eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › Część I - Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Strzelce Krajeńskie Część II - Zapewnienie opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Strzelce Krajeńskie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-05



Ogłoszenie nr 628023-N-2017 z dnia 2017-12-05 r.

Gmina Strzelce Krajeńskie: Część I - Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Strzelce Krajeńskie Część II - Zapewnienie opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Strzelce Krajeńskie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelce Krajeńskie, krajowy numer identyfikacyjny 21096676300000, ul. Al. Wolności  48 , 66500   Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 7631130 w. 235, e-mail umigstrz@go.onet.pl, faks 957 633 294.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.bip.strzelce.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Oferty należy składać pisemnie w sekretariacie (biuro nr 18 na I piętrze) w Urzędzie Miejskim w Strzelce Krajeńskich, al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Krajeńskie


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I - Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Strzelce Krajeńskie Część II - Zapewnienie opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Strzelce Krajeńskie
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wyłapywanie i utrzymanie pod opieką weterynaryjną bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Strzelce Krajeńskie w 2018 roku, z zachowaniem zasad określonych w ustawie o ochronie zwierząt z dnia 21 sierpnia 1997 roku (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1840) oraz wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. z 2004r., Nr 158, poz. 1657) i zaleceń lekarza weterynarii. Zakres zamówienia obejmuje: Część I - Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Strzelce Krajeńskie: 1. Całodobowe interwencyjne wyłapywanie rannych zwierząt, poszkodowanych w zdarzeniach drogowych. 2. Wyłapywanie bezpańskich psów (całodobowo przez 7 dni w tygodniu); 3. Wyłapywanie na zlecenie Zamawiającego kotów wolnożyjących. 4. Transportowanie zwierząt pojazdem w sposób niestwarzający zagrożenia dla ich życia i zdrowia oraz niezadający im cierpień. 5. Zapewnienia w razie potrzeby pomocy weterynaryjnej i diagnostycznej podczas przeprowadzanej akcji wyłapywania i transportu zwierząt. 6. Przetrzymywanie i zapewnienie wyłapanym bezdomnym zwierzętom właściwych warunków sanitarnych i bytowych do czasu ich przekazania/wywozu do schroniska wskazanego przez Zamawiającego. 7. Zabranie i przechowywanie psa, który pogryzł człowieka na czas kwarantanny. 8. Przeprowadzanie interwencji w innych przypadkach (wg wskazań Zamawiającego) - w dniu przyjęcia zgłoszenia, w tym m. in. odławianie zwierząt dziko żyjących oraz przetransportowanie odłowionego zwierzęcia we wskazane przez Zamawiającego miejsce. 9. W przypadku konieczności lub potrzeby leczenia odłowionego zwierzęcia, przewiezienie go do lekarza weterynarii wskazanego przez Zamawiającego, a w przypadkach koniecznych, zapewnienie odpowiednich warunków rekonwalescencji. 10. Dojazd do miejsca zgłoszenia zdarzenia drogowego z udziałem zwierzęcia bezdomnego lub wolnożyjącego i zapewnienie opieki weterynaryjnej przez lekarza weterynarii wskazanego przez Zamawiającego, zapewnienia odpowiednich warunków rekonwalescencji (odpowiednie kojce dopasowane do potrzeb zwierząt - wielkość, dostęp światła). 11. Wyłapaniu podlegają: a) psy pozostające bez opieki; b) ślepe mioty psów pozostających bez opieki (z tym, że, jeden ślepy miot psów przy rozliczeniu traktuje się, jako jednego dorosłego psa); c) psy nie posiadające identyfikatora "czipowego" i nie wyposażone w obrożę z oznaczeniem umożliwiającym identyfikację właściciela; d) psy ranne, agresywne i te, które pogryzły ludzi (w przypadku pogryzień ludzi, zwierzę należy poddać okresowi kwarantanny w ośrodku lecznicy dla zwierząt); e) koty wolnożyjące w przypadkach interwencyjnych, celem poddania zabiegom kastracji i/lub sterylizacji; f) zwierzęta dziko żyjące (w przypadkach zgłoszeń przez mieszkańców), które po odłowieniu zostaną przetransportowane do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a w razie konieczności, zabranie zwierząt dziko żyjących chorych, w celu przewiezienia do lekarza weterynarii wskazanego przez Zamawiającego. 12. Wykonawca w momencie wyłapania zwierzęcia przejmuje od Gminy wszelkie obowiązki związane z zapewnieniem mu opieki i transportem do schroniska lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego i z tego tytułu nie może dochodzić żadnych roszczeń od Zamawiającego oprócz wynagrodzenia wynikającego z zawartej umowy. 13. Wyłapywanie psów będzie dokonywane na podstawie telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od zgłoszenia, a w przypadku psa, który pogryzł człowieka oraz w przypadkach zwierząt, których zachowanie i wygląd wskazuje na możliwość zarażenia wścieklizną lub inną chorobą, interwencję należy podjąć do 2 godzin od zgłoszenia, w sposób humanitarny. 14. Wyłapywanie bezdomnych psów, wskazanych kotów wolnożyjących oraz innych zwierząt, będzie następowało po telefonicznym zgłoszeniu przez upoważnionych pracowników Referatu Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich oraz Patrolu Policyjnego Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Krajeńskich, którzy wskażą Wykonawcy lokalizację bezdomnego psa lub innych zwierząt bezdomnych oraz wolnożyjących. 15. Wykonawca po wyłapaniu zwierzęcia przewozi go do miejsca schronienia, w którym zapewnia mu właściwą opiekę, do czasu transportu i przekazania zwierzęcia odłowionego do schroniska lub innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 16. W przypadku padnięcia/uśpienia zwierzęcia Wykonawca przekaże jego zwłoki do utylizacji prowadzonej przez podmiot do tego uprawniony. 17. Wykonawca przystępujący do przetargu, o którym mowa zobowiązany jest także do: 1) Posiadania urządzenia umożliwiającego odczytanie mikroczipa, który powinien być zaaplikowany podskórnie zwierzęciu - wyłącznie psy. 2) Posiadania przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia, zezwolenia, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 3) Przedkładania raz na miesiąc razem z fakturą, zbiorczej informacji zawierającej dane o zwierzętach wyłapanych, poddanych uśpieniu (z podaniem przyczyny), padłych (z podaniem przyczyny), przekazanych do schroniska lub pozostających pod opieką lecznicy weterynaryjnej oraz danych o ilości odłowionych zwierząt wolnożyjących. 4) Sporządzanie sprawozdania z przeprowadzonych interwencji w sprawie zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt za dany miesiąc wg wzoru znajdującego się w załączniku nr 2 do umowy. 5) Przekazywania do Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich aktualnych informacji dotyczących zwierząt wyłapanych, wraz z krótkim opisem i zdjęciami, w celu zamieszczenia ich na stronie www.strzelce.pl 18. Określa się szacunkową ilość bezdomnych psów do odłowienia z terenu Gminy Strzelce Krajeńskie - ok. 36 szt./rocznie (średnio 3 sztuki miesięcznie). 19. Określa się szacunkową liczbę psów przewiezionych do schroniska - ok. 24 szt. Zamawiający wymaga, aby w/w usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o ochronie zwierząt (t. j. Dz. U. z 2017 roku poz. 1840); wraz z rozporządzeniem Rady (WE) nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 roku w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniającym dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/97 (Dz. Urz. UE L 3 z 05.01.2005, str. 1), Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 roku w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. z 1998 roku Nr 116, poz. 753). Część II - Zapewnienie opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Strzelce Krajeńskie: 1) przejęcie psów będących dotychczas pod opieką w Schronisku dla bezdomnych zwierząt w Jędrzejewie, prowadzonym przez Firmę "VET - ZOO SERWIS" z siedzibą przy ul. M. Konopnickiej 62, 64 - 980 Trzcianka, w liczbie stanowiącej faktyczną liczbę zwierząt przetrzymywanych w dniu zawarcia umowy (orientacyjnie podaje się, iż liczba zwierząt przebywających w schronisku na dzień 31.10.2017 r. wynosiła 28 szt.). 2) W przypadku konieczności przetransportowania zwierząt ze schroniska prowadzonego przez firmę "WET-ZOO SERWIS" 64-980 Trzcianka, ul. M. Konopnickiej 62 do innego schroniska prowadzonego przez Wykonawcę wyłonionego w przetargu, Wykonawca zapewni transport tych zwierząt w ramach kosztów wykonania umowy. 3) przyjęcie nowych bezdomnych zwierząt do schroniska, w tym: a) 14 - dniowa kwarantanna, b) wykonanie wymaganych szczepień ochronnych, c) odpchlenie zwierząt (co 6 miesięcy), d) odrobaczenie zwierząt (co 6 miesięcy),. 4) utrzymywanie bezdomnych zwierząt w schronisku, w tym: a) zapewnienie właściwych warunków sanitarnych i bytowych, b) karmienie zwierząt, c) opieka weterynaryjna (profilaktyka i leczenie), d) kastracja oraz sterylizacja zwierząt, e) wydawanie zwierząt osobom chętnym do ich adopcji, oraz informowanie Gminy o miejscu ich przekazania, f) usypianie zwierząt w przypadku wystąpienia takiej konieczności, g) podskórne wszczepienie mikrochipa, wprowadzenie numeru do bazy danych, h) prowadzenie ewidencji przyjmowanych pod opiekę bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Strzelce Krajeńskie, i) informowanie Zamawiającego o miejscu pobytu zwierząt, j) przekazywanie w formie elektronicznej zdjęć nowo przekazanych zwierząt raz w miesiącu wraz ze specyfikacją do faktury. 5) Rozliczenie z Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie comiesięcznych faktur zawierających ceny jednostkowe ofertowe określone w formularzu cenowym, (stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego dla części II i obejmuje elementy opisane w Rozdziale II SIWZ), obejmujące cały zakres usług, które zostaną przemnożone przez ilości dób pobytu zwierząt objętych opieką w danym miesiącu. 6) Zamawiający szacuje, że średni szacunkowy stan bezdomnych zwierząt dziennie będzie wynosił: - 40 sztuk/miesięcznie tj. 1217 dobo/sztuk/miesięcznie [bo 365/:12= 30,42; 40 szt x 30,42 = 1216,8 ], co daje rocznie 14 600 [bo 40 szt. x 365 dni = 14 600 dobo/sztuk/rocznie] 7) Zamawiający szacuje liczbę nowo przyjętych psów do schroniska na ok. 24 sztuk w ciągu roku. 8) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania wraz z fakturą następującego zestawienia: a) potwierdzenie przyjęcia do schroniska ilości psów bezdomnych dostarczonych przez podmiot wyłapujący; b) ilość psów oddanych do adopcji i poddanych eutanazji; c) rozliczenie miesięczne pobytu psów w schronisku; d) zestawienie numerów wszczepionych elektronicznych identyfikatorów "czipów" dla psów bezdomnych; e) zestawienie wykonanych zabiegów sterylizacji i kastracji. 9) Wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością wynikającą z charakteru swojej działalności. 10) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - przyjmowanie zwierząt do schroniska, - prowadzenie ewidencji zwierząt - prowadzenie ewidencji zawartych umów adopcyjnych, - przygotowanie sprawozdań z działalności schroniska, - całodobowy nadzór i opieka nad zwierzętami. 11) Sporządzanie sprawozdania z działalności schroniska w zakresie zapewnienia opieki w schronisku, bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Strzelce Krajeńskie za dany miesiąc wg wzoru znajdującego się w załączniku nr 1 do umowy. 12) Ponadto, Wykonawca Części I, jak i Wykonawca Części II zobowiąże się do przestrzegania przepisów prawa przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia ujętych w: a) ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t. j. Dz. U. z 2017 roku poz. 1840); b) ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t. j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1855); c) ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289); d) ustawie z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 188); e) ustawie z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko weterynaryjnych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1479); f) właściwych rozporządzeniach wydanych na podstawie ww. ustaw w tym, Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. Nr 158, poz.1657), Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. Nr 116, poz. 753), g) Uchwale Nr IV/27/11 Rady Miejskiej w Strzelcach Krajeńskich z dnia 26 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części na terenie gminy Strzelce Krajeńskie. h) Uchwale Nr XXXIII/178/17 Rady Miejskiej w Strzelcach Krajeńskich z dnia 30 marca 2017 roku w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie w 2017 roku. i) Udostępnienia wskazanym przez Zamawiającego pracownikom Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich numeru telefonu, pod którym Wykonawca będzie dostępny 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 13) Zapewnienie we własnym zakresie zaplecza organizacyjnego, personalnego koniecznego do należytego wykonania przedmiotu umowy. 14) Udzielania niezbędnych wyjaśnień w czasie i w formie wymaganej przez Zamawiającego. 15) Przetwarzania danych osobowych (jeżeli przy realizacji przedmiotu umowy wejdzie w ich posiadanie w poniższy sposób): a) przetwarzania ich ze szczególną starannością, jedynie w celach związanych z wykonywaniem przedmiotu umowy, b) zabezpieczania ich w sposób zgodny z prawem przed dostępem osób nieuprawnionych, c) przestrzegania odpowiednich zapisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.); Klasyfikacja Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 77500000-5 Usługi hodowli zwierząt 98380000-1 Usługi psiarni 85200000-1 Usługi weterynaryjne Podwykonawstwo 1. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wskazać w ofercie, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać firmę podwykonawcy. Należy w tym celu wypełnić załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzach "nie dotyczy" lub inne podobne sformułowanie. Brak w/w informacji oznaczać będzie, iż całość zamówienia będzie zrealizowana przez Wykonawcę. 2. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Umowa w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawarta między wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między Podwykonawcą a dalszym Podwykonawcą lub między dalszymi Podwykonawcami.

II.5) Główny kod CPV: 77500000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
98380000-1
85200000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-01-01   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Dotyczy część I Zamawiający wymaga posiadania zezwolenia wydanego przez powiatowego lekarza weterynarii na wykonywanie krótkotrwałego transportu drogowego zwierząt (psy, koty) oraz posiadania zezwolenia wydanego przez powiatowego lekarza weterynarii na prowadzenie działalności nadzorowanej (zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 roku o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt - (t. j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1855); Dotyczy część II Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada zezwolenie wydane w formie decyzji przez właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług wójta, burmistrza lub prezydenta miasta na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schroniska, świadczenia usług dla bezdomnych zwierząt zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289);
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dotyczy części II Wykonawca spełni warunek, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii, która będzie odpowiedzialna za badanie i leczenie zwierząt znajdujących się w schronisku oraz za wykonywanie zabiegów sterylizacji albo kastracji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających a) spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj. : dotyczy części II - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ; b) posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: dotyczy części I - zezwolenie wydane przez powiatowego lekarza weterynarii na wykonywanie krótkotrwałego transportu drogowego zwierząt (psy, koty) oraz posiadania zezwolenia wydanego przez powiatowego lekarza weterynarii na prowadzenie działalności nadzorowanej ( zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 roku o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt - (t. j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1855); dotyczy części II - zezwolenie wydane w formie decyzji przez właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług wójta, burmistrza lub prezydenta miasta na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schroniska zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

A. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich Wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą. 1. Formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym dla wybranej części zamówienia (zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki nr 1a wraz z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego dla części I lub załącznik nr 1b wraz z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego dla części II) 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w punkcie 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 2 i 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający określa następujące zasady zmian umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług - Strony ustalają protokolarnie wartość prac wykonanych wg stanu na dzień poprzedzający zmianę stawki podatku VAT. Nowa stawka podatku będzie miała zastosowanie do prac wykonywanych po dniu zmiany stawki podatku VAT, 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 będą wprowadzane do umowy na pisemny, uzasadniony i należycie udokumentowany wniosek Wykonawcy. Niezależnie od obowiązku załączenia do wniosku szczegółowej kalkulacji kosztów, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest wykazać i udowodnić Zamawiającemu wpływ zmian na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy. Wniosek wraz z załączonymi dokumentami będzie podlegać weryfikacji Zamawiającego, który zastrzega sobie prawo odmowy dokonania zmiany wysokości ceny jednostkowej w przypadku, gdy wniosek Wykonawcy nie będzie spełniał warunków opisanych w postanowieniach niniejszego paragrafu. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy będą wprowadzane pisemnie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku gdy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-14, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Część I - Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Strzelce Krajeńskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Całodobowe interwencyjne wyłapywanie rannych zwierząt, poszkodowanych w zdarzeniach drogowych. 2. Wyłapywanie bezpańskich psów (całodobowo przez 7 dni w tygodniu); 3. Wyłapywanie na zlecenie Zamawiającego kotów wolnożyjących. 4. Transportowanie zwierząt pojazdem w sposób niestwarzający zagrożenia dla ich życia i zdrowia oraz niezadający im cierpień. 5. Zapewnienia w razie potrzeby pomocy weterynaryjnej i diagnostycznej podczas przeprowadzanej akcji wyłapywania i transportu zwierząt. 6. Przetrzymywanie i zapewnienie wyłapanym bezdomnym zwierzętom właściwych warunków sanitarnych i bytowych do czasu ich przekazania/wywozu do schroniska wskazanego przez Zamawiającego. 7. Zabranie i przechowywanie psa, który pogryzł człowieka na czas kwarantanny. 8. Przeprowadzanie interwencji w innych przypadkach (wg wskazań Zamawiającego) - w dniu przyjęcia zgłoszenia, w tym m. in. odławianie zwierząt dziko żyjących oraz przetransportowanie odłowionego zwierzęcia we wskazane przez Zamawiającego miejsce. 9. W przypadku konieczności lub potrzeby leczenia odłowionego zwierzęcia, przewiezienie go do lekarza weterynarii wskazanego przez Zamawiającego, a w przypadkach koniecznych, zapewnienie odpowiednich warunków rekonwalescencji. 10. Dojazd do miejsca zgłoszenia zdarzenia drogowego z udziałem zwierzęcia bezdomnego lub wolnożyjącego i zapewnienie opieki weterynaryjnej przez lekarza weterynarii wskazanego przez Zamawiającego, zapewnienia odpowiednich warunków rekonwalescencji (odpowiednie kojce dopasowane do potrzeb zwierząt - wielkość, dostęp światła). 11. Wyłapaniu podlegają: a) psy pozostające bez opieki; b) ślepe mioty psów pozostających bez opieki (z tym, że, jeden ślepy miot psów przy rozliczeniu traktuje się, jako jednego dorosłego psa); c) psy nie posiadające identyfikatora "czipowego" i nie wyposażone w obrożę z oznaczeniem umożliwiającym identyfikację właściciela; d) psy ranne, agresywne i te, które pogryzły ludzi (w przypadku pogryzień ludzi, zwierzę należy poddać okresowi kwarantanny w ośrodku lecznicy dla zwierząt); e) koty wolnożyjące w przypadkach interwencyjnych, celem poddania zabiegom kastracji i/lub sterylizacji; f) zwierzęta dziko żyjące (w przypadkach zgłoszeń przez mieszkańców), które po odłowieniu zostaną przetransportowane do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a w razie konieczności, zabranie zwierząt dziko żyjących chorych, w celu przewiezienia do lekarza weterynarii wskazanego przez Zamawiającego. 12. Wykonawca w momencie wyłapania zwierzęcia przejmuje od Gminy wszelkie obowiązki związane z zapewnieniem mu opieki i transportem do schroniska lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego i z tego tytułu nie może dochodzić żadnych roszczeń od Zamawiającego oprócz wynagrodzenia wynikającego z zawartej umowy. 13. Wyłapywanie psów będzie dokonywane na podstawie telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od zgłoszenia, a w przypadku psa, który pogryzł człowieka oraz w przypadkach zwierząt, których zachowanie i wygląd wskazuje na możliwość zarażenia wścieklizną lub inną chorobą, interwencję należy podjąć do 2 godzin od zgłoszenia, w sposób humanitarny. 14. Wyłapywanie bezdomnych psów, wskazanych kotów wolnożyjących oraz innych zwierząt, będzie następowało po telefonicznym zgłoszeniu przez upoważnionych pracowników Referatu Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich oraz Patrolu Policyjnego Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Krajeńskich, którzy wskażą Wykonawcy lokalizację bezdomnego psa lub innych zwierząt bezdomnych oraz wolnożyjących. 15. Wykonawca po wyłapaniu zwierzęcia przewozi go do miejsca schronienia, w którym zapewnia mu właściwą opiekę, do czasu transportu i przekazania zwierzęcia odłowionego do schroniska lub innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 16. W przypadku padnięcia/uśpienia zwierzęcia Wykonawca przekaże jego zwłoki do utylizacji prowadzonej przez podmiot do tego uprawniony. 17. Wykonawca przystępujący do przetargu, o którym mowa zobowiązany jest także do: 1) Posiadania urządzenia umożliwiającego odczytanie mikroczipa, który powinien być zaaplikowany podskórnie zwierzęciu - wyłącznie psy. 2) Posiadania przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia, zezwolenia, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 3) Przedkładania raz na miesiąc razem z fakturą, zbiorczej informacji zawierającej dane o zwierzętach wyłapanych, poddanych uśpieniu (z podaniem przyczyny), padłych (z podaniem przyczyny), przekazanych do schroniska lub pozostających pod opieką lecznicy weterynaryjnej oraz danych o ilości odłowionych zwierząt wolnożyjących. 4) Sporządzanie sprawozdania z przeprowadzonych interwencji w sprawie zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt za dany miesiąc wg wzoru znajdującego się w załączniku nr 2 do umowy. 5) Przekazywania do Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich aktualnych informacji dotyczących zwierząt wyłapanych, wraz z krótkim opisem i zdjęciami, w celu zamieszczenia ich na stronie www.strzelce.pl 18. Określa się szacunkową ilość bezdomnych psów do odłowienia z terenu Gminy Strzelce Krajeńskie - ok. 36 szt./rocznie (średnio 3 sztuki miesięcznie). 19. Określa się szacunkową liczbę psów przewiezionych do schroniska - ok. 24 szt. Zamawiający wymaga, aby w/w usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o ochronie zwierząt (t. j. Dz. U. z 2017 roku poz. 1840); wraz z rozporządzeniem Rady (WE) nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 roku w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniającym dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/97 (Dz. Urz. UE L 3 z 05.01.2005, str. 1), Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 roku w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. z 1998 roku Nr 116, poz. 753).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98380000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Czas złapania zwierzęcia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Część II - Zapewnienie opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Strzelce Krajeńskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) przejęcie psów będących dotychczas pod opieką w Schronisku dla bezdomnych zwierząt w Jędrzejewie, prowadzonym przez Firmę "VET - ZOO SERWIS" z siedzibą przy ul. M. Konopnickiej 62, 64 - 980 Trzcianka, w liczbie stanowiącej faktyczną liczbę zwierząt przetrzymywanych w dniu zawarcia umowy (orientacyjnie podaje się, iż liczba zwierząt przebywających w schronisku na dzień 31.10.2017 r. wynosiła 28 szt.). 2) W przypadku konieczności przetransportowania zwierząt ze schroniska prowadzonego przez firmę "WET-ZOO SERWIS" 64-980 Trzcianka, ul. M. Konopnickiej 62 do innego schroniska prowadzonego przez Wykonawcę wyłonionego w przetargu, Wykonawca zapewni transport tych zwierząt w ramach kosztów wykonania umowy. 3) przyjęcie nowych bezdomnych zwierząt do schroniska, w tym: a) 14 - dniowa kwarantanna, b) wykonanie wymaganych szczepień ochronnych, c) odpchlenie zwierząt (co 6 miesięcy), d) odrobaczenie zwierząt (co 6 miesięcy),. 4) utrzymywanie bezdomnych zwierząt w schronisku, w tym: a) zapewnienie właściwych warunków sanitarnych i bytowych, b) karmienie zwierząt, c) opieka weterynaryjna (profilaktyka i leczenie), d) kastracja oraz sterylizacja zwierząt, e) wydawanie zwierząt osobom chętnym do ich adopcji, oraz informowanie Gminy o miejscu ich przekazania, f) usypianie zwierząt w przypadku wystąpienia takiej konieczności, g) podskórne wszczepienie mikrochipa, wprowadzenie numeru do bazy danych, h) prowadzenie ewidencji przyjmowanych pod opiekę bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Strzelce Krajeńskie, i) informowanie Zamawiającego o miejscu pobytu zwierząt, j) przekazywanie w formie elektronicznej zdjęć nowo przekazanych zwierząt raz w miesiącu wraz ze specyfikacją do faktury. 5) Rozliczenie z Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie comiesięcznych faktur zawierających ceny jednostkowe ofertowe określone w formularzu cenowym, (stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego dla części II i obejmuje elementy opisane w Rozdziale II SIWZ), obejmujące cały zakres usług, które zostaną przemnożone przez ilości dób pobytu zwierząt objętych opieką w danym miesiącu. 6) Zamawiający szacuje, że średni szacunkowy stan bezdomnych zwierząt dziennie będzie wynosił: - 40 sztuk/miesięcznie tj. 1217 dobo/sztuk/miesięcznie [bo 365/:12= 30,42; 40 szt x 30,42 = 1216,8 ], co daje rocznie 14 600 [bo 40 szt. x 365 dni = 14 600 dobo/sztuk/rocznie] 7) Zamawiający szacuje liczbę nowo przyjętych psów do schroniska na ok. 24 sztuk w ciągu roku. 8) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania wraz z fakturą następującego zestawienia: a) potwierdzenie przyjęcia do schroniska ilości psów bezdomnych dostarczonych przez podmiot wyłapujący; b) ilość psów oddanych do adopcji i poddanych eutanazji; c) rozliczenie miesięczne pobytu psów w schronisku; d) zestawienie numerów wszczepionych elektronicznych identyfikatorów "czipów" dla psów bezdomnych; e) zestawienie wykonanych zabiegów sterylizacji i kastracji. 9) Wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością wynikającą z charakteru swojej działalności. 10) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - przyjmowanie zwierząt do schroniska, - prowadzenie ewidencji zwierząt - prowadzenie ewidencji zawartych umów adopcyjnych, - przygotowanie sprawozdań z działalności schroniska, - całodobowy nadzór i opieka nad zwierzętami. 11) Sporządzanie sprawozdania z działalności schroniska w zakresie zapewnienia opieki w schronisku, bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Strzelce Krajeńskie za dany miesiąc wg wzoru znajdującego się w załączniku nr 1 do umowy. 12) Ponadto, Wykonawca Części I, jak i Wykonawca Części II zobowiąże się do przestrzegania przepisów prawa przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia ujętych w: a) ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t. j. Dz. U. z 2017 roku poz. 1840); b) ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t. j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1855); c) ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289); d) ustawie z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 188); e) ustawie z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko weterynaryjnych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1479); f) właściwych rozporządzeniach wydanych na podstawie ww. ustaw w tym, Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. Nr 158, poz.1657), Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. Nr 116, poz. 753), g) Uchwale Nr IV/27/11 Rady Miejskiej w Strzelcach Krajeńskich z dnia 26 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części na terenie gminy Strzelce Krajeńskie. h) Uchwale Nr XXXIII/178/17 Rady Miejskiej w Strzelcach Krajeńskich z dnia 30 marca 2017 roku w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie w 2017 roku. i) Udostępnienia wskazanym przez Zamawiającego pracownikom Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich numeru telefonu, pod którym Wykonawca będzie dostępny 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 13) Zapewnienie we własnym zakresie zaplecza organizacyjnego, personalnego koniecznego do należytego wykonania przedmiotu umowy. 14) Udzielania niezbędnych wyjaśnień w czasie i w formie wymaganej przez Zamawiającego. 15) Przetwarzania danych osobowych (jeżeli przy realizacji przedmiotu umowy wejdzie w ich posiadanie w poniższy sposób): a) przetwarzania ich ze szczególną starannością, jedynie w celach związanych z wykonywaniem przedmiotu umowy, b) zabezpieczania ich w sposób zgodny z prawem przed dostępem osób nieuprawnionych, c) przestrzegania odpowiednich zapisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.);
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98380000-1, 85200000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Liczba zwierząt oddanych do adopcji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.