostkach opiniujących, prowadzących do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę na zamierzenia inwestycyjne określone w pkt. 1 niniejszego SIWZ - w zakresie wymaganym dla możliwości formalnego przystąpienia do wykonania robót budowlanych. 3.2.13. Wykonawca projektów przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w całości, automatycznie z chwilą wypłacenia przez Zamawiającego wynagrodzenia za opracowania. 3.2.14. Zamawiający uzyskuje prawa do eksploatacji projektu na następujących polach: a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową; b) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono - użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy; c) w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt. 2 - publiczne wystawienie oraz udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (publikacja na stronie internetowej zamawiającego). 3.2.15. W przypadku konieczności lub zamiaru dokonania nieistotnego odstąpienia od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę w trakcie realizacji robót budowlanych, Wykonawca, w ramach niniejszej umowy, zobowiązuje się dokonywać kwalifikacji zamierzonego odstąpienia oraz zamieścić w projekcie budowlanym odpowiednie informacje (rysunek i opis) dotyczące odstąpienia. 3.2.16. W dokumentacji wykonawca nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że będzie to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie będzie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu będą towarzyszyć wyrazy równoważny. Dopuszczając możliwość rozwiązania równoważnego, wykonawca winien dokładnie wskazać zakres tej równoważności poprzez precyzyjne określenie wymagań w odniesieniu do dopuszczanego zakresu równoważności. B. wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej oraz w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Wejherowskiego C. sporządzenie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zaświadczeń i pozwoleń na użytkowanie/zawiadomienie o zakończeniu robót wybudowanego obiektu; D. prowadzenie nadzoru autorskiego w zakresie określonym w ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290). 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszej umowy został zawarty w Programie funkcjonalno-użytkowym (zwanym dalej PFU) - załącznik nr 5 oraz uszczegółowieniem PFU w zakresie technologii (do projektowania oraz późniejszego wykonawstwa) - załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje wykonać wszystkie nie ujęte w PFU prace, wymagane obowiązującymi przepisami prawa, które są niezbędne do prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem funkcjonowania obiektów będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca oświadcza, iż posiada wszelkie wymagane przepisami prawa uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszej umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45112730-1
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7,
71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT297327.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 400000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.