eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont budynku nr 31 Etap II na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-04

Kraków: Remont budynku nr 31 Etap II na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 62891 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36285 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3811, Rząska, ul. Krakowska 2, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 12 4555059; 4555116, faks +48 12 4555059, +48 12 4555103.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku nr 31 Etap II na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń wewnętrznych w budynku nr 31 spadochroniarni w kompleksie wojskowym przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie. Zakres robót remontowych w budynku 31 obejmował będzie: Roboty ogólnobudowlane: demontaż i rozebranie podłóg i posadzek w całym budynku spadochroniarni, rozbiórkę okładzin ściennych i posadzki wraz z podłożem i izolacją w pomieszczeniach sanitarnych, uzupełnienie tynków wewnętrznych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej w pomieszczeniach sanitarnych, wykonanie nowych warstw pod posadzki z izolacją przeciwwilgociową, wykonanie nowych posadzek przemysłowych w pomieszczeniach magazynowych, hali spadochronów i pozostałych pomieszczeniach technicznych, wykonanie nowych okładzin ściennych i podłoży oraz posadzek z płytek ceramicznych w dwóch pomieszczeniach sanitarnych, wymianę ościeżnic i drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach, wykonanie gładzi 1-warstwowych gipsowych na ścianach i sufitach, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, wykonanie tynku cienkowarstwowego mozaikowego w korytarzach, wykonanie sufitów podwieszanych z płytami z włókien mineralnych, wykonanie najazdów i pochylni betonowych, rozbiórka i wymiana nawierzchni chodnikowych, opaski i krawężników oraz obrzeży trawnikowych, wywóz gruzu i materiałów z demontażu wraz z utylizacją. Roboty elektryczne: wymiana osprzętu elektrycznego ( oświetlenia, gniazd wtykowych i wyłączników), wymiana instalacji elektrycznej, wymiana skrzyń rozdzielczych, instalacja awaryjnego oświetlenia w ciągach komunikacyjnych. Roboty sanitarne: roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, roboty instalacyjne hydrauliczne, montaż armatury sanitarnej. Szczegółowy zakres robót został zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej zał. nr 12 do SIWZ oraz Przedmiarze robót stanowiącym zał. nr 13 do SIWZ. Stan istniejący: Parametry techniczne budynku nr 31: Kubatura: 9 418,0 m3 Powierzchnia użytkowa: 1 220,0 m2 Powierzchnia ogólna: 1 392,0 m2 Rok budowy: 1968 Funkcja budynku: spadochroniarnia Ilość kondygnacji: 1 Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust.2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 1989 Nr 30, poz.163 z późn. zm.). Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. Nakłady robocizny, materiały i sprzęt w pozycjach analogicznych należy przyjąć tak jak wskazał w poszczególnych pozycjach Zamawiający. Dopuszcza się zastosowanie materiału, sprzętu o parametrach równoważnych bądź wyższych w stosunku do wskazanego. Nie dostosowanie kosztorysu ofertowego do tego wymagania będzie skutkowało odrzuceniem oferty, o ile Wykonawca nie wykaże zakresu równoważności. W pozostałych pozycjach kosztorysowych należy zastosować takie same materiały i sprzęt lub o parametrach równoważnych bądź wyższych, również wykazując zakres równoważności. Projekt wykonawczy dot. remontu budynku nr 31 , który Zamawiający może udostępnić wyłącznie do wglądu w siedzibie Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 9.00 do 13.00, w okresie do terminu zgłaszania zapytań. Zainteresowany oferent winien wcześniej telefonicznie uzgodnić swoją wizytę z przedstawicielami Zamawiającego (Dariusz Bzymek tel. 261 13 50 87, Michał Hejduk tel. 261 13 30 07). Wszelkie informacje dotyczące przedmiotu umowy, Zamawiającego, Użytkownika, nie mogą być wykorzystane do żadnego rodzaju materiałów propagandowych i czynności z tym związanych w szczególności, jako prezentacje w środkach masowego przekazu, filmach, ulotkach, folderach, systemach teleinformatycznych itp., oraz nie mogą być przekazywane osobom trzecim. Uwaga! Realizacja prac remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7:30 do 15:30 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcy Gwarancji dobrego wykonania - (Gwarancji dobrego wykonania - zał. nr 3 do umowy)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Władysław Biernat Firma Remontowo-Konserwatorska MASTERBUD, ul. Krakowska 23, 32-087 Trojanowiece, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 986528,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 958956,36

  • Oferta z najniższą ceną: 958956,36 / Oferta z najwyższą ceną: 1188322,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.