Ogłoszenie z dnia 2016-03-21
Wadowice: Zakup i dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 62852 - 2016; data zamieszczenia: 21.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wadowice Urząd Miejski, pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. +48 33 873 18 11, faks +48 33 873 18 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów biurowych w całym 2016 roku.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.72.00 - Skoroszyty kołowe i spinacze do papieru 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.14.13.00 - Kalkulatory drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WEKTOR ARTYKUŁY BIUROWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WEKTOR ARTYKUŁY BIUROWE SP. Z O.O.
- WEKTOR Art. Biurowe sp. z o.o., ul.Golikówka 7, 30-723 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29674,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33084,29
Oferta z najniższą ceną: 33084,29 / Oferta z najwyższą ceną: 37226,72
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia nie przekracza 209 000 euro. Wszystkie koszty są po stronie wykonawcy (aż do momentu dostarczenia i wydania zamawianych przedmiotów) natomiast po stronie zamawiającego są znikome koszty eksploatacyjne i na dodatek przedstawiają się one jednakowo bez względu na pochodzenie produktu (brak możliwości zróżnicowania)
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Rozbudowa drogi gminnej "Pniaki" w km od 0+010,00 do 2+068,00 w miejscowości Klecza Dolna, Gmina Wadowice
- Projekt techniczny budowy drogi łączącej Gminę Wadowice oraz Gminę Tomice przy terenie rzeki Skawy na terenie Gminy Tomice
- Modernizacja pokrycia dachowego na budynku przy pl. Jana Pawła II 10 w Wadowicach
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej niezbędnej do wykonania robót budowlanych polegających na "Budowie hali sportowej przy ZS im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1788K w km od 4+158,00 do km 5+075,00 w miejscowościach Paszkówka, Sosnowice, Powiat Wadowicki
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1737K na odcinku I - w km od 5+190,00 do km 5+560,00, na odcinku II - w km od 5+602,00 do km 5+679,50 w miejscowości Rzyki, Powiat Wadowicki"
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy Artykułów biurowych
- ZP/10/2024 Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, tablic korkowych i magnetycznych oraz teczek i skoroszytów
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Dostawa materiałów biurowych i cateringowych
więcej: Kalkulatory drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.